ראש בראש: ארסן ונגר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏30/6/11.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אנחנו ממשיכים בפינת הראש בראש, והפעם על המוקד: ארסן ונגר, האיש שהגיע כאלמוני לארסנל, גרם לכולם לאכול את הכובע כשהוביל את המועדון להישגים מרשימים, אבל בשנים האחרונות מנסה דרך חדשה שלא מוכיחה את עצמה בתארים. שני תותחנים מתווכחים האם הגיע זמנו ללכת.

    בעד ונגר/בני (Dennis Bergkamp)

    זה נכון יהיה לומר שבכל מועדון אחר, גורלו של ונגר היה נחרץ מזמן. שש שנים ללא תואר, התעקשות יתר על שחקנים שלא סיפקו את הסחורה, רכש שלא פתר את בעיות הקבוצה, הזנחת החלק האחורי והשער, תירוצים מרתיחים בתקשורת ועוד טעויות שביצע, מאפשרות להבין באמת את אוהדי ארסנל שרוצים לראות את הפרופסור בחוץ.

    עם זאת עושה רושם שמשהו השתנה אצל ונגר. יתכן בהחלט שהעונה האחרונה היתה סוג של "הקש ששבר את גב הגמל" עבורו, שחקנים כמו דנילסון, רוזיצקי, אלמוניה וסקילאצ'י נזרקו לספסל וכרגע עושה רושם שהם כבר לא ממש בתוכניות לעונה הבאה, הרכבים רציניים החלו לעלות בגביע הליגה כדי להפסיק כבר את בצורת התארים, ודיווחים בלתי פוסקים בתקשורת מספרים על כך שונגר עושה הכל על מנת לחזק את הקבוצה במספר שחקנים, כשההתמקדות העיקרית היא במציאת שני בלמים חדשים. פיל ג'ונס (לפני שחתם ביונייטד), סמבה, קייהיל וג'אגיילקה מקושרים אל ארסנל ללא הפסקה ו-ונגר עצמו צוטט בתקשורת כשהוא מודה בבעיה בהגנה ובצורך בחיזוק שם.

    ארסנל סיימה את העונה החולפת בצורה כואבת מאד. עונה שבה איבדה יתרונות שוב ושוב ועברה השפלות שונות, גרמו לאוהדים ואפילו לשחקנים להתפרץ. שריקות בוז ומחאות של אוהדים, כמו גם תלונות לגאזידיס בפגישה שלו עם האוהדים, מביעות את התיסכול הרב של האוהדים, ושחקנים בכירים בקבוצה כמו פברגאס, נאסרי, ואן-פרסי וראמזי צוטטו בתקשורת כשהם אומרים שהקבוצה זקוקה לרכש. גם אם אוהדים סקפטיים במיוחד רוצים לחשוב שכלום לא השתנה, ונגר רואה את ארסנל שלו קורסת מול העיניים, ולי אין ספק שזו הסטירה שאותה הוא היה צריך.

    כמו כן הרעיון של לפטר מאמן הוא יפה בתיאוריה, אבל גם צריך לחשוב על מחליף. כיום אין מאמנים יותר מדי מוצלחים בשוק שיכולים להחליף את ונגר, והסיכון בהגעה שלהם לקבוצה הוא בהחלט לא קטן יותר מהמשך דרכו של ונגר.

    ונגר הוא המנג'ר הגדול ביותר בהיסטוריה של הקבוצה, הוא בנה מכונת כדורגל מלהיבה שנתנה לאוהדים רגעים בלתי נשכחים, זכה בתארים ועשה היסטוריה אצלנו. לכן הוא זכה לקרדיט שאף מנג'ר אחר בעולם לא זכה לו, וכך נוצרה לה יהירות מצידו - העונה האחרונה היא באמת כזו שאפשר להאמין שתגרום אצלו לשינוי.

