טקס ניסים כהן 2010

הנושא בפורום 'Asoccer Classics' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏15/7/10.

  1. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    טקס פרסי הפורום ע"ש ניסים כהן

    ושוב, אנחנו מתאספים כאן יחד בארוע חגיגי זה לסכם את השנה שחלפה עלינו לטובה. טקס פרסי הפורום מהווה מסורת קבועה בפורום וזו השנה התשיעית ברציפות שהוא נחגג כאן בבית החם באייסוקר. ניסים כהן, הפך עם הזמן לחביב הפורום, ובתוך מחווה והוכרת כבוד, טקס פרסי הפורום קרוי על שמו של אמן הכדורגל האגדי.

    אופן ההצבעה:

    • כל חבר הרשום פורום רשאי להצביע פעם אחת בלבד בטקס לכל קטגוריה, ואינו רשאי להצביע לעצמו בשום קטגוריה.
    • ההצבעה היא חופשית, ללא הגבלת מועמדים (מלבד המצביע עצמו), מי שתחפצו, ידכם יכולה לבחור בו. ניתן (ואף רצוי) להוסיף נימוק קטן, או סיבה שבגללה בחרתם בכותב זה או אחר.
    • מי שמתבייש מאיזשהי סיבה בהצבעות שלו, יכול להצביע באופן חשאי, על ידי הודעה פרטית, שתישלח לאחד המנהלים , בו הוא יכתוב את ההצבעות שלו.
    • יש לנסח את ההצבעות בצורה ברורה, על מנת שלא יהיה קשה לפענח לאיזה קטגוריה ואיזה כותב הצבעתם וכדי לחסוך לאקדמיה את הכאבי ראש המיותרים.
    • ההצבעה תהיה פתוחה בתקופת זמן של בין 9 בימים, מיום חמישי הנוכחי ועד שבת לאחר מכן (על מנת לאפשר לכמה שיותר חיילים להצביע). ברגע שההצבעה תיסגר, הקולות יספרו ויימסרו בדיון ביחד עם הענקת הפרסים

    הקטגוריות:

    הכותב המצטיין - מי לדעתך היה הכותב הטוב בשנה החולפת? למי היו ההודעות המנוסחות בצורה היפה ביותר? של מי היו ההודעות הענייניות ביותר? המעמיקות ביותר? המנומקות ביותר? את ההודעה של מי הכי אהבת לקרוא? כל אלה יוכלו לעזור להם לבחור בכותב (או אולי דווקא כותבת?) המצטיין לדעתם, שהיה מעל לכולם, בשנה החולפת.

    הכותב המאכזב - ממי ציפית להרבה בשנה החולפת, אבל קיבלת מעט? מי הכותב שאתה חושב שמסוגל להרבה יותר ממה שנתן בשנה החולפת? שפכו בפנינו את ליבכם.

    הכותב המשתפר - את התואר הזה תתנו לכותב שלא ציפיתם ממנו ליותר מידי, והביא לכם בהפוכה השנה, לכותב שלא הכרתם קודם, ובמשך השנה הראה הרבה טונות של ידע, הרנה, ורצון לכתוב בפורום. הכותב המפתיע, כי מי שמפתיע (ומצביע למפתיע) - משפיע.

    הכותב האהוב - מי הוא הכותב שאתם הכי אוהבים? מי הוא הכותב שאתם נהנים לדבר איתו, גם מעבר לפורום. הוא לא חייב להיות הכותב המצטיין, הוא יכול להיות סתם שרוט, בקיצור - מי הוא הכותב שאתם אוהבים?

    הכותב האובייקטיבי - "אתה בכלל לא אובייקטיבי", מוכר? לא מעט קריאות כאלה נשמעים בויכוחים סוערים ופחות סוערים בפורום. החלטנו לחפש אחר הכותב האובייקטיבי ביותר בפורום בשנה האחרונה, ואתם תעזרו לנו לבחור. מי הוא באופן היחסי ביותר הכותב האובייקטיבי?

