דרך לנסות להעלות בצורה משמעותית את רמת הנבחרת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Andrei Kanchelskis, ‏12/1/11.

  1. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    נבחרת אנגליה כידוע לכולנו מדשדשת כבר כמה עשרות שנים ולא מגיעה לשום הישג משמעותי בטורניר גדול(יורו וגביע עולם) סגל השחקנים מאכזב כל פעם מחדש ובשנים האחרונות זאת הופכת להיות נפילה של ממש והרגשה כי הסגל וחומר השחקנים לא מספיק חזקים כדי להתמודד ברמות הגבוהות וכי הם פשוט מועדים לכישלון. זה לא שאין בסגל כוכבים מהרמה העולמית יש כאלה אבל הבעיה שמתברר שאין מספיק כאלה כדי להצליח ולהגיע רחוק, ריבוי הזרים בליגה האנגלית בצירוף שחקנים בריטים שאינם אנגליים(סקוטים אירים ו-וולשים)תוקעים או דוחקים לצד את השחקנים האנגלים ומונעים מהם להתקדם ובכך ליצור נבחרת חזקה מאוד.

    בממלכה הבריטית מצויה ישות קטנה מאוד שבקושי אפשר לקרוא לה מדינה וזוהי כמובן וולס שאינה מייצגת עם גדול ושטח נרחב מהממלכה בניגוד למקומות אחרים כמו סקוטלנד,צפון-אירלנד ואירלנד. ליגת הכדורגל שלה היא חובבנית ונחשבת לזניחה מאוד עם מספר מצומצם ביותר של קבוצות כאשר מרבית הקבוצות שם משחקות בכלל באנגליה(קרדיף סיטי,סוונסי וכ''ו...)וכמובן שרוב רובם של הכדורגלנים הוולשים משחקים ברחבי הליגות של אנגליה וחלק פחות גדול בסקוטלנד. לוולשים נבחרת לא רעה בכלל שאינה מהווה בשר תותחים במשחקי מוקדמות אך הבעיה בה דומה לבעיה בנבחרת אנגליה מאחר וגם לה אין מספיק כוכבים שייצרו הרכב/סגל שיהיה מספיק חזק כדי להתמודד עם נבחרות מהדרג האירופי הגבוה ובכדי להגיע לטורניר גדול וגם להצליח בו(אנגליה אומנם מצליחה לעבור בדרך הכלל את המוקדמות אך כולנו יודעים איך היא בטורנירים גדולים) ועובדה שלמעט מונדיאל 58 מעולם לא עלתה לוולס לטורניר כלשהו וזאת למרות שהיו בה שחקנים גדולים שהבולטים ביותר בהם היו כמובן איאן ראש,מארק יוז וראיין גיגס שבהחלט עצוב ששחקנים ברמה גבוהה שכזו מעולם לא זכו ליטול חלק במונדיאל או יורו.

    עשיתי 1+1 וחשבתי לעצמי מדוע מישהו שם ממקבלי ההחלטות בהתאחדות האנגלית לא יעלה רעיון לאחד את נבחרת וולס ואת נבחרת אנגליה ובכך ליצור נבחרת אחת חזקה שתסלק ממנה שחקנים בינוניים שמוזמנים אליה רק מתוך חוסר ברירה ומחסור משמעותי בכישרונות מקומיים,תקבץ בה את השחקנים הטובים ביותר שבאמת ראויים לשחק בה ובכך סוף סוף תוכל להגיע להישגים משמעותיים ותעשה סוף לסבל הקהל האנגלי והוולשי שזוכים לראות מנבחרותיהם בעיקר כישלונות ואכזבות