    מבחינתי ההיסטוריה, הקשר שלו למועדון וכמובן גם הכישורים שהוא כבר הוכיח בעבר כמנג'ר, נותנים לו את הצ'אנס האחרון לעונה הקרובה. הבעיות יותר גלויות מאי פעם והגיעו למצב שאפילו הבוס מודה בהן, וברור לי שהוא משקיע מאמצים גדולים מאד לפתור אותן, בניגוד לשנים קודמות. במקרה של עוד קיץ מאכזב ועונה נוספת ללא תואר, כנראה שכבר לא תהיה ברירה אלא להיפרד.

    נגד ונגר/אלעד (Ian Wright)

    אם אלכס פרגוסון לא היה זוכה בשום תואר בשש השנים האחרונות במנצ'סטר יונייטד הוא כבר היה פורש. רוברטו מאנצ'יני לא יקבל שש שנים רצופות כמאמן מנצ'סטר סיטי אם לא יזכה בשום תואר גם אם יהיה לו את הצעיף הכי יפה בעולם. זה גם תקף לגבי אנדרה וילאש בואש או כל מאמן צ'לסי אחר שעבד תחת רומן אבמרוביץ' מאז שהגיע לקבוצה. אז למה ארסן וונגר ממשיך לקבל כל-כך הרבה קרדיט? הגיע הזמן לשינוי.

    הסיבה שארסן וונגר צריך ללכת היא שהוא כבר לא עושה את העבודה שלו כמו שצריך בשנים האחרונות - הוא נשאר עקשן ונאמן לעקרונות שלו גם אם זה בא על חשבון הצלחת המועדון כקבוצת ספורט, כי הצלחות בארסנל של השנים האחרונות הן רק בפן הכלכלי וגם שם לא חסר מקום לשיפור. אז למה שהפעם הוא ישתנה? למה שהפעם הקיץ הזה יהיה שונה? מה ההבדל בקיץ הזה מכל הקיצים הקודמים שעברו על אוהדי ארסנל בשנים האחרונות?

    נמאס לי מלראות איך המועדון האהוב שלנו פעם אחרי פעם לא מסוגל לשמור על הובלה גם כאשר הוא מוביל 4-0 במחצית על קבוצה שרק עלתה ליגה. נמאס לי מלראות שוערים ובלמים אצלנו בקבוצה הבוגרת שלא היו מקבלים מקום בנוער של צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד. נמאס לי משחקנים שחושבים שהם גדולים תודות לטיפוח והפינוק של המאמן כאשר ברור לכולם שהם לא. נמאס לי לראות שחקני מפתח עוזבים אותנו עונה אחרי עונה. נמאס לי מלראות צעירים חסרי ניסיון מגיעים במקומם. נמאס לי לראות איך שחקנים כמו דנילסון ורוזיצקי נשארים שנה אחרי שנה בקבוצה ומקבלים עוד שדרוג בחוזה. באמת שנמאס לי.

    מעבר לכך שארסנל הפסיקה להראות אמביציה היא גם מתחילה לאבד את הזהות שלה הודות למנטליות הצרפתית הרעועה שארסן וונגר הנחיל בקרב הקבוצה. אחת התקריות המביכות מבין רבות בשנה האחרונה מבחינתי הייתה (אי) לחיצת היד של ארסן וונגר לקני דלגליש בסיום משחק הליגה בין ארסנל לליברפול בסוף העונה. האיש פשוט איבד את זה. צריך להודות, שום קבוצה אינה מושלמת ובכל קבוצה אפשר למצוא בעיות. גם בברצלונה של השנים האחרונות אבל ארסנל באמת זקוקה לשיפוץ משמעותי. התקשורת יכולה לראות את זה, יותר ויותר אוהדי ארסנל יכולים לראות את זה. היחידים שאינם יכולם לראות את זה הן ההנהלה וארסן וונגר עצמו.