    הכותב הרב גוני - לכל אחד מאיתנו יש ליגה, קבוצה או מפעל מועדפים, אז בואו נלך הפוך - מי הוא הכותב שבעינכם לא נעול על קבוצה מסויימת, ליגה מסויימת, ענף מסויים ומדבר בצורה המעניינת ביותר בכל הנושאים שקשורים לכדורגל בפרט ואוף טופיק ככלל? הכותב הרב גוני.

    הפורום הטוב ביותר - מהו הפורום בוא הכי נהנת לכתוב ולקרוא? איפה השקיעו לטעמך הכי הרבה השנה? מהו הפורום המועדף עלייך מבין הפורומים של אייסוקר בשנה החולפת?

    הדיון הטוב ביותר - הדיון הטוב ביותר, הדיון הכי מהנה, הכי מעניין, הכי ענייני, אתם תחליטו, מהו הדיון שהכי אהבתם או עדיין אוהבים, בפורום? הדיון הנבחר יכול ליות כל דיון שנפתח בשנה האחרונה בפורום.

    המנהל הטוב ביותר - קטגורית המנהל, פשוטה כמשמעה. המנהל שלדעתם מגיע לו התואר. המנהל שהשקיע, שהשתתף, שהחזיק דיונים בחיים, ששמר על הפורום, מחק, ערך, כתב. בקטגוריה זו יכול להיבחר כל מנהל שניהל או מנהל פורום מסויים באייסוקר, בשנה האחרונה.

    הכותב שאינו כותב - הכותב שהיה הכי חסר לכם בשנה החולפת בנוף הפורום. להודעות של מי אתם הכי מתגעגעים? מי הכותב ש(לצערנו) אינו כותב?


    ההצבעה פתוחה, כולם מוזמנים להציג את הבחירות שלהם
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/7/10
  2. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    הייתי אמור לכתוב כאן משהו מרגש וסנטימנטלי על כמה הפורום איכותי ומוצלח, אבל אני לא טוב בלנסח דברים כאלה, אז ניגש לעניין.

    הכותב המצטיין-אני בוחר בדור (ראוליטו). תמיד יש לו מה לכתוב על כל נושא בעולם, הוא משקיע, הוא תורם, תמיד כיף לקרוא.

    הכותב המאכזב-אף אחד לא ממש איכזב אותי ברמת הכתיבה. היה משתמש אחד שמאוד איכזב אותי ברמה האישית וזה יניב (דימיטאר ברבאטוב) שכמו שרובכם כבר יודעים פרץ לא מזמן לפורום המנהלים והושעה. דווקא בגלל שהוא היה מלך הצדקנים בפורום, אחד שיצא נגד מוריניו כי הוא חגג מול אוהדי בארסה, אחד שיצא כנגד רונאלדו על כל פרצוף חמוץ שהוא עשה אחרי חילוף, דווקא ממנו הכי פחות ציפיתי שיעשה דבר כזה.

    הכותב המשתפר-לא בדיוק משתפר, אבל עדי (ארסנל פאן) חזר לפורום בבוקר בהיר אחד אחרי שש שנות היעדרות, ופתאום הדיון של ארסנל השתפר פלאים. תענוג לקרוא את ההודעות השנונות והמנומקות שלו.

    הכותב האהוב-בנוסף לחבריי להנהלה, לפיטר הקורע מצחוק ולקירק המועמד הנצחי, אני בוחר השנה באמיר ע. מעבר להודעות מעניינות בנוגע למנ' יונייטד, אני תמיד מתפלא מאיפה יש לו כוח להתווכח עם אנשים על אברם גרנט או על התקשורת הישראלית כשזה שמולו מדקלם סיסמאות בקצב.

    הכותב האובייקטיבי-לירן הוא רמה אחת מעל כולם. לא זוכר שאי פעם ראיתי אותו בוכה על השיפוט, או מאשים מישהו מלבד הקבוצה שלו בהפסד, או מביע דעה הזויה שנובעת מאהדה בלבד.

    הכותב הרב גוני-אני חושב שדנידין הוא הכי רב גוני, שותף פעיל גם בדיון על כל ענף ספורט אפשרי, גם בדיוני פוליטיקה, גם באוף טופיק וסביר להניח שאם היה פה פורום מצב החסה בשטחים גם שם הוא היה מעורב.