    האם האפשרות הזאת היא ראלית? האם מישהו בממלכה העלה בעבר אפשרות כזאת? אני אישית חושב שזאת בהחלט אופציה ראויה שיכולה לשנות לטובה את פני הכדורגל האנגלי וה-וולשי(שמבחינתי הוא אנגלי לכל דבר).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/1/11
  2. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    מילא הצעה לאחד את ארבע הנבחרות הבריטיות (הצעה שתתממש סוף סוף באולימפיאדת 2012), אבל ההצעה שלך די מופרכת. גם אם הכדורגל הוולשי מצמיח שחקן-שניים טובים בעשור, אני לא רואה איך זה ישפר משמעותית את אנגליה. בוא נגיד שהמרחק בין אנגליה לבין גביע העולם רחוק יותר מאשר גארת' בייל בהרכב.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    יש פה את עניין המסורת.
    ההתאחדויות נוסדו עוד לפני פיפ"א. קשה לשבור מסורת שכזו. כל אחת מחלקי בריטניה מרגישה כגוף עצמאי לחלוטין בכדורגל. לא רואה בזה בעיה.
    כתבתי בדיון אחר מה מקרו הבעיות של נבחרת אנגליה.
    אז בייל אולי תהיה תוספת כוח משמעותית, אך לא שוברים מסורת בגלל שחקן אחד.
     
  4. cityblues beter dead than red

    הצטרף ב:
    ‏21/9/04
    הודעות:
    3,507
    לייקים שהתקבלו:
    6
    מין:
    זכר
    אני דווקא תוהה אם גארת' בייל שמהווה חלום רטוב של כל מי שנבחרת שלושת האריות יקרה לליבו לא היה וולשי אלא דווקא אירי (טעות להכניס את אירלנד לרשימת המדינות הבריטיות כפי שעשית מאחר והלאומנות האירית חזקה מכל) האם הנושא שפתחת היה עולה על הפרק???האם הבלחה חד פעמית או שניים בעשור צריכה להוליד איחוד עם וולס או סקוטלנד?

    דעתי המוחלטת היא לאו,יש מספיק כדורגלנים בבריטניה הגדולה בכדי לפצל את האומות לנבחרות נפרדות,את האיחוד תשאירו לכדורסל,אתלטיקה,שחיה וטניס-לא לכדורגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/1/11
  5. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אוקיי אז שיחברו את סקוטלנד אנגליה ו-וולס, מה רע?
     
  6. cityblues beter dead than red

    הצטרף ב:
    ‏21/9/04
    הודעות:
    3,507
    לייקים שהתקבלו:
    6
    מין:
    זכר
    אם כבר-יש גם את צפון אירלנד ששייכת לבריטניה הגדולה,אבל יוצא משם כדורגלן גדול פעם ב-50 שנה.
    לשם השוואה הכדורגלן הצפ' אירי המצליח ביותר בדורנו הוא דייויד הילי ששיחק לפני 3 שנים בפולהאם והיום הוא מושאל לדונקסטר (אגב-את הקריירה שלו התחיל דווקא באקדמיה של החלאות).
     
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    לא חושב שאוהדי סקוטלנד היו רוצים להתאחד עם אנגליה, טוב להם איפה שהם שיש להם ייצוג רק למדינה שלהם. אתה מציע פה משהו שאולי יחזק את הנבחרת עצמה אבל ספק אם זה ימצא חן בעיני רוב האוהדים של סקוטלנד/אנגליה ואפילו צ.אירלנד/ווילס/אירלנד.
     
  8. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים באופן עקרוני, כמו שאין נבחרת בריטניה בקריקט וראגבי, כי הענפים האלה התפתחו בבריטניה כמו הכדורגל, אלה ענפים שהמקום של ההתאחדויות השונות הוא מוצדק מבחינה היסטורית. אבל אני כן חושב שההתאחדויות יכולות למחול קצת מכבודן והמסורת שלהן לטובת מטרה אחת בלבד - האולימפיאדה, לא רק לטובת 2012 שם תהיה נבחרת בריטניה (היום צצו שמועות שבאימונו של סטיוארט פירס), אלא בכלל.
    למשל, אנגליה זכתה דרך הטורניר האירופי בכרטיס לבייג'ין 2008 ולא נסעה לאולימפיאדה, אבל היא הייתה יכולה וצריכה לנסוע תחת הדגל הבריטי כי היא הרוויחה את זה ביושר, רק שהפוליטיקה של ה-Home nations האחרות מנעה זאת מהם מלכתחילה.
     
