ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    קאוט כנראה לאינטר, אקווילאני ליובה, ברצלונה לפי הדיווחים חוזרת למסצ'ראנו, ומי שהיה נראה כמועמד הכי רציני לקניית הקבוצה עכשיו יוצא מהמירוץ, כל זה ב12 השעות האחרונות.
    לא ברור, מישהו החליט בכוונה להפיל את כל הפצצות האפשריות ביום אחד?
     
  2. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,267
    לייקים שהתקבלו:
    7,102
    צריך להירגע קצת כי לא כל הידיעות האלה אמינות, מסצ'ראנו נשאר אלא אם תגיע הצעה שבאמת לא ניתן לסרב לה (הייתי מעריך את זה ב30-35 מיליון פאונד) והידיעות על קויט באו ממקורות לא בהכרח אמינים מדי. אני חושב ששניהם יישארו בסופו של דבר.

    ההשאלה של אקווה וההצהרה של הואנג אלו באמת חדשות רעות, אבל שוב, לשים בפרופורציה. אני לא ציפיתי לדוגמא שהרכישה תסתיים לפני אוגוסט, נורא קיוויתי שכן אבל היה לי ברור שזה לא בהכרח ריאלי. מאקווה דווקא כן ציפיתי שישתלב ויהפוך לבורג מרכזי אצלנו אבל ברגע שג'רארד זז אחורה למרכז השדה היה ברור שזה לא יקרה, אני מסכים עם הודג'סון שהוא צריך דקות משחק ושאצלנו הוא לא יקבל אותן, הבעיה היחידה זה שאין גיבוי ראוי לעמדת הקשר היצירתי במרכז השדה ולקשר מאחורי חלוץ ואלא אם נביא במפתיע מחליף כמו דפור לדוגמא - אנחנו עם חור די גדול במקרה של היעדרות של ג'רארד או קול.

    עריכה:
    מה שכן, אם רוצים להיות אופטימיים מאוד, אפשר לקוות שפאצ'קו ייכנס לנעליים של קול בעמדה מאחורי החלוץ בזמן ההשעייה שלו עכשיו או בזמן העדרויות אחרות שלו בהמשך העונה (נקווה שכמה שפחות כמובן)...

    עריכה2:

    http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6326312,00.html

    שמועות בהולנד שהצענו 9 מיליון פאונד על טויבונן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/8/10
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,205
    לייקים שהתקבלו:
    16,997
    Hodgson: "I spoke to Massimo [Moratti] on Wed. They are not going to buy Liverpool playersDirk is in that category, isn’t he?”
    טוב אז קאוט יישאר...

    לגבי הסיני, אם מאמינים לטיימס נדפקנו בצורה קשה כי הוא היה ההצעה הרצינית היחידה. מצד שני, אולי הם טועים.
     
  4. Yadin Member

    הצטרף ב:
    ‏21/8/10
    הודעות:
    20
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מת על קויט, אבל 25 מיליון? הוא שווה 10-12 .. הוא שחקן נשמה ונלחם חזק במגרש, אבל הוא לא מהרמות הגבוהות ביותר.
     
  5. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הודג'סון ומוראטי מכירים טוב מהתקופה של האנגלי באינטר. אם הוא אומר, אני מאמין לו. בהחלט ידיעה משמחת, אני מאחל לליברפול שמסצ'ראנו וקאוט יעזרו לכם לזכות באליפות אנגליה ותשמרו אותם אצלכם http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
    בכ"ז, אני מקווה שזה שאינטר לא תקנה שחקנים מליברפול לא אומר שלא יקרה ההיפך וליברפול יקחו מאיתנו שחקן או שניים מהרשימה שציינתי קודם. אמרת שמונטארי מעניין אתכם? תפאדל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏21/8/10
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,205
    לייקים שהתקבלו:
    16,997
    אני חושב שנקנח עם מגן שמאלי (במקום אינסואה), חלוץ (במקום עמדה קדמית,אקווילאני) ובמידה ונצטרך אז קשר אחורי (מאסצ'ראנו?). לא נביא קיצוניים, יש מספיק.
     
