מחזור הסיום בפרמייר ליג- ארסנל ללא הפסד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏13/5/04.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    סיום עונת 2003/04 תהיה בשבת במחזור האחרון שבו כל המשחקים יתקיימו ביום שבת בשעה 17:00 שעון ישראל.

    הכל גמור, חתום ונעול חוץ מהמקום השישי. ניוקאסל עם 55 נק' צריכה תיקו כדי להבטיח השתתפות בגביע אופ"א כאשר בולטון שעם 53 נק' תחכה למעידה של ניקאסל (הפסד) וניצחון שלה על פולהאם יעניק לה את המקום השישי הפנטסטי בשבילה והשתתפות בגביע אופ"א עונה הבאה.

    משחקי המחזור:

    ארסנל- לסטר
    אסטון וילה- מנצ'סטר יונייטד
    בלקבורן- בירמינגהאם
    בולטון- פולהאם
    צ'רלטון- סאות'המפטון
    צ'לסי- לידס
    ליברפול- ניוקאסל
    מנצ'סטר סיטי- אברטון
    פורטסמות'- מידלסבורו
    וולבס- טוטנהאם
     
  2. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לניוקאסל יהיה קשה מאוד להישאר בתמונה. הם בחוץ מול ליברפול במשחק קשה. תיקו אמור להספיק להם להישאר בגביע אופ"א עונה הבאה. פולהאם לא תעשה לבולטון חיים קלים, אבל בריבו סטאדיום בולטון פייבוריטית.
     
  3. Cesar Member

    הצטרף ב:
    ‏18/4/04
    הודעות:
    72
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגב, למי שלא שמע התיקו אתמול של ניוקאסל אומר שישדרו במקום המשחק של ליברפול את ארסנל-לסטר.

    לכאורה מחזור לפרוטוקול- אבל באנגליה לא צריך לדאוג לכדורגל טוב. שבשבוע שעבר שראיתי את התקציר של לידס חשבתי לעצמי אם הם יודעים שהם ירדו ליגה. אין פה את מילאן שתפתח רגליים.

    גם הקרב על המקום הלא אחרון נחמד. שקבוצות יקחו איתן קצת יותר כסף לליגה השנייה, למה לא?

    הייתי אמור לצאת במחולות על המשחק האחרון של הוייה באנפילד, אבל כנראה שהשמחה היתה מוקדמת והוא יישאר...
     
  4. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להעדיף משחק כמו ארסנל -לסטר, קבוצה שאין לה מה כבר מה להשיג (חוץ מתקדים של עונה שלמה ללא הפסד) מול מול קבוצה שממילא לא תהיה בליגה עונה הבאה, ע פני משחק שקול ומעניין דוגמת ליבפול - ניוקאסל, זה טמטום מוחלט.
     
  5. The_Magpie Member

    הצטרף ב:
    ‏28/2/04
    הודעות:
    645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ממאבק על מקום בליגת האלופות, יכול להיות שניוקאסל תהיה גם בלי מקום בגביע אופ"א, לא ייאמן.

    איזה עונה מאכזבת... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ארסנל- לסטר-- משחק קצוות בסיום העונה, די ברור מה יחסי הכוחות אבל בארסנל לא יבואו שאננים כי בקבוצה מאוד נחושים לסיים את העונה הזאת עם הישג שלא היה, עונה שלמה ללא הפסד. לא נראה שלסטר גם ביום מצויין תהיה יכולה לערער על העניין הזה. בארסנל לא חושבים כך ווונגר אפילו השתמש במילים כמו גמר גביע בשבילם, בארסנל מסתכלים על המשחק הזה בצורה הכי רצינית ואומרים שלסטר בהחלט מסוגלת להוות יריב שקול במשחק הזה. בלסטר באים רגועים ודי אדישים למשחק הזה אחרי שבשבוע שעבר ניצחו את פורטסמות' 3-1, מיקי אדאמס אמר שהוא גאה בשחקנים שלו שהצליחו לבוא רגועים ושלווים וזאת הסיבה שהם הצליחו להיראות טוב מאוד ולנצח קבוצה שהייתה בפורמה יוצאת מן הכלל. גורלה של לסטר כבר נחרץ כאמור והיא תשחק בעונה בדוויז'ן 1, אבל היא תשמח מאוד לעשות את זה בסטייל ולהיות לקבוצה הראשונה והאחרונה שתנצח העונה את ארסנל בליגה, אם היא רוצה בכך כמובן היא תהיה חייבת להיראות טוב יותר מאיך שהיא נראתה בפעם האחרונה שהיא ביקרה בהייבורי. זה היה באוגוסט 2001 וארסנל ניצחה בקלילות 4-0, משהו שלא מן הנמנע שנראה גם בשבת.

