דיון התקשורת

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏26/5/10.

  1. שרינגהאם Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/10
    הודעות:
    7
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ספרד העיפה כדורים ליציע? תגיד אתה אמיתי או שאתה עושה את עצמך?
    על איזה חוסר תכליתיות אתה מדבר ספרד היא דאבליסטית מה קורה לך למען השם???
    איטליה אחלה אלופה כל הכבוד להם אבל למה להתנפל על ספרד מה קורה לאנשים כאן???? נבחרת שמגיעה כל משחק כדי לשחק התקפי ותמיד תוקפת ונמצאת בחצי של היריבה אבל משום מה לאנשים יש אבן בלב שהם רואים אותם
     
  2. Andrea Pirlo Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/05
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תכניס לפה את הקטע של דאבליסטית כי אין מבחינתי שום קשר בין נבחרת הנוכחית לזאת של 2008. נכון שאלו אותם שחקנים ונכון שגם אז ספרד לא בדיוק נתנה רביעיות על ימין ועל שמאל, אבל אז, באמת היה מדובר בנבחרת שתקפה, שיזמה, שהתבססה על שחקני התקפה בשיאם(טורס,סילבה) והייתה אלופה ראויה לגמרי. אז במקום בוסקטס הגרזן, שיחק דויד סילבה, וינגר צעיר ומוכשר. כשדל בוסקה הגיע עם שיטת ה3 הקשרים האחוריים שלו הוא הרס את כל הכדורגל היפה של אותה נבחרת. זה הספיק לו כדי לזכות במונדיאל בגלל הברקות נקודתיות ולא מעט מזל(היה קרוב מאוד לעוף נגד פארגוואי למשל), אבל זה בטח לא הופך את הנבחרת הזאת למה שעושים ממנה.
    ספרד מגיעה לכל משחק כדי לשחק התקפי? really? ראית לבד או שאלי אוחנה אמר לך? היא הייתה אנמית גם נגד פארגוואי, גם נגד פורטוגל ואפילו נגד הונדורס בשלב המוקדם היא הייתה כל דבר חוץ ממרשימה. אפילו בגמר, עד ההרחקה השערורייתית של הייטינחה, למרות שספרד הגיעה ליותר מצבים, עדיין 2 המצבים הכי טובים במשחק היו של הולנד וזה רק מראה על החוסר תכליותיות של הספרדים. ואני כבר לא אזכיר את מופע משיכת הזמן בסוף המשחק נגד צ'ילה, ממש מתאים לדאבליסטית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/10
  3. שרינגהאם Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/10
    הודעות:
    7
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ספרד בכל אבל בכל משחק עולה כדי לשחק התקפי ומנסה לשלוט על המשחק
    אתה צריך עוד ללמוד על המשחק ולהבין מה המשמעות של כדורגל התקפי וכדורגל הגנתי כי גם אם אתה מסיים ב0-0 זה יכול להצביע ששיחקת התקפי ושיחקת כדי לתקוף
    בדיוק כמו המשחק של איטליה נגד גרמניה 2006 ששם זה נגמר 0-0 אבל איטליה תקפה כל המשחק, ככה ספרד עשתה נגד הולנד בגמר
    זאת האידיאולוגיה שלהם אגב לשחק התקפי ככה זה בברצלונה ובספרד וזה יותר חשוב מניצחונות
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/10
  4. Andrea Pirlo Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/05
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני צריך ללמוד על המשחק? עם כל תגובה ותגובה אתה נשמע יותר ויותר כמישהו שהתחיל לראות כדורגל כשהתחיל בארץ ההייפ סביב רונאלדיניו ובארסה או בגל הנוכחי עם ההייפ של מסי.
    ספרד לא הגיעה לשום משחק בשלב הנוקקאוט כדי לתקוף, שום משחק. נגד פורטוגל ופארגוואי אני לא יודע למה היא הגיעה בכלל האמת, 2 המשחקים האלה בקלות נכנסים אצלי לרשימת 5 המשחקים הכי גרועים של המונדיאל ולא מעט באשמת ספרד.
    גם נגד גרמניה היא לא הגיעה בשביל לתקוף ולשטוף את המגרש, היא הגיעה כדי לשבש את המשחק הגרמני ולמנוע מהם את היציאה למתפרצות ובסוף הצליחו לתרגם את זה למספר לא גדול בכלל של מצבים(וגול ממצב נייח). ולהולנד? להולנד הם הגיעו לרקוד בלט, את מופע הנפילות של אינייסטה במחצית השנייה של ההארכה יקח לי עוד הרבה זמן לשכוח, לא יאמן איזה שחקן מגעיל מסתתר מאחורי תדמית הילד הטוב והביישן.
    התגובה האחרונה שלך מסכמת באופן ברור את זה שצופה ישראלי ממוצע, שלא מבין הרבה מעבר למה שאומרים לו, ההבנה שלו בכדורגל מתבססת על סטיגמות. "איטליה באה לשחק בונקר כל משחק", "ספרד באה לתקוף כל משחק" וכו', ולכן אם אתה מתחיל לראות משחק כשאתה משוכנע שספרד היא הנבחרת הכי התקפית ומדהימה על פני האדמות, אז מה שלא יקרה אתה תמשיך לחשוב ככה גם במהלך ובסוף המשחק, למרות שהיא הסריחה.
    לפעמים צריך לפתוח את העיניים ולהבין שהנבחרות ההתקפיות והטכניות של העבר נהיו עוצמתיות והגנתיות(ספרד,פורטוגל,הולנד ואפילו ברזיל), כשדווקא הנבחרות הקשוחות וההגניות של פעם היו הנבחרות שהכי נהנו לראות במונדיאל הנוכחי(גרמניה,אורוגוואי). מה לעשות שיש אנשים שלא יכולים לפרש את מה שהם רואים בצורה כלשהי ונאלצים להסתמך על השטויות שפרשני ערוץ 1 וערוץ הספורט מאכילים אותם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/10
  5. שרינגהאם Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/10
    הודעות:
    7
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוי תפסיק כבר הקנאה פשוט אוכלת אותך מבפנים וכל אחד יכול לראות את זה.
    וכן אתה לא מבין כלום אם אתה לא רואה שספרד עלתה על כל נבחרת שהיא שיחקה מולה
    גרמניה? תגיד לי אתה רציני איפה הייתה שהגרמנים עשו בונקר ועד הפיגור עמדו עם כל השחקנים בחצי שלהם? איפה למען השם???

