The Coca-Cola Championship 2004/05

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Hammers Fan, ‏13/7/04.

  1. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    העונה טרם החלה, אבל בכלל לא משעמם תחת צילו הכבד של הפרימיירשיפ.

    חוץ משם נוצץ יש לליגה שש קבוצות חדשות שחיזקו אותה ועשויים להפוך אותה לצפופה אף יותר (אם זה בכלל אפשרי). אני לא חושב שלמישהו יש ספק שלידס, וולבס, לסטר, פלימות', ק.פ.ר וברייטון חזקות יותר מנוריץ', ווסט ברום, פאלאס, ווימבלדון, וולסול וברדפורד.

    העבודה בשוק ההעברות צנועה כרגיל, ורובן העברות חופשיות או השאלות, אבל נראה שכל קבוצה יודעת מה טוב לה ומתחזקת במקומות הנכונים.

    העברות בולטות עד כה:

    דרבי קאנוטי: טומי סמית' (סנדרלנד).

    איפסוויץ' טאון: ג'ייסון דה-ווס (וויגאן), קווין הורלוק (ווסט האם).

    לידס יונייטד: ג'וליאן ג'ואצ'ים (קובנטרי), דני קאדמטרי (ברדפורד), ג'רמיין רייט (איפסוויץ'), מייקל ריקטס (מידלסברו).

    לסטר סיטי: דיון דאבלין (אסטון וילה), ג'ארת' וויליאמס (נוטיגהאם פורסט), ג'ייסון ווילקוקס (לידס), ג'ייסון מקאטיר (סנדרלנד).

    נוטינגהאם פורסט: אנדי אימפי (לסטר), פול ג'ררד (אברטון).

    שפילד יונייטד: ג'ון הארלי (פולהאם), בארי היילס (פולהאם).

    סנדרלנד: סטיבן קאלדוול (ניוקאסל).

    וויגאן אתלטיק: פר פראנדסן (בולטון).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/04
  2. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תמיד ליגה משוגעת,תמיד מפילה אותי בהימורים,אין פיבורטיות !
     
  3. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל תמיד כיף להמר...

    האמת דווקא העונה נראה שלידס תהיה מין סוס בודד בצמרת. העלייה שלה די בטוחה לדעתי. ריקטס וג'ואצ'ים זה חוד קטלני לליגה הזו, ג'רמיין רייט זה אחד הווינגרים הטובים ביותר לרמות האלו, לקאדמטרי יש עוד מה למכור בקישור, ועם השאלה או שתיים אפשר לסדר משהו יציב בהגנה. הנה לכם כבר עולה אוטומטית אחת.

    אני די מתלבט לגבי העולה השנייה, או לסטר או פורסט. כן, כן אותה פורסט שכמעט ירדה ליגה בעונה החולפת. נראה שג'ו קינר עושה הכל כדי להשאיר את הסגל הסופר מוכשר שלו מחובר גם לקראת העונה הבאה. לטעמי אנדי ריד ומייקל דוסון הם שני כשרונות שמתאימים לצמרת הפרימיירשיפ, לא פחות. הקבוצה הייתה חסרת מזל על הפציעות של דייויד ג'ונסון, מספיק שהעונה הוא יחזור לכושר ממוצע- פורסט תקרע רשתות (מבלי שאפילו אמרנו מילה על מרלון קינג, שעוד לא עשה פריצה ממשית מאז המעבר מג'ילינגהאם).

    איפסוויץ' עשתה לדעתי טעות שהקלה ראש ו-וויתרה על חלק מהארסנל האדיר שלה בהתקפה. הקבוצה וויתרה על מרטין רוסר, שהיה מן סופרסאב לחלוצים, על ג'רמיין רייט על הכנף הימנית וממה שהבנתי היא מתכוונת לשחרר את פבלו קונאגו בקרוב. קשה לי להבין למה הטרקטור בויז פירקו את התלכיד ההתקפי שהביא ללא פחות מ84 שערים בעונה שעברה. אי אפשר להשען רק על שפקי קוקי.

    ג'ו רויאל הביא שני שחקני קישור הגנתי שרק יאטו את השטף של איפסוויץ', קשה לי להבין מה בדיוק המניע שלו מאחורי כל השינוי הזה (אלא אם זה נכפה עליו באיזשהיא צורה).

    מאיתנו אני מצפה לעוד מאבק בפלייאוף עם פזילה קלה לעבר איזור העלייה האוטומטית, כל השינויים שעברנו במהלך העונה שעברה אמורים להתגבש הקיץ, העונה נראה תוצר מוגמר. מסקרן לראות לאן זה יקח אותנו. אני מאמין שאנחנו שווים מקום בשישיה הראשונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/04
  4. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוטנהאם רדפה אחרי ריד המון זמן והציעה עליו הצעה מכובדת ביותר. לאור הקשרים השמאליים שהוכזרו אצלנו עד כה, ולאור הכינוי המחייב שלו כ"דמיאן דאף" הבא ואינספור הסופרלטיבים שקיבל, אשמח לראות אותו בליין.
     
