המלצות ווינר ליום שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏9/5/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל המלצות הווינר להיום מחכות לכם באתר
    http://iwinner.co.il
    הנה כמה נבחרות:

    74. לאבאל - אביאן
    משחק שפותח את משחקי המחזור ה-35 (מתוך 38) בליגה הצרפתית השנייה. אביאן מובילה את הטבלה בהפרש של 4 נק' מהמקום ה-4 ממנו לא עולים ליגה. היא ללא הפסד ב-5 המחזורים האחרונים (3 נצחונות ו-2 תיקו) ומתארחת אצל לאבאל שבמקום ה-11, לה סיכוי תיאורטי בלבד להשיג את המקום ה-3 בסיום העונה ולעלות לליגה הראשונה. מצד שני היא 10 נק' מהקו האדום בטבלה הצפופה, וכשנותרו 12 בקופה היא עדיין צריכה 2 כדי להבטיח מעשית עוד עונה בליגה. הקבוצה עם 2 נצחונות רצופים ובסה'כ 3 מ-5 המשחקים האחרונים, אך בשני הנותרים הפסידה. אנחנו חושבים שהמומנטום הטוב יחסית של 2 הקבוצות יוביל הערב לתיקו מעט מפתיע. ההימור: X. רמת בטחון: 5/10.

    75. יובנטוס - קייבו‎ (+1) ‎
    משחק שינעל את המחזור ה-36 בליגה הראשונה באיטליה, כשאחריו יוותרו לכל הקבוצות 2 מחזורים בלבד לסיום העונה. יובה במקום ה-7 ובתקופה טובה עם 3 נצחונות ו-2 תיקו ב-5 המחזורים האחרונים, ויכולה לנצל את הפסדה של לאציו (6) אתמול לאודינזה כדי לצמק ממנה את הפער עד לכדי נקודה ולפתוח את הקרב על המקום ה-6 שמוביל לליגה האירופית. קייבו (13) עדיין לא הבטיחה מעשית עוד עונה בליגה: היא במרחק של 6 נק' בלבד מהקו האדום כשנותרו 9 בקופה. הקבוצה עם 2 נצחונות ו-2 הפסדים לסירוגין ב-4 המחזורים האחרונים ומקבל כאן יתרון של שער בהימור. אנחנו חושבים שיובה תנצח, השאלה אם זה יהיה בהפרש של שער או יותר. אנחנו חושבים שנראה כאן משחק מעט יותר צמוד ממה שמראה הליין. ההימור: X. רמת בטחון: 5/10.

    80. פולהאם - ליברפול
    משחק שינעל את המחזור ה-36 (מתוך 38) בפרמייר ליג. ליברפול הפסידה בשבת את המקום ה-5 ממנו הולכים לליגה האירופית לטוטנהאם, שחילצה נקודה במגרשה מבלקפול. היא כרגע שישית וגם תיקו יספיק כדי להחזיר אותה לשם בשל הפרש שערים עדיף על זה של התרנגולים. הקבוצה ללא הפסד ב-4 משחקי הליגה האחרונים מהם ניצחה 3 והיא מתארחת אצל פולהאם (10), שעם 2 נצחונות ותיקו ב-3 המחזורים האחרונים הבטיחה סופית עוד עונה בליגה ולמעשה סיימה את העונה. ליברפול ניצחה העונה רק 4(!) משחקים בחוץ מתוך 16 בסה'כ, בעדו 'הקוטג'רס' ניצחו 8 מ-10 במגרשם. התחושה שלנו שליברפול תאבד כאן נקודות ואף תפסיד לפולהאם שבבית היא קבוצה חזקה למדי. ההימור: 1. רמת בטחון: 5/10.

    79. סט. פטריק - שמרוק רוברס
    שמרוק מוליכה את הטבלה עם הפסד בודד ב-11 המחזורים עד כה, מה שפתח לה פער של 3 נק' על דרי סיטי השנייה. היא ללא הפסד ב-5 המחזורים האחרונים (3 נצחונות ו-2 תיקו) ומתארחת אצל סט. פטריק הרביעית, שרחוקה ממנה 6 נק'. גם סט. פטריק ללא הפסד ב-5 המחזורים האחרונים עם אותו מאזן בהם בדיוק כמו שמרוק ואנחנו חושבים שהיא בהחלט מסוגלת לחלץ הערב במגרשה תיקו מהמוליכה. ההימור: X. רמת בטחון: 5/10.