האלימות באשקלון חזרה - רימון על בית המנג'ר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. יוגב אסולין Guest

    אשקלון שידועה עם בעיה של אלימות סביב הקבוצה. ואני נמנע מהלגיד "בעיה של אוהדים אלימים" כי בעני מי שעושה את כל הבלאגן הזה בכל כמה חודשים זה לא ממש אוהדים. אלא יותר אויבים.

    המקרה שכרגע הפעם היה זריקת רימון (רימון אמיתי לא רימון עשן או רימון הלם). על הבית של המנג'ר של הקבוצה מנשה עלוואה. הרימון לא יתפוצץ (בעני זה גם כן מכובן, לא מטרה לפגוע רק לאיים).

    מנשה עלוואה הוא המנג'ר של הקבוצה. ולמעשה גם המאמן הבכיר. מנשה רכש בתחילת העונה ביחד עם יוסי פרטוק את הקבוצה. ושתיהם נחשבים לבעלים הפרטים של הקבוצה. יש כמה שרואים בצעד הזה כדבר טוב (בינהם אני). ויש כאלה שחושבים ששני האנשים האלה שקיבלו את בעלותה קבוצה לא ראוים לכך. בעיקר מנשה.

    הסיפור מאוחרי מנשה עלוואה שבגללו יש "אי רצון" שהוא יהיה בקבוצה הוא ככה.

    לפני כ3 שנים שנתה ירידה של הפועל אשקלון מליגה לאומית לליגה ארצית. היו באשקלון 5 מאמנים 2 מהם עשו 2 קדנציות (יענו 7 החלפות מאמנים בעונה). בין עלו שעשו 2 קדנציות היה מנשה עלוואה שעד אז נחשב לעוזר מאמן הכמעט קבוע של הפועל אקלון. מנשה היה פעמיים באשקלון בסופו של דבר ירד עם הקבוצה ליגה. לאחר מכן רצו להחתים אותו כמאמן שוב אבל האוהדים עשו ררעש לא כל הנהלה היתה מרוצה והוא מצא את עצמו מאמן ביבנה לאחר מכן בבת-ים. העונה הגיע מנשה עלוואה כרוכש הקבוצה. ובגלל שהקבוצה בבעלות שלו הוא מינה מאמן (משה טליאס) ומנשה הוא המנהל המקצועי של הקבוצה (במילים אחרות - מנג'ר) הרבה אנשים לא אהבו אתה צעד הזה של כניסה למשרת האימון בדלת האחורית ובגלל זה יש סביבו את הרעש.

    אני אישית יכול להבין את העניין שאנשים אולי לא רצו את מנשה אבל להגיע לרמה של ליזרוק רימון על הבית שלו (עם ילדים שאת חלקם אני מכיר אישית). זה כבר רמה ממש נמוכה וזה מחזיר את אשקלון אחורה. אותם אנשים שעושים את הדברים האלה לא נתפסים אף פעם ואני לא חושב שהם אוהדי הקבוצה או כאלה שמגיעים למשחקים

    נ.ב
    מיקרים בעבר
    פעמיים שרפו למנשה עלוואה את רכב הbmw שלו. בחצר של הבית.

    מיקרה דומה נוסף בעבר:
    בשנת 97=98 שנה שאשקלון היתה בליגת העל היו יריות על ביתו של יו"ר הקבוצה דאז. אריה האלשתוק. 2 הכדורים פגעו במשקוף של הבית. וכמו במיקרה הזה כניראה המטרה היתה רק לאיים ולא לפגוע.


    חבל שזה קורה באשקלון זה לא מה שיקדם אותנו לצערי!

    תגובת יו"ר הקבוצה אולי תגיע עוד מעט.
     
  2. Uli Uli Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    714
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פנאטים!!!
    מסוכן ביותר.....
    אני לא מבין למה תמיד צריך לגרר למצבים כמו זה?????
    חבל...
    יוגב, למה שונאים אותו כל כך?
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה לא חושב שהשאלה שלך קצת דבילית? אולי אם תתאמץ לקרוא את כל ההודעה של יוגב, תראה למה (נ.ב יוגב תשים קצת פסיקים ונקודות פה ושם, ומדי פעם שורה רווח ואוויר לנשימה. קשה מאד לקרוא את ההודעה שלך ויוצא שבסוף מדלגים עליה).


    בקשר לפרשה :

    אוהדי הפועל אשקלון בטח זרקו רימון מזוייף. אני לא מבין מה העניין הגדול. קצת תשומת לב זה כל מה שהם רוצים.

    הם לא ממש שווים את הדיון הזה.
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגיד, יש לך בעייה בהבנת הנקרא?

    חצי מההודעה של יוגב היא על למה הם שונאים אותו...

    ובקשר לנושא... זה לא מפתיע כבר... מישהו אמר שהוא מחכה לזה שיבוא האירוע האלים הבא באשקלון. שמע, אם חיו ככה עד היום, הם יסתדרו.
     
  5. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוד מקווה שזה לא אוהדים שעושים את המעשים האלה...
    כי אם כן זה לא מגיע למנשה, בלי להיכנס יותר מידי לנושא של השנאה, לא מגיע לבן אדם שמשקיע את כספו וזמנו למען הקבוצה לקבל יחס שכזה.
    וגם אם לא מרוצים ממנו זה לא הדרך!!
     
  6. יוגב אסולין Guest

    תיראה אני נגד מה שהיה.. וחושב שזה אפילו לא קשור ישירות לקבוצה אל לעיר עצמה.

    אבל יחד עם זאת... במקום מסויים יש צדק סביב בכל הנושא הניהולי באשקלון בשנים האחונות... לא זה הפיתרון אבל צריך לבוא פיתרון.. והרעיון של אימון בדלת האחורית לא הכי טוב.