    אסטון וילה- מנצ'סטר יונייטד-- הקבוצות שישחקו בשבת בוילה פארק מסיימות עונה בצורה שלא ציפו מהן, כל אחת וסיבותיה שלה. אסטון וילה נמצאת במקום ה-5 מסיימת עונה פנטסטית מצידה, סוף סוף עונה בלי תחתית, סוף סוף עונה בלי שיעמומון במרכז הטבלה, סוף סוף רואים צמרת. אסטון וילה נלחמה עד לפני 2 מחזורים על מקום בליגת האלופות אבל לא הצליחה ותסתפק במקום בגביע אופ"א, בהחלט מספק מבחינתם אחרי שרק לפני שנה עוד נלחמו על מקומם בליגה. מצד שני מנצ'סטר יונייטד תסיים את הליגה והראש שלה כבר בקארדיף בגמר גביע נגד מילוול מה שצפוי להיות הנחמה של היונייטד מהעונה הלא מוצלחת הזאת. מנצ'סטר עפה מוקדם מליגת האלופות (רבע הגמר) ומסיימת את הליגה רק במקום השלישי, אכזבה.פרגוסון מודה שלראשונה מזה 13 שנה מנצ'סטר לא היוותה איום על האליפות אבל משוכנע שזה חד פעמי ואומר שלא צריך להשתגע בכל מה שקשור לרכישת שחקנים חדשים בקיץ. שמו של אולירי נקשר לא פעם למנצ'סטר יונייטד בתקופה האחרונה, וברור שלמרות שהמנג'ר לא מדבר על זה הוא היה מאוד רוצה לשבת על כיסאו של הסקוטי הוותיק, קודם כל נראה מתי פרגוסון יסיים את דרכו בקבוצה.

    בלקבורן- בירמינגהאם-- בהתחשב בעובדה שעד לפני כמה שבועות בלקבורן עוד הייתה עמוק בבוץ ובירמינגהאם הייתה חזק בתמונה על מקום באירופה, זה מוזר לגלות שניצחון של בלקבורן בשבת בבית על בירמינגהאם והיא תסיים את העונה רק 3 נקודות מתחת לבירמינגהאם, זה רק מראה עד כמה צפוף היה העונה, והמרחק בין התחתית למקום שמוליך לאירופה לא היה גדול כבדרך כלל. בלקבורן נכנסה לטראנס בזמן הכי נכון של העונה ועד ההפסד בשבוע שעבר לטוטנהאם היא ניצחה 4 משחקים רצופים במסע ההתאוששות שלה. סונס רוצה לסיים את העונה עם ניצחון וחיוך אחרי ההפסד לג'רמיין דפו שבוע שעבר. בבירמינגהאם גם יתאכזבו שבוע שעבר אפילו יותר אחרי שתיכננו להרוס לליברפול במאבק על צ'מפיונס ליג אבל התגלו כקבוצה שלא יכלה לתת פייט לאדומים והובסה בביתה 3-0 על ידם. סטיב ברוס יודע שעל מנת לעשות את קפיצת המדרגה המיוחלת מבחינתם הם חייבים לרענן, לחזק ולהעמיק את הסגל. ברוס רוצה להתחזק בקיץ וכבר סימן לעצמו 3 מטרות. אמיל האסקי, מאזי איזט וג'ספר גרונקיאר המצויין.

