בהמשך לדברים שנכתבו בפורום האנגלי

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Hammers Fan, ‏13/7/04.

  1. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיגו פירסם לינק באחד הדיונים בפורום האנגלי שפשוט הקפיא לי את הדם...

    קראתי חלק מהתגובות בנוגע ליהודים ושחורים ולומר שהזדעזעתי זה אנדרסטייטמנט. זה פשוט נראה כאילו האנטישמיות וגזענות של שנות ה20 חוזרת על עצמה היום, באירופה הנאורה של שנות האלפיים. אני לא טוען שהשלכות של הגזענות של לפני 80 שנה תהיינה אותן השלכות גם הפעם, אבל אם הייתי יהודי שחי בין אנשים שכותבים את הדברים שכתובים בפורום הזה, הייתי אורז את המזוודות ועולה על הטיסה הראשונה לבן-גוריון...

    כשאני קורא דברים כאלה, אני אסיר תודה שאני יהודי שחי בין יהודים ולא בא במגע עם הרוצחים בפוטנציה האלו. אז עם כל הבעיות הבטחוניות, הכלכליות והחברתיות, ועם הבושה במנטליות של הישראלי הממוצע שגונב מגבות וצועק בכביש, אני מעדיף להיות כאן מבשום מקום אחר.

    מצטער אם זה נשמע לכם כמו הרבצת ציונות, אבל הייתי חייב לפרוק את זה (בכל זאת רגע נדיר, להיות גאה ב"ישראליות" שלי).
     
  2. יוגב אסולין Guest

    מסכים איתך.. הייצוג של ישראל ביחס לעולם הוא נוראי. מציגים אותנו שאנחנו שוחטים אותם בשטחים שהם לא יכולים לצאת מהבית ולא כלום. ובעצם מה שזה גורם זה ליחס דומה (למה שהם חושבים) בעולם כלפי היהודים. הדבר הזה נוראי מאוד בזמן האחרון עם אסונות גדולים ודברים מזעזעים שאנחנו שומעים כלפי העם היהודי. וכל זה עוד אחרי כל ההסברים על מה זה אנטשמיות כל ההסבר על הנציאזם על הניסיון של שינוי בעולם לשנות את הדברים האלה. עם עכשיו אנשים מגיעים להחלטות שמביעים אותם למשעים שלהם כניראה שהמצב של היהודים בעולם הוא באמת נוראי. קשה מאוד לחיות עם המלחמה הזאת גם פה בתוך הארץ וגם בעולם כולו צריך מצד אחד ליזהר מכולם מצד שני תמיד צריך להצדק כלפי העולם להראות להם שאנחנו בסדר. זה מצב אסבורדי פשוט...

    בקשר לזה שהיית עולה לארץ עם היית יהודי אז יש גל עלייה די גדול בשנים האחרונות בעיקר מהמדינות המפותחות (עלק) של אירופה. עם המצב הכלכלי פה היה טוב\נורמלי היו עולים הרבה יותר. האנשים שם חיים בפחד נוראי לצעד בלילה למקומות. הם מרגישים את נורא בגלל שהם יהודים ולא בצדק..

    וסיפור אישי קטן. לי שי דודים שגרים בצרפת. הם עובדים שמה בשוק (מקום מקובל לעבוד בו) אם מכירות. הם אומרים לי שהמון פעמים רבים איתם ומנסים לסלק אותם כל אחד מהאיזור שלו רק בגלל שהם יהודים. ושקונים אומרים להם בפנים שבגלל שהם יהודים אז הם לא מוכנים לקנות אצלם וגם יש גל של הרבה יותר פריצות לחנויות של יהודים וכו'.

    אז כמו שאמרתי המצב אמת עצוב.. ומה עושים נגד זה? אמממ שינוי התדמית של ישראל בעולם.. והחלטה של האו"ם על עונשים כבדים ומחמירים לגבי כל מי שמגלה גזענות בכל צורה שהיא. ניראה לי זה יכול להיות התחלה טובה. למרותש תאחלס רוב העולם מצביע בעד ימין קיצוני.. בעד תומכים אנטי יהודים והדבר עלול להוביל לאסון הבא.. מה שבטוח האסון הבא יוביל למלחמה שכמוהה לא ניראתה
     
  3. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    מילים כדורבנות

    גם אני נכנסתי עכשיו לפורום הזה, והתיאור המתאים ביותר הוא מה שכתבת: הקפיא לי את הדם...

    בושה שככה מתנהגים בני אדם...
     
  4. Roy Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,631
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תסלחו לי אבל שניה אחרי שגם לי קפא דם הגעתי להכרה מסוימת- אנחנו לא צריכים לשבת ולהודות לאל שאנחנו פה ולא שם ליד החיות אדם האלה.

    אנחנו צריכים להחזיר מלחמה. מי הם בכלל? חבורה של קוקסינלים שמתלהבים מלהיות מוזרים וחריגים. צריך להכנס בהם, ולהראות להם שבניגוד למה שהיה אז, הפעם אנחנו מגובשים, חזקים, ואם נרצה- נשתין עליהם בקשת עד שיטבעו.

    חבורה של נבלות. אני מציע שבאופן מסודר נירשם לשם אחד אחד ונביע את דעתנו על קייטנת היטלר הזו.
     
  5. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קראתי והתחלחלתי.
    עברתי ברוב הדיונים - גם על הערבים והשחורים ופשוט רציתי להקיא. כמה שנאה יש בעולם הזה, ועוד על המאפיינים השטחיים ביותר שאדם יכול לשפוט על פיהם. גועל נפש.
    אני פשוט נדהם כמה שטוף שנאה יכול להיות בן אדם.

