נבחרת העונה בפרמייר ליג 2003/2004

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י E-tam-R, ‏16/5/04.

  1. E-tam-R Member

    הצטרף ב:
    ‏15/5/04
    הודעות:
    703
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן כן
    העונה באנגלית נגמרה לה אחרי 38 מחזורים.

    בחרו את שחקני העונה שלכם:

    שוער

    2 מגינים
    2 בלמים

    4 קשרים

    2 חלוצים

    5 מחליפים

    -----------

     
  2. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להמן

    קול קמפבל טורה לאורן

    פירס ויירה ג'ילברטו ליונברג

    ברגקאמפ הנרי


    מחליפים:אדו,קלישי,קיאוון,רייס,וסטאק. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  3. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנבחרת שלי
    שוער:

    אדווין ואן דר סאר (פולהאם)
    קשה להעריך איפה הייתה פולהאם היום ללא כמה תצוגות שוערות נהדרות שלו. נכון שהוא עשה פה ושם כמה טעויות, אבל במהלך רוב העונה הוא שמר על יציבות שהייתה חסרה לו בשנים קודמות.

    מגנים:

    ימני: ניקי האנט (בולטון)
    העמדה הכי חלשה בפרמייר ליג, שלא במפתיע היא גם העמדה החלשה בנבחרת אנגליה. לאורן נתן חצי עונה איומה, גארי נוויל התגלה בעיקר כביריון חסר אחריות, מלכיוט או יוז בינוניים להחריד וכו'. אין ברירה אלא לבחור בשחקן שעשה את הפריצה הגדולה השנה באגף הימני, ניקי האנט, למרות שיותר ממגן ליגה יציב אני לא מאמין שייצא ממנו.

    שמאלי: ווין ברידג' (צ'לסי)
    התאקלם נהדר בסטמפורד ברידג' אחרי המעבר מסוטון, נתן תרומה נאה להתקפה ושמר על האגף השמאלי בהגנה של צ'לסי בצורה מצוינת. נותן תחרות קשה מאוד לאשלי קול על המקום בהרכב הנבחרת, ולאור היכולת בעונה האחרונה המקום של אשלי לא כ"כ ברור.

    בלמים:

    סול קמפבל וקולו טורה (ארסנל)
    לא הייתי מאמין בתחילת העונה שזו תהיה השותפות בארסנל שתסיים עונת פרמייר ליג עם 26 ספיגות בלבד וללא שום הפסד. הדאגות העיקריות שלנו בתחילת העונה הייתה ההגנה, אבל מרכז ההגנה השתפשף מצוין ככל שהעונה הלכה והתקדמה וההגנה שלנו הייתה מעולה בעיקר בזכותם. סול קמפבל בעונה אדירה, המון אחריות והרבה תקווה לקראת יורו 2004, קולו טורה הוא הברקה של ונגר, עונה חלומית.

    קשרים:

    פטריק ויירה (ארסנל)
    למרות שהוא היה פצוע חודשיים, ראו היטב את ההבדל בין ארסנל איתו לבין ארסנל בלעדיו, אחרי ההשעייה מאולד טראפורד הוא לא נכנס לבעיות משמעת, הוא היה קפטן מדהים והוא אחד השחקנים הגדולים בעולם היום, כל יום שעובר והוא בארסנל אני מודה לאלוהים על פאדי.

    פרנק למפארד (צ'לסי)
    זו לא רק השנה האחרונה, אלו השנתיים האחרונות. הוא תמיד נמצא שם בשביל צ'לסי, יש לו יכולת סיום פנטסטית, הוא מוטיבטור, יכולת המסירה שלו השתפרה בשנתיים האחרונות ללא היכר, ואם סוון גוראן אריקסון לא ייתן לו מקום מובטח בהרכב אנגליה ביורו הקרוב, זה יהיה פשע. עונה ענקית.

