יורו 2004 - המוקדמות

הנושא בפורום 'פורום יורו 2004' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏10/9/02.

  1. יוגב אסולין Guest

    אוקי אני לא ראית דיון כזה פה בנתיים.. אני אפתח יתחיל אתם תמשיכו..

    בית 1:
    הבית הראשון זה הבית של נבחרת ישראל שתצטרך להתמודד עם נבחרות כמו צרפת (3:2 זוכרים???, בטוח שכן!) סלובניה (סימרוטיץ, אוסטרץ), קפריסין (הכבשה השחורה) ומלטה (לא סופרים אותה).

    סה"כ בית שאפשר להגיד מאוד קשה כאשר צרפת שהיא המובילה של הבית מגיעה מצמרת דרג' א... סלובניה שהיא מדרג ב' גם כן מגיעה מהצמרת המאוד גבוה שלו ישראל שבדרג ג' מגיעה יחסית מהאמצע אבל עם נצליח לשחזר את התקופות הטובות של הסגל הקיים אפשר להיות שווי כוחות לצמרת בית ג'. מבית ד' מגיעה לפי דעתי הקבוצות הכי חזקה שמה וזאת קפריסין. ודרג' מגיעה קבוצה שלא אמורה לעשות בעיות לאף אחת וזה מלטה.

    הרבה פרשנים והרבה אנשים בעלי דיעות ידועות בכדורגל טוענים שיהיה קשה מאוד לשנה עוד הסדר של הבית בעוד שנתיים ואכן הקבוצות יסימו לפי המקומות שלהם כרגע.

    אבל בכל זאת אולי יש מקום לקצת אופטמיות

    צרפת:
    נבחרת צרפת, אלופות אירופה הנוכחית אלופת העולם עד לפני קצת יותר מ3 חודשים. במונדיאל האחרון נחלה כישלון ענק!!! ופשוט ביזתה את שמה ואת המדינה לא כבשה אפילו שער 1 ונראת ממש רע. צרפת החליפה אתה מאמן החליפה חלק גדול מאוד מהסגל שלה וכרגע הסגל בנוי על שחקנים שכרגע טובים ולא על כוכבים של האליפויות הקודמות. מצפרת מצפים ליראות התחברות של כל השחקנים ויכולת שתביא להם את המקום הראשון מבלי הרבה בעיות אבל מצד שני תוצאה אחת לא טובה ואפשר להכניס את צרפת ללחץ שיהיה לה קשה לצאת ממנו. אחרי הכל צרפת היא הנבחרת שמגיעה במצב הכי רגיש אולי לטורניר הזה. שהיא יודעת שהיא יכולה לא להצליח פה. וזה תיהיה סנסציה אדירה ואז ליחשב ללוזרים הגדולה של העולם. אחרי שעד לפני 3 חודשים היתה נחשב לנבחרת הטובה בעולם.
    סה"כ בצרפת יש סגל רחב ומאוד איכותי שמבחינה אישית יכול לקחת את צרפת קדימה ובזה אין ספק.


    סלובניה:
    נבחרת חדשה יחסית שמגיעה ממקום שעד לא מזמן היה לא יותר טוב מישראל מבחינת ליגה. החליטה בשנים האחורנות לקדם את הכדורגל שלה קדימה. וכבר באליפות אירופה שעברה הראתה הרבה ניצוצות כדורגל טובים וזכתה להרבה הערכה והרבה תשבוחות מה שהביאה אותו עם אף קצת מורם לאליפות העולם ביפן וקוראיה שדווקא פה היא לא השיגה אתה תוצאות שציפו ממנה. בנבחרת של סלובניה לא נמצא כוכבים מהדרג העליון של העולם יש שחקנים שנותנים הכל בשביל הנבחרת שמשקיעים ונותנים את הנשמה. המבנה גוף של רובם הוא גבוה והם בריאים. מה שנותן להם הרבה פעם את הזכות לזכות במאבקי כדור. בנבחרת סלובניה משחקים שתי מיודענו סימרוטיץ שהיה בעבר בהפועל ת"א וגם מילאן אוסטרץ (שנכון לכתיבת שורות אלה הוא לא בסגל). סה"כ סלובניה אמורה להגיע לאליפות הזאת כניראה דרך המקום השני ולנצח את היריבה שלה בפלייאוף. סלובניה היא מהקובצות היותר טובות מדרג ב' ומאוד קשה ליראות אותם נופלים כבר בשלב הזה. למרות שבתקופה האחרונה סלובניה לא השיגה תוצאות הכי טובות היא מציגה יכולת טובה ולפני קצת יותר מחודש ניצחה 1-0 את איטליה במשחק אימון מה שמראה שצריך לספור אותם חזק מאוד.