    זה דיי ברור למה אני מאחל ואני יודע שאני (כבר) לא לבד בדעה כזאת. הזמן שלך ללכת, ארסן וונגר, היה כבר לפני שלוש שנים. תודה רבה על כל הזכרונות וההצלחות שהבאת למועדון, חבל רק שהם היו כבר לפני כל-כך הרבה זמן שאני כבר לא באמת זוכר אותם. ארסנל הייתה לפנייך ותהיה גם אחרייך.

    http://www.topnews.in/files/Arsene-Wenger302.Xxx
     
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    בסופו של דבר אני מסכים שזה ללא ספק חייב להיות קיץ המפנה מבחינת ארסן ונגר וכל הדרך שלו בארסנל. אם הוא מסיים את חלון ההעברות הזה עם תיקון של חלק מהליקויים (לצפות ממנו שיכסה את הכל זה מוגזם) אני חושב שמגיע לו עוד צ'אנס אחרון, וזה למרות שאני לא אוהב אותו במיוחד. קצת קשה להצביע עוד לפני שאנחנו יודעים מי בא ומי הולך מבחינת ארסנל, אבל אם ההתנהלות של ונגר תהיה כפי שמצפים ממנו האוהדים אני חושב שכדאי לתת לו עוד צ'אנס. אם לא - אני מאמין שארסנל פשוט לא תצליח לסיים בטופ 4 בשנה הבאה ואז מן הסתם הוא יהיה חייב ללכת.
     
  3. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    ללא ספק דילמה קשה מאוד, ולא משנה אם מישהו בעד או נגד - מעשיו של ונגר במועדון, ופילוסופית הכדורגל שהנחיל (או ניסה להנחיל) בהחלט ראויים להערכה. עם זאת, לא בכל מקום זה קל לבנות על אקדמיית הנוער, שחקני נוער יכולים להיות מבטיחים מאוד כצעירים אך בקפיצה הענקית לקבוצת הבוגרים פשוט ליפול. מעטות הקבוצות שבאמת מסתמכות על שחקניה הצעירים וזה משהו שקשה מאוד לונגר לקבל. אני חושב שהיא שינה מעט את גישתו, אבל אני לא חושב שהוא לגמרי מפנים שהוא זקוק לניסיון וכוח בקבוצתו.

    אם הייתי שומע אותו מדבר על הצורך בשחקני חיזוק בעמדות הבלם והשוער, הייתי ממליץ לאוהדי ארסנל לתמוך בו ולהאמין שאולי ונגר באמת החליט שהגיע הזמן לשינוי. למרות שנראה שונגר ישנה משהו - כפי שראינו בטיעונים בעדו הוא כבר שינה - אני לא חושב שזה יספיק לארסנל אם ברצונה לזכות באליפות.

    הבעיה היא שכרגע אין ממש מאמן שיכול להחליף אותו. אילו היה מישהו שאפשר לסמוך עליו 'לבנות מחדש' את המועדון הייתי בהחלט בוחר בעד לפטר אותו, אבל כיוון שאני לא רואה מי מסוגל לקחת את תפקידו אני חושב שכרגע לתת לו עוד שנה ולבדוק מה הוא משיג ואיך הוא פועל זו האופציה הטובה ביותר.
     
  4. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ונגר הביתה וגם גאזידיס וכל ההנהלה.
     
  5. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    אם מדברים נטו מבחינת הישגים, ונגר צריך ללכת הביתה.
    אז נכון, הוא קידם את אקדמיית הנוער ואת הצעירים בצורה יפה ומדהימה, ומגיעים תמיד גבוה, עד שמשהו מבחינה מנטלית מתפקשש ואז האוויר יוצא לכל השחקנים מהחורים ופה זה נגמר, קבוצה סימפטית, שהמילה כמעט מייצגת אותה יותר מכל.

