חצי גמר: הכתום חוזר לגמר

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י לירן, ‏6/7/10.

  1. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דרמות ללא סוף,אולי יותר מכל מונדיאל אחר,אבל מבחינת איכות - פשוט חלש. בלי קשר לעניין שאני לא מחזיק מהולנד,לא ראיתי אף משחק כדורגל איכותי במונדיאל הזה...
    לראות את גרמניה מפרקת את אנגליה וארגנטינה זה לא מה שעושה לי את זה(להוציא את זה שמדובר בארגנטינה).זה פשוט הצגה של צד אחד,ההגנות עלובות וזה לא מה שאני מגדיר משחק איכותי. אולי המשחק של ברזיל נגד הולנד היה די איכותי,אבל גם זה נעצר עד ההתפרקות של ברזיל.
     
  2. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוויכוח הזה הוא כול כך מפגר שיש כול כך הרבה דעות שמזכירות את הדעות בתקשורת הישראלית. המונדיאל הזה הוא מחורבן. כול הנבחרות הגדולות למעט גרמניה היו רעות וכול אחת מהסיבות שלהן.

    פורטוגל הגיעה עם הנבחרת הכי חלשה שלה ב-10 שנים האחרנות,איטליה הגיעה עם הנבחרת הכי חלשה שלה אולי בהיסטוריה,ברזיל הגיעה עם סגל בינוני ושיחקה כדורגל הגנתי ודוחה שלא מתאים לה,ארגנטינה הגיעה עם הסגל הכי טוב שלה אולי בהיסטוריה והתמוטטה בגלל מאמן הזוי (חלק לא הגיעו בגללו),כנ"ל ספרד שהגיעה עם הסגל הכי טוב שהיה לה ונהרסה בגלל מאמן. הולנד שיחקה כדורגל משעמם אפילו יחסית לסגל הלא הכי מרשים שיש לה. צרפת הגיעה עם סגל בינוני ונהרסה ע"י מאמן. אנגליה הגיעה עם סגל סביר ושיחקה כדורגל עלוב. סרביה אכזבה עצומה מנבחרת שקייוו שתהיה סוס שחור מאירופה סטייל קרואטיה 98.
    ומה עם האפריקאיות? כולן איכזבו למעט גאנה שגירדה מקום ברבע גמר.

    זה המונדיאל הכי עלוב שראיתי ולדעתי בין העלובים בהיסטוריה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/10
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    עשית מהדברים שלי סלט. ברשותך, אחלק את עמדתי לשני סעיפים:

    א. אין לי שום דבר נגד הולנד. מאז ומתמיד, כמעט כמו כל ישראלי, הולנד הייתה מהנבחרות החביבות עליי. אחת מאלה שאני אף פעם לא התנגדתי שתגיע לשלבים המאוחרים, גם לא על חשבונה של נבחרת כזו או אחרת שסימנתי לפני המונדיאל.
    התקווה שלי לראות אותה מנוצחת בגמר היא מתוך מחשבה כנה שהיא לא ראויה לתואר עקב רמת הכדורגל שהציגה עד כה. אין פה שיקולים של חיבה, אלא של רצון אישי.

    ב. זכייה של נבחרת גרמניה, כדוגמתך, לא תסלול את דרכם של תומס מולר או מסוט אוזיל לתואר כדורגלן השנה בעולם. זכייה של הולנד, לעומת זאת, כן. זהו תרחיש שהייתי מעדיף שלא יקרה, מהסיבות שציינתי קודם. שוב, עניין אישי.
     
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    נראה לי שהזיכרון שלך מטעה אותך. אולי כפי שקורה לכל בן אדם אחרי כמה שנים, אתה זוכר היילייטס במקום משחקים. אין לי כוח לעבור נבחרת-נבחרת, אבל נסתפק בהולנד 2006: 0-1 על סרביה, 1-2 על חוף השנהב, 0-0 נגד ארגנטינה והפסד 1-0 לפורטוגל בשמינית הגמר במשחק אלים במיוחד. אם זו הולנד טובה יותר, אין לי מושג על מה אתה מדבר. היא אפילו לא היתה אטרקטיבית יותר.
     