    הפורום הטוב ביותר-מונדיאל 2010. גם אם הרמה לא תמיד הייתה איי-איי-איי, ההשקעה של המנהלים שם הגיעה לשיא, כולם במשך חצי שנה נתנו יד לפרויקט שיצא מדהים.

    הדיון הטוב ביותר-בפעם השנייה ברציפות פרויקט שמינית גמר ליגת האלופות היה עוד דוגמא ומופת להשקעה של האנשים פה.

    המנהל הטוב ביותר-התחרות קשה, כולם עושים עבודה גדולה, אבל אליאס (סיקסטובאסטיה) היה השנה הטוב מכולם. הוא תורם גם בענייני ליגות שלא מעניינות לו את קצה השערות ברגליים וזה סימן למנהל אכפתי ואיכותי.

    הכותב שאינו כותב-בהמשך לפרשיית ברבאטוב, בעקבותיה איבדנו בנסיבות מאכזבות שניים מתותחי הפורום, בועז ודניאל (קלארט אנד בלו), שבו אני בוחר כי עבדנו יותר זמן ביחד והכרתי אותו יותר. אני עדיין מקווה לראות אותם פה יום אחד, אבל זה תלוי בהרבה מאוד דברים.
     
  3. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר

    הכותב המצטיין - עידן (idans10) ועומר .

    הכותב המאכזב - יניב (דימיטאר ברבאטוב) פשוט חסר רק בגלל זה .

    הכותב המשתפר - אומנם הוא כבר הרבה זמן כותב אבל משום מה רק בחודשים האחרונים התחלתי להמיק בכתיבה של The Yellow Diamond ובו אני בוחר .

    הכותב האהוב - אליאס (sixtobastia) אין ספק שהנושא מעניין אותי (כדגורגל דרום אמריקאי) אבל אני גם נהנה לקרוא את ההדעות שלו מהליגה הצרפתית ועד לדיון הטניס דרך דיון השידורים .

    הכותב האובייקטיבי -בן (benos) .

    הכותב הרב גוני - דנידין , למרות שאני רוב הזמן לא מסכים איתו אחד המשתמשים הטובים בפורום משקיע מהודעות בכודרגל ועד לדיון (מיותר) הפוליטיקה .

    הפורום הטוב ביותר - כדורגל עולמי .

    הדיון הטוב ביותר - אולי לא הכי אוביקטיבי שוב אבל הדיון הטוב בעיני הוא הליגה הארגנטינאית .

    המנהל הטוב ביותר - אליאס (sixtobastia) .

    הכותב שאינו כותב - אומנם בזמנו גלשתי כאן מעט אבל תומר22 היה כל מה שצריך כתיבה לעניין ומסודרת פשוט כיף לקרוא .
     
  4. שלו Guest

    הכותב המצטיין - Raulito - תמיד כיף לקרוא פוסטים שלו.

    הכותב המאכזב - לא מכיר לעומק את הסיפור של ברבאטוב אבל הוא ללא ספק כותב מצויין וחבל שהוא כבר לא נמצא בפורום.

    הכותב המשתפר - ArsenalFan, לא הייתי כאן בתקופה שהיה פעיל, אבל לא מזמן הוא חזר לפורום והוסיף הרבה לאנגלי.

    הכותב האהוב - de Middenweg, אני תמיד נהנה מקריאת הפוסטים שלו, משקיען, מבין עניין.

    הכותב האובייקטיבי - לירן. לא חושב שצריך להסביר למה.

    הכותב הרב גוני - דנידין, מגיב כמעט בכל דיון אפשרי הודעות שכיף לקרוא.

    הפורום הטוב ביותר - :aaa12:

    הדיון הטוב ביותר - אני חושב שמגיע לדיון של נבחרת אנגליה בפורום מונדיאל את התואר.

    המנהל הטוב ביותר - sixtobastia, משקיע ללא הרף בפורום הכדורגל העולמי שאני אישית נהנה לגלוש בו מידיי פעם ולהתעדכן בליגות הפחות נפוצות.

    הכותב שאינו כותב - Shacham שנעלם לאחרונה.
     
  5. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כותב מצטיין-דור.

