משהו נחמד.

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י rainman, ‏13/6/04.

  1. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתוך YNET
    היסטוריה: אדם ניצח סוס בריצה
    צעיר בן 27 הדהים מאות צופים בווילס כשניצח כנגד כל הסיכויים סוס בריצה ל-22 מייל. הצעיר הנרגש: "לא האמנתי שניצחתי". מהסוס לא נמסרה תגובה
    "כלב נשך אדם", אומר המשפט המפורסם, אינה חדשה מפתיעה, אך "אדם נשך כלב" הוא תיאור מרעיש במיוחד שמצדיק פרסום. כך גם במקרה הביזארי שלפנינו. מן הסתם, מירוץ בין אדם לסוס אינו יכול להיות תחרותי; גם האדם המהיר בעולם, שמסוגל להגיע למהירות של 40 קמ"ש ב-100 מ', לא מסוגל להדביק את הסוס האיטי בעולם. כל זה נכון אולי עד לסיפור הבא. מאות צופים נלהבים בווילס חזו בהיסטוריה: הוו לוב, בן 27, הצליח לנצח סוס בריצה ל-22 מייל (35 קילומטר ו-398 מטר).
    לוב, שגרף פרס נאה של 25 אלף ליש"ט, ניצח בזמן של שעתיים, חמש דקות ו-19 שניות. בתחרות הייחודית הזו שנערכה בשבת השתתפו 500 רצים אנושיים ו-40 סוסים. התחרות אמנם נערכה בעיירה קטנה בווילס באי הבריטי, אך משתתפים רבים הגיעו מאנגליה ומרחבי אירופה.
    "זה אירוע יוצא דופן שבו אדם רץ נגד סוסים", אמר לוב הנרגש. "כאשר חציתי את קו הסיום, המתנתי כדי לראות אם מישהו עשה זאת בזמן מהיר יותר. זה היה ממש יפה, לא האמנתי שניצחתי. כולם חגגו, לחצו את ידיי ואמרו לי שאני צריך לקנות להם משקה אחרי שזכיתי בפרס הכספי".
    ללוב, שהשתתף בעבר במספר ריצות מרתון קונבנציונליות, היתה זו פעם ראשונה בה נטל חלק בתחרות חריגה שכזו. "אני מתכוון לעשות את זה שוב", אמר. "זה אירוע פנטסטי ולא רגיל - לא משהו שעשיתי בעבר". התחרות המיוחדת הזו הפכה כבר לשגרה בת 25 שנים. בכל שנה גדל הפרס ב-1,000 ליש"ט. כנשנאל הזוכה, מה יעשה בפרס הכספי, השיב ללא היסוס: "אקנה לי נעלי ריצה מכובדות".
    אגב, את תגובתו של הסוס להפסד המביך לא ניתן היה לקבל. בכלל, נדמה כי יוקרתו של הסוס ספגה מכה אנושה לאחרונה. זאת, לאחר שהחיה האצילית הובסה גם על ידי כלב, במירוץ שנערך לפני כשבועיים.

    :aaa025:
     
  2. ראול Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/03
    הודעות:
    4,578
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שאמר פעם חבר שלי, זכרונו לברכה: "יאלה, אני אאבק עם הסוס הזה, מה כבר יכול להיות..."

    ארתור, אין שכל אין דאגות.
     
  3. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה סוס אפס!!! סוס ממוצע, גם אם תקשור אליו קארוון על גלגלים יגיע בחצי מהזמן של האדם.
    ישר לאטליז...