  5. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זו טעות לדעתי להכתיר את לידס כמעומדת כמעט וודאית לעלות,אומנם זה הכי הגיוני אבל שוב אין הגיון בליגה הזו,מה גם שהלחץ עליה(במיוחד כלכלית)לעלות מיד חזרה הוא עצום,
    לא יזיק ללידס לדעתי להשאר עונה או 2 בליגה הראשונה ולבנות את עצמה מחדש ולהתבסס על מחלקת הנוער שלה,הרי אם יעלו תוך עונה אז כל הרכש של מייקל ריקטס,גואצים,קאדמטרי ורייט לא מתאימים לרמה בפריימיר ליג ואז שוב יכנסו למערבולת של רכישות וכסף אין בדיוק בקופה,
    פורסט לפני 2 עונות הפסידה בפליאוף,עונה אחר-כך ניצלה מירידה,לך תשבור תראש מה יהיה הפעם?הבעיה שלהם היא שהם לא מצליחים לשמור על התוצרת הבייתית המצויינת שלהם(שוב כסף)

    ברייטון עולה ויורדת,כך גם לסטר,
    ווסטאהם היתה פיבוריטית לעלייה כמעט וודאית עונה שעברה ונכשלה,

    ההימור שלי היא שפילד יונייטד,מנגר רציני בדמותו של ניל וורנוק,כבר כמה שנים בשפילד,הם באיזור העלייה כל פעם,יחד עם הקהל המדהים שלהם הם ההימור שלי,

    איך תתמודד מילוול עם השאיפה לעלות יחד עם גביע אופ"א?
    פול אינס נשאר עוד עונה בוולבס,

    הרצון שלי הוא לראות את סנדרלנד נכשלת בגלל מיק מקארטי.
     
  6. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שכחתי לחלוטין משפילד...

    בהחלט, גם זו מועמדת רצינית מאוד לעלות. אני מאוד מחזיק מפיל ג'אגיאלקה, מגן שנועל את האגף שלו בהגנה, שורף שטחים על הכנף, תומך בווינגר שמולו, ובעיקר שחקן עם הרבה לב שנותן הכל בכל משחק, תענוג לראות אותו משחק, גם הוא בעוד שנה-שנתיים בפרימיירשיפ.

    ועכשיו עם ג'ון הארלי מצד שמאל, בכלל יהיה לוורנוק מערך מאוזן יותר.

    אבל לרעתם גם ניתן לומר שבארי היילס זה פשוט תחליף עלוב לפול פסצ'יסולידו. ומתי בדיוק נראה אותם מנצלים את הכסף מעסקת מייקל בראון?
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    שבוע הבא זה מתחיל.

    אני לא חסיד גדול של הליגה הזאת למרות שאני יודע שהיא מאוד מרתקת אבל יהיה מעניין מאוד לראות שבוע הבא את לידס החדשה ואיך היא מתחילה את העונה שלה בליגה הזאת. שידור ישיר למי שלא יודע..
     
  8. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ערן, קשור לחתימה שלך: איך באמת מקבלים האוהדים שלכם את רוע הגזירה שפתאום הפכתם להיות פח הזבל של טוטנהאם ופולהאם? את'רינגטון, רברוב, שרינגהאם, זאמורה, ברווט, מלוויל... לו הייתי אוהד ווסטהאם, הייתי די מושפל מכך.

    אגב, מה חדש עם שוער אצלכם? ממשיכים עם בייווטר?
     
  9. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מושפלים, כי כולם עד עכשיו עושים עבודה טובה (דווקא שרינגהאם מפתיע לטובה עם שערים בקדם העונה- אני שוקל לשנות חתימה). אבל אם דארן אנדרטון באמת יגיע כמו שהשמועות מספרות, זה יעבור את הגבול.

    לא הייתי מגדיר אותנו כפח זבל, יותר כ"מרכז שיקומי". זאמורה ואת'רינגטון חמים אש, עד עכשיו קשה לי להבין למה הם לא קיבלו הזדמנות ראויה מעבר לכביש. רברוב זה שחקן שרק לפני כמה שנים היה שווה 11 מיליון, גם ההתעלמות ממנו בווייט הארט ליין היתה טעות.

    גלן הודל טען בזמנו שרברוב לא יכול לשחק יחד עם שרינגהאם, אנחנו נוכיח כמה שהוא דביל. זה יכול להיות הצמד החם של הצ'מפיונשיפ.

    לגבי ברוויט ומלוויל, זה באמת קצת משפיל. רק לפני כמה שנים אף אחד לא ידע מי זו פולהאם ואנחנו היינו בגביע אופ"א, היום הם זורקים לנו שאריות. אבל אם השניים האלה יצליחו לייצב את הרביעיה האחורית, אין לי שום בעיה שנמשיך לאכול חצץ מהקוטג'רס.

    בייווטר הוכיח את עצמו בעונה שעברה והוא ממשיך כשוער הראשון, אבל בכל אופן הבאנו את ג'ימי ווקר מוולסול בשביל קצת תחרות על המקום בין הקורות.

