הקרב על הרצועה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏26/5/04.

  1. יוגב אסולין Guest

    בשבועיים האחרונים שמעתם בטלוזייה קראתם בעיתונאים ובכל מקום על מה שיתחולל בתוך רפיח בוך עזה על כל ההרוגים שהיו לנו ואנחנו להם ההריסות וכו'... וצריך ליזוכר שהכל התחיל לאחר מות 11 מלוחמינו

    מה דעתכם..
    צריכים לישאר בפנים או לצאת, ולמה?
    מה דעתכם על הדרך שבא צה"ל עובד?

    אני את דעותיי יגיד בהמשך לאחר שתתחילו לענות... וגם יוסיף קצת מור"קים (מורשת קרב) והחודש האחרון ברצועה... יהיה מעניין..
     
  2. eliran44 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    82
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדעה שלי לגבי המלחמה שלנו בפלסטינים היא ברורה מאוד-כל עוד הם לא מפסיקים להתעסק בטרור ולתמוך במחבלים אסור להפחית את המאמץ בלחימה נגדם ולכן כל הפעולות שצה"ל עושה הם נכונות ולדעתי צריך להגביר את קצב הפעולות ואת מס' הנפגעים בקרבם כי לא יתכן שהם ירסקו לנו משפחות שלמות ואנחנו נישאר כאילו לט קרה כלום
    אנחנו לא צריכים לשאול את העולם האנטישמי והמגעילח הזה למה אנחנו מבצעים מבצע זה אן אחר ולפגוע בפלסטינים כמו שצריך עד שיבינו שבעזרת טרור לא ישיגו כלום ובטח שלא את האינטרסים שלהם.
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למרות שאני בכלליות נגד כל ה"שוחרי שלום" וכל השמאלנים הקיצוניים למיניהם, בסוגיה הזו באמת קשה לי לראות משפחות פלסטיניות שלמות שפשוט הולך להם הבית. כואב לראות דברים כאלה, במיוחד שאותם פלסטינאים לא עשו כלום.
    אבל, שלא יהיה מקום לספק. אין לנו ברירה אלא להמשיך את הפעולה הזו, כי למרות המשפחות המסכנות הללו יש שמה אינסוף מחבלים, ואסור לנו לתת להם לפעול ולבצע את זממם. מה לעשות שאני מעדיף לראות משפחה פלסטינאית בורחת מהבית מאשר אמא שבוכה על הילד שלה. אני בעד הפעולה הזו, כי אין לנו ברירה אחרת.
    וחוץ מזה הפיתרון לגבי ציר פילדלפי שאני חושב עליו כבר הרבה זמן, הוא פשוט להציף אותו. ברגע שמחלחלים בו מים (וזה בר ביצוע) לא ניתן לחפור דרכו מנהרות. כי כל מנהרה שאנחנו מפוצצים קמות 7 במקומה. ברגע שהציר יוצף לא תהיה לנו כבר בעיה כזו כי הם לא יוכלו לחפור. עסק כזה צריך לעלות כמה מליוני שקלים, וזה בהחלט שווה את זה.