המלצות ווינר ליום שבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י winnerhack, ‏14/5/11.

  1. winnerhack Member

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    3
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלו תקצירים בלבד, להרחבה על כל אחד מהמשחקים מוזמנים לעיין כאן http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/multi.Xxx

    פאריס סן-ז'רמן-ליל: שתי הקבוצות שחוקות למדי ועוד צפויות להן משימות קשות בשלושת המחזורים שנותרו לסיום הליגה הסדירה. עבור פריז, שרודפת אחרי המקום השלישי (וההעפלה לליגת האלופות), המשחק מהווה הזדמנות יחידה לזכות בתואר כלשהו במהלך העונה. עבור ליל, ששואפת להגדיל את הפער ממארסיי השנייה מעבר ל-4 נקודות, זו הזדמנות פוטנציאלית להשלים דאבל (אם אכן תזכה באליפות). שתי הקבוצות מגיעות בכושר מצוין לאחר שלא הוכרעו למעלה משישה משחקים ברציפות. ההערכה היא ששתי הקבוצות ישחקו בעיקר כדי לשמור על רשת נקייה ויימנעו ממהלכים מסוכנים, וכי המשחק יוכרע לאחר 90 דקות. ההמלצה לפיכך היא X ביחס של 2.65, 2/10 יחידות.

    מנצסטר סיטי-סטוק: סטוק סיטי מציגה כדורגל התקפי ואטרקטיבי, ומצויה בפורמה נהדרת בתקופה האחרונה, ללא הפסד ב-5 משחקיה האחרונים ועם ניצחונות מרשימים על ארסנל ובולטון. מנצ’סטר סיטי תחת מנצ’יני הפכה לקבוצה איטלקית טיפוסית – טובה מאוד על הנייר, דגש מופרז על הגנה ומשחק שוטף על תוצאה. בששת המפגשים האחרונים ביניהם סיטי הצליחה לנצח פעם אחת בלבד. אני סבור שהמשחק הזה יגלוש להארכה, ומוכן לסכן 5/10 יחידות על תיקו ביחס של 3.15. גיבוי (2/10 יחידות) יישלח על ניצחון של סטוק ביחס של 3.95.

    סנדרלנד-וולבס: המשחק הזה חשוב לוולבס הרבה יותר מאשר לסנדרלנד, וההערכה היא שהאורחת תעשה הכל כדי שלא להפסיד כאן.החדשות הגדולות מבחינתו של מיק מקרתי השבוע הן חזרתו של קווין דויל החלוץ לכשירות מלאה. נראה שהוא יפתח בספסל. לוולבס אין מאזן חיובי נגד סנדרלנד בחוץ, ובארבעת המשחקים האחרונים ששיחקה שם היא נחלה הפסד. למעשה, הניצחון האחרון שוולבס רשמה בסנדרלנד היה ב-1993. בסיבוב הקודם וולבס הצליחה לנצח בביתה 3-2. סנדרלנד אמנם ניצחה 2 מתוך 3 משחקיה האחרונים, אולם הקבוצה מוכת פציעות ותעדיף לסיים את העונה מהר ככל האפשר מאשר להתמודד עם קבוצה שנלחמת על חייה. הניצחון נגד בולטון היה מרשים למדי, אבל בולטון היא קבוצה שמסוגלת להרשות לעצמה לוותר, בעוד שהיכולת של סנדרלנד בבית במהלך שנת 2011 הייתה מחרידה. וולבס שיחקה היטב בשבוע שעבר נגד ווסט ברום – שהייתה חלשה מאוד – ומיק מקרתי יבקש להמשיך לשחק כדורגל חיובי. חזרתו של קווין דויל עשויה להועיל משמעותית לקבוצה, בעוד שניצחון כאן יבטיח את עתידה. הפציעות שמלוות את סגל המארחת לא יעזרו לה כאן, ולכן לוולבס יש הזדמנות רצינית לזכות במלוא הנקודות שיבטיחו לה עונה נוספת בפריימר ליג. 2 ביחס 2.45, 2/10 יחידות.

    ווסט ברומיץ-אברטון:בסיבוב הקודם ניצחה ווסט ברום 4-1 בגודיסון פארק. אבל המשחק הזה כל כך חסר משמעות מבחינת שתי הקבוצות כך שאני מתקשה לראות כאן דאבל מתהווה. היכולת של אברטון בתקופה האחרונה מקנה לה יתרון מסוים לקראת המשחק הזה, אף שהיא ממעטת לנצח בחוץ בעונה זו. למרות שיש סיכוי סביר שהמשחק יסתיים בתיקו, נדמה לי שאברטון תוכל להמשיך את המומנטום מהמשחק האחרון ולנצח גם כאן, ובפרט לאור הטעויות הקשות בהגנתה של ווסט ברום במשחקה הקודם נגד וולבס. 2 ביחס 2.55, 2/10 יחידות.