אלופות: באיירן נוקמים ביונייטד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏29/3/10.

  1. רפאל Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/04
    הודעות:
    1,415
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגיד אתה רציני??? הינוייטד היו גדולים מידיי על באיירן???
    בגומלין יונייטד צריכה להזהר מרובן, ריברי, גומז, קלוסה, שווינשטייגר ואוליץ' במטרה לא לספוג מצד שני יונייטד יכולה לחגוג על ההגנה של באיירן... יהיה מעניין.
     
  2. המבין Member

    הצטרף ב:
    ‏28/3/09
    הודעות:
    467
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הגיע לגרמנים לנצח, הם היו פשוט הרבה יותר טובים. ההחמצות של גומז ואוליץ' היו גדולות, ואם אתם שואלים אותי לרוני היו אמורים להוציא שלושה צהובים על שלוש עברות שהוא עשה והגיע לו שהוא נפצע. כל הכבוד לליון על הניצחון, ואני מודה שאני הייתי די בטוח שבורדו יעלו (אם כי זה עדיין יכול לקרות) והאמת, שמגיע לשם שינוי לליון לעלות סוף כל סוף לחצי הגמר. עוד משהו זה שבשתי המשחקים שיחקו כדורגל פתוח ומשוחרר יחסית למעמד וגם על זה כל הכבוד, היה פשוט תענוג לראות באיירן-מנצ'סטר ולפי התקציר ליון-בורדו היה מהנה אפילו יותר.
     
  3. רפאל Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/04
    הודעות:
    1,415
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רחוק מלהשביע רצון?! הלואי וכל משחקי הפלאיוף היו כאלו פתוחים ומשוחררים... תראה כמה בעיטות לשער היו במהלך המשחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/3/10
  4. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דור, אני מסכים איתך לחלוטין - ניהול המשחק של ואן חאל היה לוקה בחסר והיה מקום לחילוף כפול כבר במחצית (אלטינטופ לא ברמה הזו, מולר תפס פיק ברכים במעמד זה), כשמשום מה החילוף הכפול הראשון הגיע דווקא מהצד שלנו. אני שבחתי את ואן חאל על כך שהכניס בבאיירן, שנראתה כה כבויה בחצי הראשון, את המוטיבציה והאמונה שבאה לידי ביטוי בבליץ מהשניה הראשונה של המחצית השנייה.

    יום המשחקים הראשון כולו בסימן צרפת. אברה וריברי מנצחים לבאיירן את המשחק הראשון והדרבי של צרפת עולה על הציפיות עם, לפי התקציר והניתוחים, משחק מרתק ואטרקטיבי. לא צפיתי את הנפילה של בורדו היום - אחת ההגנות הטובות באירופה נפלה לקבוצה בלי יהלום סטייל גורקוף, קבוצה שלטעמי לא ראויה למעמד חצי הגמר. קשה לי לראות את בורדו עולה בעוד שבועיים. זו קבוצה שלא הראתה העונה בצ'מפיונס יכולת להתפוצץ וללחוץ הגנה 90 דקות. בלאן יצטרך לשנות גישה (הרבה תודות, אגב, לטעות שיפוט שערוריתית).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/3/10
  5. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    לפי מה שראיתי בתקציר, במצב של 1-1 בורדו גם כן הגיעה למצבים טובים. זה נראה מו משחק שיכל להתפתח כך או אחרת,
    ולא ניצחון עד כדי כך משכנע של ליון.
     
  6. שלו Guest

    היו לבורדו שני מצבים שיכלו להכריע את המשחק. חבל מבחינתם, אבל כמו שהקלישאה אומרת - כשאתה לא נותן, אתה מקבל. חוץ מזה שאם העקב של שחקן בורדו לא היה נעצר במפתיע אצל השוער, הוא היה מועמד בוודאותת לשער השנה בעולם.
     
