מחזור 21 בליגת העל: מכבי חיפה מביסה 1:4 את באר שבע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏5/2/10.

  1. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הגעתי הערב לאיצטדיון הי"א, ביקשתי לקנות כרטיס ליציע של אשדוד, ונאמר לי בשיא החוצפה שנגמרו כרטיסי הסטודנט, ועלי לשלם מחיר שערורייתי של 80 שקלים. חיכיתי לדקה ה-15 כשהתוצאה היתה כבר 1-0 להפועל ת"א, ואמרתי לקופאי שאני בכלל עושה לו טובה שאני מציע לו לקנות ממנו כרטיס, שעוד חצי שעה כבר לא יהיה אגורה שחוקה, במחיר מופקע של 40 שקלים. הוא אמר לי שהכרטיסים ספורים ומסומנים, ולכן לא ניתן להוריד את המחיר.
    חארטה. אני יודע שמחר אני אראה בעיתון שכרגיל האיצטדיון לא היה מלא.
    ג'קי בן זקן, כשהקבוצה התמודדה נגד הירידה לפני שתי עונות, ידעת יפה מאוד להזעיק את האוהדים שיבואו למלא לך את האיצטדיון, והבנת שדרך חכמה במיוחד לעשות זאת היא דרך הכיס. הקהל אכן נענה לקמפיין ולשלטי החוצות שדאגת להציב בכל העיר שהכריזו על מלחמת הישרדות, ומילא את האיצטדיון כל שבת, ולבסוף הקבוצה נשארה בליגה (אגב, הורדת מחירים אינה מחווה לקהל בעיני. הכדורגל הישראלי שווה לכל היותר את המחירים של 40 שקלים למבוגר, 20 שקלים לכל השאר, כך שלגבות יותר מזה זו חוצפה ממדרגה ראשונה).
    עכשיו ראית כי טוב, הקבוצה במקום חמישי, והרשית לעצמך להתפרע ולגבות מחיר שערורייתי, שלי בתור סטודנט ולרבים אחרים קשה לשלם אותו. כמובן שלא קניתי כרטיס למשחק, וחזרתי הביתה.
    בחיים שלי לא שמחתי כל כך לראות את הקבוצה שלי מושפלת, ולא היה איכפת לי לרגע שהצד המשפיל היה הפועל ת"א. תלמד לקח ג'קי. 3000 אוהדים שמשלמים 40 שקלים עדיפים על 1000 אוהדים שמשלמים 80 שקלים. אם לא למדת מתמטיקה ביסודי, תלמד דרך הכסף בקופה. לצערי כנראה תסתנוור מהכסף שהכניסו לך אוהדי הפועל ת"א שבאו בהמוניהם. חבל. אלו ההזדמנויות שלך לקרב את הקהל לקבוצה, ואתה מחמיץ אותן כל פעם מחדש. האם אתה חושב שהקהל שוב יבוא בהמוניו אם תילחם שוב נגד הירידה? עם יחס כזה, אני בספק.
     
  2. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מה פתאום, הם יגידו שהטעויות האלה "לא השפיעו על המשחק" ולכן אי אפשר להחשיב אותן.

    ניצחון צפוי כמובן. הפועל, כמו חיפה, לא צריכה להתאמץ יותר מדי כדי להביס את היריבות שלה שרק מעצם האימה נותנות לשתיהן שער פור.
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הפועל תל אביב קבוצה טובה ואת זה יודעים כולם ולא מהערב. מי שהייתה צריכה להראות משהו, היא מועדון ספורט אשדוד והיא לא הראתה שום דבר מיוחד. ולמרות הכל, זו קבוצה צעירה מאוד ואין לי ספק שבעונה הבאה אותם ילדים כשרוניים כבר לא ילחצו שהם יראו מולם טוענת לכתר כזו או אחרת.
    אם היה אפשר לעשות שהפלייאוף העליון יהיה רק בין מקומות 1-3, זה היה הוגן יותר כלפי הליגה השנה. כל הקבוצות שמתחרות על המקום הרביעי כבר חודש שלם דורכות במקום. בני יהודה, מועדון ספורט אשדוד, ביתר ירושלים, מכבי נתניה, הפועל באר שבע - תקנו אותי אם אני טועה, אך נראה לי שכבר 4 מחזורים שאף אחת מהן לא רשמה נצחון.
     