    ישראל:
    נבחרת ישראל שלנו אני לא ממש צריך להציג לכם אותה. הנבחרת שלנו נבחרת שגם כאשר היא תיהיה פיבורטית לסיים במקום שני היא לא עושה את זה השנה אנחנו מגיעים מאמצע דרג ג' כאשר הנבחרת לא בשיא שלה לאחר החלפת מאמן. במשחקים שערכנו נגד קבוצות דרג א' (גרמניה ודנמרק) קבילו שתי תבווסות קשות את קבוצות דרג ה' הצלחנו לנצח די בקלות. הסגל של ישראל הוא סגל בעל שחקנים שיודעים כשחקנים מאוד חכמים עם ראיית משחק טובה שחקנים שיכולים להניע את הכדור מהר ויהיה קשה לעצור. בשביל הרבה שחקנים בסגל שלנו זה הזדמנות אחרונה לזכות בעלייה למעמד כלשהו ולהביא את הכדורגל הישראלי קדימה. הדבר היחיד שבאמתא פשר להגיד נותן אופטימיות זה הישגי הקבוצות שלא הכרנו בשנים האחונות אולי יקרנו במשהו על הנבחרת. סה"כ ישראל יהיה לה קשה מאוד להיות תלויה רק בעצמה היא צריכה לתפוס את צרפת עם המכנסים למטה ולהוציא ממנסה משהו ולהוציא לפחות 3 נקודות נגד סלובניה דבר שהוא מאוד קשה. אולי הפגיעה הכי קשה בנבחרת שלנו שבגללה שהיא גורמת להרבה פסימיות זה חוסר הביתיות שלנו. העניין שבגלל המצב הבטחוני אל נוכל לארח את המשחקים בארץ יכול לפגוע מאוד בנו. בעיקר עם הקהל העויין בהרבה מקומות שניהיה בהם (צרפת בראשם).

    קפריסין:
    נבחרת קטנה של מקום יחסית קטן אבל נבחרת שנותנת בכל משחק את הנשמה שלו מקבל הרבה פעמים "גב" מבנחרת יוון שפעם היתה נחשבת לנבחרת לא רע והיום די נעלמה מאוד. השחקנים בקפריסין הם לא כשרונות גדולים אבל נותנים את הנשמה שלהם בכל משחק הם תמיד באים רעבים מאוד למשחק ויודעים לעשות את החיים הכי קשים לנבחרות גדולות. באליפות אירופה שעברה פתחה קפריסין את הקדם במשחק נגד ספרד וניצחה 3-2 ורשמה לעמה הישג סנסציוני. סה"כ קבוצות מהדרגים הלעיונים (א-ג) היו רוצים ליראות הרבה קבוצות אחרות מאשר קפריסין שנחשבת לקבוצה מאוד קשה ולפעמיים אפילו יותר מקבוצות דרג' ג'. קפריסין כמובן לא תבוא עם יומרות לעלייה וזאת גם לא המטרה שלה נכון לכרגע. אבל היא תבוא במטרה להשיג נקודות ולעשות חיים קשים להרבה קבוצות. כמו שאנחנו מניסיון אישי יודעים צפוי להיות לנבחרת הקפריסאית הזאת הרבה השפעה על העולות בסופו של דבר.. ואולי היא תוכל לסיים מקום 3 אבל זה כבר לא תלוי בה.

    מלטה:
    נבחרת הדרג ה-5 עשתה התקדמות גדולה היא יכולה אולי להיות בצמרת דרג 5 אולי גם לעשות חיים קשים לכמה קבוצות מדרג 4.. אבל לא יותר מזה הם צריכים לקדם את הכדור שלהם באופן משמועתי קדימה על מנת להשיג משהו וכרגע הם רואים את הענייןם של הנבחרת כדבר חובבני בהחלט ולא כמשהו מקצועי. לכן כל נקודה שהם יצליחו להוציא מבחינתם תיחשב להשיג מרשים. והם רק יהנו לשחק נגד כל השמות הבאמת גדוים שצפוים להגיע למשחקים נגדם.