    כותב מאכזב-אייג'נט. הוא לא שם מספיק תמונות של ג'רארד צולל. ועכשיו ברצינות-תעבור הלאה.

    הכותב המשתפר-לא יודע אם אפשר לקרוא לו משתפר, אבל מבחינתי סרחיו ראמוס. ענק הילד, ענק.

    הכותב האהוב-אני מכיר הרבה פה אישית, אבל הפעם אני אתייחס נטו לכתיבה-de Middenweg. ג'נטלמן, יודע להפסיד. ומעל הכל הוא אוביקטיבי.

    הכותב האובייקטיבי-אליאס וde Middenweg. זן נדיר בפורום, ובכלל בשנתיים האחרונות שכולם אוהבים לשנוא את מי שמצליחה בדרך יפה, ולאהוב את מי שמצליחה בדרך מגעילה. זה הכי מאגניב. יש גם כאלה שלא חיים בלה לה לנד, ולשם שינוי מסתכלים גם על הצד שלהם כשהוא לא בסדר.

    הכותב הרב גוני-דור. בהכל הוא יודע.

    הפורום הטוב ביותר-לא יודע, אני נמצא רק בספרדי או במונדיאל.

    הדיון הטוב ביותר-אין דבר כזה, אני לפחות לא זכיתי לראות בפורום הזה דיונים טובים. כל אחד חוזר על אותה מנטרה, מתעלם מהדעה של השני ועיוור לצד השני. אחרים בוחרים צד, לרוב לפי הזרם, וממשיכים עם הסוביקטיביות. אני בכל אופן נהנה מהסיום של המונדיאל. כולם חוזרים לחורים שלהם.

    המנהל הטוב ביותר-דור ואליאס. משקיענים.

    הכותב שאיני כותב-איפה אתה שון, איפה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/7/10
  6. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    הוא לא נעלם, הוא קיבל השעייה זמנית בגלל שרב עם מנהל (אתה יודע איך זה מכבי והפועל).
     
  7. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הכותב המצטיין- יותם. ROCCO.

    הכותב המאכזב- האנשים שמורידים את דיון הNBA לזנות. you know who you are.

    הכותב המשתפר- אני לא חד אבחנה מספיק בכדי לשים לב למגמות שיפור בפורומים.

    הכותב האהוב- יותם, יניב NESTA, איתי NIGEL, לדלי קינג.

    הכותב האובייקטיבי-לירן.

    הכותב הרב גוני-אמיר ע.

    הפורום הטוב ביותר- איטלקי.

    הדיון הטוב ביותר- דיון הפוטבול וספורט האמריקאי.

    המנהל הטוב ביותר- אליאס. SIX2BASTIA.

    הכותב שאינו כותב- קים. סתם.. ארתור.
     
  8. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר

    הקטגוריות:

    הכותב המצטיין - דור(raulito) ללא ספק, אמנם אוהד הפועל וריאל( http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx ) אבל בכל זאת כותב נהדר ובצורה יפה מאוד על כמעט כל נושא שיש

    הכותב המאכזב - גונזו, הוא מגזים הרבה פעמים בדברים שהוא כותב. הבנו שאתה שונא את דל בוסקה ושחזית שהוא יעשה מלא טעויות עוד מלפני המונדיאל ושהוא בונקריסט ושהמערך שלו מגעיל וכדומה... הבנו, די לחפור.
    הכותב המשתפר - אני פה מעט זמן בפורום, כך שקצת קשה לומר מי הוא הכותב המשתפר מבחינתי אבל אני יתן את התואר ל eran levy פשוט כי בימים הראשונים שלי בפורום הוא כתב קצת שטויות לדעתי(בלי להעליב כן) אבל בהמשך כתב תגובות טובות ועניניות.
    הכותב האהוב - רועי(shacham). אם תודה רבה לכותבי הפורום הזה, מפאת העובדה שאני כאן שלושה חודשים ואת שחם אני מכיר עוד מילדות ועוד מתווכח איתו בערך מכיתה ג על כל נושא אפשרי הרבה לפני שנכנסתי לפורום הזה, אני חייב לתת לו את התואר.
    הכותב האובייקטיבי - ירדן(xavi6). הוא לא תמיד צודק ולדעתי גם הרבה פעמים מגזים(כמו עם פיקה לדוגמה) אבל אין ספק שהוא מאוש אובייקטיבי, לא תהיה לו בעיה להגיד שבוסקטס הוא רמאי או שמבחינת אופי אלבס לא רחוק מרונאלדו וכדומה, לכן אני נותן לו את התואר הזה.
    הכותב הרב גוני- דנידין. לא משנה איזה פורום אני יכנס, תמיד תהיה איזה הודעה שלו.
    הפורום הטוב ביותר - פורום כדורגל ישראלי. לא יודע אם מבחינת השקעה אבל מבחינת רמה לדעתי זה הפורום הטוב ביותר.
    הדיון הטוב ביותר - זה מאוד סובייקטיבי ולכן אני ילך על הדיון על מכבי חיפה, כי מה לעשות זה הדיון שאני הכי נהנה לכתוב בו ולקרוא אותו, גם בין היתר בגלל שזו קבוצתי האהובה.