    אני מאמין שקבוצה כמו ארסנל היא יותר מ'סתם' קבוצת צמרת שמפתחת צעירים, זו קבוצה שצריכה להיאבק בצורה רצינית על האליפות, וכלל כל התארים.
    שנה אחרי שנה אתה נוכח לדעת שכל הטראראם של תחילת העונה הטובה בד"כ זה פיקציה.
    בasoccer הקבוצה לא מתפקדת. יש לקבוצה פוטנציאל להתברג גבוה, אך עושה רושם שגם רכישות לא נכונות, ואולי שיטה לא כ"כ נכונה לקבוצה שונגר משריש בארסנל.
    אין, זה פשוט לא זה. זה תמיד קרוב, זה ליד כמו שצדי אומר, אבל זה לא שם.

    בשורה התחתונה: ונגר מאמן טוב, אבל מקובע מדי. צריך להודות בטעות - וללכת הביתה!
     
  6. The_Arsenal Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/07
    הודעות:
    4,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ונגר מיצה את עצמו. צריך לעזוב כי כל יום נוסף בתפקיד מהווה בשבילו נזק תדמיתי עצום שגורע מתקופה מדהימה שלו במועדון. אין מה לומר יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/6/11
  7. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שזה בכלל צריך להיות טיעון ושמעתי את זה גם מאוהדי ארסנל. אם לא נתן הזדמנות למאמן חדש אז איך נדע אם הוא מסוגל לקחת את התפקיד על עצמו או לא? מה עושה את AVB למאמן ראוי עבור צ'לסי והשאיפות שלה? מי אומר שהוא יצליח שם? אף אחד, אבל צ'לסי רצו והיו צריכים שינוי במועדון והם לקחו את ההחלטה הנכונה מבחינתם גם אם הוא לא יצליח וזה מה שחשוב. הם ניסו משהו חדש. אנחנו לא רק שלא מתקדמים לשום מקום אנחנו משנה לשנה הולכים אחורה. מי יודע, אולי כבר בשנה הבאה אפילו נהיה מחוץ לטופ 4.

    תמיד יש אופציות. כמובן שלא בכל מחיר אבל העבודה זה למצוא את האדם שהכי מתאים לתפקיד. הרי קרלו אנצ'לוטי ורפא בניטז הם מאמנים ברמה עולמית אם נרצה או לא. בזכות ולא בחסד. להגיד לך שמשניהם אני מחזיק? אני רחוק מלהיות בדעה כזאת ואני מעדיף את ארסן וונגר עליהם בלי לחשוב פעמיים. ארסן וונגר היה מאמן ברמה עולמית שהגיע לארסנל? ז'וז'ה מוריניו היה מאמן ברמה עולמית כאשר הגיע לצ'לסי? אלכס פרגוסון היה מאמן ברמה עולמית כאשר הגיע למנצ'סטר יונייטד? כמובן שלכולם היו קבלות ברמה כזו או אחרת אבל הם אף פעם לא אימנו במועדון גדול לפני זה. הרי בשביל להיות מאמן ברמה עולמית אתה צריך לקבל את ההזדמנות לאמן מועדון גדול. אני יכול סתם "לזרוק" לך עכשיו שלוש שמות שכל אחד מהם ראוי לדעתי לאמן את הקבוצה ולהוציא אותה לדרך חדשה: דיוויד מויס, יורגן קלופ ורודי גארסיה.

    אפשר "להריץ" פה שמות על ימין ועל שמאל. אני יודע שצריך שינוי וארסן וונגר הוכיח יותר מפעם אחת שהוא לא האיש שצריך להוביל את הספינה יותר.
     
  8. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנחנו הגענו לשלב שבו חייבים לשים את הרומן הממושך והיפה, ההזדהות העמוקה של ונגר עם המועדון והדיבורים על פילוסופיות ואידיאולוגיות בצד, ולבחון את הדברים בצורה קרה וביושר. ונגר הביא את המצב הזה ברובו על עצמו. במו ידיו והחלטותיו המועדון נכשל. בד"כ, יש לכך מחיר. בסופו של דבר, המציאות חזקה יותר מכל הויכוחים. סיום העונה האחרונה (וגם הקודמת, אבל הפעם זה היה הרבה יותר דרמטי) היה הרסני מבחינתנו, רק עכשיו אנחנו מתחילים לראות את התוצאות בפועל, עם מה שנראה כמו נטישת שחקנים המונית וקושי רציני מאוד בהבאת מחליפים ברמה גבוהה, שלא לדבר על חיזוק.