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    נו ברור שזה לא משפיע על המשחק. איזה פנדל אתה מדבר אין לי מושג(לא ראיתי 15 דקות ראשונות של המחצית השניה) ובכל זאת כבר הובלנו 2-0, הפנדל היה עושה 2-1 וישר אחרי זה דדי בן דיין כבש עוד גול. ברור שזה לא משפיע על המשחק, כמו שאני לא אומר כלום על הגול של ארבייטמן בנבדל נגד הפועל רעננה שעשה 3-1.
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    הפועל ת"א ראתה פתאום את הגב של יריבתה העירונית השנואה והתחילה לחזור לשחק כדורגל. כרגע המאבק על המקום שני הרבה יותר פתוח מהמאבק לאליפות, אבל אנחנו עדיין לא סגרנו את הליגה העונה. בכל מקרה האדומים עברו בהצטיינות היום את המבחן הלא פשוט שלהם.

    מילה אחרונה לשחם. עיצה ידידי, אתה פשוט לא מרגיש שאתה מקבל את כל הפורום נגדך? בשביל מה סתם עכשיו להתחיל עם ארבייטמן? בכל תגובה שלך איכשהו יעקב שחר או שחקני מכבי חיפה נכנסים לתמונה, זה הופך לאובססיה. אני לא ראיתי את המשחק ולכן אני לא יכול לטעון אם אתה צודק, אבל אל תערב בכל דבר את הירוקים. תהיה שמח עם הניצחון החשוב ואני בטוח שבסוף הדרך הקבוצה שלך עוד תדבר, אבל אתה שם מאחורי כל עץ אויב בדמות איש ירוק...
     
  6. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הביזיון של מחירי הכרטיסים הוא מוכר,זה לא רק ג'קי בן זקן אלא כולם,כולם זבל כלפיי האוהדים שלהם אבל שצריך את האוהדים אז פתאום המחירים זולים,הקהל חשוב.
    אני בכלל חושב ש"באורווה" אין כרטיסי סטודנט,לא שמעתי על זה אף פעם.
    הכי מגעיל שבסופו של דבר כשצריך את האוהדים אז הם חשובים,מורידים מחירים,מתחנפים ואז בסוף כשלא צריך עוד פעם אין כרטיסי סטונדנט/נוער והכל עולה מינימום 80 ש"ח.
    אבל עוד פעם זה לא משהו שרק ג'קי בן זקן חוטא בו.
     
  7. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ועכשיו, כמה צפוי, אני קורא במעריב שנכחו 1000 אוהדים אשדודים, שקיבלו את הציון 4.
    ואני שואל, עם מחיר נורמלי היו מגיעים 3000, והיו מקבלים לפחות 8. את הציון 4 לא האוהדים אמורים לקבל. אמור לקבל בן זקן, שלא מתחשב בקהל שלו.
    אשדוד לא ידועה כעיר של עשירים. להיפך. הקהל של בן זקן הוא בעיקר פועלי נמל, ולא רק זה, לדעתי לאשדוד יש את הקהל הצעיר ביותר בליגה, מהסיבה שהקבוצה היא חדשה. הרבה מהקהל נטש כשאיחדו את עירוני אשדוד והפועל אשדוד, כי הוא לא הרגיש הזדהות עם הקבוצה החדשה, כך שחלק עצום בקהל הוא ילדים שלא הכירו את עירוני אשדוד והפועל אשדוד. האם לילדים האלו יש יכולת לשלם 80 שקלים? לא, כי אבא שלהם הוא פועל נמל קשה יום.

