המחזור ה-37 בפרמיירליג-האליפות של יונייטד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏13/5/11.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    העונה מתקרבת לסיומה, והמחזור הקרוב אמור לתת לנו תשובות לחלק מהשאלות שעדיין פתוחות. מנצ'סטר יונייטד צריכה נקודה בבלקבורן ו/או איבוד נקודות של צ'לסי מול ניוקאסל על מנת להבטיח את האליפות, אבל האקשן האמיתי הוא בתחתית, ובמרכז המחזור וויגאן, שמדורגת 19 אך עדיין יש לה סיכוי לא רע להינצל, מארחת את ווסטהאם שזקוקה לנס.
    בנוסף, ליברפול מארחת את טוטנהאם לקרב על המקום בליגה האירופית.

    בלקבורן-מנצ'סטר יונייטד, שבת, 14:45, איווד פארק
    בלקפול-בולטון, שבת, 14:45, בלומפילד רואד
    סנדרלנד-וולבס, שבת, 14:45, אצטדיון האור
    ווסט ברומיץ'-אברטון, שבת, 14:45, הות'ורנס

    צ'לסי-ניוקאסל, ראשון, 15:30, סטמפורד ברידג'
    ארסנל-אסטון וילה, ראשון, 18:00, אמירייטס
    ברמינגהאם-פולהאם, ראשון, 18:00, סנט אנדרוז
    ליברפול-טוטנהאם, ראשון, 18:00, אנפילד
    וויגאן-ווסטהאם, ראשון, 18:00, אצטדיון DW

    מנצ'סטר סיטי-סטוק, שלישי, 21:45, סיטי אוף מנצ'סטר סטאדיום
     
  2. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    בלקפול חייבת לנצח מחר אם היא רוצה לשרוד, למשחק מחר ולהישרדות שלה יש משמעות גדולה עבורה לא רק על העונה הבאה אלא בכלל מאחר וקשה לראות את הקבוצה הזו שבה בשנים הקרובות לפרמיירליג וגרוע מיזה יתכן שירידה לצ'מפיונשיפ אף תהיה תחילתה של שרשרת ירידות ליגה כפי שקרה ללא מעט קבוצות שירדו בעבר שהתקציב הנמוך שלהן לא אפשר להן שום יכולת לשרוד בליגות הבכירות.

    אני בעד שהמשחק בין וויגאן לווסטהאם יסתיים מחר בתיקו מהסיבה הפשוטה שאני מעדיף ששתיהן ירדו, וויגאן בגלל הקהל העלוב שלה שמבייש את היותה קבוצת פרמיירליג ווסטהאם כמובן בגלל גרנט שכל מילה נוספת עליו מיותרת.

    מנצ'סטר יונייטד חייבת להיות אלופה מחר ויהי מה למרות שהמשחק מול בלקבורן צפוי להיות קשה אני מאמין שחובה להשיג בו לפחות נקודה ולא משנה איך נשחק ואיך ניראה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/11
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    על איזה שרשרת ירידות אנחנו מדברים בהקשר של מועדונים קטנים וצנועים? צ'רלטון וסוטון ועכשיו גם שפילד יונייטד הם שלושה מועדונים הרבה יותר גדולים מבלקפול ואף אחד מהם לא ירד ליגות בגלל כסף. הם פשוט התנהלו לא נכון ברמה המקצועית, גם זה קורה.

    ברמה הכלכלית לקבוצות אפילו עדיף לעלות לפרמיירליג ולנשור עונה לאחר מכן. כספי הירידה הם בוסט מאוד מאסיבי למועדונים ברמות הללו ולא פעם זה מאפשר לקבוצות הללו לעשות עוד עונת בנייה בצ'מפיונשיפ ולחור חזקות יותר לפרמיירליג.

    אם וויגאן או בלקפול מנצחות הן מחזירות גם את ברמינגהאם ובעיקר את בלקבורן עמוק לביצה והופכת גם אותן לקבוצות שיגיעו למחזור האחרון עם חבל על הצוואר. ברמינגהאם נוסעת במחזור הבא לחוף דדו (שיט הארט ליין) למשחק הליגה האחרון של הספרס בבית ואני מניח שקל זה לא יהיה. אבל מעניין עוד יותר יהיה המשחק בין וולבס ובלקבורן במוליניו שיכול בהחלט להפוך למשחק הישרדות במלוא מובן המילה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/11
  4. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    הכוונה לא אליהן אלא לקבוצות כמו לדוגמא סווינדון וברדפורד שצנחו מהר מאוד אחרי שירדו.

