יום הזיכרון

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏25/4/04.

  1. יוגב אסולין Guest

    אני לא יודע מה מסמל להרבה ממכם יום הזיכרון. אבל יום הוא יום הזיכרון הוא יום מיוחד יום שבו כל אלו שנלחמו על המדינה הזאת ונהגו במשך כל מלחמות ישראלים ובמשך כל הפעיליות שהם עשו על מנת לשמור על הבית שלהם, הבית שלנו.

    אנשים רבים בארץ יעמדו ביום הזה ויזכרו באותם גיבורם שלהם שקיפחו את חייהם. השאירו אחרים הורים אחים אחיות חברים משפחה ומה לא. הכל עבור אדמת הארץ שלנו. כל אחד במקום אחר בקרב אחר ביום אחר.
    אבל ביום הזה.. כל אותם משפחות וחברים שנשארו לבד יושבים נזכרים במה שהיה איך קרה למה קרה ומתגעגעים.. בעיקר מתגעגעים לאותם לוחמים.
    אותם אנשים שלא יראו יותר טלויזיה שלא יודעים מי לקחה אליפות ולא כלום כי הם פשוט יותר לא איתנו.
    הרוב הגדול של מי שממכם פה בפורום הוא עוד לפני צבא. אני מאמין שאתם מכבדים ומבינים את היום הזה אבל עדין לא ממש את המשמעות שלו (לפחות רובכם.. וזה בגלל שלא איבדתם מישהו וטוב שכך!!!).

    אני איבדתי ב19.10.03 3 חברים שלי. 3 אנשים יקרים מהפלוגה שלי. הם הלכו לעשות פטרול באיזה כפר ערבי ונורו שמה למוות. יום הזיכרון הזה יהיה עבורי שונה מאשר האחרים אני מבין עכשיו למה עושים אותו ולזכר מי... וחשוב מאוד חשוב שכולם יכבדו את היום הזה. כי בעצם פה אנחנו נותנים רק פעם אחת בשנה כבוד לאותם אנשים שבזכותם אנחנו חיים פה.. והם לא!!


    אז לסיום לכל המשפחות האבלות ולכל החברים היקרים. תיהיו חזקים.. ולכם לוחמים גיבורים שנפלתם.. תודה רבה על התרומה.. אוהב ומתגעגע, יוגב!

    נ.ב
    חשוב מאוד חשוב... שעם יש מישהו שמכיר משפחות שכולות ודברים כאלה. לפחות ביום הזה ירים טלפון ידבר יראה לאותם משפחות שהם לא לבד.. למה המשפחות האלה חסר להם בן חסר להם חקל של ממש בגוף. והיחידים שיכולים איכשהו לחפר על כך הם החברים המכרים ואותם אנשים שיראו שאכפת להם.. אז לא להסס ולהרים טלפון ללכת ולבקר..
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/4/04