    בולטון- פולהאם-- מפגש בין 2 קבוצות שהן ללא ספק מההפתעות הנעימות שלה העונה. משחק הסיום הזה של העונה הוא מפגש שרבים בתחילת העונה היו צופים אותו כמשחק מלחמה על הירידה. בולטון עוד יכולה להגיע לאירופה ולסיים שישית והכי גרוע מבחינתה זה לסיים במקום השמיני, מה שאומר שבכל מקרה היא תסיים העונה במקום הכי גבוה שלה אי פעם. פולהאם גם היא יכולה לסיים שמינית, מצויין אחרי שבעונה שעברה הייתה עמוק עמוק בתחתית. ל-2 המנג'רים של הקבוצות מגיע את כל הקרדיט שבעולם שלקחו קבוצות תחתית והצליחו להצעיד אותם לחצי העליון של הטבלה. בולטון בתקופה מצויינת כאשר ניצחה 6 מתוך 8 המשחקים האחרונים ואת חמשת האחרונים ברצף, דבר שהיא לא עשתה מאז עונת 1927/28 (!!!). הניצחן שבוע שעבר 2-1 בגודיסון פארק היה ניצחון החוץ השמיני שלהם העונה (27 נקודות במשחקי החוץ) ורק שלושת הראשונות בליגה ניצחו יותר במשחקי החוץ. בבית היא ניצחה 6 פעמים וסיימה 8 בתיקו (השיגה 26 נק'). בפולהאם גם מאוד ירצו לסיים את העונה המוצלחת הזאת עם חיוך ועוד 3 נקודות לסטטיסטיקה. בניגוד לבולטון פולהאם לא בפורמה הכי טובה לאחרונה וצברה רק 5 נקודות בארסעת המשחקים האחרונים עם רק 3 שערים לטובתה. המנג'ר הצעיר בפרמייר ליג כריס קולמן מאוד אוהב ומלא הערכה לכל מה שקשור לקבוצה וכך גם מרגישים בקבוצה כלפיו מה שהוביל להשגת חוזה חדש בין הצדדים. 2 הקבוצות ירצו את הניצחון כדי לסיים כמה שיותר גבוה וההבדל בין כל מקום הוא עוד 500,000 ליש"ט מה שיכול לעזור בחיזוק הקבוצה. בסיבוב הקודם ניצחה פולהאם בבית 2-1.

    צ'רלטון- סאות'המפטון-- חניכיו של אלן קארבישלי היו כל העונה בצמרת הגבוה, מנובמבר עד סוף מרץ צ'רלטון היו בשישייה הראשונה ואפילו היו לא מעט במקום הרביעי, אבל כיאה לקבוצה קטנה צ'רלטון נשברה בסיום וניצחה רק משחק אחד מתוך התשעה האחרונים שלה וירדה למקום השמיני. זה נחשב לאכזבה עבור האדיקס, אבל המצב של לסיים במקום הזה ועוד לקרוא לזה אכזבה זה אומר הכל על העונה הזאת של צ'רלטון, בהחלט אפשר להיות מרוצים. סאו'תהמפטון מסיימת גם היא עוד עונה מוצלחת מבחינתה העיקר לא להילחם בתחתית, זאת הגישה של הקבוצה הזאת ובזה הם הצליחו. סאות'המפטון תגיע למשחק האחרון של העונה בהרכב ממש ממש חסר, בלי ניימי, דוד, לונדקבאם, מייקל סבנסון, היגינבוטאם, דלאפ, אוקלי, לה סו, מקאן, פיליפס, פהארס וגם השוער השני פול סמית'. זה כמעט הרכב שלם רובם לא שיחקו ואולי שחקן או שניים יצליחו להתגבר על הפציעה ובכל זאת ישחקו.
     
  7. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נגמרו שלבי ההכרעות,ובאמת בא לי לראות את ההכתרה בשידור חי ולא בתקציר השבועי עם רון ברבש.
     
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אכפת לך להסביר לי מה בדיוק מעניין במשחק של ליברפול העונה? שלא לדבר על ניוקאסל... שתי קבוצות שמאכזבות נון-סטופ ומשחקות כדורגל כל כך אפור ומשעמם שקשה להישאר ערים במשחקים שלהן. מילא אם היה להן על מה לשחק, אבל היות והכל סגור וחתום המשחק הזה מעניין כקליפת השום. גם אם ניוקאסל מנצחים זה לא מבטיח להם כלום. ניצחון של וילה מול מאן יו חסרת מוטיבציה ובהרכב תלאים ישאיר את ניוקאסל בחוץ בין כה וכו'.

    משחק סיום העונה של האלופה במקרה שהכל סגור וחתום צריך להיות משודר גם אם היריבה היא כזו שירדה ליגה עוד לפני שבעטה כדור אחד בפרמיירליג. ככה זה, כבוד של אלופים.
     
  9. NewcastleFan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/04
    הודעות:
    1,429
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המחזור מחר מסמן דבר אחד - נפרדים מהליגה האנגלית בספורט 5 פלוס.זהו מעונה הבאה נצתרך לשלם עוד כדי לראות.
     
  10. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיי פר ויו לא עבד לפני שנתיים כשניסו והוא לא יעבוד גם עכשיו. אין מספיק אנשים שאוהבים כל כך תקבוצות האנגליות שישלמו 10 שקלים למשחק. לא יעבוד לדעתי..
     
