חצי גמר: הכתום חוזר לגמר

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י לירן, ‏6/7/10.

  1. FCB Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/07
    הודעות:
    122
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=m1TnzCiUSI0
    לא נראה לי....

    סטיתם מהנושא http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx
     
  2. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה באנגלית עם מבטא ג'מייקני.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏7/7/10
  3. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אני לא זוכר הולנד כזאת יעילה וצינית, מעולם לא ראיתי כזאת נבחרת שבאה לנצח וזהו. עושה את המינימום, לא מרשימה, לא מבריקה, לא תמיד לוקחת את היוזמה אבל עדיין מבקיעה שלושה שערים בלי לשטוף את המגרש. אני חייב לדבר על הקשר של אינטר: סניידר די נעלם רוב המשחק ובמהלך אחד הוא מכריע את המשחק (תעזבו נבדל או לא), אני חושב שזה שחקן גדול. לפני כמעט שנה הייתי בסן סירו באותו דרבי שאינטר ניצחה את מילאן 4-0. זה היה המשחק הראשון של סניידר באיטליה, והוא נכנס להרכב הפותח של מוריניו ברגע האחרון כי כולם חשבו כי סוליי מונטארי ישחק בעמדתו. רואים שהוא לא ממש מסתדר עם "חלוץ" כמו ואן פרסי, ועם "קשר" כמו קאוט, אבל הנבחרת של ואן מארוויק כל כך יעילה שזה מדהים. פעם הסימפטיה הייתה עם המפסידנים ההולנדים, עכשיו לא נראה לי שזה כך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/10
  4. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה ללא ספק המונדיאל הכי חלש שראיתי וראיתי מ94. אני אזכור את זה בזכות מונדיאל המאמנים. למה? כי שימו לב שספרד הגיעה עם הסגל הכי טוב שהיה לה בהיסטוריה,סגל יותר טוב מהסגל שהיה לה ביורו 2008 המצוין שהיא נתנה וכולם השפריצו עליה. ספרד זה אותם שחקנים של 2008 רק בלי סנה אבל עם פיקה,פדרו ועוד כמה שחקנים כמו ססק וצאבי שהשתדרגו בשנתיים האלה. ספרד שיחקה כדורגל עלוב בגלל מאמן עלוב. ומה נגיד על ארגנטינה? עוד פעם מאמן שהורס נבחרת,השאיר בבית שלושה או ארבעה שחקנים שהיה להם מקום בהרכב,שיחק במערך של ילד בן 5 בפיפא 2010. הרס את הדור אולי הכי מוכשר של ארגנטינה. ויש לנו עוד מאמן מפגר במונדיאל וזהו כמובן דונמק של צרפת,רק שעליו יש תמימות דעים כלל עולמית שהוא דפוק. מה שמשום מה אין עדיין על דל בוסקה למשל.
    ויש עוד דבר:נבחרת גדולה כמו איטליה הגיעה עם סגל של מרכז טבלה וסיימה מתחת לניו זילאנד,נבחרת אנגליה נראיתה זוועה גם לפני ההפסד לגרמניה. נבחרת ברזיל שיחקה כמו אינטר והגיעה עם סגל אפור ובינוני. הולנד גם נראית רע בדיוק כמו ספרד. מה שקיבלנו זה מונדיאל עלוב וסרוח עם נבחרת אחת נורמלית וטובה (גרמניה). כול השאר פח גם בגלל מאמנים וגם בגלל סגלים חלשים (איטליה,גם קצת אנגליה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/10
  5. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנשים שבכלל מעיזים להכליל את המונדיאל הזה בין הגרועים הם פשוט מתוסכלים מהנבחרת שלהם ולא רואים שום דבר מעבר. להגיד שזה מונדיאל חלש אפילו לעומת 2006 (סביר) ובמיוחד 2002 (חלש מאוד) זה נטו תסכול, אין שום הסבר אחר, אולי עיוורון, שזה בגדול גם סימפטום של תסכול. יש פה מונדיאל מצויין ,הסיבוב הראשון היה קצת בעייתי אבל מאז? כמעט כל משחק בונבוניירה. גולים, דרמה, אווירה, הפתעות, יש פשוט כל מה שמרכיב מונדיאל מוצלח למדי, לבטח הכי מוצלח מ-1998.
     
