הדיון הרשמי של טוטנהאם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י ג'רמיין דפו, ‏2/7/04.

  1. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום נודע שהרכישה הראשונה של צוות המוחות ב"ווייט הארט ליין"(סנטיני,יול,ארנסן)היא של רודריגו דפנדי בלם ברזילאי מקרוזיירו שנחשב לבלם העתיד של ברזיל.אדגר דווידס אמור להחליט בימים הקרובים טוטנהאם או ליברפול.בשבועות הקרובים צפו לשמות יותר מוכרים שיגיעו לספארס 30 מיליון לי"שט מוכנים לרכש
     
  2. NewcastleFan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/04
    הודעות:
    1,429
    לייקים שהתקבלו:
    0
    30 מיליון ליש"ט???????? COME ON!!!! אני מעריך שאולי חצי מזה.מאיפה תקריצו 30 מיליון לרכש? אלא אם כן מליונר יהודי מהאמפסטד שבצפון לונדון ייתרום כמה מליונים.................................
     
  3. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תתפלא, ג'רמיין- טוטנהאם היא קבוצה בעלת משאבים כלכליים רציניים, מהגדולים בפרמייר ליג. גם בקיץ שעבר ספרס לא היו מי יודע מה חסכנים, והיו שנים שבהם טוטנהאם בזבזה 20 מיליון בשוק ההעברות בכיף. אני לא יודע אם היא אכן תעמיד לסאנטיני 30 מיליון פאונד הקיץ או פחות, אבל אפשר בהחלט לצפות לכמה שחקני רכש חדשים שסאנטיני יביא איתו, ורכש נדיב. רק שהסיכוי שהם יהיו מנבחרת צרפת כרגע נראה לא גבוה במיוחד...

    עניין מנהלתי קצר: הודעה כזו במובהק שייכת לדיון ההעברות והשמועות, שלא מפסיק לתפקד. הדיון שנפתח כאן לגבי טוטנהאם, ולגבי כל קבוצה אחרת, הוא לא מיני דיון חדשות קבוצתי. הדיון הזה יוקדש להכנות של טוטנהאם לפתיחת העונה, מה צריך לשפר בקבוצה, דעות ופרשנויות על השחקנים שמגיעים והולכים, על השינויים בצוות המועדון (ארנסן את סאנטיני) וכו'. יש הרבה מה לדבר על ספרס, אבל את ענייני החדשות תשאירו לדיון החדשות. תודה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  4. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,151
    לייקים שהתקבלו:
    382
    קודם כל טוטנהאם צריכה לרכוש בלם. לדלי קינג, שתמיד חשבתי שהוא שחקן בינוני, ראוי להזדמנות נוספת לאחר היורו המרשים שנתן. אנתוני גארדנר יכול לשחק כבלם מחליף, אין לו מקום בהרכב הפותח אם טוטנהאם רוצה להילחם בצמרת הפריימרשיפ (משימה שתהיה השנה קשה בהרבה מבשנה שעברה). שחקנים (?) כמו גארי דוהרטי לא צריכים יותר לעלות בהרכב.

    הרכישה של רובינסון בהחלט מאד תעזור לספרס אם יהיה בכושר סביר, הגיע הזמן להחליף את קייסי קלר החלש. אין לטוטנהאם מגן שמאלי אחרי עזיבתו של ציגה וגם את העמדה הזו היא צריכה לחזק כמו גם את עמדת הקשר האחורי. דווידס יהיה בחירה מצוינת לתפקיד, למרות האישיות הבעייתית שלו.

    יש לי הרבה כבוד לסנטיני למרות היורו העלוב שעברה צרפת, ואפשר לומר שחלק גדול מהכישלון הוא באשמתו. עם התקציב המכובד של טוטנהאם (לא 30 מליון פאונד אבל בהחלט מאד גבוה) הוא יכול להפוך אותה לקבוצה שתתמודד על המקום לליגת האלופות.
     