    בית ב':
    הנבחרות בבית ב' הם :
    דנמרק, נורבגיה, בוסניה, רומניה, לוקסמבורג.

    כלה נבחרות בבית הזה למעשה הם כמעט שווי כח למעט הקצות שזה דנמרק שצפוי לסיים במקום הראשון ולוקסמבורג שאף אחד לא מצפה ממנה לכלום. יתר הנבחרות: נורבגיה רומניה ובוסניה נמצאות אולי כל אחת בדירוג אחר אבל נכון ליכולת הנוכחית של הנבחרות הם פחות או יותר בעלות אותם רמה. וכולם די נעלמו לאחרונה ממפת הכדורגל העולמי.

    דנמרק:
    נבחרת דנמרק שלאליפות אירופה האחרונה שהיא הגיעה היא עשתה את זה על חשבנונו ב8-0 _סבסיכום 2 המשחקים) צפויה לעלות שוב לאליפות אירופה הפעם ללא במבחנים מיוחדים. על הדנים נפל בית ממש קל מבחינתם בית שהם פיביורטים בוא באופן מאוד משמעותי. גם בגלל שהם טובים מאוד וגם בגלל שיתר היריבים שלהם לא טובים. באליפות אירופה האחונה הדנים לא השיגו שום נקודה. לעומת זאת באליפות העולם הנוכחית שהיתה הצליחו הדנים להציג יכולת מאוד טובה ועלו מבית שכלל את צפרת דרך המקום הראשון. סה"כ צופים מהדנים לעלות מהבית הזה כל דבר אחר יכול ליחשב ככישלון בעיני הדנים. במשחקי האימון הדנים ניראים לא רעה בכלל ובמשחק נגדנו שאנחנו נחשבים ברמה של היריבות של הדנים הם השיגו תוצאה טובה ללא הרבה קושי וככה זה אמור להיות להם גם בכל הקדם.

    נורבגיה:
    נבחרת שלפני 5-6 שנים היתה נחשבת לנבחרת בעלת שם והיתה מגיעה כמעט באופן קבוע לכל התחרויות ולכל המסגרות האלה. הנורבגים עברו קדם אליפות עולם מאוד מאכזב מבחינם ובשנים האחרונות הלכה די אחורה ונעלמה לגמרי מעיני כל חובבי הכדורגל בעולם. עם זאת יש לנורבגים הזדמנות לזכות מחדש להופעה באליפות אירופה במאבק קשה שיהיה להם על המקום השני בבית. אבל בנורבגיה יודעים שעכשיו הם חייבים להצליח לחזור למפה. ואולי הם יוכלו לנצח את השכנה הסקנדבית שלהם (דנמרק) ולהוציא שמה תוצאה טובה שתתן להם הרבה פור על יתר היריבות בהמשך.

    רומניה:
    נבחרת שלא הכי מזכירה את אותה רומניה של לפני כמה שנים. הרבה זוכרים אותם עד לאליפות העולם האחורנה שהם צבעו את השיער שלהם. בכל מיקרה נבחרת האפרוחים הזאת שלא הצליחה להגיע למודניאלה אחרון תנסה עכשיו לנצל את הבית הדי קל שנפל עלייה ולהפיל ליורו. ברומניה צריכים למצוא גם מחליף לחלות גדול שהודיע על פרישה מהנבחרת, מולדואבן. גם במדינה ותסיים רומניה במקום השני יהיה לה קשה מאוד לנצח בפלייאוף נגד היריבות המאוד חזקות שיש לה.

    בוסניה:
    נבחרת שלא הצליחה מעולם לעשות משהו מיוחד אבל תמיד הולכת ומשתרת בניגוד ליתר היריבות שיש לה בבית הזה. אולי ההתקדמות שלה וזה שהאחרונות הוכלות אחורה יצליחו להביא את בוסניה להישג שמחחינתם הישג זה עצם העלייה לפלייאוף.

    לוקסמבורג:
    קבוצה חובבנית מאוד כמו כל יתר קבוצות הדרג החמישי לא צפויה לעשות משהו מיוחד וגם לא לצבור שום נקודות. היא תוכל להיסתכל על קרב מעניין שיהיה בבית שלה אבל לא להיות מעורבת בו.


