הרכישה הצפויה של ליברפול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏12/5/04.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כידוע לכם קבוצת ליברפול על סף רכישה של 34% ממניות המועדון על ידי ראש הממשלה המיליארדר של תאילנד שעל פי העיתונים עשה את הונו מחברת המחשבים שלו ומתוכנה שפיתח עבור משטרת תאילנד לפני שמונה לרה"מ. הוא ידוע גם באכזריותו אבל זה לא רלוונטי.
    השאלה היא מה אתם חושבים שיקרה לליברפול אם הרכישה תצא לפועל (ואם היא לא תצא לפועל לדעתכם הסבירו מדוע) בין אם המועדון ינצל את הרוח הגבית מבחינה כלכלית וירכוש שחקנים ברמה גבוהה ויבנה אצטדיון חדש (כבר דובר על אצטדיון חדש) ובכך יחזור למסלול התארים, בין אם דווקא יסבול ממשבר כלכלי בגלל המוניטין המפוקפק של הרוכש ביחס לכמות נכבדת מהמניות שרכש ובין אם לא ישתנה כלום במרסיסייד והכל ימשיך להיות אפור, כל עונה מסיימים מקום 4-5 ובד"כ מתקדמים קצת האופ"א ובגביע הליגה וזהו.
    חוו דעתכם...
     
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    מה זה משנה לאוהדים ממה הוא עושה את הכסף שלו? כל עוד זה חוקי (או יותר נכון כל עוד לא הוכח בבית משפט שהוא עבריין) כסף זה כסף זה כסף...

    הבעיה של ליברפול לא ממש הייתה מזומנים. זה לא משנה בכלום את מצב הקבוצה. אם קבוצה משחקת באיצטדיון של 20 אלף מקומות או של 50 אלף לא מגדיר את האיכות שלה. ולראיה הבלו קופ של השיטי.

    אם ה-30 מיליון פאונד שמדברים עליהם בהקשר של התאילנדי ילכו על עוד שחקן כנף ואם מי שיבחר את אותו שחקן יהיה ג'רארד הוייה אז לא יעזרו גם עוד אלף משקיעים - ליברפול תמשיך לדשדש.
     
  3. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,205
    לייקים שהתקבלו:
    405
    הרכישה לא תעזור בשיט. עזבו לרגע את זה שהבנאדם רוצח מתועב - הוא סה"כ רוצה אקדמיות כדורגל של ליברפול בתאילנד. הוא לא יתערב ממש בניהול הקבוצה - הוא בעד הוייה. ו-30 מליון פאונד לא יכפרו על זה.

    את ליברפול רצה גם משקיע אנגלי שדווקא היה מעונין במהפכה וסילוק הוייה - אבל דיוויד מורס לא הסכים לתת לו חלק ממניות ליברפול, בגלל אהדתו להוייה...
     
  4. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם קדאפי משחק תפקיד מאחורי הקלעים בליגה האיטלקית וראש ממשלת איטליה (!) הוא בעלים של קבוצה, עיתון ושאר נכסים, ראש ממשלת תאילנד יכול לרכוש אחוז גדול ממניות ליברפול.

    מי יודע, אחרי שהסופר-קאפ האיטלקי התקיים בטריפולי, אולי הצ'ריטי שילד יתקיים בבנגקוק בבוא היום... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx
     
  5. zizou Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/03
    הודעות:
    542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי, הקנייה הזאתי, אם תצא לפועל או לא, רק מאירה על הכדורגל המודרני של ימינו באור שלילי. פעם זה לא היה בשביל הכסף, אלא בשביל המשחק והאוהדים. נכון, אתם יכולים לתקוף אותי בהיותו אוהד ריאל מושבע, אבל תאמינו לי שאני אהבתי את הימים שההרכב של ריאל כלל שחקנים כמו רדונדו, קאמפו, היירו, סוקר, מיאטוביץ', סיידורף, הרבה יותר מאשר הרכב הכוכבים/טלאים הנוכחי.

    ברלוסקוני, פרז, אברמוביץ', ועכשיו ראש ממשלת תאילנד (כאילו WTF?!) הם התשובה המודרנית לפתרון בעיות בכדורגל, אבל לצערי זה לא מה שיעזור לליברפול לחזור לימיה הגדולים. כל עוד הוייה יהיה שם, שוב ישקיעו את הרי הכסף האלה בשחקנים דרג ב' כמו דיוף שלא מסוגלים לקחת את הקבוצה על הגב.

    את הקבוצה צריך לבנות מחדש על בסיס הציר קירקלנד, היפיה, ג'ררד, אואן.
    אבל ראש ממשלה שכפי צוין, לא יתערב באדמינסטרטיביות, רכש, או דברים רציניים כאלה, אלא סתם ישחק אם באמת יפתחו אקדמיה אחת או שניים בתאילנד, מה גם שיתמוך בהוייה לא יעזור לחזור לימים היפים.

    שגיא כהן ניסח את זה הכי טוב אתמול, אם מצד אחד אומרים ששואפים להכי טוב ולאליפות, אבל גם אומרים שמקום 4 זה הישג כלשהו, אין בזה מן ההיגיון. זה או זה, או זה.

    הוייה הביתה.
     
  6. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התשובה פשוטה: כל עוד הוייה נשאר באנפילד, קשה מאוד לראות את המועדון רואה ימים טובים יותר.
     
  7. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם יביאו באמת שחקן מהשורה הראשונה, והוא יהיה בעמדה שהם צריכים (בלם/מגן או חלוץ) אז כן, מצבם עשוי להשתפר.

    ידוע באכזריותו מה? האם הרפורמה החדשה תכלול הלקאה לאוון אחרי החמצות פנדלים, או תליית הוייה עם הרגליים למעלה אחרי עוד חילוף תמוה?