המהפכה של דונגה נכשלה

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Franco, ‏24/5/10.

  1. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים איתך במאה אחוז. בספרד יש בעיה נוספת של שחקנים שמשחקים בעמדות שלא שלהם, אם כי המערך והכוונה זהים לזה של ברזיל. שני מאמנים פחדנים כמו דונגה ודביל בוסקה עולים באותו מערך. מה שכן יש בספרד וזה מה שמציל את דביל בוסקה עד עכשיו (פרט לזה שהוא לא פגש יריבה ברמה של הולנד) זה הכישרון של השחקנים שלו. דויד וייה למשל הגיע לטורניר הזה בכושר מטורף והוא מציל אותו משחק אחר משחק.

    למה המשחק של ספרד נראה פחות יעיל? שוב,אינייסטה לא יודע להצטרף להתקפה כמו קאקה. ראמוס לא ברמה של מייקון. בכול שאר העמדות בקישור ובהתקפה ספרד פשוט הרבה יותר כישרונית ולכן היא עדיין איתנו. מדהים שעלינו על קווי דימיון משותפים של שני המאמנים הדוחים והפחדנים האלה. אבל שוב יאמר "לזכותו" של דונגה שאין לו את הכישרון שיש לדל בוסקה על המגרש ועל הספסל . הדיון הזה גורם לי לחשוב האם דל בוסקה גונב מדונגה את הסגנון הזה. אני לא אתפלא כי כול העולם יודע שדל בוסקה הוא מאמן נורא טיפש וגונב דעת מהשורה הראשונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/10
  2. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גונזו, כבר הוזהרת לא לחזור על אותן המנטרות בקשר לספרד ודל בוסקה. אל תנסה להסוות את זה כאילו אתה מדבר על ברזיל.

    ------------------------------------------------

    רונאלדו על מלו: "לא כדאי לו לבלות את חופשתו בברזיל."

    אחד השחקנים הטיפשים ללא ספק. על מה שעשה צריך להשעות אותו מהנבחרת.
     
  3. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,889
    לייקים שהתקבלו:
    706
    עם אלאנו ורמירס בהרכב אני חושב שברזיל עוברת את הולנד היום. מבחינת ברזיל של דונגה אין
    כמו יתרון מוקדם כדי לנצל את זה שהקבוצה היריבה תתקוף במטרה להשוות ואז לעקוץ במתפרצת ולגמור את המשחק. זה לא היה רחוק אבל הפעם לא הלך.
    בית המוות בחוץ מוקדם מהצפוי. חוף השנהב הולכת להיות אחת הקבוצות השנואות בריו אחרי כל הפציעות שהם גרמו לסלסאו.
     
  4. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    לאונרדו מאמן של הסלסאו??? איפה ראית את זה, אנדריי?

     
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    gonzo18 - ברזיל נחשבה לאחת הנבחרות שיכולות להגיע עד הסוף בעיקר בזכות חוליה אחורית אדירה, בוא לא נשכח את זה. מעבר לכך, השחקנים בקישור והתקפה טובים יותר מכפי שאתה מנסה לצייר, גם אם הם לא בשיאם.

    אם יש דבר טוב אחד מכך שברזיל הודחה מוקדם, זה שדונגה כנראה יסיים את תפקידו. אין לי שום דבר אישי נגדו ואני לא חושב שהוא מאמן רע, אבל סגנון המשחק שלו לא התאים לנבחרת ברזיל. זה מעבר לעובדה שמברזיל מצפים לכדורגל עם הרבה דמיון וזה גם מעבר למבחן התוצאה, כי ברזיל לא שיחקה טוב ברוב הטורניר.
     
  6. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איפה אתה חי? היו שמועות על זה כשהיה מאמן שלנו בפועל. היו גם כל מיני ציטוטים שתמכו בזה, כולל של יו"ר ההתאחדות הברזילאית (די בטוח).
     