    סה"כ יהיה בית צמוד מאוד על מקום השני רומניה ונורבגיה יהיו הבנרחות שיאבקו בעיקר בוסניה קצת מאחורה תנסה לגנוב משהו. בכל מיקרה הנבחרת אשר תעלה ותסיים מקום שני תתקשה מאוד במשחקים בפלייאוף..
     
  2. יוגב אסולין Guest

    תגובות שהיו ונמחקו

    ריקאלמה כתב:
    --------------------------------------------------------------------------------

    נבחרת ישראל באה לקמפיין הזה ללא ניסיון ממשי (עם כל הכבוד למלטה ולוכסמבורג) בהרכב ובשיטה של אברהם גרנט. ההרכבים שראינו במשחקי הידידות הם ממש לא ההרכבים החזקים ביותר, ללא שחקנים כמו נימני (ווידוקה ששש) ברקו' פעם ורביבו באחרת, מול נבחרות שאימון פנימי מול הנוער היה קשה ומאתגר יותר...
    תרשומ לי להיות פסימי ולהגיד שישראל אולי אולי תסיים את הבית במקום ה3 אחרי סלובניה וצרפת. בעיקרון הכל תלוי בגרנט ובשחקנים כמה מהר הם יסתגלו לשיטה הנכונה ולקצב משחק בינלאומי ולא למשחק מול מלטה אלא מול קפריסין הביתית או צרפת.
    אני לא מצליח לדמיין את הנבחרת שלנו כחול-לבן גונבת נקודות בקפריסין, צרפת או סלובניה. וללא נקודות חוץ אני לא מאמין שאנחנו מסוגלים למשהו. חוץ מהעיניין הזה שבחוץ כמעט ואין לנו סיכויים גם חוסר הביתיות שיוגב ציין פוגע בנו קשות כשנאלץ לשחק בחוץ את כל המשחקים.

    בקשר לבית ב', יוגב אני חולק עלייך - תרשה לי לכתוב כאן הרצאה על הכדורגל הרומני
    דנמרק לא מועמדת לסיים ראשונה בבית בשום אופן. עם כל הכבוד לדנים שחוררו אותנו, הרומנים הם נבחרת מצויינת, טכנית, מהירה, ובעיקר - צעירה. רומניה היא נבחרת שבשני העשורים האחרונים תמיד מתברגת בדירוג פיפ"א בין 10 הראשונות, ומאמצע שנות ה80 גדלו שם כמה שחקנים נהדרים, שהבולטים ביניהם הם פופסקו, מולדובן, דן פטרסקו, מונטאנו, בוגדאן סטלאה, והגדול מכולם - גיורגי האדג'י שהספיק לעבור דרך בארסה, ריאל ולבסוף העניק את גביע אופ"א לגלטסארי, וכונה בזמנו המראדונה הרומני.
    הכישלון הצורם במוקדמות מונדיאל 2002 היה מתבקש ונוצר עקב מאמן חסר ניסיון (גיורגי האדג'י, שקיבל לידיו את הנבחרת כעבודת אימון ראשונה בקריירה) חילוף דורות רע והזדקנות של הכוכבים. כל כוכבי העשור הקודם, והבולטים שביניהם הוזכרו למעלה, פרשו ממשחק פעיל (פופסקו, האדג'י) או המשיכו לשחק בדרגים נמוכים יותר (פטרסקו).
    לעומתם, גדלו בשנים האחרונות מספר שחקנים רומניים ענקיים שצפוי להם גדולות. שחקנים כמו קריסטיאן קיבו (בטח מוכר לכם מהמנג'ר), מגנה השמאלי של איאקס ההולנדית, רק בן 22 וכבר נחשב לכוכב עולה בכדורגל הרומני.
    אדריאן מוטו, בן 23, העביר עונה באינטר לפני שנתיים, ומשם נחת בוורונה, עדיין צעיר, וסקורר לא רע בכלל.
    מטיי רדואי, בלמה בן ה21 של סטאווה בוקרשט (או שהוא כבר עזב את רומניה?), שחקן שאני מאמין שעוד נשמע עליו בעתיד.
    מאריוס ניקולה, חלוץ אדיר, בן 21, שייך לספורטינג. כבר על התחלתו בנבחרת הרומנית כבש בצרורות.
    אלה הם רק חלק מהכוכבים העולים בכדורגל הרומני, והם ישתלבו יחד עם הוותיקים הטובים לא פחות - אדריאן איליה, קוסמין קונטרה, ויורל ג'נאה, ליביו צ'ובוצריו, יוליאן פיפסקו ועוד רבים, טובים ומצויינים.