    ברמינגהאם במידה ואכן תרד עשוייה לעשות הסטוריה ולהיות הקבוצה הראשונה אי פעם שיורדת ליגה בעונה בה היא זוכה בתואר,בכל מקרה אני מאמין שאם מחר הם ינצחו בבית את פולהאם שכבר הלכה לים הם ישארו.

    אגב איזו קבוצה למעט ווסטהאם תרד בוודאות אם תפסיד מחר? אולי בלקפול?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/11
  5. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    בראדפורד? לקח להם רק עשור ומשהו לעשות את זה, אכן חתיכת שרשרת ירידות.

    בקשר ליורדת וודאית נוספת זה מותנה באיסוף נקודות של שלוש הקבוצות שמעל לקו כולל ניצחון עבור וולבס. לא סביר שנראה תרחיש כזה במלואו.
     
  6. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניוקאסל תגיע לגשר עם בעיה קשה מאוד בקישור.
    קווין נולאן עבר ניתוח בעקב לפני כמה ימים והוא סיים את העונה. צ'ק טיוטה לא ישחק גם הוא עד סוף העונה, אבל מסיבה שונה לחלוטין: הוא צבר 14 כרטיסים צהובים העונה, ומשמעות הצהוב ה15 היא שהוא יושעה מ3 משחקים בעונה הבאה, ואת זה כמובן רוצים למנוע בניוקאסל.
    דני גאתרי מחתימתי פצוע גם הוא, ואיירלנד כזכור סיים גם הוא את העונה (התרומה האדירה שלו מסתכמת ב49 דקות בשני משחקים), והוחזר לוילה ממנה הגיע בהשאלה.
    כל זה אומר ששלושת הקשרים הכשירים של ניוקאסל יהיו ג'ואי ברטון, ג'ונאס וגם ריאן טיילור, שלא שיחק העונה הרבה (אבל כן הספיק לכבוש בגשר בניצחון 4-3 בגביע הליגה בתחילת העונה). מי שיכול להיות שיצטרף אליהם הוא אלן סמית' שחוזר מפציעה ארוכה, אבל לא בטוח שהוא יהיה כשיר. בכל מקרה אני באופן אישי מעדיף שהוא לא ישחק: סמית' פתח העונה ב8 משחקים, מתוכם ניוקאסל ניצחה באחד, סיימה בשתי תוצאות תיקו והפסידה בכל השאר.
    מי שיכול להיות שיקבל צ'אנס זה שיין פרגוסון הצעיר המוכשר, שחקן קו קלאסי שקיבל הזדמנות כמה פעמים העונה והראה שיש לו יכולת.

    גם בהגנה לא כולם כשירים: הבלם ויליאמסון והמגן הימני פרץ' פצועים ולא ישחקו, למרות שלדעתי עדיף שכך. מי שצפויים לפתוח במרכז ההגנה הם קולוצ'יני וסטיבן טיילור (שהבקיע במשחק האחרון). קיימת אפשרות להסיט את קולוצ'יני לקישור האחורי ולהכניס במקומו את סול קמפבל. ניוקאסל כבר עשתה את זה במשחק מול סטוק, אז התוצאה הייתה תבוסה 4-0. לא הייתי סומך על מהלך שכזה.
     
  7. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    בלי להעליב, כן, אבל... מה זה משנה?

    הדבר המעניין היחידי במשחק ביום ראשון הוא העובדה שזה יהיה משחק בית אחרון לכמה שחקנים ותיקים שלנו.

    התוצאה ובעיקר המשחק עצמו נראים לי הכי שוליים שיש.
     
  8. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    משחק לפרוטוקול בלבד במיוחד עבור ניוקאסל שרק רוצה ללכת כבר לים ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה מעניין אם אשלי "הקמצן" יפתח את הכיס בקיץ וינסה לסייע לפראדיו לבנות קבוצה עם יומרות קצת יותר רציניות מאלה שהיו לה העונה.
    גם צ'לסי אם לא תהיה שום הפתעה באיווד פארק כבר עם הראש בפגרה ואין ספק שצפוי שם קיץ מעניין מאוד ולמען האמת אני כבר מחכה בקוצר רוח לסיום העונה שלהם כדי לדעת מי יאמן אותם.

    עוד משחק חסר כל משמעות הוא בין ווסט ברומיץ' לאברטון ואילו בלקפול ו-וולבס ינסו לנצל את העובדה שיריבותיהן כבר בים כדי לשרוד.
     