  7. שחקן. Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/10
    הודעות:
    41
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה חסר לי רונאלדיניו... אין מספיק איכות בהתקפה הברזילאית.
     
  8. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,889
    לייקים שהתקבלו:
    706
    אני יודע שזה לא מנחם אף אחד בברזיל, אבל הקמפיין של דונגה לא היה כזה כשלון. הוא לקח
    עם הרכב שני את הקופה (והביס את ארגנטינה בגמר), וגם זכה בקונפדרציות. כמובן כמובן שזה לא משתווה למונדיאל, אבל לפי דעתי הנבחרת שלו סבלה מהרבה חוסר מזל נגד הולנד.
    לפני 4 שנים ברזיל שיחקה עם כל הכוכבים שהיום שואלים למה הם לא בסגל ושיחקה הרבה פחות טוב. לא רק שהם שיחקו פחות טוב לפני 4 שנים הם גם לא נראו כמו קבוצה. לפחות הנבחרת של דונגה שיחקה כקבוצה לאורך כל הדרך.
    מרבית שחקנים של הנבחרת הנוכחית לא יהיו בנבחרת בעוד 4 שנים. אני רק מקווה שלמייקון וקאקה יש עוד מונדיאל אחד לתת. פשוט תענוג שני השחקנים האלה. אבל זה צריך להדאיג את הברזילאים שאין בנבחרת הנוכחית שחקנים צעירים בכלל.

    אני לא אוהד של ברזיל אבל ב 2014 אני מקווה להיות שם ולראות את ברזיל זוכה באליפות העולם.
     
  9. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי דונגה אשם בביחרת השחקנים שלו.
    ברגע שהוא הזמין שחקנים אפורים בליווי קאקא שכבר 3 שנים לא רואים ממנו כלום ורוביניו שחזר לברזיל, לא יודע לי ולהרבה אנשים זה היה נראה פשוט סגל גרוע.
    הוא שם דגש על הגנה והגנה וסדר במשחק.
    אבל סדר לא יביא ניצחון מול הגדולות.
    למה רונאלדיניו לא בא? הוא די כבד כבר אבל במסירות שלו אין שני לו.
    מה לעזאזל נילמר עושה בהרכב? אני הייתי מביא את ניימר הצעיר והכישרוני, אי אפשר לדעת מה תקבל ממנו מה שכן כולנו יודעים שנילמר לא מסוגל לתת כלום, אז עדיף כבר הימור.
    איפה אדריאנו? אני ממש לא אוהב את השחקן אבל במקרה כמו אתמול ובכלל, שמרחיקים לך שחקן אתה חייב עוגן בהתקפה אי אפשר לדעת מה הוא ייתן אבל הוא מסוגל להשתלט על כדור כאשר 2 בלמים סובבים אותו, להרמים כדור לרוביניו כאשר נילמר מחפה עליו זאת פשוט התאבדות.

    בתור אוהד ארגנטינה אני שמחתי אתמול וקפצתי מרוב אושר שברזיל הודחה, אבל רציתי לראות ברזיל אחרת ואני מקווה שבבית בעוד 4 שנים , תהיה נבחרת אחרת, נבחרת שמחה ולא חבורה של מפלצות הגנה שכל אחד מהם נראה כמו שילוב של הולנדי בגובה ושחקן פוטבול ברוחב.

     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://estaticos04.marca.com/imagenes/2010/07/02/futbol/mundial_2010/selecciones/brasil/1278096856_extras_portada_0.Xxx

