דיון השופטים הרשמי

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י לירן, ‏10/6/10.

  1. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פבריגאס ורובין ייצגו את ארסנל, רובן ייצג (לשעבר) את צ'לסי, טורס את ליברפול, והווארד ווב את מנצ'סטר יונייטד. היו חייבים שיהיה ייצוג לטופ 4 של הפרמיירליג.
     
  2. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    SeRgInHo

    רובן לא נפל,לו היה נופל אז כן,ווב היה שורק לעבירה וסביר להניח שפויול היה מקבל צהוב שני.



     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    הווארד ווב עשה היום הכל בשביל לא לתת להולנד אדומים. מבחינתי לפעמים צריכים משחק נוקשה, אבל מה שהולנד עשתה במחצית הראשונה פשוט היתה מכוער. במחצית פשוט היתה לי הרגשה שאני מתבייש לראות את הנבחרת שלי מבצעת כאלו עבירות.
     
  4. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אמא שלי הייתה רואה כדורגל בשנות השבעים, והיא אמרה לי ש"ההולנדים שיחקו אלגנטי ולא אלים". לא בטוח שלא אלים בשנות השבעים זה היה, אבל היום, אין מה להוסיף.

    בגדול, רואים שהווארד ווב שופט באנגליה. המשחק של היום מזכיר קצת את שמינית הגמר של נירנברג לפני 4 שנים, אז ואן ברונקהורסט וחאליד קיבלו אדום.
     
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    וזה האבל החשוב. מה אומרים שצריך לעשות שופט כדי להשתלט על משחק שמתחיל אלים? כמובן, להוציא צהוב או שניים. נו, ווב עשה את זה, 22 השחקנים החליטו שזה לא מעניין אותם. שופט הוא לא אלוהים. ווב היה בסך הכל בסדר גמור, במשחק קשה עד כמעט בלתי אפשרי לצאת ממנו ממש טוב.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    הבעיה היא שווב כן טעה באופן משמעותי, את הקרן בדקה ה-117 כל העולם ואשתו ראו בלי הילוך חוזר ומכל זווית אפשרית, אלוהים יודע איך ווב פיספס את זה, ואנחנו יודעים אחרי פחות מדקה בצד השני. זה אומנם לא לאשר שער מנבדל, אבל זה ממש לא רחוק מזה. הצד ההולנדי בא על זה בטענות (את הנבדל שציינתי בעמוד הקודם צריך לבדוק.. אני לא ראיתי ולא מתכוון לראות בקרוב הילוך חוזר) ואפשר להבין אותם.

    אבל זה מת, מה זה כבר ישנה.
     
  7. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :aaarofl:
     
  8. Andrea Pirlo Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/05
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגב רק אותי עיצבן שפיפ"א העניקו את פרס הfair play לספרד?

    דאמת' היה איזשהו שלב בהארכה ששחקני ספרד(בעיקר אינייסטה) התחילו להתעופף מכל נגיעה קטנה. אני אישית ספרתי איזה 4-5 פעמים שאינייסטה צלל אל הדשא רק במחצית השנייה של ההארכה. כולל נפילה מוגזמת באדום של הייטינחה וצלילה ברורה דקה אחר כך שהובילה לכדור חופשי ממצב טוב. אפשר לדון כמה שאתם רוצים אם ספרד אלופה ראויה או לא, אבל פייר פליי לא היה שם, אפילו לא בערך. והכי מעצבן שווב קנה כל נפילה. אז נכון שווב ריחם על דה יונג ורובן במצבים שאולי הגיע להם אדום, אבל לאורך כל המשחק השיפוט היה לטובת ספרד, כמעט בכל השריקות הקטנות. חבל ששוב מדברים על שופט ולא על המשחק... אבל היי שופט אנגלי... למה הם ציפו?
     
  9. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא לווב לא צריכות להיות טענות. מה הוא היה אמור לעשות בגמר המונדיאל? להוציא אדומים כל רבע שעה? הוא הוציא צהובים, אבל גם פיפ"א שינתה את החוקים שלה כדי שכל הכוכבים ישחקו בגמר. יש מצב שגם פיפ"א הורו לשופט להימנע מאדומים עד כמה שניתן. על עבירות קשות אפשר למחול, אחרי הגמר אין עוד משחק, זה המשחק האחרון. נכון שיש חוקים וחוקים צריך לקיים, ואני הראשון שאדרוש זאת, אבל שתי הקבוצות כיסחו, שיחקו אגרסיבי, ובזכות זה ראינו מלחמה אמיתית על הדשא, כי ככה מנצחים גמר. כדורגל יפה וברצלונה וכל הקשקושים האלה זה בסדר גמור למקומות אחרים, לא לאתמול בערב.
     