    המנהל הטוב ביותר - דור(raulito).ללא ספק מדהים כמה הוא משקיע ומבין כמעט בכל נושא.

    הכותב שאינו כותב - אני פה שלושה חודשים אז זה קצת בעייתי לתת את התואר הזה למישהו, כך שפה בלית ברירה אני יתן לshacham שחוזר מחר מהשעיה שלו כי באמת שאני לא זוכר מישהו אחר בתקופה הקצרה שאני בפורום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/10
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הכותב המצטיין - דור (RAULITO), יותם (NEREO ROCCO) ועידן (Idans10) הם כותבים מצויינים שכמעט תמיד מתבטאים לעניין ומנמקים את התגובות שלהם, אבל הבחירה שלי היא בשי (de Middenweg), מכיוון שהוא כותב מצויין שגם מגיב בכל מקום אפשרי באתר בערך.

    הכותב המשתפר - אוהד אברטון Toffeeman (מצטער, ברח לי השם) שאני נתקל בתגובותיו ביותר ויותר מקומות, גם יניב (Patito Rodriguez) שמשקיע ומוסיף צבע לדיון הארגנטינאי ראוי לאיזכור פה לדעתי.

    הכותב האהוב - יותם (NEREO ROCCO), ידע, ציניות, כישרון כתיבה והרבה הומור שאני אוהב. אורי (Uri), עידן הקולומביאני, אורי (Michael Carrick), יואב (CAZZO), פיטר (אוהד סיטי) ונדב (אוהד באיירן) הם גם מבין האנשים הרבים באייסוקר שאני מאוד נהנה לקרוא את התגובות שלהם.

    הכותב האובייקטיבי - אורי (Michael Carrick) הוא מהקרובים ביותר לאובייקטיביות, אבל לירן הוא הבחירה שלי. לקח את האובייקטיביות למקומות חדשים.

    הכותב הרב גוני - שי (De Middenweg)

    הפורום הטוב ביותר - הפורום האיטלקי הוא האיכותי ביותר לדעתי, זה הפורום שהכי כיף לדבר בו על כדורגל בצורה נורמלית מבלי כל מיני שטויות שמחריבות דיונים במקומות אחרים. מה גם שיש שם משתמשים ומנהלים מעולים עם ידע רב.

    הדיון הטוב ביותר - איפה הימים שדיון הטניס היה פורח? לא ממש יכול לחשוב על אחד, שקיץ בארגנטינה אז דיון התלבושות בעולמי הכי מעניין, כרגע פחות, אז אני אבחר בדיון ההולנדי שבעולמי.

    המנהל הטוב ביותר - הצוות האיטלקי עושה עבודה מדהימה וכל אחד מהם זכאי להבחר פה לטעמי, חוץ מיואב שעורך לאנשים הודעות ללא הצדקה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx. לירן ראוי לאיזכור על כל העבודה הקשה שהוא עושה מאחורי הקלעים בשביל אייסוקר, גם שאין לו רגע פנוי, וכמוהו עוד רבים אחרים מהמנהלים. אבל הבחירה שלי היא באורי (Michaek Carrick) שתמיד מתנדב לעזור בכל נושא שהוא יכול.

