ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פתחתי LFCTV כדי לראות אם מדברים על המשחק אבל במקום משדרים שידור חוזר של הניצחון 4-0 על מארסיי בסטאד ולודרום בליגת האלופות לפני שלוש שנים בדיוק מהיום.

    ההרכב: ריינה, ארבלואה, היפייה, ריסה, קראגר, מסצ'ראנו, בניון, קיואל, ג'רארד, קויט, טורס. קראוץ' על הספסל, אלונסו היה פצוע.

    באבל הבקיע את הרביעי עכשיו...

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx
     
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    היו ימים. מי זוכר שפירקנו את ניוקאסל 5-1 לפני רק שנתיים. אתמול הגענו לקבוצה עם הרקורד הביתי ה-2 הכי גרוע בליגה, הפסדנו, ויצאנו משם הקבוצה עם רקורד החוץ ה-2 הכי גרוע בליגה.

    הודג'סון עכשיו עם 2 נצחונות חוץ ב28 משחקי החוץ האחרונים שלו בפרמיירליג. אחוז הצלחה של 7%. פשוט לתפוס את הראש ולא להאמין, קצב צבירת הנקודות שלנו בחוץ הוא גרוע יותר משל קבוצות שיורדות ליגה, ואנחנו אומרים את זה אחרי חצי עונה. קשה לראות את זה משתנה.

    עוד קצת סטט' טרייה אחרי אתמול, כמו לחמן נגיד 'כדי לסבר את האוזן' - ב28 המשחקים האלה הקבוצות של הודג'סון (פולהאם וליברפול) כבשו רק 18 (!) שערים, מאזן של בערך חצי שער למשחק, וספגו 47. מכאן שמאזן השערים של הודג'סון ב28 המשחקים האלה הוא -29.
    84 נקודות היו זמינות ב28 המשחקים האלה, הודג'סון לקח רק 15.

    פה בליברפול בלבד אתמול היה הפסד החוץ ה3 ברציפות שלנו ומ4 משחקי החוץ האחרונים, ושימו לב ליריבות - וויגאן, סטוק, טוטנהאם, ניוקאסל - לקחנו נקודה אחת מתוך 12. לקחנו סה"כ 5 נקודות בחוץ העונה, והבקענו רק 6 שערים. 6. רק הקבוצות שנמצאות מתחת לקו האדום הבקיעו פחות.

    מה שנקרא, the buck stops with the manager. קבוצה עם הרקורד הביתי ה-3 בטיבו בליגה לא הופכת לפח זבל מהלך בחוץ. אפילו אנפילד לא עושה את ההבדל הזה גם בימים שהאווירה בו הייתה טובה וחיובית יותר. זה עניין של גישה ושיטת המשחק בחוץ, זה עניין של מנג'ר שכל מנג'ר אחר שמארח אותו רואה בו כבאנקר ל3 נקודות - פלא שכל מאמן בפרמיירליג הוא חבר של הודג'סון? אומרים שקל יותר להתחבר עם אנשים שלא מהווים עליך שום איום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/12/10
  3. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
  4. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    שמע, זאת לא רק אשמתו של הודג'סון שאנחנו לא כובשים. נגד טוטנהאם וניוקאסל הגענו להזדמנויות. הגענו להזדמנויות טובות מאוד אפילו. לא הוא זה שמחמיץ החמצות מזעזעות כאלה. זה שחקנים מנוסים כמו טורס ומקסי.
     
  5. _Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/08
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טורס היה גרוע והחמיץ שער בטוח זה נכון, אבל הגישה של הקבוצה במשחקי החוץ היא רקובה מהיסוד. הודג'סון מסרב להבין שאנחנו זה לא פולהאם ונצחונות חוץ הם בגדר חובה ולא בגדר בונוס.
    רפא היה רחוק מלהיות מאמן התקפי והרפתקן אבל במצב של פיגור במשחקי חוץ אצלו היינו יורקים דם ותוקפים עם החלוצים, הווינגרים, הקשרים באמצע והמגנים כולם ביחד בחצי של היריב.
    עם הודג'סון אנחנו נראים כמו קוקסינלים, הרווחים בין מרכז הקישור להתקפה הם עצומים, טורס ואנ'גוג עושים כביכול לחץ אבל לא באמת מנסים, יש פשוט הרגשה באוויר של "נעשה מה שנוכל, אם לא ילך זה גם בסדר" והתוצאות בהתאם.
     
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    'הגענו להזדמנויות', נו באמת?
    אתה מודה שהודג'סון מאמן התקפי עד כדי כך עלוב שכדי לכבוש שערים בחוץ אנחנו צריכים 100% הצלחה של השחקנים שלנו מול השער? (או לחילופין רגע של מזל כמו השער של קאוט אתמול). אתה רק מחזק את הטענה שלי, החמצות זה דבר שקורה וקורה לכולם, לכל קבוצה ובכל משחק, אפשר לקטול את השחקנים אבל אין פתרון פלא פה, אפשר רק ליצור עוד מצבים, ואתמול היה לנו רק מצב אחד שבאמת אפשר להגיד עליו שהיינו חייבים לכבוש והוא נגמר בהחמצה רעה מאוד של טורס.

    אני רואה את 3 העולות החדשות באות למשחקי חוץ ומשחקות כדורגל חיובי יותר, התקפי יותר, מגיעות למצבים ועם שחקנים נחותים יותר. אז באמת שאי אפשר למכור לי שהשחקנים אשמים ולא הודג'סון, ואתה גם לא מזכיר את שאר משחקי החוץ העונה שברובם לא יצרנו אפילו מצב הבקעה אחד ראוי לשמו.
     