    רובר פירס (ארסנל)
    14 שערים, 10 בישולים, סחב את הקישור של ארסנל על הגב בכל כך הרבה משחקים, פשוט שחקן העונה מבחינתי, שלא מקבל מספיק קרדיט על העונה המדהימה שהייתה לו.

    תומאס היצלספרגר (אסטון וילה)
    אני יודע שלרבים מכם זו בוודאי בחירה די תמוהה, אבל לדעתי הוא השחקן הכי מלהיב בפרמייר ליג מחוץ לקבוצות הגדולות, והוא נתן עונה נהדרת. יכולת בעיטה מרשימה, טכניקה מצוינת, שחקן מאוד קבוצתי ומועמד פוטנציאלי גם לנבחרת גרמניה בעתיד. את הקרדיט שלו מאו'לירי הוא קיבל השנה בגדול, בעיקר בחצי השני של העונה כשוילה התחילה להשתפר. אחד הגורמים המשמעותיים בהצלחה של וילה העונה מול העונות שעברו.

    חלוצים:

    לואיס סאהה (פולהאם/ מנצ'סטר יונייטד):
    התרומה העיקרית שלו מן הסתם הייתה בפולהאם, הנקודות שהוא הביא לה בתחילת העונה היו כל כך משמעותיות, שקשה לדעת מה הייתה עושה פולהאם בלעדיהן. כנראה מתמודדת בתחתית. לא סתם פרגוסון רכש אותו, וההתאקלמות שלו ביונייטד הייתה טובה מאוד, ובעונה הבאה הוא צפוי להצליח אפילו יותר.

    תיירי הנרי (ארסנל):
    מישהו צריך הסברים?

    ספסל:

    אנטי ניימי (סאות'המפטון)
    ג'ון טרי (צ'לסי)
    דמיאן דאף (צ'לסי)
    דניס ברגקאמפ (ארסנל)
    מיקאל פורסל (בירמינגהאם).
     
  4. King_Beckham Member

    הצטרף ב:
    ‏28/2/04
    הודעות:
    261
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוער:
    טים הווארד - נכון שהיו לו כמה משחקים חלשים ביותר השנה, וכמה טעויות מכריעות, אבל בסך הכל אני חושב שהוא רכש מצויין שעשה פרגוסון, לדעתי, הוא יתפוס את המקום בתור השוער של מנצ'סטר בשנים הקרובות, והוא נראה לי היורש הטבעי של שמייקל בשער, כשהוא נתן העונה הופעות מצויינות, ולא לשכוח שעד לפני העונה לא נראה לי שהיה מישהו שהכיר אותו.

    מגן ימני:
    גרי נוויל - המגן הימני הטוב ביותר באנגליה לדעתי, שנתן כמה הופעות טובות מאוד, למרות שהיו לו גם כמה הופעות חלשות.

    בלמים:
    סול קמבל - מאז מונדיאל 2002 הוא באמת משתפר מרגע לרגע, ואני בתור אוהד אנגליה, שמח ומקווה שהוא ייתן הופעות טובות באנגליה ביורו הקרוב.
    השנה הוא היה טוב מאוד.

    ג'ון טרי - הוא השתפר מאוד השנה, לדעתי, החזיק את הגנת צ'לסי לגמרי לבדו, כשהיו משחקים שהיא נתנה משחקי הגנה ענקיים!
    הוא כנראה יהיה המחליף של פרדיננד המושעה בנבחרת אנגליה ביורו 2004, עונה מצויינת לטרי.

    מגן שמאלי:
    ווין ברידג' - נתן עונה טובה מאוד, והתאלם מצויין בצ'לסי, הוא עוזר הרבה בהגנה ותורם גם לא מעט להתקפה, כמו שכבר אמרו פה, יהיה לאשלי קול מתחרה רציני.