  5. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנשים חושבים שבזכות הדרמות המונדיאל הזה הופך להכי טוב מאז 98? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx טעויות שיפוט וכדורים תועים FTW!
     
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    תוסיף "לדעתי" ויהיה בסדר. הדעה שלך אינה יחידה, אינה איכותית יותר ואינה מכרעת.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    דבר ראשון התוצאה לא עושה משחק, דבר שני הולנד נגד חוף השנהב היה מהמשחקים הטובים שנראו במונדיאל ההוא, וגם הולנד נגד ארגנטינה היה לא רע בכלל למרות שלא נכבשו בו שערים...תוצאה לא עושה משחק, יש 0:0 ו-1:0 משעמם ומחפיר כמו רוב המשחקים במונדיאל הזה, בטח בחצי הדרך שלו ויש משחקים של 0:0 שאתה אומר לעצמך תן לי עוד 90 דקות כאלה...

    סתם שתדע, ה-0:0 בין איטליה לגרמניה ב-90 הדקות הראשונות בחצי גמר 2006 היו מהמשחקים הטובים שנראו במונדיאל בזמן הכדורגל המודרני (ממונדיאל 98 בוא נגיד את זה ככה)

    ובנוגע לזה שהמשחק בין פורטוגל להולנד היה אלים - המשחק עצמו הוא לא אלים אלא אם השופט נותן לו להיות, ברגע שהוא לא מרגיע אותו מההתחלה, הוא בעצם נותן לגיטימציה להמשיך וזה מה שקרה ואז ברגע שזה קורה השופט מאבד שליטה וזהו כאוס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/10
  8. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מתווכח עם עובדות?
    המונדיאל תמיד קם נבנה על יסודות הנבחרות הגדולות ,והפעם אותן נבחרות פישלו בצורה נוראית. שוב,אנגליה,איטליה,צרפת,ספרד,ברזיל,ארגנטינה,פורטוגל,הולנד - כולן אכזבה. חלקן בגלל סגלים רעים וחלקן בגלל מאמנים עלובים שקיבלו סגלים גדולים ועשו הכל בשביל להרוס. אני טועה?

    מוריניו לא אשם בכלום. כול המאמנים שדפקו סגלים גדולים (מרדונה,דביל בוסקה) עשו את זה בדרך שלהם. הם לא ניסו לחכות את מוריניו וכשלו או משהו בסגנון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/10
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מעניין מתי יבוא הראשון שיגיד שמוריניו אשם במונדיאל הזה...
     
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    הבנתי, השופט גרם למשחק שהיה אלים, אז זה בסדר... מה לעזאזל אכפת לי למה? זה היה משחק אלים וזהו! המשחק בין הולנד לארגנטינה היה חסר משמעות ושוחק בהרכבים משניים בחלקם. בקיצור, כל מה שקיבלנו מהולנד באותו טורניר היו 3 משחקים של ממש וגם בהם היא לא שיחקה היטב. לומר שזו היתה נבחרת עדיפה על הנבחרת הזאת - גם באיכות הכדורגל - זה פשוט עיוות המציאות. היא לא היתה.
     
  11. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    אם ראית את מונדיאל 2002, ואתה עדיין טוען שמונדיאל 2010 הוא העלוב בהיסטוריה בגלל העניין של הנבחרות הגדולות, אז כן, אני מתווכח עם ה"עובדות". העובדות שלך. ב-2002, לטעמי, החולשה של הנבחרות הגדולות והדחתן המוקדמת של חלקן הגדול הובילו לשלבי נוק אאוט משעממים. גם השנה זה קרה במידה מסוימת, רק שהשנה שלבי הנוק אאוט היו לדעתי מרתקים. ככה אני הרגשתי. נהניתי מכל רגע. גם מלראות את ספרד נאבקת בפראגוואי ומגרדת נגדה ניצחון במקום לרקוד סביבה פירואטים. תירה בי.
     
