Football Identity, משחק דפדפן מהפכני!

הנושא בפורום 'פורום מחשבים, משחקים ואינטרנט' פורסם ע"י yotamnor, ‏27/11/10.

  1. yotamnor Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/10
    הודעות:
    2
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלום לכם חברי פורום Asoccer.

    לפני שאספר לכם על המשחק Football Identity אני רוצה לספר לכם מעט על עצמי-

    קוראים לי יותם ואני חובב משחקי דפדפן מושבע. יצא לי לשחק בהאטריק, טראווין, אירפובליק ועוד רבים וטובים. אבל אף משחק דפדפן לא משתווה למשחק שאני הולך להראות לכם עכשיו.

    עכשיו למשחק:

    Football Identity הוא משחק אשר מדמה עולם שכולו כדורגל, כשאתה מצטרף לעולם הזה אתה דבר ראשון תצטרך לבחור את תפקידך בוא- כדורגלן, מאמן או עיתונאי:

    כדורגלן: בתור כדורגלן אתה דבר ראשון תצטרך לבחור באיזה עמדה אתה הולך לשחק (בלם, חלוץ שוער וכ'ו..).
    אחרי זה תוכל להצטרף לקבוצה, לשחק משחקים ואם תתמיד, תוכל לעזור לקבוצתך להגיע לצמרת הליגה ואף להשתתף בליגת האלופות!

    מאמן: מאמן זה התפקיד שדורש הכי הרבה מחויבות, זמן פנוי ומוטיבציה במשחק.
    כמאמן מתחיל אני ממליץ שדבר ראשון שתעשה זה למצוא קבוצה טובה ויציבה עם מאמן טוב ופעיל ולהתמודד על תפקיד העוזר מאמן בה, אבל אם אתה רוצה אתה יכול גם ישר לקחת קבוצה ללא מאמן ולהפוך למאמן הראשי בה, אבל אני לא ממליץ על זה.

    בתור מאמן אתה תזכה להחתים שחקנים, לדבר איתם ולדאוג שיהיה להם טוב, להכין את קבוצתך למשחקים החשובים ולהביא אותה לגדולות!

    עיתונאי: בתור עיתונאי התפקיד שלך זה לפרסם כתבות טובות ומעניינות כדי להעשיר את חווית המשחק של השחקנים האחרים.
    אתה תתחיל ככתב מקומי פשוט, וככול שתזכה ליותר תודעה והערכה ככה תוכל להתקדם ולהיות כתב ארצי ואף עולמי.


    לאחר שהצטרפתם למשחק תוכלו לקחת גם חלק במערכת הפורומים שלו, תוכלו לדבר ולהכיר את האנשים מאחורי הדמויות במשחק.


    אז עכשיו אחרי כל ההסבר הזה אתם בדרך שואלים את עצמכם: "בסדר, יש פה עוד משחק ניהול בסגנון כדורגל. מה כל כך מיוחד בוא?"

    אז ככה: בניגוד למשחקי רשת אחרים, שבהם אתם מתכננים את המהלכים שלכם, אבל לא באמת אלה שבסוף מוציאים אותם לפועל (לדוגמה: בהאטריק אתה קובע מערך למשחק, אבל המנוע הוא זה ש"משחק" אותו, בטרוואין אתה שולח יחידות לקרב אבל לא באמת זוכה לשלוט בהן במהלכו וכ'ו וכ'ו).

    בתור כדורגלנים בFootball Identity אתם זוכים גם לשחק את המשחק!

    אתם מחליטים מתי השחקן שלכם ירוץ ולאן, למי הוא ימסור, מתי הוא יבעט ועוד ועוד! (רק אני אומר מראש, אל תצפו לאיזה פיפא או משהו, המשחק לא קרוב לזה בכלל, הוא בנוי יותר על אסטרטגיה, קבלת החלטות ושיתוף פעולה).


    הינה כמה קישורים מועילים לכל המעוניינים:

    סרטון קצר שמסביר על המשחק

    Test Match, פה אתם יכולים לבדוק את המשחק בתור כדורגלן לפני שאתם נרשמים, רק אל תשפטו את המשחק יותר מידי על פי זה, אתם משחקים פה נגד AI ולא אנשים אמיתיים וגם סביר להניח שרוב חברי הקבוצה שלכם יהיו AI אז זה לא באמת משקף את חווית המשחק האמיתית.

    וכמובן- קישור למשחק

    אם אתם רוצים לקבל עוד קצת הרחבה בפרטי אשמח מאוד אם תוסיפו אותי למסנג'ר:yotamnor@hotmail.co.il

    חוץ מיזה תרגישו חופשי גם לשאול שאלות בדיון עצמו.


    מחכה לראות אותכם במשחק!
     
  2. yotamnor Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/10
    הודעות:
    2
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המדריך השלם לשחקן המתחיל (תודה ענקית לנדב על שכתב את המדריך הזה!)


