עובד זר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שלו, ‏21/8/10.

  1. שלו Guest

    בגיל 26 יושב הקשר בבית. בראיון ל-ONE, אמר: "אנשים רעים, עשו ממני בליין ושתיין, בוחנים אותי כמו פושע". הקריירה? "'שרוף כאן, חייב לצאת לחו"ל"

    ביום שבת תיפתח רשמית עונת 2010/11 בליגת העל, ובזמן ששחקני הליגה עסוקים בהכנות אחרונות, יש מי שיושב בבית, כואב, מתוסכל ולא מאמין שרגע לפני יריית הפתיחה של עונת כדורגל - הוא מחוץ לתוכניות.
    איך יכול להיות שבגיל 26 וחצי, מוצא את עצמו אחד הכישרונות הגדולים ביותר בכדורגל הישראלי, ראובן עובד, מחוץ לתוכניות של קבוצות ליגת העל? איך יכול להיות שמי שנחשב לעילוי וכישרון שלא נראה כאן שנים, מיואש עד כדי כך שהוא כבר לא מאמין שיש מישהו בין 16 הקבוצות בליגה שמוכן לתת לו צ'אנס ושבוע אחד של חסד להוכיח את עצמו.
    רגע לפני שהמחזור הראשון יוצא לדרך, הסכים עובד להעניק ל-ONE ראיון אמיתי וכואב, ישר מהלב. הקשר, שסיים את העונה שעברה בהפועל פ"ת והתאמן הקיץ מספר שבועות עם הפועל אשקלון שוויתרה על שירותיו, יושב בביתו, משם יצפה במשחקי הכדורגל.

    למה אתה בבית? איך זה שאתה לא בתוכניות של אף קבוצה בליגה?
    "דברים לא הלכו לי כמו שרציתי, לא ציפיתי שזה יילך ככה. לא מובן לי איך אני במצב הזה אבל זה מה שיש. האמת, כבר התייאשתי, לא נותנים לי יותר צ'אנס ואני מרים ידיים".

    מה זאת אומרת מרים ידיים?
    “תמיד יסתכלו עליי בעיניים בוחנות ולא מאמינות. כל מה שאני אומר וכל מה שאני עושה תמיד בוחנים אותי כאילו אני פושע. כבר הבנתי שאין בכדורגל הישראלי מי שייתן לי צ'אנס והזדמנות”.

    אתה בעצם אומר שאתה פורש בגיל 26 וחצי?
    “לא, אני לא פורש אבל לא חושב שאשחק יותר בארץ. אני מאוד מקווה להצליח לצאת החוצה, שיהיה מי שייתן לי את הצ'אנס בארץ זרה, איפה שלא מכירים אותי ולא מקשיבים לשטויות שמדברים עליי כאן”.

    למה זה לא קרה עד עכשיו?
    “כל פעם שיש משהו על הפרק, יש מי שבא והורס ומלכלך עליי. אנשים רעים מאוד כאן וזה קשה. מסתכלים באינטרנט ורואים את כל הדברים האלה שכתבו עליי וזה מאוד קשה למצוא קבוצה. אני עכשיו שומר על שקט, לא רוצה לעשות רעש, אולי אני אצליח למצוא מקום בו ייתנו לי הזדמנות לחזור ולשחק".

    מה קרה בהפועל פ"ת?
    “אני באמת כבר לא יודע, זה לא משנה כי אין לי כח להילחם יותר. אחרי שאמרו עליי כל כך הרבה דברים, לא היה לי את הכח להיאבק עם פ"ת על מה שקרה, אז פשוט ויתרתי. אני לא עשיתי שום דבר, מחפוד והבעלים פשוט לא רצו אותי, הם רצו להיפטר מהחוזה שלי, מראש הם לא נתנו לי צ'אנס אמיתי. הם "תפסו" אותי על משהו שבכלל לא עשיתי, הם אמרו שיצאתי ובעצם בדיוק חזרתי מלראות משחק כדורסל וזה היה מאוחר בלילה ועשו מזה מה שזה לא היה".