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    טוויסט חדש בעלילה

    Marcotti Gabriele Marcotti
    For those who ask, as far as I know, decision to ditch Aquilani was made solely by manager, not Purslow

    אפס מאופס. זה משהו שעד היום חשבתי שפורסלאו אחראי לו. אני מנחש שמדובר בשחקן עם יותר מדי כשרון בשביל רוי, מה עושים עם דבר כזה? הוא לא מכיר כזה כשרון. הוא יודע רק דיקסטון אטוהו וסיימון דיוויס. הוא היה צריך להעיף אותו בחינם ולהביא את פאולסן, לא מספיק אפור, לא מספיק נגר הרי, יותר מדי קלאסה בשביל הליצן מפולהאם.

    אקווילאני OUT בחינם, פאולסן IN ב6 מ'. הודג'סון אחראי לעסקה הגרועה ביותר של העשור, למרות שכל עסקת קונצ'סקי נמצאת צמוד במקום השני ומתחרה רצינית. ואת כל השיאים האלה הוא שבר בקיץ אחד.
    אני מפחד פחד אלוהים מינואר. תעירו אותי בפברואר.
     
  8. _Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/08
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עצוב לי איך שהוא נדחק החוצה, ממש חיבבתי אותו ואני בכלל לא בטוח שאין לו מה לתרום לנו. אני עדיין מקווה שיובנטוס לא תפעל לרכוש אותו ונחזיר אותו בקיץ, הנרי מדבר על לעבות את הסגל כל הזמן, בהחלט יש לנו מה לעשות עם קשר טכני שמשחק מצויין על הקרקע כמו אקווילאני, אין לנו שום דבר דומה לזה בקבוצה.
     
  9. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפשר לראות את התוכנית באתר הרשמי חינם.

    http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news...n-6-free-videos

    עוד לא ראיתי אבל הבנתי שהודג'סון חטף הרבה על הראש והבעלים נתנו תשובות דיפלומטיות כצפוי.
     
  10. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    רורי סמית' דיבר על התוכנית הזאת בהקשרים של פראבדה וסין:
    I think comparing @LFCTV to Pravda is harsh. Pravda did some cracking lifestyle features.
    Please may I apologise on behalf of the British sports media for being the worst in the world. We shame our nation. http://bit.ly/4xzz5u
    I think all #LFC fans *believe* in Roy Hodgson. He is definitely real. I think. I've never touched him.
    Thetford, Ampthill, Dumfries....phones in Liverpool not working?
    Ah, conclusive proof that people who call phone-ins all over the world are incapable of brevity. Is that three calls in 50 minutes?
     
  11. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיימתי לצפות בחלק הרביעי מתוך שש ואני לא יכול יותר. נכון שפה בפורום אני מוציא על הודג'סון הרבה עצבים אבל מה שהלך שם היה מדהים. שיחת טלפוו אחרי שיחת טלפון, למעט אולי אחד או שניים, דיברו רק עליו. מילא היו עושים את זה בצורה עניינית ומכובדת (עד כמה שאפשר) אבל זה היה רחוק מזה.
    יש כ"כ הרבה דברים שאפשר וצריך לדבר איתם עליהם ונושאים שלא נגעו בהם בכלל. אני לא אתפלא אם וורנר והנרי יצאו מהאולפן בתחושה שהאוהדים שלנו טיפשים.

    ****
    טאץ' נחמד שלהם למשחק נגד אוטרכט: כרטיסים לילדים חינם. יש בתי ספר שהתארגנו ללכת כולם.
    אתם מדמיינים את זה? במקום ללכת עם הכיתה לאיזו הצגה יבשה בתיאטרון רמת-גן ללכת לראות את ליברפול משחקת באנפילד? fuck them! :)
     
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,288
    לייקים שהתקבלו:
    7,120
    http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news...to-face-utrecht

    הודג'סון מגלה שטורס ישחק מול אוטרכט, שריינה יפתח בשער ושגם קויט בסגל למשחק. בנוסף הוא אומר שאורליו יפתח ורומז ששלבי, קול ובאבל גם הם יהיו ב11 הפותחים.
    משפט שאני לא כל כך מבין שלו: "as will Pepe Reina and our centre-backs." האם ה'בלמים שלנו' מבחינתו זה קיריאקוס וסקרטל?

    ראיון רע מאוד מבחינתי... אנחנו כבר עלינו מהמקום הראשון, תתן צ'אנסים לשחקנים הצעירים שלך! הוא גם לא אמר אפילו מילה לגבי פאצ'קו... מדאיג מאוד. כרגע מסתמן שנראה משהו כזה:

    ריינה
    אורליו קיריאקוס סקרטל קלי
    יובאנוביץ' פולסן שלבי קול
    באבל קויט/טורס

    כשאם קויט פותח הוא יהיה בימין וקול מאחורי באבל. הרכב כזה יהיה מאוד מאוד מאכזב מבחינתי וגם טיפשי, בשביל מה לתת לטורס דקות במשחק כזה ולסכן אותו סתם?
     
  13. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אולי הוא רוצה שטורס יבקיע ויקבל ביטחון? אולי הוא רוצה לא להפסיד כדי לא לאבד את המשרה שלו?
     
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,288
    לייקים שהתקבלו:
    7,120
    אלא אם נחטוף תבוסה תאמין לי שלאף אחד לא יהיה אכפת. משחק לפרוטוקול לחלוטין, זה אשכרה כמו משחק ידידות. שטורס יקבל בטחון במשחקי ליגה, הדבר האחרון שאנחנו צריכים זה שהוא ייפצע במשחק חסר חשיבות.
     
  15. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    ברור שלאף אחד לא אכפת. להודג'סון אולי אכפת מבחינת PR.