    קישור:
    פטריק ויירה - שוב כמו שאמרו ראו את ההבדל בין ארסנל בלי הקפטן שפיגרה מאוחרי מנצ'סטר בתחילת העונה לבין ארסנל עם ויירה הקפטן שחלק מההופעות המצויינות היו בזכותו.

    פראנק לאמפרד - שחקן שעשה השנה התקדמות פשוט ענקית!
    מכל הרכש של אברמוביץ' הוא היה השחקן הטוב ביותר בצ'לסי השנה.
    התלהבתי מאוד מהמשחק שלו, אם זה מבחינת העבודה השחורה שהוא עושה ואם זה מבחינת הטכניקה הטובה, הבעיטות המצויינות והמנהיגות שלו על המגרש.
    שחקן פאנטסטי שלדעתי הוא אחד משחקני העונה בעולם!

    רובר פירס - היה השנה שחקן פעיל מאוד בארסנל וגם לו יש חלק מאוד נכבד בהצלחותיה של ארסנל השנה.
    הוא היה שם בשבילה ארסנל לא מעט פעמים העונה עם כמה וכמה גולים ובישולים, עונה טובה מאוד שלו.

    אדו - שחקן שעשה עבודה טובה מאוד בארסנל השנה.
    הוא הבקיע כמה שערים חשובים ובישל כמה חשובים והתקדם מאוד העונה.

    חלוצים:
    לואיס סאהה - הוא כבש השנה הרבה שערים בשביל פולהאם, ולמעשה למרות שהוא עזב אותם בשלב מסויים העונה, בזכותו הם היו באמצע הטבלה ולא נאבקו על ירידה כמו שכבר אמרו פה.
    ברגע שהוא הגיע למנצ'סטר יונייטד, הוא היה טוב מאוד, והשתלב מצויין.
    אני רציתי את סאהה בקבוצה כבר הרבה זמן ואני שמח שפרגי הביא אותו (אני אוהד מנצ'סטר יונייטד), כבר במשחקו הראשון כבר שער ובמשחקו השני כבר צמד!
    לדעתי, הוא יהיה טוב מאוד בעונה הבאה.

    תיירי הנרי - לדעתי, השנה הוא כדורגלן העונה בעולם!
    הוא השחקן הכי טוב בעולם כיום והוא הוכיח את זה בכל משחק, כשבניגוד לרונאלדו או איזאגי שאומרים שהם מחכים ברחב לקבל כדורים הנרי גם יורד להתחיל את ההתקפות והוא לא אגואיסט, הוא גם בישל די הרבה.

    מליפים:
    ואן דר סאר, סילבסטרה, רונאלדו, גרונקיאר, ואן ניסטלרוי
     
  5. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדי עם כל הכבוד לתרומה של ברגקאמפ (ויש וכו'), אני עדיין חושב שישנם חלוצים שמגיע להם יותר ממנו כמו אנלקה, שירר או יעקובו.
     
  6. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההספק של גארי נוויל העונה:

    שני כרטיסים אדומים כולל נגיחה בפנים של סטיב מקמנמן, נטילת חלק מרכזי באירועי "קרב אולד טראפורד", הובלת מרד של שחקנים בנבחרת אנגליה נגד ההתאחדות, הדלפה שקרית לעיתון "דיילי מירור" על מכות בין תיירי הנרי ללאורן אחרי משחק בין ארסנל ליונייטד בהייבורי, והתנפלות ברוטאלית על שופט אחרי הרחקה מוצדקת של דארן פלטשר.

    אה, ושכחתי את החורים באגף הימני שהוא השאיר נגד האימפריות של מידלסברו ומנצ'סטר סיטי.

    אנלקה- אין ויכוח על כך שבלעדיו סיטי היו במצב חמור עוד יותר, אבל גם הוא נע בין משחקים מצוינים לבין הופעות חלשות במיוחד והיגררות ליכולת של הקבוצה. יעקובו- על חודש וחצי מצוינים לא מקבלים מקום בנבחרת העונה. שירר- אם העונה הייתה מסתיימת בפברואר, הוא היה מקבל מקום בהרכב.
     