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    יש לי תחושה שוולבס תנצח את המשחק הזה, סנדרלנד חסרת עוקץ לחלוטין עם כל הפציעות שלהם בקו הקדמי. ססניון משחק חלוץ יחיד. וולבס מגיעה במומנטום טוב אחרי ניצחון חשוב מאוד בדרבי, הם כרגע נותנים את כל מה שיש להם.
    הקבוצה שאני הכי רוצה שתישאר היא בלקפול אבל לגביהם אני סקפטי הרבה יותר, נשאר להם לשחק נגד בולטון ומנ יו, לא רואה אותם עושים את זה.
    ברמינגהאם צריכה לנצח את פולהאם בבית ולסיים את העונה מבחינתה. היחידה שנותרה היא בלקבורן שבמידה ו-וולבס/וויגאן מנצחות היא נכנסת לבלאגן. מחזור האחרון היא במוליניו, יכול להיות חתיכת משחק.
     
  10. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    ליברפול נגד טוטנהאם

    מישהי מהן באמת לדעתכם רוצה להגיע לליגה האירופית?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/11
  11. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    ליברפול מן הסתם, קני אמר שהכי חשוב זה להבטיח את המקום באירופה וגם סוארז וריינה אמרו את זה בריאנות לאתר הרשמי. אני מאמין שעמוק בלב גם טוטנהאם ורדנאפ רוצים, אבל עכשיו זה כבר לא ממש בידיים שלהם.
     
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    יש לליברפול מסורת אירופית שלמעט מאוד מועדונים באירופה יש, זה כולל גם את גביע אופ"א ואני לא אתנגד להביא עוד גביע כזה לאנפילד. שטוטנהאם ורדנאפ יהנו מהפוקוס שלהם על הליגה, וגם בלי ליגה אירופית אני אשים קצת כסף שהם לא מסיימים 4 בעונה הבאה.

    רדנאפ אולי לא רוצה אבל דניאל לוי ושות' בטוח רוצים וכנ"ל ההנהלה שלנו. לא אוהב את הסיכויים שלנו למשוך שחקנים נורמלים בלי לשחק באירופה בכלל, גם אם זה לא ליגת אלופות.
     
  13. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני לא יודע עד כמה תהיה לנו בעיה למשוך שחקנים אם (חס וחלילה..) לא נעפיל לליגה האירופית, אחרי הכל יש סנוניות של בנייה והתקדמות אצלנו ואני לא חושב שהרבה יסרבו לליברפול, אחרי הכל אנחנו זה לא טוטנהאם.
    לעומת זאת, הבעיות של טוטנהאם זה פחות בלמשוך שחקנים חדשים אלא לשמור על מה שיש להם. מילא בייל, אבל VDV ומודריץ' לא ממש ירצו לחכות עוד עונה לסיכוי הקלוש לסיים בטופ-4 ואני ממש לא רואה אותם נשארים אם אנחנו ננצח ביום ראשון.
     
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    אני לא חושב שכולם יעזבו אם ספרס תסיים 6 ומטה. לא ברור עד כמה שחקנים מציבים תנאי של גביע אופ"א במעבר לקבוצה, רק לגבי ליגת האלופות זה ידוע כפרט חשוב, וגם זה תחת ספק מסויים. תזכרו למשל שאת קיוול וג'ו קול משכנו דווקא כשהיינו בעונה של גביע אופ"א ולא ליגת אלופות. עזוב את זה שהיום זה נראה כמו 2 העברות רעות, בזמן הגעתם זה נחשב כרכש מצויין.
    בכל מקרה, זה לא רלוונטי רוצים או לא רוצים, טבעי שנשאף לסיים במקום הגבוה ביותר האפשרי וכך נעלה למשחק ביום ראשון, כדי להבטיח את המקום ה-5.
     
  15. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני לא יודע אם כולם יעזבו או אפילו אם אחד מהם יעזוב. בכל זאת הם תחת חוזה וזה גם תלוי במנג'ר ובבעלים ועד כמה הם מוכנים ללכת רחוק כדי להשאיר אצלהם את השחקנים, וזה גם תלוי בהצעות ש(אם) יהיו. ועם זאת לא נראה לי שהסטארים הגדולים של הספרס ירצו לחוות עונה חסרת אירופה עם סיכוי לא גבוה להעפיל בחזרה לצ'מפיונס. אופ"א, יורופה או צ'מפיונס - עדיין זה מפעל מעניין מאוד עם פוטנציאל ללילות מרגשים בWHL/אנפילד ועם גביע שאפשר להניף בסוף הדרך. אני חושב שזה כן שיקול ששחקנים כן שמים אליו לב, והדוגמאות עם קיואל וג'ו קול רק מחזקות את הטענה.

    ואם נעלה כמו במשחקים האחרונים, אני לא ממש דואג...:)