  7. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני גם חושב שזה היה משחק שקול, כמה שאני יכול לנתח משחק שראיתי רק תקציר שלו. ולטעמי ההבדל בין הקבוצות היום נעוץ באחד - הוגו לוריס, שוער העתיד של נבחרת צרפת. אבל כשאני מסתכל לשבוע הבא (זהירות, נימה מלודרמטית לפניך) בורדו עם הגב לקיר תצטרך לקבל מגורקוף את משחק חייו. העונה הוא ברגרסיה קלה וההייפ סביבו היה טיפה מוגזם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/3/10
  8. מכבי או מוות!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    718
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האשם בהפסד היום לדעתי הוא פרגסון,במצב של 1-0 לכם,שבאיירן תוקפים חזק ואתם נעלמים,להוציא את פארק ואת וקאריק ולהכניס עוד חלוץ ועוד שחקן התקפה ? אתם מובילים,אתם משחקים בגרמניה,זה לא פשוט בכלל וכל הכבוד שאתם מצליחים להוציא משם ניצחון,אבל פרגסון בחזירות ניסה לגמור את המשחק כבר בגרמניה,חבל בשבילכם.
     
  9. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מנצ'סטר יונייטד צריכה לצאת מאוד מאוכזבת מהמשחק הזה אבל היא יכולה להאשים רק את עצמה. היא פשוט הזמינה את באיירן לעשות את המהפך ובאיירן רק לקחה את ההזמנה ב2 ידיים. במחצית הראשונה היה אפשר לראות יתרון איכותי ברור ליונייטד, הפעולות שלהם היו הרבה יותר תכליתיות, הם הגיעו ליותר מצבים בעוד שמהצד השני המשחק של באיירן היה מאוד מפוזר ולא ממש הוביל אותה לשום מקום.
    במחצית השניה במקום לנצל את זה ולנסות לגמור את הסיפור כבר באליאנץ ארנה מנצ'סטר יונייטד הסתגרה בהגנה והזמינה את באיירן לתקוף ולהתקרב לשער. התמונה שחזרה על עצמה הכי הרבה במחצית הזאת היתה ווין רוני עובר את החצי, רואה שהוא לבד לגמרי ומאבד כדור. ככה לא צריכה לשחק אלופת אנגליה ואירופה הקודמת. באיירן לא ביום גדול במיוחד אבל כשנותנים לה להמשיך במשחק המפוזר שלה כ"כ הרבה זמן בלי הפרגעה, בסוף זה מתחבר ונוצרים מצבים לגולים. ריברי עשה פחות או יותר מה שהוא רוצה, ואן דר סאר ב2 הצלות מהגדולות שנראו השנה מהבעיטות של גומז ואליץ' רק דחה את הקץ, אבל בסוף זה הגיע. וזה גם הגיע ליונייטד. כי אז מה אם זה משחק חוץ. מנצ'סטר יונייטד קבוצה יותר איכותית בבירור מבאיירן מינכן והיא יכלה לגמור את הסיפור היום. אבל היא העדיפה לחלק מתנות...

     
  10. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    זו לא תוצאה כזאת רעה למניו. בבית הם עדיפים על כל קבוצה באירופה לדעתי, ולנצח הגנה לא מרשימה כמו של באיירן בהפרש של שער אחד זה לא כ''כ קשה.
     
  11. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ברור לי איך קבוצה כה מאומנת כמו היונייטד מרשה לגומז לדהור כל הדרך מאמצע המגרש בדקה האחרונה ולא לעשות עליו עבירה. הוא החזיק בכדור יותר מדי וחשבתי שזה כבר גמור, ופתאום אוליץ' - חלוץ שאני מאוד מעריך עוד מימיו בצסק"א - מגיח משום מקום וגורם לכולם לתפוס את הראש בשנייה האחרונה. היה משחק מעולה, לבאיירן הגיע לנצח, וליונייטד הגיע לספוג יותר על המשחק הרשלני שלה לאורך 88 דקות.
     