    רומניה - אימפרית כדורגל, בדרך חזרה למקום הראוי לה, בין 10 הטובות בעולם!


    ________________
    viduka כתב:
    --------------------------------------------------------------------------------

    יוגב, היה דיון כזה, אבל הוא נמחק. בפורום מנהלים יש דיון על זה ולא ענית לי עדיין מדוע הדיון נעלם.

    -------------------------

    רומניה היא נבחרת מעולה וברמה גבוהה מאד.
    הדוגמא הטובה ביותר היא לפני שנתיים, ביורו 2000.

    גיורגי האדג'י הזיק לרומניה, קיבל צהובים ולא עשה כלום. כשהוא לא היה על המגרש, רומניה כיכבה, אסור לשכוח את הנצחונות שלה על גרמניה ואנגליה.

    ברבע הגמר שיחקהיפה מאד מול איטליה הבונקריסטית של זוף והייתה יכולה לנצח אילולא הליצן הזה האדג'י.

    דנמרק לדעתי בכושרה הנוכחי עולה על רומניה, אבל אסור לשלול כל אפשרות של עליה רומנית מהמקום הראשון. בקשר לנורווגיה ושאר הנבחרות, הן יצפו ביורו 2004 בבית.

    דנמרק סיימה במוקדמות המונדיאל מעל צ'כיה, הצליחה לנצח את נבחרת צרפת ואת אורגוואי החזקה, ומול סנגל גם כן כמעט ניצחה. למרות ההפסד המוזר לאנגליה, דנמרק היא נבחרת טובה מאד שבין 10 הטובות בעולם כעת.

    הבית של ישראל -

    אמרתי זאת פעם ואומר זאת שוב - צרפת לא תעלה מהמקום הראשון. הצרפתים לא יכולים להיות שמחים מהבית שקיבלו. סלובניה בכושר שיא, ישראל במגמת עליה ובר"ג קשה מאד לנצח אותה, קפריסין בבית נתנה לצרפתים קרב קשה ביותר ומלטה...אולי.

    ישראל וסלובניה ייאבקו על המקום הראשון. ישראל כבר עשתה פלאים, אבל על הנייר סלובניה תהיה ראשונה (רק שנמני שוב לא יפתח רגליים כמו אמא של שמעון גרשון).



    _________________
    הפועל אשקלון כתב:
    --------------------------------------------------------------------------------

    קודם כל בקשר לרומניה.. הנה לא הכי מבין אם אתה אומרים שהיא נבחרת כ"כ טובה אז סבבה.. אבל לפי מה שאני כן יודע דנמרק נבחרת שכיום נמצאת בכושר מאוד טוב ואת זה יכלנו ליראות במונדיאל ולכל נבחרת יהיה קשה לקחת מהם מקום ראשון לפי דעתי..

    ציטוט:
    אמרתי זאת פעם ואומר זאת שוב - צרפת לא תעלה מהמקום הראשון. הצרפתים לא יכולים להיות שמחים מהבית שקיבלו. סלובניה בכושר שיא, ישראל במגמת עליה ובר"ג קשה מאד לנצח אותה, קפריסין בבית נתנה לצרפתים קרב קשה ביותר ומלטה...אולי.

    ישראל וסלובניה ייאבקו על המקום הראשון. ישראל כבר עשתה פלאים, אבל על הנייר סלובניה תהיה ראשונה (רק שנמני שוב לא יפתח רגליים כמו אמא של שמעון גרשון).



    תיראה קודם כל ההודעה הזאת נכתבה קצת אחרי ההתחלה של היורו אז אפשר כבר להגיד שצרפת ניצחה את קפריסין.. זה שקפריסין עשתה חיים שים זה משהו אחד אבל בשורה התחתונהנ לצרפת יש 3 נקודות 3 נקוודת קשות וחשובות הניצחון הזה יתרום לצרפת גם בביטחון וגם נתן להם את הנקוודת הראשונות החשובות. אני לא חושב שצרפת תוכל להרשאות לעמה ליכשל בשלב שכזה.