  7. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא דיברתי על ההרכב. שמת את ברגקאמפ על הספסל, ואני חושב ששירר, שהוליך ביחד עם גיבן לבד קבוצה בינונית למקום החמישי מגיע מינימום מקום על הספסל.
     
  8. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים עם דאייר. לאו דווקא שירר, אבל לבטח לא ברגקאמפ.
     
  9. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חלאס...שחררו. כואב לכם את ברגי על הספסל?
     
  10. shmulikwe Member

    הצטרף ב:
    ‏22/12/03
    הודעות:
    1,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דוגרי, רק בגלל שכ"כ ייפה לראות אותו משחק מגיע לו מקום של כבוד.. אולי שירר יותר יעיל..
     
  11. Cesar Member

    הצטרף ב:
    ‏18/4/04
    הודעות:
    72
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנבחרת החביבה שלי:

    שוער:
    אנטי ניימי(סאות,המפטון)- עונה יוצאת מהכלל שלו. אחד הגורמים העיקריים לכך שהסיינטס לא הסתבכו במאבקי תחתית. הרבה בזכותו ההגנה של סאותהמפטון היא הטובה ביותר מבין קבוצות החלק התחתון, ווהגנה הטובה ביותר חוץ מ-6 הראשונות. בעונה הבאה בארסנל??

    מגן ימני:
    ניקי האנט(בולטון)- אחרי התלבטות בינו לבין לאורן , אני הולך עם arsenalfan ובוחר בו. תרומה הגנתית והתקפית מרשימה. לאורן סבל טיפה מחסור יציבות. לא יודע אם האנט ימשיך בהתקדמות ויגיע בסוף לנבחרת אנגליה, או שבדומה למגנים ימנים אחרים יחליט לעבור דווקא לליברפול. בכל מקרה- הוא הבחירה שלי.

    מגן שמאלי-
    ווין ברידג' (צ'לסי)- הפרס שבד''כ רשום על שמו של אשלי קול יילך הפעם לווין ברידג', גם בגלל שקול החמיץ העונה לא מעט משחקים בגלל פציעה. ברידג' הוכיח התאקלמות יוצאת מהכלל מסטפמרוד ברידג', השתפר מאד בבחינה התקפית והגנתית ככל שהזמן עבר. אחת הבחירות שלי לעמדת הקשר השמאלי בנבחרת אנגליה (בהנחה שעדיין, המקום הזה שמור לאשלי קול), אבל כנראה שאריקסון התרשם מכמה פריצות של ג'רארד בצד שמאל ומיכולתו הפנטסטית של ניקי באט.

    בלמים:
    סול קמפבל(ארסנל)- פתח את העונה לא משהו (הרחקה במחזור הפתיחה, טעות שערורייתית במשחק של אנגליה במקדוניה), אל מאז הוא המניה הכי בטוחה בפרמייר ליג. תזמון מעולה, קשיחות, ראיית משחק. בחירה די ברורה.

    ג'ון טרי(צ'לסי)- התלבטתי בינו לבין טורה, אבל הוא מנצח בפוטו פיניש בגלל שהשחלק המנהיגותי (אה?) שלו היה גדול יותר. יציב, הגון ונאלץ לא פעם לתקן לבדו את הטיפשות הגלקטית של מלכיוט והכבדות של דסאיי. קפטן ראוי. איתו ועם קמפבל אנגליה יכולה לבנות על הגנה חזקה ביורו

    קשר שמאלי:
    רובר פירס(ארסנל)- הבקיע שערים חשובים, בישל שערים חשובים, נלחם, עשה אפילו הגנה. אחת החוליות החזקות בארסנל של השנה, וזה לא קל. עוד עונה פנטסטית של השחקן הפנטסטי הזה בפרמייר-ליג