    פפפפפפ איזה קנאה יש כאן פשוט לראות ולא להאמין



    קח אולי תשכיל קצת למען השם איפה אתה רואה פה שספרד לא משחקים בשביל לתקוף?????
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/10
  6. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    Andrea Pirlo

    הודעה שלי מאתמול:



    אני לא יודע אם היכולת של איטליה נגד אוסטרליה וצרפת הייתה יותר טובה משל ספרד נגד פראגוואי ופורטוגל (יכול להיות, אני לא שולל אך אני גם לא תומך), אבל בהחלט, אם זאת הייתה איטליה שזוכה כל הארץ כבר הייתה הופכת אותה לבנוקריסטים מגעילים שמביאים אסון לכדורגל.
    בשני המקרים זה לא כך. איטליה אלופה ראויה וספרד אלופה ראויה.

    עכשיו אתה אומר שנגד הולנד וגרמניה הם לא עלו בשביל לתקוף, כאשר הדברים מראים אחרת. מה זה משנה אם הולנד הגיע לשתי ההזדמנויות הכי טובות במשחק? הרי ספרד הגיע למספר הזדמנויות פנטסטיות גם כן, לא כך?
    בהחלט, המשחק שלהם לא היה התקפי בכלל כמו ביורו ולא היה אטרקטיבי כמו ביורו, אז מה? נגד הולנד וגרמניה הם שיחקו נהדר וזה לא משנה איך תציג את זה.
     
  7. Andrea Pirlo Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/05
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קנאה? במה? אני אוהד את איטליה שהודחה עוד בשלבים המוקדמים, אז למעשה מאותו רגע הייתי אוהד נייטרלי אז איפה עניין הקנאה בא לידי ביטוי? אם הייתי אוהד הולנד או גרמניה הייתי מבין את טענת הקנאה אבל ככה? ואני יכול להבטיח לך שאם גרמניה,הולנד או אפילו ארגנטינה היו זוכות בתואר לא הייתי אומר עליהן את אותם הדברים שאני אומר על ספרד.
    ספרד הייתה עדיפה על כל אחת מהיריבות שלה? אתה צודק לגמרי, אבל אלופת עולם ראויה אמורה להיות עדיפה בהרבה על פארגוואי ולא לנצח אותה בגלל טעות שיפוט ושער מזליקי. אלופת עולם ראויה אמורה להיות יותר טובה מפורטוגל האימפוטנטית ולא לנצח מגול מעמדת נבדל. זאת הבעיה של ספרד, שהיא הייתה יותר טובה מהיריבות שלה, אבל היא הייתה בקושי יותר טובה מהן, היא זחלה לעבר הנצחונות שלה. היא ירקה דם כדי לכבוש גול נגד פורטוגל, בקושי הצליחה לכבוש נגד פארגוואי, כבשה רק ממצב נייח נגד גרמניה ולא השכילה לכבוש נגד הולנד עד שלא נשארה ביתרון מספרי(והגול הוא תוצאה ישירה של חסרון של בלם, כשון בומל שהיה אמור להחליף את חייטינחה לא הסתדר עם אינייסטה). זאת לא אלופת עולם גדולה או טובה, אולי היא ראויה, אבל בראי ההסטורייה מדובר באחת מאלופות העולם הפחות מרשימות שהיו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/10
  8. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    ספרד הייתה אלופת עולם ראויה, אבל היא הייתה רחוקה מאוד מנבחרת התקפית או נבחרת ששיחקה כדורגל יפה. כמו שרבים הזכירו, היכולת של ספרד לא הייתה עדיפה על זו של איטליה ב2006, אבל מכיוון שמדובר בספרד התקשורת והרבה אוהדים מגדירים את הזכייה שלה כניצחון של הכדורגל היפה, למרות שכל אדם ניטראלי ולא עיוור יכול להבחין שספרד הייתה רחוקה מאוד מלשחק כדורגל יפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/10
  9. שרינגהאם Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/10
    הודעות:
    7
    לייקים שהתקבלו:
    0


