מנצ'סטר יונייטד 2009/2010-העונה נגמרה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏17/6/09.

  1. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כי יכולת בטורניר נבחרות אומרת משהו? אלחאדג'י דיוף, מילאן בארוש, איליה דומיטרסקו, מישהו?
    ברבאטוב, משום מה התחושה שלי שביונייטד לא שיחקו מספיק על המעלות שלו, על היכולת לרכז משחק סביבו, יכולת פיבוטית כזאת. כחלוץ יחיד, לא יודע כמה יהיה אפקטיבי. גם לי יש הרגשה שהוא לא אמר את המילה האחרונה ביונייטד, עובדה שפרגוסון עדין שומר אותו אצלו בתכניות.
     
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    נראה בסוף הקיץ אם הוא עדיין שומר אותו...
     
  3. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,307
    לייקים שהתקבלו:
    383
    לא יעזור, אנחנו חייבים עוד "סופרסטאר" בחלק הקדמי. מצידי שיבוא קיצוני, קשר מרכז יצירתי או חלוץ... הבעיה הגדולה היא שכשרוני לא משחק אין שום ברק בהתקפה. כשהוא משחק זה סיפור שונה אבל עדיין הוא לא יכול לסחוב את ההתקפה של הקבוצה לבדו. חאבייר הרננדז זה מאוד נחמד לצד רוני, אבל כשרוני לא משחק אנחנו נהיה חייבים שחקן אחר שיסחוב את ההתקפה עליו. ראינו טוב מאוד מה המצב כשרוני לא משחק, כמעט כלום בהתקפה, אנמיות מוחלטת.
    לכן הרכש היחידי שפרגי מתכנן כביכול צריך להיות סופרסטאר לדעתי, כזה שידע לקחת את הנטל ההתקפי עליו כשהקבוצה ללא רוני, וסוארז לטעמי עונה בגדול על הדרישה.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    חושב שבאירופה נפלנו בכלל חוסר ניסיון של מגן צעיר (רפאל). באולד טראפורד לא הרגשנו בכלל חיסור של קשר כשהובלנו בהפרש ניכר על באיירן. הבעיה הייתה שרפאל במקום לסגור את הסיפור החטיא מצב נפלא באחד על אחד ולאחר מכן הורחק בטיפשות ושינה את המשחק לחלוטיין.

    התייחסת לתגובה שלי בקשר למונדיאל המוצלח של סוארס? אני חושב שהיכולת בליגה + במונדיאל מראה שמדובר בשחקן נפלא לעתיד. אני פחות מסתכל על כמות השערים והכיבושים שלו, שהיא לעצמה מדהימה גם אם מדובר בליגה ההולנדית, אלא יותר בחוצפה החיובית שלו, ביכולת לעשות מכלום מצבים שמסתיימים בשער, בפונטציאל הנדיר שלו.

    גיא, אני חושב שאם כל הכבוד לטוטנהאם באותה תקופה, מעבר ליוניטד זה עליית מדרגה. הלחצים הם שונים, הציפיות הם שונות, וגם הרמה היא שונה. כדי להתאים לקבוצה כמו יוניטד אתה צריך לעלות מדרגה ובארבטוב לא עשה את זה.

    אמיר, אני מקווה שבארבטוב ימכר בתקווה שנביא שחקן צעיר ומוכשר כמו אגוארו או סוארס במקומו אבל גם אם לא, אני לא חושב שזה בגלל שפרגי מאמין בבארבטוב יותר מידי אלא בגלל חוסר בביקוש.
    אין לי ספק שאם מחר שמים על השולחן הצעה סבירה על הבולגרי פרגי משחרר אותו, לצערי אני לא רואה את זה קורה.
     
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    העניין הוא שגם אחרי הרחקתו של רפאל, לא היינו צריכים להיראות כך. ירדנו לעשרה שחקנים, לא שמונה. לא יכול להיות שקבוצה לא תהיה מסוגלת להחזיק בכדור. בגלל זה עפנו, כי נתנו לבאיירן להפעיל לחץ עצום על ההגנה שלנו, ובסוף משהו השתחרר. שלא לדבר על המשחק הראשון, ב-11 שחקנים. בשני משחקים, נתנו לבאיירן כל כך הרבה זמן להחזיק בכדור. על זה הפסדנו.

    לגבי ברבאטוב, ייתכן שאתה צודק. הרי ייתכן מאוד שהמכירה של ורון ב-2003 היתה פשוט הזדמנות פז שנפלה לו לידיים בגלל צ'לסי הפראיירית של אברמוביץ' הלהוט. ועדיין, נראה. הקיץ בקושי החל, עסקאות בקושי נעשו ודברים עוד ישתנו.
     
  6. The_Arsenal Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/07
    הודעות:
    4,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפני תחילת העונה הקודמת רשמתי פה שההצלחה של יונייטד תהיה תלוייה בברבאטוב. ולמרות שנקטלתי על-כך, בדיעבד אני חושב שצדקתי. ההבדל בין עונה של כמעטים לעונה של תארים הייתה ביכולת לפזר את העומס משחקני ההתקפה שתיפקדו, בראשם ווין רוני. כמובן שזה בלט במיוחד ברגע שרוני נפצע. אני משוכנע שאם למכונה ההתקפית של יונייטד היה עוד כלי אחד, עוד חלוץ שאפשר לבנות עליו שיכבוש שערים באופן קונסיסטנטי כל כמה משחקים, העונה הזאת הייתה הופכת מעונה של כמעטים, לעוד עונה שמוכיחה שפרגוסון הוא רמה אחת מעל כל מנג'ר אחר בהיסטוריה, בכל הקשור לווינריות וזכייה בתארים. לא שמישהו מטיל בכך ספק...
     