    זה מדריך שבו תלמדו כיצד מתחילים לשחק.
    יותם נתן לכם את הקישור למשחק. כנסו אליו ותמצאו שם Register for free.
    תלחצו על זה ותכינו את המשתמש שלכם. תכתבו את השם משתמש, אימייל, סיסמא וכל הדברים הרגילים. אתם תראו שיש שם אפשרות לבחור בשפה עברית, אך אני ממליץ להישאר באנגלית כי הרוב לא מתורגם בכל מקרה. שימו לב: המשחק שולח מייל ולכן צריך לכתוב מייל אמיתי. לאחר שסיימתם תתחברו למשתמש.
    בתור התחלה תראו שאין לכם שחקןכדורגלעיתונאי. תחפשו כתוביות אדומות שבהן כתוב לך ".you don't have a character yet. to make click here"

    תכנסו לhere ואז יפתח לך דף הכנת שחקן. תבחרו שחקן מאמן עיתונאי ותעברו לחלק המתאים במדריך שלי.

    המדריך לשחקן:
    עוד לפניי שאתם מתחילים לשחק תבחרו אם אתם רוצים להיות שוערבלםמגןקשר הגנתיקשר אמצעקשר צדקשר התקפיחלוץ צד או חלוץ מרכזי. לעמדה שתבחרו יש משמעות גדולה מכיוון שיש עמדות עם הרבה ביקוש בשוק ומעט ביקוש. העמדות שיש להן ביקש הכי גבוה: בלם ומגן, וביקוש הכי נמוך חלוץ מרכזי. לאחר שחשבתם על העמדה אותה אתם רוצים לשחק, תתחילו למלא את הפרטים- שם, שם משפחה... אתם תגיעו לבחירת מבנה גוף. שימו לב: בחירת מבנה הגוף חשובה מאוד ותלויה בעמדה שאתם רוצים. אם בחרתם לשחק שוער תבחרו goalkeeper ויפתחו לכם שניי סוגי מבנה גוף: reflex וaerial. הריפלקס בנוי יותר לעמוד בשער ולעצור כדורים בעוד שהאייריאל בנוי יותר לצאת לכדורים שמגיעים לרחבה ולאסוף אותם לפניי החלוץ היריב. רוב השוערים במשחק משחקים במבנה ריפלקס, אם אתם רוצים לחדש קצת תבחרו במבנה אייריאל.
    במידה ובחרתם עמדה שהיא לא שוער, ישנם מספר סוגים של מבנה גוף:
    allround, condactur, watchdog, speeding bullet, shooter וtower.
    לכל אחד ממבני הגוף יש יתרונות וחסרונות שמתאימים לעמדה אחרת. מתחת להסבר על כל מבנה גוף כתוב לכם לאיזה עמדה מבנה הגוף מתאים.
    tower יכול להתאים במיוחד לבלמים וחלוצי מטרה (למרות שזה לא כלכך מומלץ לחלוצים) ומעניק לך יכולות לקרבות על הכדור וקבלת כדורים, לעומת זאת המהירות מאוד נמוכה.
    allround- כל הסטאטים בינונים- אין יתרונות ואין חסרונות.
    condactur- יכולות המסירה וראיית המשחק גבוהות מאוד וכל השאר יחסית נמוך- התכונה המומלצת לקשרים מרכזיים
    watchdog- בלימה ותיקול גבוהים, מהירות נחמדה. מומלץ למגנים או בלמים וזאת אפשרות גם לקשרים אחוריים (למרות שלא מומלץ)
    speeding bullet- מהירות גבוהה וכדרור גבוהה- מומלץ מאוד לקשרי צד, אפשרות גם לחלוצים ומגני צד.
    shooter- בעיטות מעולות וכל השאר יחסית נמוך- בחירה קלאסית לחלוץ.
    לאחר שבחרתם את מבנה הגוף תתקדמו ותבחרו את העמדה. שוב פעם: הבחירה משמעותית מאוד ויכול מאוד להיות שלא תהנו עם הבחירה שלכם- לפי החוקים של FID אסור לפתוח דמות אחרת אז תחשבו פעמיים לפניי שאתם בוחרים.
    לאחר שבחרתם תפרסמו את עצמכם בפורום הרשמי של המשחק בפורום Footballer Advertisement התואם את העמדה שבחרתם. אפשר במקביל לחפש הצעות טובות בOpen Positions תזכרו לכתוב את שם הדמות ולאיזה שעות משחק אתם תוכלו להגיע. כשתקבלו חוזה תוכלו לראות אותו בדף השחקן שלכם, לפניי שאתם מאשרים שימו לב לשכר (מקסימום 100,000 כשאתה מתחיל), סעיף שחרור ולקבוצה שהציעה את החוזה- אתם לא רוצים להתקע בליגה הברזילאית שמשחקת ב3 בלילה!
    בשביל לאמן את השחקן לכו לדף השחקן ללשונית footballer improvement ותבחרו attribute trainning. יש אפשרות גם לאמן כשירות (שיורדת לאחר משחק אך עולה באופן אוטומטי כל יום), להוציא משכורת שאיתה תקנו פריטים שמשפרים את השחקן, לאמן יכולות מיוחדות ועמדות נוספות שתיהיו מסוגלים לשחק בהן. בממוצע תקבלו אימונים גבוהים ככל שהמשכורת יותר גבוהה. אפשר להתאמן פעם ביום וחשוב להתאמן כל יום. שימו לב: בהתחלה לא כדאי לשלוף משכורת מפני שזה במקום אימון יומי ומקבלים רק שביעית מהמשכורת השבועית שלכם. תבדקו בדף השחקן מתי הteam trainning שלכם, תזכרו לא להתאמן באותו יום וכאשר שעת האימון מגיעה תלחצו על הקישור ובמקום תכונה אחת זה יאמן 3 תכונות שאותן מאמן הקבוצה בוחר. תזכרו להכנס למשחק כל פעם כשיש משחק בשביל לשחק- אחרת הAI ישחק והוא יעשה מהלכים לא חכמים שיפגעו בקבוצה. כל יום שתעשו אימון תקבל 2 רייטינג שהוא המדד לכמה השחקן שלכם מצליח בעולם הFID, ולאחר שתשחקו משחק תקבלו רייטינג בהתאם ליכולת שהצגתם (משחק טוב- רייטינג גבוהה ולהיפך)
    בהצלחה בתור שחקן ומאחל לכם לבנות קריירה מפוארת