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,267
    לייקים שהתקבלו:
    7,102
    גיל, מתחילות אצלי חששות גדולות לגבי מגן שמאלי... זה מפחיד אותי לחשוב על זה אבל אני מתחיל לחשוד שהודג'סון בונה על אגר לשם העונה. בכל מקרה זאת העמדה ביי פאר כי דחופה, חובה כבר להביא מגן שמאלי, פשוט מלחיץ מה שקורה שם עכשיו.
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,205
    לייקים שהתקבלו:
    16,997
    אם אינסואה נשאר אז זה באמת מה שיקרה...כנראה שהוא ממש לא תופס מאינסואה והוא מנסה לשחרר אותו בשביל להביא מישהו אחר אבל הארגנטיני פשוט לא מצליח לסכם תנאים, קודם עם פיורנטינה ועכשיו עם גנואה.
    אני חושב שבסוף יסתדר משהו, הודג'סון אולי יבהיר לאינסואה שהוא לא יראה מגרש עד ינואר אז עדיף לו לוותר קצת על שכר ולעזוב, החשש הגדול יותר שלי הוא את מי הודג'סון מכין לנו כמחליף. בד"כ אני לא אוהב להכין ביקורת על רכש עוד לפני שהשחקן שיחק אבל אם זה יהיה קונצ'סקי, זאת תהיה הפעם הראשונה.
     
  9. Bujuga Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/09
    הודעות:
    337
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להשאיר את לוקאס הביזיוני, ולוותר על אקווילאני זו שערורייה, באקווילאני יש משהו בכל זאת, ואם כן, לא לקחת בעד שום תמורה אפס ואוברייטד כמו פליפה מלו, שאפילו יובה מנסים להיפטר ממנו אחרי שהובן הבלוף שלו.
    קאוט הולך וזה מתסכל כי צד ימין של הקישור ריק בהנחה שמקסי לא ממש בעניינים. סקאוטינג דחוף על העמדות הנחוצות לנו יכול להנחית שחקנים גדולים במחירים נוחים - השאלה אם מתבצע דבר כזה.

    טויבונן אני מאוד מקווה שזה לא נכון כי הוא ממש לא עילוי לדעתי, ואפילו לא סקורר מיוחד.

    מה אגיד לכם? נקווה לאיזה bless כי המצב נהיה מייאש.
     
  10. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,546
    לייקים שהתקבלו:
    901
    לקראת משחק החוץ מול מנצ'סטר סיטי ביום שני בערב, אני רוצה לדבר קצת על חסרונו הצפוי של ג'ו קול. כמובן שהוא יחמיץ עוד שני משחקים וזה לא היחיד, אבל לשחק משחק חוץ קשה בלי שחקן כזה חכם ופעיל זה תמיד יהיה יותר קשה. אני פספסתי את המשחק מול ארסנל בשידור ישיר כי הייתי (ואני עדיין) בטירונות ואני אפספס גם את המשחק מול סיטי והמשחקים הקרובים האחרים, אבל ראיתי ביו-טיוב את הפאול שלו על קוסיילני ועל אף הנפילה המשכנעת של הפולני-צרפתי זה באמת היה פאול מטומטם ששווה כרטיס אדום. המדד שלי היה שאם היו עושים כזה פאול לשחקן מליברפול מה הייתי חושב (ונזכרתי בפאולים על אלונסו) והשתכנעתי שלצערי היה מקום לכרטיס אדום. עכשיו, יש לנו חור גדול בעמדת הקשר ההתקפי שצריך למלא כדי להשלים את ההרכב לסיטי. המועמדים להחליף את קול בעמדה הם: ג'ונג'ו שלבי, דני פצ'אקו, סטיבן ג'רארד ואלברטו אקווילני.
    לפי איך שראינו את סיטי משחקת בלונדון במשחק הפתיחה עם מרכז המגרש המעובה אני מיד פוסל מעבר קדימה של ג'רארד וקישור של מסצ'ראנו ופאולסן/לוקאס (ולא בגלל ג'רארד אלא בגלל הצוות מאחוריו). את אקווילני אני לא חושב שנראה משחק בגלל ששוקלים השאלה שלו ליובנטוס ושחקן בדרך כלל לא ישחק במצב כזה. המצב עם דני פצ'אקו הוא 50-50, כי יכול להיות שהוא יסתדר עם הפיזיות במרכז ויעשה דברים שהוא יודע ויצליח מאוד, אבל מצד שני אם הוא לא מסתדר אנחנו מאבדים שחקן. לדעתי לא שווה את הסיכון. אנחנו נשארים עם שלבי (ולא בטעות שמרתי אותו לסוף) הוא יודע גם לשחק קשר אמצע וגם קשר תוקף, הוא פיזי והוא מתקל בלי בושה, הוא מוסר טוב מאוד ועוזר להניע כדור ואנחנו נקבל ממנו הרבה יותר ממה שראינו כלצידו משחקים ג'רארד ומסצ'ראנו במשחק ליגה לעומת הדברים (הטובים) שראינו ממנו במשחקי הידידות.

