אלופות: באיירן נוקמים ביונייטד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏29/3/10.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    למרות הניצחון היפה של באיירן, ולמרות שרובן ושווייני כנראה ישחקו בגומלין, אני מתקשה לראות את באיירן עוברת את השדים האדומים מאולד טראפורד.

    ועם זאת מגיעות המחמאות לבאיירן שללא שלושה שחקנים משמעותיים מאד ידעה לחזור למשחק אחרי השער המוקדם. אני אגב לא אוהב קבוצות שתלויות בשחקנים ובאיירן השנה תלוייה לרוב ברובן ושזה לא משחק בריברי, איפה הקבוצתיות?
    בלי משחק קבוצתי אין לבאיירן מה לחפש ב OT!
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    קשה לי להאמין, אבל שווה לראות איך הוא קיבל את הצהוב בשביל להגיד. בכל מקרה אני עדיין חושב שזה פתוח לגמרי, 2-0 בייתי זו לא תוצאה בלתי אפשרית וכמו שאני רואה את זה בוודאי לא "נס". לפי מה שיואב אומר לבורדו יש בעיות בהגנה, אבל ליון תחסר שני כלים התקפיים חשובים. מצד שני לבורדו אין בעייה להכניע את הגנת ליון, אולי את לוריס, לכן לסגור את המפגש הזה ולהגיד שרק נס... נראה לי הגזמה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏31/3/10
  3. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    כמובן שלא בריא לקבוצת כדורגל להיות תלויה בשחק אחד. בל נשכח את המשחק ממנו חזרנו מפיגור 0-1 לניצחון 4-1 בטורינו שהיה בלי רובן ובלי ריברי, אלא כקבוצה. כמובן שאולד טראפורד זאת אופרה אחרת לגמרי, אבל אם רוצים לשפר סיכויים לעלות, אז כמובן שהתפקוד הכולל חייב להיות אידיאלי כמו במחצית השניה אמש. כל דבר פחות מזה והעניין גמור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/3/10
  4. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    כן הייתה הגזמה קטנה, אבל משחקים כאלו מאוד קשה לנצח מעל הפרש של גול, ליון פשוט תתרכז כל כולה בהגנה ולא תחשוב בכלל על התקפה, לבורדו יהיה מאוד קשה, בדיוק כמו שהיה קשה לריאל מדריד להכריע את ליון בברנבאו. אבל כמובן הכל יכול להיות וזה כדורגל... אבל בוא נגיד שליון פייבוריטית ברורה.
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    הגזמת בטירוף. בורדו הייתה אתמול יותר קרובה ל2-2 מאשר ליון ל3-1, הגול השלישי של ליון(פנדל שלא היה ולא נברא), נתן לליון סיכוים גדולים לעלות, אבל עדיין בורדו כקבוצה טובה יותר ויכולה לנצח בשבאן דלמס.ולגבי זה שליסנדרו רצה להשמר לגמר, נו באמת...

    הפציעה של אלו דיארה הייתה קריטית אתמול לבורדו. היה משחק מצויין בכל אופן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/3/10
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני מסכים שליון פייבוריטית בגלל התוצאה, הבייתיות והכושר הלא מרשים של בורדו. אני רק מקווה שהם לא ימצאו דרך לחרבש את היתרון מהמשחק הראשון.
     
  7. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    כאשר פרגסון הוציא את קאריק ואת פארק והכניס במקומם את ולנסיה וברבטוב, חשבתי לעצמי שזה חילוף יהיר, כזה שמשלמים עליו. אני חושב שפרגסון שילם עליו, וההפסד היה תוצאה ישירה למהלך הנל.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אפשר להסתכל על זה בתור יהירות... ואפשר להסתכל על זה בצורה שפרגוסון האמין שהשחקנים שלו יכולים לגמור את הסיפור במשחק הראשון, פרגוסון הימר על התקפה ובדיעבד קל לומר שהוא שילם על יהירות. אבל אני לא חושב שיש פסול בזה, אם מנצ'סטר יונייטד הייתה משחקת נכון, ואם גארי נוויל לא היה נוהג כמו טירון... לא היינו מדברים על יהירות, אלא על חילופים גאוניים.
    השחקנים של היונייטד לא יישמו נכון את החילוף, למרות שלחילוף היה אופי התקפי השחקנים לא עמדו בזה ונכנעו לרצון ללכת יותר אחורה, ושילמו על כך ביוקר, אין ספק שזה לא מה שהיה בראש של פרגוסון, השחקנים לא הצליחו ליישם זאת נכון.
     
  9. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל לירן, אם שחקנים לא יצלחו ליישם פרגסון צריך לדעת את זה, כי הוא מכיר את השחקנים הכי טוב וכבר אמור היה לנסות כמעט כל מערך וקובינציה אפשרית עוד במהלך העונה. לכן בעצם זה כישלון שכולו שלו. אם הוא לקח סתם איזה הימור פרוע, אז אפילו יותר חמור!

    אני חושב שגם ואן חאל עשה טעויות וזה בהרכב איתו פתח ובמערך של חלוץ אחד, אבל תיקן בסוף בחילופים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/4/10
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אין ספק, פרגוסון רחוק מלהיות נקי מזה. אני רק אומר שלדעתי אין פה קשר ליהירות.
     
  11. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מסכים בכלל. שיחקנו רע במחצית השנייה, פשוט כך, והחילופים ההתקפים (ואין צורך להגזים, זה לא שנכנס חלוץ במקום בלם ושעשינו שינוי דרסטי במערך) הם לא אלו שגרמו להפסד - הם לא הפכו את ההגנה שלנו לפרוצה. נסו אי הנעת הכדור, אדישות, שאננות.. פרגי עשה מעשה חכם מאוד בחילוף הזה, אבל כנראה ששום דבר לא היה מעיר את השחקנים בחצי השני. אולי זו הייתה, בדיעבד, אפיסת כוחות. אין לי הסבר אחר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/4/10
  12. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מאמין שהלחץ של באיירן במשחק יביא אתכם להתמוטט ככה. גם באיירן בעיצומם של קרבות צמרת בליגה ובגביע וגם להם בכלל לא בא טוב המשחק מולכם. מה שקרה במחצית השניה הוא שילוב של חילופים נכונים של ואן חאל וחילופים לא טובים של פרגסון. קורה, קרה, אולי בגומלין יקרה אחרת.