  5. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש מיליונר יהודי קוראים לו דניאל לוי והוא מגיל קטן מנוי בליין והוא הבן אדם האמיתי מאחורי המהפכה.לא לשכוח שכבר שילמנו 10 מיליון על דפו ורובינסון. כבר שנים שאנחנו שורפים המון כסף על עגלות,בן תאצר 5 מיליון,כריס פרי 5 מיליון,בובי זמורה2 מיליון,ועוד........זהו השקרים נגמרו הולכים על איכות כי טוטנהאם זה לא סתם מועדון זה ענק לוחש שעומד להתעורר בשנים הקרובות כדי לחזור להיות הגאווה של צפון לונדון :aaa021:
     
  6. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    OR NOT
    :aaarofl:
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    דפנדי הוא לא בלם אלא מגן שמאלי.

    בקשר לשינוים שטוטנהם צריכים לעשות.
    אני מצטרף לדעה שטוטנהם חייבת בלם נוסף ליד קינג שהוכיח שאולי יש בו את החומר להיות בלם מוביל.
    וכן, קשר אחורי אחד לא יספיק.
    מכיוון שלא מילנר ולא באט נחתו בטוטנהאם, לדעתי הבאת ואן בומל בנוסף לדווידס תיתן לטונהאם קישור מעולה.
     
  8. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חמש עמדות צריך היה לחזק לפני בוא ארנסן: שוער, בלם, מגן שמאלי, קשר אחורי, שחקן כנף.

    שוער כבר הגיע, אני מניח שעל דפנדי בונים לטווח ארוך אבל לא להשתלב בקבוצה הראשונה עוד העונה. אני מקווה שזה המצב. אסור יותר להיבנות על הצלחות לטווח ארוך. חייבים הצלחה מיידית עוד העונה! וזו בדיוק הסיבה שאני רוצה שיביאו מגן שמאלי מהשורה הראשונה (ולא את ליזאראזו) כדי להכניס קצת הגיון למשחק האגפים של הספרס. עם כל הכבוד, כמה זמן אפשר לבנות על טאריקו?
    עמדת השוער מכוסה אצלנו לחלוטין, עם רובינסון, קלר ופאלופ.

    בלם - לא שולל חזרה לכושר של ריצ'ארדס, גם לא תמצאו אותי בוכה אם גארדנר יפתח, למרות שבמקרה כזה מישהו חיייב לעבוד על כימיה בין הבלמים. סאנטיני ידוע בחובב 4-4-2 כך שהחצי 5-3-2 מעונה שעברה ייכחד, וטוב שכך.
    מה אני מצפה מהעונה הזאת? שג'וני ג'קסון ורוהאן ריקטס יעשו את הישורת האחרונה ויהפכו לשחקני פרמיירשיפ לגיטימיים. אנחנו צריכים אותם. גם את סטיבן קלי, למרות שמעמדו כמגן ימני מחליף תיפגע אם יביאו מגן שמאלי חדש, ואז טאריקו יהפוך למגן מחליף לשתי העמדות.

    קשר אחורי - מן הסתם העמדה שהכי זקוקה לחיזוק אצלנו. חייבים שחקן שיוכל לרכז את מהלך העניינים באמצע המגרש, וזה חמור. כאן צריך מישהו שיוכל לסחוב לאורך עונה שלמה, ולא פצוע כרוני, לכן אולי טוב שירדו מואן בומל.

    כנף - כיום לטוטנהאם יש שני שחקני כנף - סיימון דייויס וג'וני ג'קסון, בכל הסגל. זה חמור, ואנחנו צריכים עוד שני שחקני כנף כדי שמשחק האגפים יהיה יציב. פנטזתי על רומדאל וגרונקיאר, אבל שוב ישנו בעמידה. גם את מילנר פספסנו, נראה מה יש להנהלה להציע.

    ועל ההנהלה - אני חייב לומר, שארנסן נראה לי בן אדם מדהים. כמה שקט שהוא משרה, זה משהו שאי אפשר לתאר. סאנטיני מאמן נפלא, ואני מקווה שהוא ישתלב במערכת, כי צריכים אותו.
    יול - לא מכיר אותו, אבל אם הוא יצליח לפתח מוסר עבודה עם סאנטיני - דיינו.