    הכותב שאינו כותב - Mehmet ו- VAN חסרים לי, אך יותר מכולם זה דניאל (קלארט אנד בלו)

    משהו אישי יותר לחברים הוותיקים יותר לדיון הארגנטיני מלבד יניב שהזכרתי למעלה:

    בן - משתמש מצויין עם דיעות מעניינות וראייה שונה שאני אוהב, מקווה שתשאר פעיל על אף הטרגדיה של הקאנאז'ה.
    אסף - מאוד בוגר לגילו ושומר על כך למרות התשוקה הרבה, מקווה לראות אותו ממשיך להשתפר ומוסיף אופטימיות לאור הציניות של אוהד ראסינג השני http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx
    דיאבליטו - מקווה לראות ולקרוא ממך יותר העונה, תגובות תמציתיות אמנם, אבל לעניין.
    לחדשים יותר - מעיין, רוי ואוהד ריבר האלמוני, מקווה שתוסיפו עוד צבע וידע לנושא היקר שלנו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx מצטער אם שכחתי מישהו...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/7/10
  10. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    הנושא על הB כבר בהכנה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
     
  11. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    הכותב המצטיין - Raulito, לא חושב שיש צורך לפרט. אחד המשתמשים, לא זוכר בדיוק מי, החשיב אותו לרובוט של הפורום. בדעה אובייקטיבית, לא חושב שישנו משתמש שמשתווה אליו.

    הכותב המאכזב - אז זהו, שמאף אחד לא היו לי ציפיות, לכן חוסר האכזבה בהתאם.

    הכותב המשתפר - נרשם לקראת סוף 2009, החליף מאז לא מעט שמות משתמש, יש לו טעם מזעזע ואני מקווה בשבילו שיבין זאת בהקדם האפשרי ולאחרונה גם רצח את הפייסבוק שלו, ז"ל. אני כמובן מדבר על Robbie Fowler. כשהצטרף לאייסוקר הוסיף המון ידע ואיכות, כל זאת כאשר לפני שלושה חודשים מלאו לו בסך הכל 16 שנים. הפורום התברך במשתמש כמוהו.

    הכותב האהוב - wings, גם ירוק, גם אוהב את דונובן ושמתי לב בחודשים האחרונים שאנו מסכימים על הרבה נושאים.

    הכותב האובייקטיבי - de Middenweg, שי הדגול והגדול, כאשר גם eran levy ראוי לאזכור.

    הכותב הרב גוני - עומר, לא חושב שקיים פורום שבו הוא לא הגיב.

    הפורום הטוב ביותר - לא רק שאין כזה, גם אין לי פורום מסוים שאני יכול להחשיב אותו כמועמד.

    הדיון הטוב ביותר - דלגו דלגו, תעשו טובה.

    המנהל הטוב ביותר - עקבתי כמעט אחרי כל המנהלים בפורום, לדעתי מגיע קרדיט לThe Yellow Diamond על ההשקעה ועבודת הניהול שלו בשנה האחרונה.

    הכותב שאינו כותב - עריכה: NSNO, תום, שהפסיק לכתוב ונטש אותי לבד במערכה. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dunno.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/10
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הקטגוריות:

    הכותב המצטיין-אליאס (sixtobastia) ודור (Raulito), נהנה מאוד לקרוא את הפוסטים שלהם, את של אליאס אני מכיר מקרוב, לאלו של ראוליטו התוודעתי בעיקר בפורום המונדיאל ונהניתי מאוד.

    הכותב המאכזב-אני אלך כאן על עמי (riquelme1)" כי עם כל הכבוד, אי אפשר להתדיין עם הבנאדם מרוב כל השטויות שהוא כותב, שלעיתים לא ברור לי אם יש לו הבנה בכדורגל בכלל....

    הכותב האהוב-גם כאן הבחירה שלי הוא אליאס (sixtobastia). ידע בכמויות, הומור (אין על הכינויים שהוא מדביק לשחקנים) ובנאדם שאני מאוד נהנה לשוחח איתו. חוץ ממנו אני גם מאוד נהנה מהדיונים עם משתמשים כמו בן (benos), יניב (Patito Rodriguez), יואב (Cazzo) ושי (de Middenweg).