  10. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    לדעתי לא היה נבדל במסירה של טורס, אבל אני לא יכול לקבוע חד-משמעית כי אני לא יכול לעצור את הוידאו מיד כשהכדור יוצא מטורס. כשעצרתי זה לא היה בדיוק כשהכדור עזב את הרגליים של טורס (טיפה אחרי), ולכן - באותה עצירה - זה נראה נבדל ממש ממש קטן (ואני מדבר פה על פחות מסנטימטר). אם הייתי יכול לעצור בדיוק, אני מניח שאינייסטה היה קצת לפני קו ההגנה.
    גם אם זה בסופו של דבר היה נבדל, זה נבדל של שיערה. אי אפשר לבוא אליו בטענות על זה, אם כי אפשר וצריך לבוא אליו בטענות על הקרן שהוא לא ראה.


     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ווב שופט שערורייתי ולא מהיום. אם אישתי (שלא רואה הרבה מידי כדורגל) אמרה כשהראו את השופט בתחילת המשחק שהיא לא מבינה איך נותנים לאחד כזה לשפוט גמר, אז מדליק נורה אדומה.

    כמות הטעויות הנוראיות שלו אתמול היתה ברמה חשודה. אבל שיסביר לי מישהו איך שופט רואה שחקן נותן מכה (שלא להגיד מרפקון) לשחקן אחר, כשהכדור בכלל לא בסביבה, הוא רואה את זה, שורק לעבירה ולא נותן לו אדום. זה לא שהוא לא ראה את הכדור פוגע בפברגס (שגם זה לא מובן) או חושב לא בטוח אם היה נבדל או לא. הוא רואה את המכה, שורק לעבירה. אז איך זה לא אדום? הרי בכל מקום ובכל טורניר מקבלים על זה אדום עם הרחקה לעוד שלושה משחקים. וכמובן שהצדק הפואטי נעשה. אותו השחקן שלא קיבל את האדום גורם להרחקה (בצדק) של שחקן אחר ובסוף גם מבקיע את שער הניצחון. השחקן שבכלל כבר מזמן לא היה צריך להיות שם מכריע את המשחק.

    איך שולחים למשחק כל כך חשוב שופט כל כך עלוב.


    ואני מקווה שב 2002 הבא לפני שאוהדי ספרד יבכו על השיפוט נגדם הם יזכרו בטורניר הזה ויעצרו את לשונם. (שני גולים מכריעים שהם הבקיעו בנבדל אושרו לעומת גול מכריע נגדם שנפסל בטענת נבדל שלא היתה. וזה רק הדברים הסופר בולטים).
     
  12. Alan Smith Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    1,260
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז מה לעזאזל טורס עושה שם ואיפה הייצוג של טוטנהאם?
     
  13. Andrea Pirlo Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/05
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי, אחרי שראיתי אינספור הילוכים חוזרים, אפשר לקבוע בוודאות:
    * לדה יונג הגיע אדום ישיר על הבעיטה באלונסו.
    * לפויול הגיע צהוב שני על העבירה שלו על רובן.
    * העבירה של הצהוב השני של חייטינחה לא שווה צהוב, בטח לא צהוב שני בגמר מונדיאל 10 דקות לסוף.
    * אינייסטה היה חייב להיות מורחק באיזשהו שלב. אם לא על המרפק(קאקה הורחק על פחות מכך) אז על הצלילות ואם לא על צלילות אז הצהוב שקיבל על הורדת חולצה היה צריך להיות צהוב שני אחרי כל מה שעשה במשחק.
    * הגול של ספרד הוא חוקי לגמרי, לא היה נבדל. מה שכן במהלך שהוביל לשער, ווב התעלם לגמרי מקרן שהגיעה להולנדים+מעבירה ברורה על אלייה.

    וכל אלה זה רק הדברים הבטוחים. היו עוד כמה מקומות שהיו לשיקול דעתו של השופט ולכן אני לא אאשים אותו גם בהם.
    בקיצור, שיפוט מזעזע.
     
  14. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    אחרי שראית אינספור הילוכים חוזרים, קבעת מה השופט היה צריך לעשות. אתה מזהה את האירוניה המטורפת כאן?
     
  15. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0


    אני עד עכשיו לא מבין איך יכול להיות שדה יונג לא קיבל כרטיס אדום על המעשה הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/7/10