  11. The_Magpie Member

    הצטרף ב:
    ‏28/2/04
    הודעות:
    645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שנצטרך לשלם 10 שקל למשחק בעונה הבאה.
    נראה לי שזה ישתלב איכשהוא בתשלום לכמה משחקים כמו שעושים בליגת העל.
     
  12. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק שכחת קצת שצרלטון לא שולטים על לוח המשחקים של הליגה האנגלית...
    חוץ מזה שזה עדיין לא יעבוד אין מספיק אנשים שישלמו פייפרויו לליגה האנגלית.
    יש די מעט אנשים כמונו אוהדים "שרופים" של הקבוצות שלהם. הרוב מסתכלים על המשחקים ספונטני לראות כדורגל טוב ככה שלא יתאים להם לשלם למשחק אחד 10 שקל או אפילו לכמה משחקים שרוב הסיכויים שיראו רק אחד מהם.
    משחקים מחול לא ילך בפייפרויו כמו שהולך לליגה הישראלית... זה לא עובד בארץ
     
  13. ASROMA Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/04
    הודעות:
    1,454
    לייקים שהתקבלו:
    144
    לדעתי זו תהיה טעות גדולה לשים את הליגה האנגלית ב PPV
    אין מספיק אוהדים בארץ לזה
    אנחנו מספיק משלמים 25 שקל בחודש ל5+.
    שהוא ערוץ מצוין!
     
  14. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    בשאלת השידורים בתשלום (שאגב לפי אבי מלר ספורט 5+ עוד לא אמרו את מילתם האחרונה בנושא השידורים, כך שיש עוד פתח לתקווה) אתם מוזמנים לדון בדיון השידורים של פורומנו הצנוע http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/cool.Xxx . כאן לדבר על המחזור....
    פומפי - מידלסברו:
    יום שבת היה אמור להיות יום חג גדול בפראטון פארק, כשפומפי מגיעה לסיומה של אחת מהעונות היותר מוצלחות בתולדותיה, בה בזכות פיניש חזק לעונה היא הבטיחה את ההישארות מספר מחזורים לפני הסיום והציגה יכולת משכנעת. אבל הקרע שנוצר בין הארי רדנאפ ליו"ר מילאן מנדריץ', בעניין העסקתו של עוזר המאמן ג'ים סמית', הפך לריב די מכוער והעכיר את האוירה בעיר הנמל הסימפטית. מנדריץ' רצה להעסיק עוזר מאמן זר תחת רדנאפ, ואף איים לפטר את רדנאפ עצמו אם הוא יסרב לכך. רק אמש הגיעו השניים ל"הפסקת אש", לאחר שיחה של שעתיים בה הם הסכימו לסיים את הסכסוך הפומבי ביניהם. האוהדים צפויים להפגין מחר את תמיכתם הבלתי-מסויגת ברדנאפ.
    גם כדורגל יהיה מחר על הדשא של פראטון פארק, והמארחים יאלצו להתגבר על היעדרם של פטרי פסאנן ולינבוי פריימוס הפצועים בהגנה. גם בורו יאלצו להסתדר בלי סטיוארט פרנאבי וגארת' סאות'גייט הפצועים מאחור, כשגם הפליימייקר המצוין ז'וניניו פצוע בברכו וכנראה ייעדר.

    צ'לסי - לידס:
    באחד מהמפגשים היותר אירוניים שהפרמיירשיפ יכולה לזמן ייארח המועדון העשיר בעולם את מועדון הפאר המתמוטט של לידס יונייטד. גם בשתי הקבוצות הללו רוב תשומת הלב הופנתה לשמועות על העתיד ולא למשחק הקרוב. בצ'לסי עתידו של ראניירי במועדון עדיין לא הובהר, ולמרות העונה היחסית מאכזבת שלו הוא זוכה לתמיכה עצומה בקרב אוהדי צ'לסי, מה שאולי עוד ישכנע את אברמוביץ' את קניון להשאירו בברידג'. מנגד בלידס אדי גריי כבר פוטר מתפקידו בעקבות הירידה, ואת המשחק מחר ינהל עוזרו קווין בלקוול. לידס מגיעה מחר למשחק בסגל מלא, בעוד שבצ'לסי אדריאן מוטו, דמיאן דאף וויליאם גאלאס ייעדרו עקב פציעות.