    קשר ימני:
    סטיבן ג'רארד (ליברפול)- נכון, הוא לא ממש קשר ימני, אבל בתור אוהד ליברפול מתוסכל הייתי חייב לשים את השחקן היחידי של ליברפול ששיחק יוצא מהכלל. כמה בישולים מבריקים, החזיק כמעט לבדו את ליברפול. בלעדיו בוילה /ניוקאסל היו חוגגים את הצ'מפיונס, ובליברפול היו חוגגים את העפתו של הוייה.
    גובר על אוקוצ'ה, כי זה יהיה מוזר לכלול שני שחקני בולטון בנבחרת העונה.

    קשר דפנסיבי:
    פטריק ווירה (ארסנל)- עקף העונה את מקאללה בתור הקשר הדפנסיבי הכי טוב בעולם, וזה אומר הרבה. אמר כמה דברים משונים במהלך העונה, אבל על המגרש עשה את עבודתו בצורה מושלמת.

    קשר מרכזי:
    פרנק למפארד (צ'לסי)- הסגן של הנרי בתואר שחקן העונה. מנהיגות, המנג'ר על המגרש, אלגנטי, הבקיע שערים חשובים, חילץ כדורים, בישל, בעל ראיית משחק מעולה. עונה מצויינת שלו. אין שופ סיבה שביורו הוא לא ישחזר את היכולת.

    חלוצים:
    מיכאל פורסל (ברמינגהאם)- אחרי ההחטאות נגד מונאקו, בצ'לסי צריכים להצטער שויתרו עליו ויותרו עליו גם בעונה הבאה. הגורם העיקרי לעונה היפה של ברמינגהאם, הבקיע כמה שערים מבריקים וחשובים.
    לגבי סאהה- קשה לי לחור בנבחרת העונה שחקן ששיחק בשתי קבוצות. עדיין, גם בפולהאם, היה פחות טוב מפורסל.

    תיירי הנרי (ארסנל)- בלה בלה בלה.
    (אוף טופיק: צפוי לגבור על שבצ'נקו בתואר שחקן השנה באירופה).

    מחליפים: טים הווארד( מנצ'סטר יונייטד)
    לאורן (ארסנל)
    ג'יי ג'יי אוקוצ'ה (בולטון)
    גארת' בארי (אסטון וילה)
    לואיס סאהה (פולהאם/מנצ'סטר יונייטד)

    מאמן העונה: (לא יודע מה הקשר , אבל שיהיה)
    דיוויד אולירי (אסטון וילה)
     
  12. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    תגיד, לא שכחת מישהו? איפה לעזאזל דייגו פורלאן? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/bduh.Xxx
     
  13. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלי:

    שוער: חשבתי על ניימי, החלטתי קודוצ'יני. כי הוא משרה כל כך הרבה ביטחון על ההגנה וכי מלבד טעויות בודדות היה ענק.

    מגן ימני: קשה, קשה. אבל גלן ג'ונסון היה מצויין לאורך כל העונה, ועומד מעל כולם.

    בלמים: טרי וקמפבל. צריכים להיות שני הבלמים של הנבחרת.

    קשר ימני: סטיבן ג'רארד. תגידו מה שתגידו, הוא התגלה כמנהיג, והוא מבחינתי נקודת אור בחושך שנקרא "ליברפול תחת הוייה".

    קשר שמאלי: רובר פירס. נתן עונה פנטסטית.

    קשרים מרכזיים: ויירה ולמפארד.

    חלוצים: הנרי בטוח, חשבתי על שירר אבל נזכרתי כמה הוא לא מספיק הנהיג את הקבוצה שלו. נלך על פורסל.
     
  14. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יכול להיות ששירר לא הנהיג את הקבוצה שלו למשהו גדול, אבל אם תסתכל שוב תראה ששחקן בן 34 הנהיג חבורה של אהבלים למקום החמישי.
     
  15. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואלה, יש משהו בדברייך :)