    המדריך למאמן:
    תבחרו בהכנת שחקן manager. תמלאו את הפרטים שמבקשים ממכם וצאו לדרך.
    תחפשו קבוצות שצריכות מאמן (בemploy) או שתיפנו למאמנים (עדיף בארץ, כדי שיוכלו ללמד אתכם) שצריכים עוזר מאמן. בתור מאמן תיהיה לכם אפשרות להציע חוזים לשחקנים, לקנות שחקנים, לשנות מערך למשחק, להציב שחקנים ברשימת ההעברות ולקבוע אימונים קבוצתיים. משרת המאמן מחייבת ואם לא תיהיו פעילים ותנטשו את הקבוצה באמצע גם אנשים לא יוכלו להשתלט מחדש על הקבוצה- דבר שייגרום לאי פעילות בליגה (מה שאנחנו רוצים למנוע) וגם נטשתם מאחורה שחקנים- שבניגוד להרבה משחקי דפדפן אחרים- הם אנשים אמיתיים שמחפשים קבוצה לשחק בה! אם אתם מחפשים שחקנים- תפנו לפורום Open Positions, תכתבו את העמדות שאותן אתם מחפשים את שם הקבוצה שלכם ופרטים נוספים שיקלו עליכם על קניית שחקן. במקביל כדאי לחפש בפורומים של Footballer Advertisement שחקנים שמתאימים לכם. כאשר שחקן יפנה אליכם (או שאתם אליו) שהוא מחפש קבוצה, תשלחו לו חוזה (חוזה טוב, אל תדפקו אותו) ותקוו שהוא יסכים. אין הגבלת זרים ככה שאתם יכולים לבנות קבוצת זרים. לפניי שאתם מתחילים לבנות הרכב, תדברו עם השחקנים שכבר נמצאים בקבוצה ותשאלו אותם אם הם פעילים (יש chat למקרה שהשחקן מחובר באותו רגע למשחק, אם לא יש אפשרות send massage). אם הוא עונה תדבר איתו ותגיד לו שאתה המאמן החדש ובאת לפתח את הקבוצה, אם לא כעבור זמן מה שהוא לא מתחבר הוא יהפוך לשחקן אפור (תראו שאין לו אזרחות) ותוכלו לפטר אותו. שימו לב שיש תקציב העברות ותקציב משכורות. כאשר הקבוצה משחקת משחק לפי התוצאה תקבלו רייטינג- שהוא המדד לכמה הדמות שלך מצליחה בעולם הFID. בהצלחה

    המדריך לעיתונאי:
    שימו לב שבתפקיד זה יש מעט מאוד משתתפים. לאחר שבחרתם עיתונאי ומיליתם פרטים, תיהיה לכם אפשרות לכתוב כתבה. אתם יכולים לכתוב כל דבר- על משחקי הליגה האחרונים, סתם משהו שקרה לכם בימים האחרונים, ליגת האלופות ועוד. תפרסמו את הכתבה שפירסמתם, ואנשים יגיבו ויעשו Like על הכתבות שלכם (ישראלים אם הכתבה בעברית, ואם הכתבה באנגלית ועל נושאים בינלאומיים יכולים להגיב לכם מכל העולם!)
    כעבר זמן מה ומספר מסויים של Like תקבלו רייטינג, שהוא המדד לכמה הדמות שלכם מצליחה בעולם הFID. בהצלחה!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/11/10
  3. Blancos Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/10
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחלה משחק, שווה להירשם

    השחקן שלי: iker casillas - קשר צד.