    ליברפול - ניוקאסל:
    גם המשחק הזה, שהבטיח להיות קרב ישיר על מקום בליגת האלופות, הפך למשחק לפרוטוקול בלבד בעקבות תוצאות תיקו מאכזבות של המגפייז עם וולבס בשבת ועם הסיינטס באמצע השבוע. בליברפול האוהדים פשוט לא יודעים איך לאכול את המקום הרביעי. מצד אחד הוא כנראה מבטיח לליברפול עונה נוןספת עם הכנסות גבוהות מהצ'מפיונס ליג, שצפויה לסייע להביא את המועדון לצמרת הגבוהה באנגליה, אולם מצד שני רוב הסימנים מראים כי שנוא נפשם של האוהדים, המנג'ר ז'ראר הוייה, ימשיך לקבל אשראי מההנהלה בעקבות היכולת הטובה של הסקאוזרס לאחרונה. אם עבור המארחת המשחק הוא חסר חשיבות לחלוטין, המשחק עוד עשוי להתברר כגורלי ביותר עבור ניוקאסל, מכיוון שבמקרה והיא מפסידה באנפילד ובולטון מנצחת בבית את פולהאם (תסריט ממש לא דמיוני לפי היכולת של הקבוצות לאחרונה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx ) היא אפילו לא תגיע בעונה הבאה לגביע אופ"א. שתי הקבוצות מגיעות למשחק בלי חיסורים משמעותיים חדשים, ובטיינסייד מקווים שחזרתו של קירון דאייר לכושר תסייע להם להשיג נקודה שתבטיח להם השתתפות בגביע אופ"א. גם אני מקווה - בולטון המגעילה באופ"א יהיה פשוט סיוט http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/ph34r.Xxx .

    וולבס - טוטנהאם:
    וולבס האמיצה, שהצליחה לסחוט תיקו מעורר כבוד בסט. ג'יימס פארק במחזור שעבר, תנסה להיפרד מהפרמיירשיפ בסטייל עם נצחון על התרנגולים המקרטעים של דייויד פליט. בטוטנהאם כבר מחכים לסיום העונה בקוצר רוח, וההנהלה כבר מתחילה להסיק מסקנות בנוגע לתפקוד הקבוצה, שאת ראשיתן ראינו בפרידה של הקבוצה מכריסטיאן ציגה, דארן אנדרטון וגאס פוייט, שחוזיהם מסתיימים בקיץ הקרוב. כמה אוהדים בטוטנהאם גם קוראים ל"מאמן הזמני" דייויד פליט להתפטר מתפקידו, אך בראיון די תמוה השבוע פליט טוען שהוא לא שמע את הקריאות לעברו. האם זה מסמן עוד עונה של מריטת נוצות עבור התרנגולים תחת הדרכתו של פליט? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx
    גם כאן שתי הקבוצות יגיעו ללא חיסורים משמעותיים חדשים, ואני מאמין שוולבס ינצחו את המשחק כמיטב המסורת של היורדות באנגליה, ונראה תמונות כל-כך יפות של אוהדים בוכים ומריעים לקבוצתם במוליניו.

    מנצ'סטר סיטי - אברטון:
    מחזור הסיום יפגיש גם בין שתי קבוצות שבנו על הגעה לגביע אירופי בתום העונה, ונשארו עם מאבקי הישארות לא מותחים במיוחד למרבה האכזבה, בייחוד בהתחשב בסגלים הטובים שיש לשתיהן. קווין קיגאן הודה לאוהדים של סיטי השבוע על תמיכתם בקבוצה למרות העונה החלשה, והוא מאוד ירצה לסיים את העונה בטעם טוב, בתקווה שזה יסייע לו בשמירה על כסאו אצל הסיטיזנס גם בעונה הבאה.



     
  15. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בא לי פשוט לבכות. איזו עונת בלהות, מגיע לקבוצה הזו לרדת ליגה.
    עונה הבאה אם לא מחליפים חצי סגל זה אומר שחסרים ברגים לכמה אנשים שמה. ניוקאסל צריכה שחקנים שיודעים לעשות טיפה יותר מלעבור שחקן ואז לאבד את הכדור (אמברוז), להרים כדורים ו.... זהו (ויאנה), להבקיע שערים עצמיים לצד הפגנת כישרון הגנתי מלידה (בראמבל), שחקנים שנגיעה קלה בגוף שלהם לא משביתה אותם לחצי שנה (בלאמי) וכמובן ספסל טיפה יותר טוב ממרטין בריטאין, ריצ'ארד אופיונג ובראדלי אור.

    לגבי המשחק מחר - אין לי ספק שאם היריבה לא הייתה ליברפול הייתי מייחל להפסד של ניוקאסל, כדי שיבינו שמה בקיץ כמה המצב גרוע ושיעשו משהו. אבל בגלל שאני כל כך שונא את ליברפול אני מת לנצח אותם.