  7. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ועדיין, פרגוסון משאיר אותו נכון לעכשיו אז זה סימן שהוא כן רואה בו משהו. פרגוסון בזמנו שם לא מעט כסף על בארטז למשל אך כשהוא לא סיפק את הסחורה הוא ידע מצויין להוציא אותו מהקבוצה.
    לדעתי עוד לא שמענו את המילה האחרונה מברבאטוב. השנה יש לו ככל הנראה הזדמנות אחרונה להוכיח את עצמו. גם אצלנו לקח לו קצת זמן להתאקלם, פחות אמנם - ומשה, אני ממש לא משווה בין להצליח אצלנו ללהצליח ביונייטד - אבל את הכישורים שלו ואת מה שהוא עשה בליגה, אותה ליגה של יונייטד, אי אפשר לקחת לו.
     
  8. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    אין דין 7.8 מיליון ליש"ט שהוצאנו על בארטז כדין 30 מיליון ליש"ט שהוצאנו על ברבאטוב, ההבדל משמעותי משהו. בכל מקרה, עוד מוקדם לומר מה וכמה פרגוסון בונה על ברבאטוב. נראה איפה נהיה בעוד 40 יום.
     
  9. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    קשה לי להאמין שאם באמת הייתה הצעה מספקת על ברבטוב פרגוסון היה מתעקש ומשאיר אותו.
    הבולגרי קיבל שנתיים שלמות ומספיק צ'אנסים להוכיח את עצמו ובשנתיים האלה המניות שלו רק ירדו, אני חושב שהוא נשאר רק בגלל הערך שלו בשוק ולא בגלל שפרגוסון עדיין מאמין בו.
     
  10. GiladG2 Member

    הצטרף ב:
    ‏11/12/09
    הודעות:
    703
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מקלארן חייב לפרגוסון כמה טובות לא..? מה עם איזה טרייד של ברבאטוב וכמה בקבוקי יין תמורת דז'קו? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx

    בנוגע לרכש, עמדת הקשר הרבה יותר חיונית לנו מעמדת החלוץ כרגע, מערך ה 4-5-1 שלנו או 4-3-3 אם תרצו ישתדרג מאוד אם יהיה לנו שחקן יצירתי שיודע לשחק מתחת לחלוץ. רצוי גם אחד שיודע לשחק באגפים. כרגע אין לנו אחד כזה בסגל. מה שהופך את שלישיית הקישור באמצע על כל הרכביה לפחות יעילה באופן משמעותי.
    אם הייתי במקום פרגוסון הייתי מגרד כסף מכל פינה אפשרית כדי להביא את מסוט אוזיל.
     
  11. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    המועדון מכחיש, ארר, את הציטוט של פרגי ואומר שלריו יש סיכוי להיות כשיר למשחק הפתיחה.
     
  12. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם כך הדיילי מייל הופך להיות מעיק יותר ויותר עם ההמצאות שלו,
    מה,עדיין לא התאוששו מהעזיבה של גארי לינקר?
     
  13. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,307
    לייקים שהתקבלו:
    383
    מישהו יודע מה עם אנדרסון? אני קורא הרבה שמועות על עזיבה אפשרית שלו ואני מתחיל לחשוש. אני חושב שאנחנו חייבים לשמור אותו אצלנו, יש לבחור פוטנציאל עצום ואני מקווה מאוד שלא יימכר.
     
  14. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בעודי נכנס לפייסבוק שלי לפני כמה ימים, אני רואה שאחת הבנות בפייסבוק שלי פתחה אלבום העונה לשם cicarito. לרגע חשבתי שאני הוזה, אז פשפשתי בתמונות וראיתי שזה אכן הרכש החדש של יונייטד, במגוון תמונות, חלקן אמיתיות וחלקן פחות. הבחורה גרה במקסיקו ומסתבר שהיא מכירה אותו (במובן התנכי של המילה) ושהוא ממש כריסטיאנו רונאלדו מקסיקני מחוץ למגרש. כל הCAPTIONS בספרדית לכן לא הצלחתי להבין יותר. he truly does has a gift for scoring.
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    לקאקריטו הזה שממש הצלחתי להתאהב בו במונדיאל פשוט יש חוש מדהים לכיבוש.
    איזה שער מדהים הוא דפק להגנת הכלום ושום דבר של ארגנטינה.
    פשוט חלוץ מהיר, חד, אינסטינקטים רעילים שיכול לעשות שער מחצי מצב.
    פשוט חלוץ קלאסי לשים ליד רוני. אני מקווה שיהיו איתו סבלניים יותר משהיו עם טבז ועם פורלאן כי בשני המכרים טעינו. במקרה של פורלאן אפילו קראתי היום בסקאיי שרנה מולסטאן אמר שפרגי אמר לו שהוא היה שמח מאוד לקבל את פורלאן חזרה.

    בנוגע לאנדרסון, השבוע כשחזרתי הביתה מהצבא אחרי הרבה זמן תהיתי אם אני אגיע הביתה ואגלה שמהקבוצה כבר נפלטו שחקנים. השם של אנדרסון פשוט לא יצא לי מהראש. מצד אחד כשרון ענק, מצד שני מסרב לפרוץ, חייב לחזק את עצמו ולשמור על הגוף מפני פציעות כי בעונה הבאה שהמונה של גיגס וסקולס יעלה בעוד שנה יצטרכו את הרגליים שלו יותר על המגרש(בטח שהוא לא יכול לתפוס להם את חדר הטיפולים).
    אני קצת רגוע בקשר לפריצה שלו כי גם פלטשר פרץ בגיל 23-24 פחות או יותר, אבל אני מקווה שהמועדון יהיה סבלני איתו.