    בנושא אחר, מקווה שאגר יתאושש בזמן, לאבד אותו זה היסטרי.
     
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,205
    לייקים שהתקבלו:
    16,997
    לא יודע למה אתה בכוח מחפש מחליף לעמדה שמאחורי החלוץ, אנחנו פשוט נשנה מערך אם זה מה שמתבקש.
    חוץ מזה שקאוט יכול לשחק מעט מאחורי טורס ובצד ימין מקסי או מישהו.
    שלבי ואקווילאני הם לא אופציות רציניות, הודג'סון לא סופר אותם.
    אם פאצ'קו לא קיבל דקות אפילו נגד טרבזונספור באנפילד במשחק שבו עלינו עם המון מחליפים, כנראה שגם הוא לא אופצייה ליום שני.
     
  12. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    חבר'ה, ג'ונג'ו שלבי? באמת? לאחד המשחקים הכי חשובים שלנו העונה בהרכב הראשוןם? אחרי שהוא בקושי שיחק? דני פאצ'קו? באמת? הבן אדם עוד לא הוכיח שהוא את עצמו ברמות הגבוהות. הוא שיחק נגד ראבוטניצקי ולא הרשים, אם כי אני לא לוחץ עליו עדיין להרשים כמובן, אבל לזרוק אותם למים העמוקים בסיטי אוף מנצ'סטר? אתם אמיתיים?

    תראו את ג'ק ווילשייר, פתח באנפילד ביום ראשון ועשה טעות פטאלית שהובילה לשער. אף אחד לא אמר שהוא לא מוכשר, אבל הוא עדיין ילד ולא מוכן למעמדים כאלה. שחקנים צעירים מאוד צריך לדעת איך לשלב ולא איך לזרוק אותם למים העמוקים ולקוות שיהיה בסדר. אף מאמן לא שפוי לא יעשה את זה.

    לדעתי, האופציה היחידה שנשארה לנו כרגע היא ג'רארד כקשר התקפי מאחוריי טורס. אני מאמין שהוא גם יקבל תפקיד חופשי כמו שהוא שיחק עם אנגליה נגד הונגריה. במידה ויקרה משהו, אני מאמין שהודג'סון ייבחר לשחק עם שני חלוצים עם אנגוג וטורס, או קויט וטורס, ולא לשחק עם הצעירים שלנו בלב המגרש.
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,205
    לייקים שהתקבלו:
    16,997
    אסור לשחק עם ג'ררארד מאחורי טורס, אנחנו יודעים עם מה זה משאיר אותנו למרכז השדה.
    יש הרבה אופציות לרביעייה הקדמית. טורס קאוט ויובאנוביץ' הם באנקרים, נשאר רק לבחור אחד מבין: אנגוג,מקסי,באבל. לכל אחת מהאופציות אפשר להתאים שיטה.
     
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,267
    לייקים שהתקבלו:
    7,102
    "I have a playing and footballing philosophy, but not necessarily hung up on a particular system. So we will organise our playing philosophy around whoever plays."

    ציטוט מהיום של הודג'סון, רמז דיי עבה שהוא ישנה מערך לקראת סיטי ובצדק לדעתי. אני מבחינתי עולה ככה:

    ריינה
    קלי אגר סקרטל ג'ונסון
    יובא מסצ' ג'רארד מקסי
    קויט טורס

    ובכך גם פותר, אמנם עם סיכון, את הבעיה בעמדת המגן השמאלי נכון לעכשיו. לטווח ארוך זה כמובן לא פתרון אמיתי אבל למשחק נגד סיטי ככל שאני חושב על זה יותר כך אני מגיע למסקנה שזאת האופציה הכי טובה שלנו, עדיף לדעתי על אורליו שיש סימני שאלה לגבי הכשירות שלו ובטח שעדיף על החלטורה של אגר בעמדה הזאת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/8/10
  15. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    לא נראה לי בכל מקרה שאגר יהיה כשיר. מקרטין קלי מאוד הרשים אותי מתחילת העונה ואני תומך בפיתרון הזה. אני חושב שקלי הוכיח שהוא גבר על המגרש ושהוא חלק מהפירסט טים עכשיו, ושהוא כאן על מנת להשאר.