    בקשר ל:
    "ישראל במגמת עלייה"

    מה עלייה מ4-2 נגד ליטא ל5-0 על לוקסמבורג? או שאולי מהפסד 7-1 לגרמחניה ל4-1 נגד דנמרק? לזה אתה קורא עלייה כי בעיני המשחקים נגד הנבחרות החזקות הפסדנו יותר נכון הובסנו ואת מי שנצחנו גם השכנים שלי היו מנצחים. אז זה לא כזה חכמה אנחנו בטוח לא במגמת עלייה יש לנו כל כך הרבה דברים שמשתנים שיהיה קשה לחבר את הנבחרת בזמן הזה ולהביא אותה מוכנה... בעיקר בבית שיש בוא את סלובניה (שגם היא לא ממש במגמת עלייה.. מאז היורו שעבר שהיה השיא שלה ... היא בירידה קבועה).. וצרפת צריכה להביא את התוצאה על צרפת יש את חובת ההוכחה לכן יהיה קשה מאוד להפתיע... מה גם שבכושר הנוכחי שלנו אני לא יודע עם אנחנו יותר טובים מקפריסין שמסתכלים על המגרש ולא על הנייר

    _________________
    ריקלמה כתב:
    --------------------------------------------------------------------------------

    viduka רשם:


    נכון, אנחנו מאד מאד חזקים בר"ג ויכולים לנצח גם את צרפת וסלובניה

    הבעיה היחידה היא שאת ר"ג הצרפתים והסלובנים יראו רק בגלויות

    _________________
    הפועל אשקלון כתב:
    --------------------------------------------------------------------------------

    בהחלט מבחינתנו עניין הביתיות יהיה מאוד משפיע את כל ההצגות הטובות שלנו עם זה 3-0 על קפריסין או 5-0 על אוסטריה ומשחקים גדולים עשינו דווקא בר"ג מול יציעים מלאים אבל עכשיו חוסר הביתיות כמעט ומחסלת לנו את הסיכוי... למרות שלפי דעתי עם כל משחק יהיה מחדש דיון של אפשרות קיום המחשקים בארץ...אנחנו נוכל לארח פה כמה מהם כי המצב אמור לירגע בקרוב...

    בכל מיקרה בלי ביתיות ישראל תסיים מקום שלישי או רביעי וזה לאחר קרב די קשה..
    ומבחינת כל קבוצה וכל נבחרת לשחק את משחק הבית שלך בחוץ זה דבר לא נוח ומוציא הרבה מהמוטיבציה של השחקנים. וחבל!
     
  3. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אכתוב שוב - צרפת משחקת לא מאורגן ולאט והם במזל לקחו את המשחק מול קפריסין.
    לצרפת יש בעיה בעמדת השוער במיוחד - הגנה יש בראשה עומד טוראם, קישור יש בראשו עומד זידאן, חוד יש, הנרי וטרזגה המצוינים.
    רק שוער חסר, בארטז לא מספיק טוב עם כל הכבוד, תמיד הוא עושה טעויות ובמיוחד במצב הנוכחי של צרפת זה יכול לעלות להם ביוקר.

    אגב, ראיתם את הגול העצמי של מלטה מול סלובניה? איזה שחקן גדול... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/ohmy.Xxx
     
  4. ראול המלך Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/02
    הודעות:
    375
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי אני אסכם את בית 4
    שכולל את
    פולין
    שבדיה
    לטביה
    הונגריה
    סן מרינו
    המועמדת לסיים ראשונה היא שבדיה שהיא בעליה בתקופה האחרונה אחרי התחדות קצרה
    יש לה את הנריק לארסון חלוצה המצטיין של סלטיק ויש להם אז זלאטן איברהימוביץ' חלוצה של אייאקס שהוא אחד מ10 הכשרונות הטובים בעולם כיום אך יש לו בעיות עם קומאן שמונעות ממנו לפתוח באייאקס

    פולין המועמדת השניה לסיים ראשונה לאחר שהיתה הנבחרת הראשונה שהעפילה למונדיאל יש לה את הניגרי המתאזרח אוליסדבה ואת השוער המצוין יז'י דודק
    לדעתי שבדיה תסיים ראשונה ופולין אחריה
    באותו בית יש גם את לטביה הונגריה וסן מרינו שלדעתי השתים הראשונות יכריעו מי תסיים ראשונה פולין או שבדיה בתיקוים איתן או נצחונות אפילו
     
  5. Kgt1 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,019
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית 5