  9. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לא נכון יש משם את ג'וני אוונס
     
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    גם בראנט של ווסט ברום הוא צפון אירי.
     
  11. cityblues beter dead than red

    הצטרף ב:
    ‏21/9/04
    הודעות:
    3,507
    לייקים שהתקבלו:
    6
    מין:
    זכר
    קחו לדוגמא את נבחרת ספרד,נבחרת זו מייצגת את כל מי שנמצא בריבונותה של ממשלת ספרד.
    אך בין שחקניה נמצאים באסקים,קאטלונים,קסטיליאנים שאינם מזדהים עם העם הספרדי אך משחקים עבור הנבחרת כי בשבילם זהו סוג של פריצה לעולם (משהו כמו הערבים שמשחקים בנבחרת ישראל).
    קשה לי לראות את נבחרת ספרד מצליחה ללא הקאטלונים.
    אך משקלם של הסקוטים/וולשים ביחס לאנגלים לא יכול להוות פקטור להישגים טובים יותר לנבחרת הלאומית.

    ושוב,אין שום מניעה לאחד את הנבחרות,אך אין בכך גם שום יתרון משמעותי לנבחרת המאוחדת שתעלים את הנבחרות הקטנות ותיצור "ניכור" מסויים מצד אותן אותן פרובינציות בריטיות.
    אני לא רואה אוהד סקוטי רץ לרחובות עם דגל בריטניה אחרי נצחון (אלא אם הוא פרוטסטנטי עם חצי משפחה באנגליה).
     
  12. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אז מה יכול להעלות את רמת הנבחרת?
    חוק בוסמן הוא חזק מתמיד ולא מאפשר לצמצם את כמות הזרים העצומה בליגה, האקדמיות מלאות בשחקנים בריטים שאינם אנגלים,השחקנים האנגלים החדשים בשנים האחרונות מתגלים כבינוניים ואין דור שיש בו מספיק כישרונות

    אולי צריך לחוקק חוק שלפחות אירים יחשבו לשחקנים זרים בפרמיירליג?
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    אם אתה רוצה בכוח להכריח קבוצות לשחק עם אנגלים, תשתמש בחוק החדש שיצרו בשביל הסגלים של ה25 שחקנים רק ששחקן בית ייחשב מי שנולד באנגליה ולא כל מי ששיחק במועדון אנגלי או וולשי מלפני גיל 18, ואז כל הזרים של ארסנל למשל לא ייחשבו כשחקני בית, אותו דבר לגבי כל הבריטים והאירים שהם לא אנגלים.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    10 שנים דור בינוני?
    אין דבר כזה. לא נותנים מספיק הזדמנויות. שחקנים צריכים לשחק. אפילו בנוער של מועדוני פרמייר ליג לא תמיד נותנים להם.
     
  15. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    וככה הנבחרת לא תגיע לשום מקום!
    צריך להסתכל על אקדמיית הנוער של ברצלונה ופשוט לאכול ת'לב מקינאה:כמות בלתי נגמרת של כישרונות מקומיים שמילאו את סגל הנבחרת ביורו ובמונדיאל בהם זכתה ספרד ואפשר לומר שבעיקר בזכותם ספרד זכתה בתואר,מגמה דומה מתקיימת גם בגרמניה בה השחקנים המקומיים הם אלו ששולטים בליגה ובזכות עובדה זו הנבחרת משגשגת
    באנגליה אקדמיות הנוער מצוינות והן מכשירות שחקנים מעולים הצרה היא שחלק ניכר מהם אינם אנגלים ואינם יכולים לשחק בנבחרת... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/1/11