    מישהו יודע אם ספורט 5+ ישדרו את הצ'מפיונשיפ באפן קבוע העונה? זו יכולה להיות הבשורה הכי משמחת ששמעתי לאחרונה...

    תחשבו על האירוניה, הפרימיירשיפ עוברת לשלם וצפה, והצ'מפיונשיפ לספורט 5+. כל החברים שלי, אוהדי יונייטד, ארסנל וצ'לסי, יאלצו לשלם כל שבוע מכיסם כדי לראות כדורגל, ודווקא אני נשאר על בסיס חודשי... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_dance.Xxx
     
  10. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת? שרי מרשים?

    פעם שעברה שראיתי אותו בפומפיי חשבתי "מי הסבא התמהוני שדומה לשרי, ולא הוא לא רץ?".

    תגיד לי, עם קונולי, שרי, רברוב, הייווד זאמורה אין לכם קצת עודף חלוצים? איך זאמורה באמת? לא ממש הרשים אותי במשחק מול פאלאס.
     
  11. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קונולי עזב.
     
  12. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכן, קונולי בלסטר, בהתחלה הייתי קצת מבואס, אבל כשהבנתי שהוא רק פינה מקום לרברוב נשארתי מרוצה.

    כפי שאני מבין את הדברים, שרינגהאם הגיע במקום בריאן דין על תקן החלוץ המנוסה שעולה מן הספסל כדי לשנות את המשחק. אם זה באמת המצב אז לא דרוש לו כושר יוצא דופן עבור שחקן בגילו ובוודאי שהוא לא ישחק בכל 46 המשחקים העונה.

    הוא נבחר כשחקן המשחק בנצחון על קולצ'סטר בשבוע שעבר כשהוא מבקיע את שער הנצחון, וזכה לשבחים גם אתמול בתיקו 4-4 עם אנדרלכט לאחר שהבקיע ובישל. אם הוא ימשיך כך, אני אוכל את כובע ואשנה את החתימה, אבל אני קודם מחכה לראות איך הוא יתמודד במסגרות תחרותיות.

    לגבי זאמורה, הוא כרגע פצוע ולא שיחק אתמול, אבל הוא בינתיים החלוץ מס' 1 שלנו. הוא הבקיע לא פחות מחמישה שערים נגד שתי יריבות מהליגה הבכירה בשוודיה לפני שבועיים וממשיך להרשים לאחר סיום מרשים של העונה שעברה.

    הוא היה קצת חלוד לאחר שהגיע בפברואר, אבל ככל שצבר בטחון ושיפר את כושר המשחק שלו, הוא החל לחזור לעצמו.
     
  13. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טדי שרינגאהם זו מנייה בטוחה ולא משנה הגיל שלו,הוא עדיין נראה כמו מישהו בתחילת שנות ה-20(מבחינת מבנה הגוף כמובן),מעולם לא היה מהיר,הוא לא צריך את המהירות בגלל היותו שחקן כל כך חכם, אחד השחקנים החכמים ביותר שגדלו באנגליה,משחק ראש מצויין,בעיטה טובה,מיקום ויותר מכל הנסיון העצום שלו רק יעזרו לווסטאהם,בוודאי עדיף מבראיין דין הכוחני.
    בעטנה שעברה עם פורטסמות ההתחלה שלו היתה מצויינת,אפילו נבחר לשחקן חודש אוגוסט,רק פציעות במשך רוב העונה מנעו ממנו לשחק באופן סדיר.
    קלינסמן אמר עליו בזמנו שהוא החלוץ הטוב ביותר ששיחק לידו,
    אז אולי מעבר לשיא אבל בשביל הליגה הראשונה הוא יותר ממספיק.
    מאוד הצטערתי כשעזב את יונייטד כי לראות אותו משחק זו חוויה,אילו לא היה מתבזבז בספרס שנים כה רבות היה מסיים את הקריירה עם יותר מדליות על הצוואר,
    שנים אוהדי ארסנל צחקו עליו ושרו לו כי הוא לא זכה בשום תואר,ובמיוחד כשעבר ליונייטד ובעונה הראשונה שלו לא זכה בכלום(98),
    במשחק הראשון שהיה בהייבורי בין יונייטד לארסנל ניגש טדי ליציעים של אוהדי ארסנל וסימן 3 עם האצבעות שלו כסימן לשלוש התארים(הטרבל הענק)שזכה בהם,החיוך שלו באותו רגע אך עד היום הוא לא ירד לו מהפנים!

    teddy teddy,came to man united and he won the lot
     
  14. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טדי שרינגהאם הוא מסוג השחקנים שלא צריך לרוץ הרבה הטכניקה הכל כך עדינה שלא היא אומנות,אם מישהו מאוהדי ווסטהאם חושב שווסטהאם גדולה עליו אז חכו שהעונה תתחיל,אתם יכולים לשאול את ברקוביץ על טדי בגילו.אחרי אתרינגטון,שרינגהאם,רברוב,זמורה,עכשיו הם רוצים את אנדרטון,רק שכחתם את דין ריצארדס...
     
  15. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תאמין לי רובי, בעיקר היום לא הייתי מתנגד לאת'רס וזאמורה בסגל שלנו.