    זה אולי קצת מפתיע לאור המעמד הכמעט דיקטטורי של ונגר במועדון ולאור הגיבוי הבלתי נגמר שהוא מקבל מההנהלה, אבל לדעתי ונגר חי על זמן שאול. הלחץ עליו הוא ישיר וזה לא רק נרמז, זה נאמר חד משמעית במפגש של גאזידיס עם ה-AST. אם לא יהיה כאן שינוי של 180 מעלות עבור כל המועדון, שבמסגרתו אנחנו גם נזכה בתואר, ב-2012 יהיה לנו מנג'ר חדש. הטיעון של מי יחליף את ונגר הוא מנצח, אין לי תשובה לזה מעבר למנג'רים ברמה גבוהה מאוד שידרשו לקבל לידיהם תקציבי עתק שההנלה הנוכחית לא תוכל לספק להם (אלא אם כן הכסף ממכירות המסתמנות של כל המתנדנדים - ססק, נאסרי, קלישי - לא יבוזבז ויעמוד לרשותם, מה שקשה מאוד להאמין). אבל לחלק עצום מהאוהדים הגיעו מים עד נפש. אם כל הדברים האלה יתחילו לפגוע כלכלית במועדון בצורה משמעותית, במכירות כרטיסים, בחוזי פרסום ובמיוחד אם לא נעפיל לצ'מפיונס ליג, ונגר Will do the honorable thing, ואם לא - הוא יפוטר, זה בלתי נמנע. צריך מאמץ הירואי כדי למנוע את זה.

    אגב, זו חוכמה מאוד גדולה לומר בדיעבד שונגר היה צריך לעזוב לפני שלוש שנים. רק שלפני שלוש שנים, בסיטי לא היה כסף מזוהם מאבו-דאבי, המונחים ספ*ס וצ'מפיונס ליג היו רק בחלומות המתוקים של אוהדי הטינופות והכי חשוב - אצלנו עוד הייתה הבטחה אחרי עונה שבה באמת אף אחד לא ספר אותנו בעקבות העזיבה של תיירי הנרי. אז תרשו לי לגחך על הטיעון הזה...
     
  9. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    Shocking.

    בכל מקרה, אני חושב שוונקר פשוט מחרבן את כל מה שהוא עשה בארסנל ב15 שנה האחרונות. שחקנים מתים לברוח, אתם לא מביאים שחקנים חדשים ואתם לא מעידים עלש ום אמביציה או ניסיון לאיים על האליפות. או על כל תואר אחר בעצם, בעצם. וכל הנסיונות שלכם הם פתאטיים. אם אני אוהד ארסנך היום, אני נכנס לדיכאון, לא יוצא מהבית ואל רוצה לדבר עם אף אחד. יום קשה.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    ונגר מיצה את עצמו, כי הוא הפך לפנאט של הפילוסופיה שלו. ארסנל מועדון השגי, שעם כל הכבוד לעבודה הנהדרת של הצרפתי בשמונה השנים הראשונות שלו שם, הוא לא זה שהפך אותו לגדול. הוא הגיע למועדון עם 10 אליפויות שתמיד שאף להיות למעלה ולהאבק על תארים.
    במועדונים גדולים התארים בסופו של דבר הם הדבר הכי חשוב, ביחד עם יציבות כמובן.
    ונגר חי בסרט ולפי חדשות היום, ארסנל רק הולכת להחלש עוד יותר בעונה הקרובה.