  12. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גרמניה-איטליה,צרפת-ספרד,צרפת-ברזיל,כל אלה משחקים גדולים שלא ראיתי במונדיאל הנוכחי.
    ב2002 - האמת שלא היה הרבה.דרום קוריאה-איטליה היה משחק ממש טוב אני זוכר.אה גם ברזיל-אנגליה היה אחלה משחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/10
  13. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הולנד משחקת כדורגל שבלוני ומשמים ומנצחת בעיקר בזכות הברקות והבלחות. גם היום במשחק כול כך קריטי אני לרגע לא האמנתי שהולנד נראית כול כך רע נגד נבחרת בינוניות שחסרה את השחקן השני הכי טוב שלה. הולנד בדיוק כמו ספרד,משחקת רע ומנצחת בזכות הברקות של כוכבים. רק ששם יש את רובן וסיינדר ובספרד יש רק את וייה. אותו סיפור. הוויכוח הזה חייב להסתיים כי העובדות מדברות בעד עצמן. מונדיאל חרבנה לחלוטין,פשוט זוועה יחסית לציפוית. שוב,למעט גרמניה הנהדרת,כול הנבחרת הגדולות זה בושה אחת גדולה הן בגלל איכות סגלים (איטליה,פורטוג וקצת אנגליה וברזיל) והן בגלל מאמנים הזויים שלקחו סגלים מהטובים שהיו בהיסטוריה (ספרד,ארגנטינה (כולל אלה שנשארו בבית) ) ודפקו את הנבחרות. צרפת זה שילוב של מאמן חמור וסגל בעיתי יחסית לשנים עברו. המונדיאל הזה הוא כישלון גדול ואני מקווה לשכוח ממנו כמה שיותר מהר. אני כבר חושב בראש על משחקי ליגת האלופות ועל הליגה הגרמנית והספרדית שאני אצפה בהן בעונה הבאה. מונדיאל אשפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/10
  14. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    גונזו, תוציא את הראש מהתחת. אולי אז תגלה שהשמש זורחת, אבל לא ממנו. הוויכוח יכול להימשך לנצח, כי זה כדורגל, ויש דעות שונות, והעובדה שלא מעט אנשים נהנים מהמונדיאל הזה מאוד מוכיחה את זה. כן, לזה יש הוכחה.

    ואם אתה בראש של ליגת האלופות והליגות, אז בבקשה - אתה יודע איפה הפורומים. זה יהיה עדיף מאשר שתמשיך לחזור על אותם דברים שוב ושוב בהנחה ברורה שכולם אמורים להסכים איתך כי אתה יודע הכל ולא יכול להיות שמישהו חושב אחרת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/10
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ספרד פראגוואי? אחד המשחקים הנוראים שראיתי במונדיאלים...אל תתנו לשופט הליצן שנתן פנדל אחרי פנדל לבלבל אתכם, היה משחק נוראי. קח בשליפה את רשימת המשחקים הנוראים של המונדיאל:

    אורוגוואי - צרפת
    אלג'יריה - סלובניה
    גאנה - סרביה
    יפן - קמרון
    ניו זילנד - סלובקיה (עם כל הכבוד לשער בתוספת הזמן)
    חוף השנה - פורטוגל
    הונדורס - צ'ילה
    אנגליה - אלג'יריה
    איטליה - ניו זילנד
    איטליה - פראגוואי
    צ'ילה - שוויץ
    פראגוואי - ניו זילנד
    שוויץ - הונדורס
    פראגוואי - יפן
    פראגוואי - ספרד
    הולנד - דנמרק
    הולנד - יפן
    ספרד - פורטוגל
    פורטוגל - ברזיל
    הולנד - קמרון
    הולנד - סלובקיה
    גאנה - אוסטרליה
    ספרד - הונדורס
    ספרד - צ'ילה (בגלל הביזיון שהיה במחצית השניה)
    והיו לא מעט משחקים שאומנם היו בהם שערים והכל, אבל הקצב שלהם היה כל כך איטי ומרדים שגם השערים לא מחפים על זה....
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/10