    למרבה המזל, בכל מדינה מערבית מתוקנת, שלטעימ משם מגיעים האנשים האלה, אף אחד לא באמת סופר אותם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/04
  6. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    10 דקות אחרי שעברתי על הפורום יהודים שלהם והדם שלי עדיין קפוא, איזה רמה של שנאה..הדיונים שהולכים שם "להיות יהודי זה כמו להיות פדופיל", "למה אתה שונא את ישראל", "יהודים הם לא אנושיים".

    חבל לדעת שאחרי ששישה מיליון נפשות ואף יותר קיפחו את חייהם בגלל היותם משויכים לדת היהודית עדיין יש חלאות אדם שמוכנים להרוג ולעשות מעשים נוראים.
     
  7. יוגב אסולין Guest

    רוי המ שאתה אומר הוא לא מציאותי.. אתה מציא מלחמה נגד המוסלמים במדינות האלה שזה בעצם נגד כל אירופה.. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו דברים כאלה כרגע. מה גם ששוב זה לא גוף צבאי או מדיני שיוצא נגדך אלא זה בסה"כ אזרחים ונגד אזרחים שמה זה בעיה גדולה להתמודד...

    אולי כן נכון אותם אנשים שגרים במדינות האלה צריכים.. להתאחד לעשות דבר ואני בטוח שהם עושים (וגם יודע) דברים לאיחוד היהודים שמה לגיבוש שלהם ולהכל ביחד.. עד כמה זה עוזר.. לא ממש.. אבל הקהילות שמה די גדלו ודי נהיו יחד לאחרונה שזה כבר דבר טוב.
     
  8. Roy Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,631
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דבר ראשון יוגב- החלאות האלה זה לא מוסלמים. זה ניאו-נאצים. חבורה של אומללים שמנסים לחקות את הסבות שלהם יימח שמם וזכרם. הם לא מוסלמים מכיוון שגם מוסלמים הם אמורים לשנוא לפי האידיאולוגיה המקורית שלהם. המוסלמים אמורים להיות נחותים מבחינתם.

    *סתימת פיות של המנהל
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/04
  9. John Barnes Member

    הצטרף ב:
    ‏21/1/04
    הודעות:
    2,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחריי שתרשום להם בפורום שאתה יהודי וכו', המחשב שלך כנראה ייהרס...
    הרמה של הקיצוניות שם פשוט מחליאה, עצוב שיש עדיין אנשים שחושבים ככה בעולם. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx
     
  10. Roy Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,631
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן הא לא חשבתי על זה... באמת חראם על המחשב.

    אבל, זה לא עצוב שיש אנשים כאלה. זה מחליא. ויש הבדל. אני לא מופתע שהם עדיין קיימים החלאות האלה. אבל פשוט צריך להחזיר מלחמה בצורה כלשהי, ולהשמיד אותם סופית. וכן, אני יודע איך זה נשמע, אבל אני מאוד מאמין במשפט "הקם להורגך השכם להורגו". נכון שזה דיבורים באוויר, אבל נכון לעכשיו זה מה שאני מרגיש וחושב, לא שזה פרקטי באופן כלשהו.
     
  11. John Barnes Member

    הצטרף ב:
    ‏21/1/04
    הודעות:
    2,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אה ועוד משהו, אי אפשר להסביר לאנשים כאלה פנאטיים שיהודים הם לא באמת כאלה, פשוט הם כ"כ קיצוניים ששום דבר לא יצליח לשנות את דעתם.

    גם את היטלר אף אחד לא ספר בהתחלה, אז?.
     
  12. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כאלה חלאות אני מתפוצץ עכשיו מעצבים אם מישהו יכול להפיל להם תפורום או משהו בסגנון כמו שעשו לאתר הזה של יאסר עראפת זה יהיה אושר עילאי בשבילי.. זוהי פנייה נרגשת להאקרי המחשבים שבינכם.. תפרצו לאתר!!!
    ועצה למי שרוצה לכתוב שם משהו... תעשו את זה ממחש של בצפר... או משהו כזה.
     
  13. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    והאבסורד הוא - מכל מקום יש שם אנשים! לא האמנתי למראי עיני. צרפת, לוקסמבורג, ברזיל, פורטוגל, אנגליה, סרביה. כל מקום פשוט. תיכנסו לחברים חדשים ותראו. כל שיחה מתחילה ב-88. זוועה.

    צריך להפיל להם את האתר. לא ייתכן שיהיה דבר כזה באינטרנט.
     
  14. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    רק להסתכל על מה שכותבים שם גורם לי לרצות להקיא ולשים להם מטען מתחת לאוטו, אבל התשובה הכי טובה היא העובדה שיש לנו מדינה, חזקה, עמידה, ושהנאצים המזדיינים האלה לא יכולים לנו.
    לצערם ולשמחתינו, העם היהודי היה לפניהם ויהיה הרבה אחריהם ולא נולד הבן זונה שיעצור אותנו.
     
  15. שגיא Guest

    מזעזע. בהתחלה לא רציתי אפילו להיכנס לאחד הפורומים, אבל עשיתי את הצעד ואני מצטער. פשוט גועל נפש, התחלתי לקרוא דיון אחד, ופשוט הזדעזעתי. דעות שלא מבוססות על כלום ורק שנאה אובססיבית וקיצונית. מגעיל, פשוט מגעיל.