    הרבה זלזול כלפי הספסרס נרשם מצד אוהדי ניוקאסל בפורום, שנראה לי די מגוחך ונובע בעיקר מבורות. מספיק לבקר בקומפלקס האדיר שנקרא וייט הארט ליין, להשקיף מבחוץ על המשרדים האדירים של המועדוןף להעיף מבט על האצטדיון המטופח, חדר העיתונות המפואר וחדרי ההלבשה המפנקים כדי להבין שטוטנהאם היא אחד המועדונים העשירים בליגה, וכן 0 לטעמי יותר עשירים גם מניוקאסל. טוטנהאם הוציאה לא מעט כספים בשנים האחרונות, אמנם על רכש גרוע לצערי, אבל היא עדיין אחד המועדונים המפוארים באנגליה, וגם העשירים בה. אמנם אחרי היונייטד צ'לסי וליברפול, אבל יש לנו גב כלכלי חזק מספיק.
     
  9. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמעט שכחתי - חייבים גם להיפטר מכל האאוטלט שנשאר באצלנו, ובכך אני תכוון שבונייבסביץ', אסימוביץ' ואולי גם רברוב, אלא אם סאנטיני יתרשם מקשישא, חייבים לראות את הדלת החוצה.

    לא להביא יותר בלקניים לקבוצה.
     
  10. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם והתקשורת האנגלית שלכם. אדגר דווידס אמור להחליט בימים הקרובים ברצלונה או אינטר מילאן. לפי הדלפות ממקור בלתי ידוע ל"אל מונדו דפורטיבו" (הסוכן שלו רוברט גירלינגס?) הוא יבחר באינטר.
     
  11. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה יודע, יש פעמים שהתקשורת האנגלית גם צודקת (גם תרנגול עיוור תופס גרגר), וזה לא שהתקשורת הספרדית היא האמינה בעולם, ואיננה צהובה ומסלפת דיווחים. כל סאגת אדגר דווידס מסובכת למדי, לא מעט תודות ליחסי הציבור של השחקן, כך שגם מעבר לפרמיירשיפ איננו בגדר הביזארי. כן, אפילו לספרס...
     
  12. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,151
    לייקים שהתקבלו:
    382
    העיתונות האנגלית הרבה יותר סנסציונית אבל גם בספרד ראינו ידיעות כמו "הנרי בדרך לריאל" או "ואן-ניסטלרוי בדרך לריאל".
     
  13. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חזרה לעניינינו, כמדומני הנושא הוא לא העיתונות האנגלית מול העיתונות הספרדית אלא טוטנהאם הוטספר.
     
  14. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רצינו בלם אז איגור טודור הקרואטי בן ה26 מיובנטוס כמעט סגור.לגבי הווייט הארט ליין שהוא אחד האיצטדיונים הקומפקטיים והמדליקים באנגליה:במועדון רוצים להגדיל תכולה ל50.000 אבל עדיין לא קיבלו מעיריית לונדון אישורים לכך שהתנועה תשונה,יש בעית תחבורה מסביב למגרש ולפעמים אנשים מחנים את הרכב חצי שעה מהאיצטדיון,גם תחנת הרכבת הקרובה seven sisters רחוקה חצי שעה הליכה והפקקים אחרי משחקים פשוט אדירים.הופס אני רואה שמדברים על נונו ולנטה אני חייב להתקשר לדני לוי
     
  15. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אתה כבר מתקשר לדניאל לוי, שאל אותו בבקשה איך הוא פספס את: ג'ו קול, לי בוייר, רומדאל, גרונקיאר, מלכיוט, סקוט פארקר וכל זה רק בשנתיים האחרונות (יש לי עוד, סתם שתדע, זה רק מה שעלה לי לראש).

    טודור שחקן מצויין, עם התכונה הטוטנהאמית המובהקת להיפצע כל שתי דקות. שלא יביאו אותו, הבן אדם לא סגר יותר מ-20 משחקים לעונה במשך חמש שנים.