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים עם כל מילה של מישה. זה המונדיאל הכי טוב מאז 98' והוא מתחרה רציני מאוד איתו על התואר הזה. כמות המשחקים המרגשים, הדרמות האנושיות, השערים המטורפים וכמובן איכות הכדורגל הייתה מאוד גבוהה ולראשונה מאז רונאלדו, זידאן, קרואטיה וברגקאמפ מדיח את ארגנטינה - יש לנו גיבורים אמיתיים (זידאן של 2006 הוא היחיד שראוי לתואר חוצמזה): סניידר, מולר, שוויינשטייגר ומעל כולם דייגו פורלאן, שמבחינתי זכה היום להיכלל ברשימה מאוד יוקרתית של כוכבי מונדיאל, השחקנים שהכי ריגשו ושאני הכי אזכור. גם בגזרת הגיבורים הטראגיים היה לנו סיפור שכמעט ומשתווה לשל רובי באג'יו ב-94' (ג'יאן), סיומות מטורפות (ארה"ב מול אלג'יריה, אורוגוואי וגאנה, דרום קוריאה-ניגריה והאמת שהרשימה עוד ארוכה) ולמרות כל טעויות השיפוט (בכל מונדיאל היו די הרבה), אני באמת מאמין שבעוד 20 שנה רוב האנשים פה יזכרו הרבה יותר מהמונדיאל הזה והוא ידורג מאוד גבוה בכל ההשוואות.
     
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    יש לך משהו נגד ההולנדים? לא שאני לא נהנה מגרמניה, אבל לומר שסניידר ורובן למשל לא ראויים להגיע למעמד מיוחד, ומצד שני לרצות שגרמניה תזכה כאילו שמולר או אוזיל כן ראויים בגילם למעמד הזה; או שקלוזה הוא באמת חלוץ ברמות הגבוהות והייחודיות ביותר, זה כן?
     
  8. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיינדר אחרי עונה טובה באינטר ומונדיאל טוב לא נופל מהקטלוני? אתה ראית כדורגל ב-3 שנים האחרונות? צ'אבי הוא השחקן הכי דומיננטי בכדורגל העולמי בשנים האחרונות. הוא היה שחקן משמעותי בעידן רייקרד בברצלונה והפך לשחקן הכי משמעותי בעידן גאורדיאולה. הוא לקח אליפות אירופה עם ספרד ואין ספור תארים בברצלונה.
    יש פה אנשים שבא להקיא מהסובייקטיביות שלהם. אתה אחד הבולטים פה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/10
  9. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    הדירוגים של המונדיאלים האלו שאתם עושים נראים לי לא רלוונטים בעליל. הכל עניין של הנאה וכיף, לא של כדורגל איכותי או ברמה גבוהה אם אנחנו מדברים בצורה אובייקטיבית. מונדיאל זאת חוויה גדולה תמיד גם אם הכדורגל לא מרהיב. מתי תבינו את זה?

    אי אפשר לדבר על המשחק שהיה הערב?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/10
  10. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עונה אחת טובה של סניידר וכבר הוא מושווה לצ'אבי, שכבר במשך 3 עונות עושה כל העולה על רוחו? יש ביניהם גם הבדלים, מה שיש לצ'אבי ברגליים ובמוח בחיים לא יהיה לסניידר, היתרון היחיד שיש לסניידר הוא שהוא יותר סקורר מצ'אבי.