    הכותב הרב גוני-דנידין. אני רואה את התגובות שלו ברחבי הפורום.

    הפורום הטוב ביותר-אני מכיר בעיקר את העולמיונהנה מאוד שם ומכל הדיונים הרב גוניים שהוא מכיל. אני גם אבחר בפורום המונדיאל שהיה פשוט פנטסטי עם כל ההפקה שהופקה שם לקראת האירוע.

    הדיון הטוב ביותר-לא עולה לי משהו כרגע.

    המנהל הטוב ביותר-אני אבחר כאן במנהל של העולמי אליאס (sixtobastia) שפשוט עושה עבודה נהדרת, אם כי לטעמי כל המנהלים של האתר הנהדר הזה ראויים לאיזכור ובעיקר אנשים כמו אורי (Michael Carrick), יותם (Nereo Rocco), עומר ולירן.

    הכותב שאינו כותב-מישהו ראה את תומר22?
     
  13. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    חברה, הבהרה מראש-בתקנון כתוב "יש לנסח את ההצבעות בצורה ברורה, על מנת שלא יהיה קשה לפענח לאיזה קטגוריה ואיזה כותב הצבעתם וכדי לחסוך לאקדמיה את הכאבי ראש המיותרים". מותר ואף רצויי לציין כמה שמות בקטגוריה אבל חשוב לציין מי הבחירה הסופית שלכם, אחרת ההצבעה לא תיספר.
     
  14. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכותב המצטיין - idans10 - את מה שהוא כתב תמיד אהבתי. כותב לעניין וגם כשהוא מרשה לעצמו להיסחף ולענות יש לו בסיס מוצק וענייני מאחוריו.

    הכותב המאכזב - קרלוס פויול 5 - פוסל את מי שלא חושב כמוהו וזה כשלעצמו לא לעניין בפורום שאמור להקשיב לכולם. יש עוד כותבים שמקשיבים לעצמם בלבד אבל החותמת שלו, עם שיר השטנה נגד בנאדו, "העניקה" לו את המקום הראשון. אין מקום לדברים כאלה בכדורגל, גם לא בפורום.

    הכותב המשתפר - wings - כשרק התחלתי לכתוב בפורום הוא היה אחד הראשונים שנתקלתי בו, וקבלת הפנים, איך אומר זאת...לא היתה חמה. מאז הוא כותב לעניין ולא לוקח דברים באופן אישי.

    הכותב האהוב - nereo rocco, מזכיר לי קצת אותי...

    הכותב האובייקטיבי - xabi 6.

    הפורום הטוב ביותר - מונדיאל 2010.

    המנהל הטוב ביותר - לא מכיר מספיק טוב כדי לחוות דעה. בהתבסס על נסיוני הדל אני בוחר ב
    the yellow diamond

    הכותב שאינו כותב - גונזו - הוא הבטיח שיפסיק לכתוב אחרי המונדיאל, ואכן לא כתב כבר כמה ימים, אז אפשר להעניק לו את התואר ולא לשמוע יותר את השם דל בוסקה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/10
  15. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קצר, לא מלא, הרבה משתמשים טובים לא מוזכרים, אבל פשוט אין לי כוח לכתוב מגילות עם כאב הראש הזה.

    הכותב המצטיין - sixtobastia. הרבה סיקורים מעניינים, הרבה הודעות ענייניות, עבודה נהדרת ותרומה אדירה בפורום המונדיאל.
    הכותב המשפר - xavi6. משפר את כל הכותבים סביבו.
    הכותב האהוב - אם יש הודעה של Nereo Rocco, אני לוחץ.
    הכותב האובייקטיבי - Raulito הוא מהכותבים האיכותיים בפורום מהסיבה הזאת בדיוק. לא זכורים לי ויכוחים כלשהם איתו, כותב הרבה על מצבם של מועדונים אחרים והתרחשויות בליגות אחרות ללא נטיות לצד כלשהו.
    הכותב הרב גוני - Raulito שוב.
    הפורום הטוב ביותר - האיטלקי.
    המנהל הטוב ביותר - sixtobastia. אחד המינויים הכי טובים באייסוקר.