    ולך אין שום אשמה במה שקורה?
    “ברור שיש לי חלק בזה, אני חושב שקודם כל אני אשם בזה שלא ידעתי איך להתנהג עם התקשורת, לא היה מי שיכוון אותי ויגיד לי מה נכון לעשות ומה לא. אנשים עם אינטרסים "רכבו" על הגב שלי ובסופו של דבר הפסדתי הכל. התקשורת אשמה מאוד. כל דבר שעשיתי עשו מזה כותרות כאילו מי יודע מה קרה. כל שחקן שיורד מהמשחק, מקלל ומתעצבן בחדר הלבשה. רק כשאני מקלל או מתעצבן עושים מזה כותרות כאילו העולם במלחמה. תמיד מחכים למעידה שלי. אני לא ניהלתי את עצמי נכון והיום אני משלם על זה ביוקר. קשה מאוד להצליח כשאין לך חברים עיתונאים, אם הייתי נותן ראיון בלעדי לכלי תקשורת מסוים, היו "מכסחים" אותי בכלי תקשורת אחר, אי אפשר ככה. אנשים רעים, אומרים שאני מזיק לקבוצה וזה לא נכון בכלל. אני לא מאשים את כולם, גם אני אשם, אבל מה שעשו לי לא היה בפרורפורציה. התקשורת ניפחה הכל. היה קל להתלבש עליי כי לא הייתי חזק עם עיתונאים. תמיד חיפשו אותי".

    אמרו שאתה אחד הכישרונות הגדולים שגדלו כאן, יש לך עוד כדורגל לתת?
    “כנראה שכל הכישרון שלי כבר לא שווה, אין מי שיאמין בי, זה מצב שחושבים שאני מזיק לקבוצה, שאני בעייתי. אני לא מבין מה זה אומר בכלל שחושבים שאני בעייתי, אנשים לוקחים את זה לכיוונים לא נכונים. אני חושב שאני יכול לשחק כדורגל עד גיל 34 אבל מה לעשות, אנשים לא חושבים כמוני, אם הייתי מאמן הייתי לוקח את עצמי. אני מאוד מיואש, אני שומר על כושר, רץ וחוץ מזה אין לי כח. יצאה לי תדמית של ילד מפגר, לא מעריכים אותי כשחקן וככישרון”.

    אתה מאמין שיש מי שייתן לך צ'אנס כאן בארץ?
    “אין שום קבוצה שתיתן לי בית היום בליגה אלא אם כן זו קבוצת תחתית ואז אין שיטה ואין דרך ובטח שוב האשמה תיפול עליי. הראשון שייצא מההרכב זה יהיה אני ושוב אהפוך לקורבן. הכי קל זה להפיל עליי, אני אשם הכל, תמיד יגידו עליי 'כישרון אבל בעייתי'".

    "בגיל 26 וחצי אני רוצה לשחק אבל לאנשים נשבר ממני, מאמנים שלא מכירים אותי מסתמכים על דברים שאומרים להם עליי ולכן לא נותנים לי צ'אנס. בשביל לשקם את הקריירה שלי אני חייב לצאת מכאן, אני 'שרוף' כאן. מקווה שאצליח לצאת ולמצוא מקום בחו"ל כדי לשקם את עצמי".

    אז אין אמת בשום דבר ממה שאומרים עליך?
    "אני ממש לא כזה, אנשים לא מכירים אותי, אני בנאדם טוב. עבדו עליי בהרבה כסף ובכל מקום ניפחו דברים. עשו ממני בליין, מהמר, שתיין וזה בכלל לא נכון. עשו ממני הכי לא ספורטאי שיש וזה לא נכון. תמיד יגידו שאני דפוק ומטומטם. בפ"ת ניסו להיפטר מהחוזה שלי, היה לי מענק הישארות ששווה הרבה כסף, שתי משכורות שלא שילמו לי ואני כבר שתקתי כי לא רציתי להיכנס למריבות ולמלחמה”.

    אתה בקשר עם אנשים מהכדורגל? יש לך סוכן? עוד מתעניין בכלל בענף?
    “לפעמים אני לא רואה כדורגל כי זה מעצבן אותי, אני יודע שאני יכול לשחק ושאני לא שם. מעצבן אותי שמוותרים עלי. אני מנסה לצאת מכל המצב הזה ואני לא רוצה לדבר על סוכנים ועניינים כאלה. זה המצב וזהו".