    ביזיון, ביזיון, ביזיון!!!!
     
  8. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אשדוד כבר מזמן אינה רק עיר של פועלי נמל קשי יום. אשדוד מאכלסת משפרי דיור רבים שאינם מוגדרים "קשי יום". הבעיה באשדוד היא שלאף אחד בעיר לא באמת אכפת מהקבוצה. קשה לדבר על ההיסטוריה של אשדוד כי עד לפני כמה שנים מ.ס אשדוד בכלל לא היתה קיימת. היסטוריה ומסורת בונים בעשרות שנים, ואשדוד לא מתקרבת בכלל למקום הזה. בגלל זה גם אשדוד תישאר תמיד קבוצה קטנה ולא מעניינת שלא תרד, לא תעלה, לא תעשה כלום ותספק עבודה לאנשים משעממים כמו יוסי מזרחי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/10
  9. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אני אף פעם לא מתחיל את ההצתות האלה, אבישי עקץ אותי ואני הבאתי לו תגובה. מה אתה מצפה, שכדי שאנשים יחבבו אותי אני יגיד לו:"כן אתה צודק"? חלאס כבר לשחק אותה תמים. ד"א, מבחינתך כל הפורום=אוהדי חיפה?(לא שהמצב כל כך רחוק מזה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx )
     
  10. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחם, בן כמה אתה? בן שש? אבישי עקץ אותך ואתה מחזיר? אולי תתבגר כבר ותפסיק עם האג'נדה חסרת העניין שלך נגד מכבי חיפה? הבנו, אתה אוהד הפועל שרוף, אבל די כבר עם הנגטיביות שלך, נמאס!
     
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    מחזיר? מה אתה ציפית שאני לא יענה למשהו שאני לא יסכים איתו? אז בשביל מה נועד הפורום הזה? אין בעיה, מעכשיו אני אתנהג כמו שתרצו.
     
  12. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים איתך בנוגע לחוסר האיכפתיות מהקבוצה. בן זקן רואה בקבוצה עסק כלכלי לכל דבר, וזו הסיבה שהוא משקיע בעיקר בצעירים. הוא תמיד ישביח צעירים (שזה בהחלט לזכותו), אבל ימכור אותם מיד כשיראה מזה קצת כסף, וזה בהחלט לרעתו, כי ככה הקבוצה באמת לא תתקדם לשום מקום.
    הנה רק מציעים לו כמה ג'ובות והוא נפטר מדוד רביבו, ועכשיו הוא לא יתנגד למכור גם את מקרייב כשתגיע הצעה טובה.
    ככה בחיים לא נגיע רחוק.
    בנוגע לבניית המסורת, שוב, קבוצה חדשה, רוב האוהדים הם ילדים כי מבוגרים רבים פשוט הפסיקו להתעניין לאחר איחוד עירוני והפועל אשדוד. דווקא בילדים צריך להשקיע הכי הרבה. אני במקום ג'קי בן זקן מחלק כל שבוע 2000 כרטיסים לילדים בבתי ספר. ההפסד הכספי שלו מזה יהיה מינימלי, לעומת הרווח העכשווי והעתידי במספר האוהדים במגרש. ככה מפתחים אוהדים.
    על דבר אחד אני לא מסכים איתך-אשדוד היא בהחלט עיר של אנשים קשי יום, למרות ההתפתחות בשנים האחרונות. אם תקרא במדדי הפיתוח העירוניים, אשדוד ממוקמת באותה שורה באזור של באר שבע, לוד, רמלה ובית שמש, כאשר ערים כמו פתח תקווה, ערד ובת ים מקדימות אותה בגדול. זה מתבטא ברמת השכר בעיקר, וגם בטיב החינוך והשירותים הניתנים בעיר. בקיצור, יש התקדמות, אבל עדיין הנמל מספק את רוב העבודה בעיר, ורבים מעובדי הנמל הם אנשים קשי יום.