    אתם יודעים מה? לקחת 3 אליפויות ב - 14 עונות מלאות בארסנל זה לא הישג כזה יוצא דופן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/6/11
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הסוגייה הזאת כל-כך עמוקה וחד-משמעית קשה להחליט. קודם כל אפתח את דבריי בכך שקשה מאוד עד בלתי-אפשרי לתאר את ארסנל בעוד שנה או שנתיים ללא ארסן ונגר. הקונצנזוס סביבו כבר מזמן נחלש וזו רק שאלה של זמן מתי הוא יעזוב. אני אפתיע רבים - אבל אני חושב שונגר צריך ללכת. נכון, גם בשש השנים שלה ללא תואר - ארסנל הייתה קרובה לא פעם, אם זה גמר הצ'מפיונס נגד ברצלונה ב-2006 אז ארסנל שיחקה נהדר ופיספסה רק בגלל החמצות של הנרי; אם זה ב-08\2007 אז ארסנל הוליכה את הטבלה במשך רוב העונה עד לפציעה ההיא של אדוארדו. אבל, בשורה התחתונה - עבור מועדון כמו ארסנל שש עונות הן פרק זמן בלתי-נתפס, לא האמנתי שארסנל תגיע לכזו תקופת בצורת. ארסנל איבדה את כוח ההרתעה והיא אלופה רק בלבעוט בדלי.

    אם ונגר היה מסוגל לשנות את הגישה שלו לא בהרבה - רק קצת - מצבה של ארסנל היה משתפר משמעותית והיא לבטח הייתה קוטפת עוד תואר אחד לפחות. בשנים האחרונות נראה שונגר מעדיף להיות נאמן למסורת, רוצה להמשיך להיות חתום על עוד 'תגלית' במקום לזכות בתארים. מספיק עם המדיניות הקמצנית הזאת ומתן צ'אנס מוגזם לשחקנים גרועים. חוקי המשחק השתנו.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    לטעמי הם לא השתנו. כל קבוצה עם הרבה חבר'ה צעירים שהצליחה, עשתה זאת גם עם שחקנים בעלי נסיון בהרכב.
    יונייטד של 95/6 הייתה עם ותיקים נהדרים כמו פליסטר, שמייקל, ברוס, אירווין, קנטונה המלך כמובן. גם ריאאן גיגז כבר היה שחקן די בשל.
    באיאקס של 94/5 תרמו מסניונם ותיקים מוצלחים כמו ריקארד, דני בלינד, VDS כבר היה בן 25 - שחקן בשל לכל דבר עם נסיון לא קטן בסופו של דבר. כנ"ל האחים דה בור ויארי ליטמנן. כולם שחקנים בני 23-25, לא ילדים בשום אופן.
    כשמסתכלים לעומק על ההישג האדיר של איאקס, בכל זאת רואים שזו לא הייתה כזו קבוצת נוער.

    ככה שהאמרה של אלן הנסן הייתה נכונה, רק שלא נאמרה על הקבוצה הנכונה.
    ונגר עצמו לקח אליפויות בקבוצה עם שחקנים בשלים ולא בקבוצה של ילדים.
    החוכמה היא לשלב בין הדברים ולא להיות פנאט לא של צעירים כמו ונגר עכשיו ולא של זקנים כמו שהיה לא מעט שנים במילאן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/6/11
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,331
    לייקים שהתקבלו:
    7,466
    אני לא סגור בדעתי על ונגר.
    ארסנל צריכה השקעה כספית גדולה כדי לחזק את הסגל לרמה של אליפות, השאלה היא האם היא קיימת, אני באמת לא יודע, יש אוהדי ארסנל שבטוחים שעומד לרשות ונגר תקציב רכש גדול והוא פשוט בוחר לא להשתמש בו כדי להוכיח לעולם שאפשר להצליח גם בלי לפזר המון כסף, לי קשה להאמין לזה איכשהוא, זה קו מחשבה לא שפוי ומשהו שאני לא חושב שאפילו ונגר מסוגל לו עם כל העקשנות, למרות שאין ספק שבכסף שכן יוצא אפשר וצריך להשתמש טוב יותר, 12 מ' פאונד על קוסיילני לדוגמא זאת באמת בדיחה.