    אז ממה אתה מתפרנס?
    “אני לא חי מכלום. אין לי כרגע הכנסה כל חודש, אני מתקיים מכמה לירות שנשארו לי מפעם, זו סטירת הלחי של החיים שלי. אין לי קבוצה, אין לי משכורת, אני לא מאחל את זה לאף אחד. לא חשבתי שזה יבוא בגיל 26 וחצי. זה בום רציני לחיים שלי".

    אז אין טיפה של אופטימיות? אתה לא מאמין שתצליח לחזור?
    “עבר הרבה זמן מאז ששיחקתי, שלושה חודשים מסוף העונה ואני לא מאמין שאני אחזור לשחק בארץ, אנשים כל הזמן מחכים לי בפינה וזה קשה להצליח ככה. אני לא מבין איך הכל נתקע לי, לא מבין איך זה יכול להיות. הלוואי ויהיה מאמן שיזמן אותי עכשיו אבל אנשים לא מאמינים לי. יש לי מוטיבציה להצליח, אם אחתום באחת הקבוצות אני לא מאמין שייתנו לי אפילו שבוע של חסד. אם היה מישהו שהיה מאמין בי היו לי כבר הצעות אבל אני 'שרוף' כאן, זהו. אני לא מאמין שאשחק בליגה בישראל".

    http://images.one.co.il/images/ONE/Originals775/gg946854.Xxx
    עובד. מקווה להציל את הקריירה הדועכת

    http://one.co.il/Article/164255.html
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/12/10
  2. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    כמו שאומרים , מיטה חולה וגוף בריא.
    עובד עם כשרון ברגליים שאין להרבה שלחנים, אבל עם אופי בעייתי, חבל בשבילו, נתן עונה טובה בבני יהודה
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    בקיץ שבית"ר הביאה את ערן לוי, מישאלוב ושאר השחקנים הלא חתומים להתאמן הוא הציע את עצמו לקבוצה שיבוא להתאמן בלי חוזה וייצא עם הקבוצה למחנה אימון אבל בית"ר סירבה והוא הלך להתאמן באשקלון וגם שם החליטו לא להחתים אותו אחרי האימונים, שחקן שעבר ב-7 קבוצות כבר והוא בן 26 רק מראה משהו עליו ולא יכול להיות שכל המאמנים שהיו לו טועים, הבעיה היא בראובן עובד וברגע שהוא יתחיל לחיות חיים ספורטיבים, יוריד במשקל ויראה כמו שחקן ולא כמו מוכר שווארמה אז אולי ייקחו אותו ברצינות, אבל מה אתם רוצים ממנו בכלל? זה לו הוא אשם זה כ-ו-ל-ם שהדביקו לו סטיגמות שבכלל לא נכונות לגביו...
     
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    השחקן הישראלי הטיפוסי: כולם אשמים חוץ ממנו.

    שחקן שהיה לו כ"כ הרבה כישרון ברגליים אבל עשה החלטות גרועות מאוד כמו לעזוב את בני יהודה ולחתום באדומים מוולפסון שמאז הימים שלו שם הקריירה שלו בדעיכה גדולה מאוד, עצוב וכואב שאדם מגיע למצב כזה אבל רק הוא אשם כשעזב בית חם ואוהב כמו שהיה לו בשכונה בשביל הכסף וקן הצרעות שהיה אז בהפועל ת"א.
     
  5. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה אופי כזה,יש לי אחת כזאת בעבודה,עובדת חרא אבל מתלוננת כל הזמן על כולם,עושה טעויות ואז מתלוננת שאחרים עושים את אותו הדבר - בדיוק כמו ראובן עובד,אלוהים הביא לו מתנה,עובד פתח אותה,שיחק בה יום יומיים ואז לקח אותה בתור מובן מאליו ועכשיו שהוא איבד אותה הוא בוכה ומאשים את כולם.
    במקום ללמוד מזה ולהתחיל לעבוד קשה יותר(ללמוד מאנשים כמו טל בן חיים) הוא מעדיף לבכות באתר רכילות,אז כן..כולם אשמים חוץ ממנו...
     