  12. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,356
    לייקים שהתקבלו:
    96
    :aaa031:
     
  13. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    נראה לי שאני היחיד שראיתי את המשחק בין ליון לבורדו במלואו: הטלוויזיה דלוקה על TF1 , השדרים הצרפתים בהתרגשות ועושה רושם שבסופו של דבר באיצטדיון כולם נהנו חוץ מנציגי ואוהדי בורדו.

    בורדו של תחילת העונה, עם אלו דיארה בקישור האחורי ומארק פלאנוס שמנהיג את מרכז ההגנה נראתה הרבה יותר סולידית וחזקה. הערב היא שיחקה עם לודוביק סאנה הלא מנוסה כבלם לצידו של מיקאל סיאני, וראו שמשהו לא הולך שמה. בכלל, בורדו לאחרונה מגמגמת, בסוף השבוע היא הפסידה בגמר גביע הליגה למארסיי, ואותי זה לא מפתיע שהיום בהגנה הם היו בעייתים. המשחק כולו גם היה באופי מאוד התקפי, צמד המאמנים, קלוד פואל ולורן בלאן באו לתקוף ולא לחשוב יותר מדי על טקטיקה, עובדה שגם ליון ספגה שער חוץ בעייתי. במחצית הראשונה, בעיקר ההתלהבות והרצון להבקיע נתנו את הביטוי על כר הדשא באיצטדיונה הביתי של ליון. המחצית השנייה התחילה ברצון הגדול של בורדו לכפר על הפיגור המינימלי של 2-1. הקבוצה של פואל קצת איבדה את הקצב של המחצית הראשונה, הקבוצה של בלאן לא יודעת איך לשמור על תוצאה, ולכן לחצה ולחצה, שמרה על הכדור והגיעה למצב מעולה בו מרוואן שמאח איכשהו מגיע לכדור רוחב לגובה, אך החלוץ המרוקאי מצא את הוגו לוריס בהדיפה מדהימה. עוד פעם בורדו כמעט כבשה את ה2-2 אך וונדל הברזילאי בעט מהאוויר למשקוף. המזל לא היה שמה, רבע שעה לסיום המשחק המגן של ליון, סיסוקו בעט כדור מצד שמאל ובו המגן הימני מתיו שאלמה נגע ביד בצורה בלי מכוונת. למרות הכדור הירויי, השופט הגרמני שרק לנגיעת יד ברחבה וליסאנדרו לופס יודע לכבוש פנדלים, לכן הוא חתם את הצמד שלו במשחק הזה.

    ברגע זה, הסיכויים לעלות לחצי הגמר נוטים בברור לטובת ליון למרות שליצ'ה לופס וסידני גובו קיבלו צהוב ולא ישחקו בגומלין. סביר להניח שבורדו תוציא את כל הכלים ההתקפים כדי לנצח אך לאולימפיק יספיק גם הפסד של 1-0. ההגנה שיש לרשותו של בלאן כרגע מקרטעת, לכן יהיה קשה לא לספוג...

    http://www.gazzetta.it/Fotogallery/Tagliate/2010/03_Marzo/30/cam/12.Xxx
    יחסר?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/3/10
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    יש לך ספק?

    הגומלין יהיה פתוח לגמרי כי גם ליון יודעת הרבה עליות וירידות במהלך העונה, למרות שלאחרונה פואל ייצב את משחק ההגנה (בהנחה שיש מקום לתת קרדיט לו) גם ההגנה של ליון לא מרשימה, היא מורכבת משחקנים בינוניים במקרה הטוב ולמיטב הבנתי נתנה כמה מתנות אמש לבורדו.
     
  15. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אולי הוא קיבל צהוב בכוונה. רק נס יעלה את בורדו לשלב הבא וליסנדרו מעדיף לשחק בחצי גמר מאשר להסתכן במשחק הבא.