    "זה אחד הרגעים הקשים בקריירה שלי". קאקא שהיה אמור להיות שחקן המפתח בנבחרת ברזיל, נכשל במשימה. הוא מדבר בעצב על מה שקרה נגד הולנד ותוהה לגבי העתיד - במונדיאל הבא ב-2014, שייערך במולדתו ברזיל, הוא יהיה כבר בן 32. "יש לי קשה קרוב מאוד לנבחרת, אני לוקח ללב את מה שקורה שם. זה אחד הרגעים הקשים בקריירה שלי ועוד לא התאוששתי. ברור שאני רוצה להיות במונדיאל הבא אבל קשה לדעת מה יקרה בעוד ארבע שנים, זה הרבה זמן". קאקא חשף שהיה לא כשיר במאה אחוז ולטענתו "בלי העזרה של הצוות הרפואי והקולגות שלי, לא בטוח שהייתי משתתף בגביע העולם, וכמובן שנלחמתי כדי לשחק". קאקא המשיך ואמר - "כולנו עצובים ומתוסכלים שזה נגמר ככה". את הביקורות כלפיו(גם על כך שכביכול לא היה מספיק נמרץ) הוא דחה על הסף - "עבדתי קשה ונלחמתי, שיחקתי עם הרבה התלהבות וגם הצגתי יכולת טובה. מה שאנשים זוכרים הוא התוצאות הסופית בלבד. אם המאמץ אינו מניב פירות - אנשים שוכחים ממנו".

    השוער ז'וליו סזאר פרץ בבכי בחדר ההלבשה לאחר ההדחה, ולקח ללב את השער הראשון שספג באשמתו.

    פיליפה מלו, שאומנם בישל את השער הראשון לרוביניו עם מסירה נפלאה, הרס אחר-כך את כל הרושם החיובי כאשר כבש שער עצמי וספג אדום מטופש אחרי שדרך על הקרסול של רובן, קיבל עצה מרונאלדו בטוויטר - "אין לך מה לחזור לברזיל". השחקן אמר אחר-כך לתקשורת - "אני הרוס, עשיתי טעות קשה, אבל אני לא אשם בהדחה. אנחנו נבחרת מאוחדת ואסור להפיל את התיק על שחקן אחד". מלו הרחיב מעט על התחושות הקשות - "היה קשה להתקשר לאישה בבית ולשמוע את התינוק בוכה". מלו אמר כי לדעתו "לא תמצאו נבחרת טובה יותר מברזיל במונדיאל הזה, חבל שהודחנו". מלו סיים את דבריו הקצרים בכך שטען שלא דרך על רובן אלא שהשופט נכנע לפרובוקצייה של ההולנדי.
     
  11. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דונגה עשה טעויות רבות בזימון השחקנים. הוא השאיר בבית שחקנים שחלקם היו ראוים להיות בהרכב הראשון וחלקם היו ראויים להיות לפחות על הספסל. הוא זימן שחקנים שנתנו עונות זוועתיות כמו מלו,בפטיסטה,דוני ונילמר,ג'וסוו וגרפיטה. השחקנים שהיו חייבים להיות בסגל הם בראש ובראשונה רונלדיניו ופאטו ממילאן-שניהם היו מנק' האור הבודדות של הרוסונרי השנה.גם דייגו מיובה היה צריך להיות שם למרות שנכשל השנה בקבוצה שלו. פליפה לואיס המגן השמאלי התוקף האדיר של דפורטיבו לה קורוניה התאושש מפציעה נוראית והיה חייב לפתוח באגף שמאל על חשבון בסטוס ששיחק כול השנה בליון כקשר וכאשר הוסט לעמדת המגן בקבוצתו נראה זוועה. אתמול הוא היה השחקן הכי חלש בברזיל. היה מקום לזמן גם את שני הכוכבים הצעירים גונסו וניימר,שמדברים עליהם בברזיל כשחקנים שיכולים להיות כוכבים גדולים בעתיד. אני לא מאשים את דונגה שהוא שיחק משחק הגנתי ומכוער (כמו שאני מאשים את דל בוסקה) כי בסגל שהוא הביא אין לו את הכלים לשחק התקפי כול כך. אין לו שחקנים מספיק איכותיים בהרכב ובסגל. ההרכב האופטימילי של ברזיל היה צריך להיות עם רונאלדיניו,רוביניו ופאבינו בשלישיה התקפית כאשר רונאלדיניו ורוביניו היו חופשיים לעבור אגפים,לעיתים לבוא מהאמצע ולהחליף ביניהם מקומות. היה אפשר לנסות את המודל של גאורדיאולה בברצלונה עם מסי שנגנב ע"י מרדונה והמאמן של אורגוואי,שרונלדיניו ישחק מאחורי רוביניו ופאבינו כמו שמסי בארגנטינה ופורלאן באורגוואי.
    לא היה קורה שום אסון אם דונגה היה לוקח סיכון זעיר ועולה עם קשר אחורי אחד (סילבה) ודייגו ( דני אלבס) וקאקה לצידו.