  6. Marrone Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    74
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הביא את זה על עצמו.
     
  7. Yadin Member

    הצטרף ב:
    ‏21/8/10
    הודעות:
    20
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלוהים נותן אגוזים לכאלה שאין להם שיניים
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    כישרון ברגליים זה 20-30% משחקן מקצועני. אז מה שהוא יודע להעביר יותר משני שחקנים?
    שמעתי שהוא בכלל בקושי יודע לקרוא.
    בקיצור בסך הכל עוד "פוטנציאל" שהלך לאיבוד באשמתו.
    יאללה, נקסט.
     
  9. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפחד הכי גדול שלי שסרור יסיים כמוהו. אני מתגעגע לראות את הגמד החוצפן הזה באורווה, עושה בית ספר לכולם. בהפועל פ"ת יודעים גם איך להרוס שחקנים, למדו איך לגדל ואחרי זה רק גמרו אותם. ראובן עובד הוא עוד אחד מהם. כואב לי לראות את גיא צרפתי משחק עם כלום ביחד עם ויסה. הפועל פ"ת התחילה להרוס אותם, ראובן עובד פשוט בוחר בקבוצות הלא נכונות, שלא נדבר שהוא לא מצליח להתמיד עם אחת יותר מעונה.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    רק הראש של עובד אשם במצב שלו...
    כשהוא עלה לבוגרים של מכבי בעונת 2001/2, עד עונת 2002/3 הוא נתן תחת ניר לוין וקלינגר עונות חלומיות, באמת עונות שוואלה היית בטוח שנמני מגיע, אבל אז קרה משהו, השתבשו המגעים...
     
  11. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא שרואבן עובד בוחר בקבוצות הלא נכונות,הוא הלא נכון בקבוצות האלה,היו לו דווקא בחירות טובות כשהוא הגיע להפועל חיפה,בני יהודה והפועל פתח תקווה אבל מה לעשות שהוא זה שלא בסדר.
     
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ראובן עובד פספס הזדמנויות רבות בקבוצות שנחשבות לבכירות בכדורגל שלנו. כאוהד מכבי נתניה, שמחתי כשהוא הגיע אלינו לפני כשנתיים, כי שיווענו לקשר וחלוץ מטרה. בהתחלה הוא הראה נכונות לעבוד ולותר מתיאוס התלהב והתחיל לתת לו הזדמנויות, אבל אז ראובן עובד שוב חרבן הכל עם ריבים באימונים.

    נראה שיציאה לאירופה זה המפלט היחידי שלו. סך הכל, אפילו לקבוצות אמצע טבלה בליגה כמו הבלגית, היוונית או הרומנית זה קוסם להביא כשרון ענקי שכמוהו, כי המחשבה שאולי דווקא הפעם זה יסתדר יוצר פיתוי ענקי.
     
  13. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    ראובן עובד מבחינתי הוא אחד מהשחקנים המוכשרים ביותר בכדורגל הישראלי כיום.
    הוא צודק בכך שהוא אמר שהוא שרוף פה. הוא גמר לעצמו את הקריירה בארץ ורק בחו"ל הוא יכול להצליח.
    הייתי שמח לראות אותו חוזר ללבוש את המדים של מכבי נתניה אבל אני חי באשליות.
     
  14. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    אני זוכר באחד המשחקים, שגיב פרידמן ערך מבחן פתע במסגרת התכנית שלו לראובן עובד.
    זה ציטוט הדברים:
    עובד: "אני לא אוהב את זה שחושבים ששחקני כדורגל הם טיפשים"
    שגיב: "אז בוא נערוך לך מבחן"
    שגיב: "מה היה תפקידו של יוחנן הסנדלר?"
    עובד: "אל תשאל אותי שאלות כאלו, שאל עד כדורגל.."
     
  15. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר

    תוקן אבל עדיין גדול :aaarofl: בכל מקרה עצלן גדול, עצלנים לא מצליחים אפילו לא בארץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/10