    אני נהנה מהמונדיאל, יש פה פשוט אנשים מתוסכלים שעסוקים כל הזמן בלהוציא קיטור מאשר בלהיתמקד מהעיקר. תפסיקו לקנא, תפרגנו כבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/10
  11. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    מסכים בכל מלה. אולי אנשים כועסים על מאמנים או נבחרות מסוימות, אבל זה טורניר הרבה יותר טוב משני האחרונים. מדברים על כך שלא ראינו כמעט נבחרות איכותיות מאוד ב-2010, אבל אילו איכויות נדירות כבר ראינו ב-2006? אלופת עולם ראויה אך לא בלתי נשכחת, סגנית דומה. ברזיל לא מלהיבה שהודחה ברבע הגמר, ארגנטינה שפירקה עד שקיבלה את היריבה החזקה הראשונה ועפה, וגרמניה שכבר היתה התקפית, אבל לא חצי מלהיבה כמו הנבחרת הנוכחית. או 2002, עם ברזיל יעילה (שוב) בשלבי הנוק אאוט, גרמניה משעממת וכל מיני הפתעות שהכניסו עניין, אבל הורידו את הרמה ל-0. אחרי הסיבוב הראשון, 2010 הוא טורניר מצוין.
     
  12. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה בכלל סוג אחר של שחקן. סיינדר קשר הרבה יותר קדמי מצ'אבי. בריאל מדריד הוא הלך לאיבוד כששיחק ליד קשר אחורי אחד. הוא יותר קרוב לקאקה מאשר לצאבי בהשוואה.
     
  13. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    לא שאני מסכים עמו, אבל אין שום קשר למה שהיה לפני שלוש שנים או שנתיים. השאלה היא מה קורה עכשיו.
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    אנשים פה כנראה שוכחים שבמונדיאל 2006 כל האירופאיות הגיעו ונתנו את כל מה שיש להם, ופרט לקרואטיה שהודחה על ידי אוסטרליה שהפתיעה, כולן עלו שלב והנוק אאוט היה הרבה יותר טוב ממה שיש היום, וגם אז מכסיקו, גאנה, אקוואדור ואוסטרליה היו מצוינות ועלו שלב בזכות...וכמובן אני יזכיר את ארגנטינה וברזיל שהיו הרבה יותר טובות מהמונדיאל הזה...מישהו יכול להגיד באמת שארגנטינה, ברזיל, אנגליה, איטליה, צרפת, פורטוגל, ספרד ברמה יותר גבוהה ממה שהן היו במונדיאל 2006? ברור שלא. וגם קבוצות שבמונדיאל ההוא היו בשיא שלהן כמו שוודיה, אוסטרליה, אפילו שוויץ במונדיאל הזה היתה זוועה ואז היתה נבחרת טובה בהרבה, בכלל לא נמצאות במונדיאל הזה ומי שכן גם נראתה ריצפה...אקוואדור וגאנה היו הפתעות נעימות במונדיאל הקודם, וכמובן שהולנד ההיא היתה יותר טובה מזו הנוכחית, אבל שוב, זאת הולנד יעילה בניגוד להיא.

    עם כל הכבוד ל-"דרמות" המונדיאל הזה היה פיהוק, בסיבוב הראשון, בסיבוב השני, בסיבוב השלישי, וגם בחלק ממשחקי הנוק-אאוט, אם לא נבחרת גרמניה, מי בכלל זוכר שהיה מונדיאל ב-2010?

    ובכלל איזה דרמות היו במונדיאל הזה בדיוק? חוץ מגאנה נגד אורוגוואי וארה"ב נגד אלג'יריה אני לא זוכר משחק עם דרמה אמיתית! ובכלל להגיד שהמשחק היום היה דרמה זה ביזיון, הרי מה-1:3 היה גארבג' טיים עד דקה 93...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/10
  15. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה רוצה להגיד שצ'אבי שחקן יותר טוב מסניידר? בסדר, תגיד. מבחינת הישגים הוא לא נופל ממנו, אלוף בפני עצמו, וגם לא מבחינת התרומה שלו על המגרש שמובילה את קבוצתו לטרבל היסטורי. את תואר שחקן השנה לא נותנים למי שמחלק הכי הרבה אסיסטים נגד אין-הגנות בספרד, מי שמטפל הכי יפה בכדור או אפילו מי שכובש הכי הרבה שערים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏7/7/10