    אני מתגעגע לברזיל האמיתית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/10
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    באסטוס באמת היה חלש, והוא בכלל לא מגן שמאלי. אבל אני חושב שפליפה לואייס היה עושה עבודה טובה יותר, אני לא מחזיק מימנו כמו שהרבה כן, הוא מגן שמאלי סביר אבל הוא מגן שמאלי שמתבלט בקבוצת פח כמו דפורטיבו, ויש סיבה למה ברצלונה וריאל לא מוכנות לשלם עליו יותר מ10 מיליון יורו. הוא לא שווה את זה.
     
  13. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    אז לקחת את ההוא וההוא וההוא וההוא שהיתה להם עונה רעה זאת שגיאה, אבל דייגו היה צריך להיות בפנים? אה... ורונאלדיניו, בגלל שהוא היה נקודת אור בעונה זוועתית של מילאן? אה...

    בסופו של דבר כולם חיכו לדונגה והדרך היחידה שלו להשתיק אותם היתה לזכות בגביע. סיכוי היה, אבל גם כשמדובר בברזיל זה כמובן רחוק מוודאות. גם כשלקחו לפני ארבע שנים את ארבעת המופלאים זה היה רחוק מלהיות ודאי וכמובן לא קרה. כמי שאינו חובב ברזיל גדול, לא ראיתי שום בעיה בנבחרת הנוכחית. היא היתה יכולה לקחת את הטורניר, היא בוודאי לא נופלת משתי הנבחרות שמשחקות בחצי הגמר "שלה". אבל זה הכדורגל, כפי שברזיל 82 יודעת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/10
  14. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא משחק בקבוצה גרועה מאוד אבל הוא מגן שמאלי מצוין וכיום אין לברזיל אופציה יותר טובה ממנו בעמדה הזאת.

    רונלדיניו היה צריך להיות בהרכב. רונלדיניו נתן עונה מצוינת במילאן ולברזיל היה חסר עוד שחקן התקפי ברמה גבוהה. הוא נשאר בבית מסיבות לא מקצועיות ובדרך כלל מאמנים משלמים על החלטות כאלה.

    דייגו היה בינוני ביובה אבל אני חושב שבניגוד לפליפה מלו שלעולם לא הוכיח את עצמו כשחקן לרמות הגבוהות,דייגו דווקא כן הוכיח את עצמו במשך כמה שנים בגרמניה. ברזיל היתה צריכה עוד קשר אמצע עם נטיה התקפית. למרות שדני אלבס אתמול בקישור היה מנקודות האור הבודדות.
     
  15. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    העונה של רונאלדיניו היתה טובה, לא מצוינת, ובוודאי התבלטה לעומת השנה האומללה של הקבוצה שלו. בלי קשר, למאמן יש זכות מלאה להחליט ששחקן מסוים ואופיו אינם מתאימים לו. בטח כשהוא מכיר אותו טוב מאחרים ואת השפעותיו טוב מאחרים. ברזיל לא לקחה את הגביע, אז דונגה לא יצא גאון כמו אראגונס אחרי עניין ראול ב-2008. זה לא אומר שהוא לא צדק. כדורגל זה לא שחור ולבן, וכשרק נבחרת אחת זוכה בפרס האולטימטיבי, לא ייתכן ששאר 31 המאמנים ייזכרו כחבורה בינונית שטעתה כל הזמן.