    אני חושב שהכל תלוי באלטרנטיבה, להפטר ממאמן בקליבר של ונגר בשביל מאמן כמו מויס או קויל (שמות שעלו לא פעם ולא פעמיים בדיון של ארסנל בעונה האחרונה) זה לא פחות מטירוף, זה משהו שצריך לשקול רק אם מאמן מהקליבר הגבוה ביותר זמין ומראה נכונות לאמן בארסנל (כנראה בלי תקציב עתק).

    יכול להיות שהעונה הקרובה תהיה המבחן, אבל זאת מנטרה שטוחנים כל קיץ בשנים האחרונות, אין לי בזכרון הטרי קיץ שבו הרבה אנשים לא חזו את הנפילה של ארסנל מהטופ 4 אפילו, אבל כל עונה הם נשארים שם די בקלות להוציא את 2008 שהיה להם מאבק די עיקש עם אסטון וילה. אם נאסרי ופברגאס שניהם יעזבו זה יהיה קשה יותר מבשנים קודמות, תלוי גם מה אנחנו וטוטנהאם נעשה.
     
  14. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    כמובן שזוכרים אותו! גם ואת ההצלחה שלו. גם אם זה היה לפני הרבה זמן.
    ארסנל לפניו היתה מכונת Boring arsenal.
    ובזמן של ונגר היה קראו לה Brilliant arsenal.
    ארסנל אחריו ולפניו לא תהיה אותו דבר, זו תקופה מיוחדת.
    ארסן הביא לנו הרבה דברים יפים, כמו צורת המשחק וכל התארים שהוא זכה, בהם כולל דאבל.
    שחקנים כמו הנרי.
    בשנים האחרונות זה לא הולך טוב.
    עכשיו בקיץ הזה אי אפשר להעיף אותו אפילו לא קרוב לזה. ההנהלה בחיים לא תעשה דבר כזה.
    בשנה הקרובה אם נעוף מליגת האלופות מוקדם, ובגזירה המקומית השחקנים ישברו מנטלית יותר מדי בקלות. אז בשנה הבאה אפשר להיפרד, להודות לו על השנים הטובות.
    במידה והקבוצה מציגה עונה יפה בצ'מפיונס, מתקדמת בפריימיר-ליג, אז צריך להמשיך לתמוך בו. בכל זאת הוא מאמן מהטובים שיש. לא רוצים להיפרד ממנו בגסות בכל מקרה שיהיה שיעשו את זה בכבוד.
     
  15. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מבין את הצדדים. לא נעים שמועדון עם אמצעים כמו ארסנל מצוייד בסגל חלש בהרבה ממש שהיה יכול להיות לו. אני עדיין רומנטי, לא חושב שהתואר הוא מעל הכל ומאמין שהדרך חשובה יותר מהמטרה. ברגע ששניהם משתלבים, זה האידיאל. הכי חשוב מבחינתי, ששאלקה ישחקו יפה. בשל כך זה חלום מבחינתי מאמן כמו ונגר. מסירות קצרות, משחק על הקרקע, זה לא דבר כמובן מאליו באנגליה. ונגר הביא את הסגנון הזה לאי הבריטי שיונייטד וצ'לסי עוד שיחקו על כדורים גבוהים. ארסן גם הוכיח שאפשר לשחק יפה ולנצח, אבל זה כבר יותר קשה לשחזר על בסיס קבוע. אני לא הייתי משחרר מאמן שאני מאמין בדרך שלו, אף פעם. זה חלום של כל מועדון שיש מאמן קבוע ואין תרבות החלפת מאמנים זולה כל יומיים. פרו ונגר.