    גם פה המשחק ההתקפי בא לידי ביטוי שגם ביתרון ספרד ממשיכה לתקוף גלים גלים
    אבל אצלכם זה לא אומר כלום
    פשוט מוזר מה שהולך כאן, לטעון שספרד לא משחקת התקפי ומעיפה כדורים ליציע? איזה שטויות במיץ

    גם צרפת ניצחה את פראגוואי ב98 בקושי אחרי הארכה 1-0 וגם צרפת ניצחה את קרואטיה ב2 שערים של לילאן טורהאם 2-1 אחרי מהפך שקרואטיה הובילה... בקיצור עזבו שטויות כבר על כל אלופה אפשר להגיד שהיא לא ראויה אם חופרים ומחפשים אבל ספרד היא אלופה מצויינת ששיחקה יותר טוב מכל היריבות ששיחקו מולה... אפשר לטעון אחרת???
     
  10. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    פירלו,
    אתה שוב מתייחס לתוצאה הסופית ופחות למשחק בכלליות. נגד גרמניה והולנד ספרד שיחקה נהדר, וזה לא משנה איך ולמה השערים הגיעו. נגד פראגוואי ופורטוגל, ואמרתי את זה, הם לא שיחקו טוב בלשון המעטה.
    אני לא יודע איך אפשר להגיד שהיא לא אלופת עולם גדולה (איך יכול להיות אם הם לא ספגו אפילו שער אחד בשלב הנוק-אאוט? פתאום אלופת עולם גדולה זה כן משחק התקפי בכל שלבי הנוק-אאוט?) או טובה (מה? יכול להיות דבר כזה אלופת עולם לא טובה?) או ראויה/לא מרשימה (ושוב אני אזכיר את ההגנה, והוסיף את הנעת הכדור שלמרות שהיא לפעמים חסרת תכלית ומעצבנת, אף נבחרת לא יכלה להסתדר מול זה).
     
  11. שרינגהאם Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/10
    הודעות:
    7
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יפה זה שאלה של העדפה... אם אתה מעדיף קצב מהיר ומתפרצות או אם אתה מעדיף כדורגל איטי וטכני של הנעת כדור כמו ספרד
    כל אחד והסגנון שהוא מעדיף

    אבל להגיד שהיא לא משחקת התקפי זה באמת להיות עיוור כי זה די עובדה שכל אחד צריך להיות מודע אליה
     
  12. אחד_מנתניה Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    993
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מבחינת סגנון המשחק, אפשר לומר שספרד ניסתה לתקוף את הקבוצה היריבה למרות שכשהיא יצאה להתקפה היא השאירה לא מעט שחקנים מאחורי הכדור. בכל אופן גם אם ספרד ניסתה לתקוף ( בעצם רוב הזמן היא רק הניעה את הכדור לרוחב, קצת יותר לעומק ושוב אחורה, לגיטימי אבל בנאדם שלא ראה את המונדיאל עלול לחשוב מכל הכתבות שספרד שיחקה טוטאל פוטבול והצילה את העולם מהכדורגל של מוריניו בבקאמפ נואו בעונה שעברה).
    עדיין דל בוסקה עלה עם הרכב מאוד הגנתי, שני קשרים אחוריים וצ'אבי כקשר התקפי כשיש רק שניים וחצי שחקנים בהתקפה. ספרד שיחקה משחק מאוד זהיר בהגנה, עם הרבה שחקנים מאחור גם כשהיא הניעה את הכדור ויצאה להתקפה (דרך אגב מבחינתי אין שום דבר רע בכך ועל זה כל הכבוד לדל בוסקה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/7/10
  13. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
  14. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    טפשות והיעדר מודעות עצמית יוצרים חבילה פאתטית.

    אבל לא דני נוימן הוא הפאתטי. הוא טיפש וזהו זה. הפאתטי הם האנשים הנבונים הרבה יותר שמינו ומחזיקים אותו.
     
  15. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,151
    לייקים שהתקבלו:
    382
    רק לי הקישור לא עובד?