    הבית שקיבלה סגנית אלופת העולם גרמניה הוא כמעט הקל ביותר לו יכלה לצפות.
    המאבק היחיד שצפוי להיות פה הוא בין איסלנד לסקוטלנד על המקום השני -כאשר גרמניה תעלה בקלילות מהמקום הראשון והשאלה היחידה שנשאלת היא האם הגרמנים יפסידו נקודות? ליטא היא הנבחרת אולי הכי חלשה בדרג הרביעי ואיי פארו ייאבקו איתם על המקום הרביעי בבית אבל לא יותר מכך. במחזור הראשון גילינו כבר את חולשתה הצפויה של סקוטלנד שהוציאה בקושי תיקו 2-0 באיי פארו, וגרמניה לעומת זאת חלפה בקלילות בליטא עם 2-0.

    גרמניה

    סגנית אלופת העולם מציגה סגל חזק מאוד שצפוי לעלות ללא שום בעיה ליורו.
    המסורת מדברת וגם בפורטוגל תהיה גרמניה אחת מהנבחרות המועמדות לזכייה אחרי הפספוס בגמר ביפן. עושה המשחק הטוב ביותר בעום וככל הנראה גם הסקורר הכי טוב בעולם משתייכים להרכב הקבוע של הנבחרת (באלאק + קלוסה = 24 גולים ב51 משחקים בינלאומיים).
    מבחינת גרמניה כל נקודה שתיאבד בבית תהיה ככל הנראה בגדר אכזבה.

    סקוטלנד

    הנבחרת של ברטי פוגטס היא נבחרת אפורה ופשוט חלשה. תוצאות התיקו שהוציאה
    סקוטלנד באיי פארו רק מהווה את ההמשך לאי ההצלחות והנצחונות של הנבחרת מאז שהצטרף אליה. הדבר הזה הוא די צפוי כאשר הכוכבים שלך הם שחקנים ברמה של פול לאמברט. אני לא צופה שום אפשרות שבה סקוטלנד תמצא את עצמה בעוד שנתיים בפורטוגל - אפילו אם יסיימו שניים יעופו בהצלבה.

    איסלנד

    נבחרת שהתקדמה מאוד בשנים האחרונות. אם יש קבוצה שיכולה להפתיע ולעלות זה יכול לבוא מהכיוון הזה. כל תוצאה פחות מהמקום השני צריכה להיחשב כאכזבה מבחינת תושבי הצפון. משחק המפתח יהיה כבר המשחק הפותח מבחינת האיסלנדים כאשר ב-12 באוקטובר ייארחו את סקוטלנד.

    ליטא

    הנבחרת של ז'וטאוטאס לא הראתה כדורגל טוב במיוחד במשחק מול ישראל - מה שמראה על רמתה הנמוכה. אל מול האיום ליפול לדרג החמישי במוקדמות הבאות יהיה המאבק מול איי פארו על המקום הרביעי בבית.

    איי פארו

    קבוצת הדרג החמישי הכי מתקדמת בשנים האחרונות. התיקו מול סקוטלנד מהווה אכזבה גדולה ל"דייגים" שייקוו לצבור נקודות ולהתקדם עד כמה שאפשר מבחינת הנסיון בתקווה להתקדם פעם לדרגים יותר גבוהים באירופה. אני מאמין שאם יותר שחקנים מאיי פארו יהפכו למקצוענים - יש בהחלט לנבחרת פוטנציאל.


    בית 6

    בית סביר בהחלט לנבחרת הספרדית החזקה ששואפת להגיע כבר לתואר כלשהו לאחר האכזבה המסוימת במונדיאל. אוקראינה מהדרג השני היא נבחרת מתחדשת בזמנים שלאחר לובנובסקי ז"ל. יוון כבר מזמן לא נבחרת מפחידה ונופלת מול ההגמוניה והיוקרה של שתי הקבוצות הגדולות שיוצאות ממנה. צפון אירלנד לא מתקרבת לרמה של הדרום. ארמניה היא נבחרת שמנסה לצבור ניסיון אבל לא תוכל לעלות אל מעבר לכמות של כ-2 נקודות בבית הזה לטעמי.

    ספרד

    לטעמי הנבחרת הכי חזקה באירופה - בהרכבה החזק. העובדה שאין חלקים חלשים די מעודדת את הנבחרת שקופחה במונדיאל האחרון ומקווה ביורו להגיע לפחות עד הגמר בלסבון ב-4 ביולי 2004. ההתקפה בראשם של ראול ומנדייטה תקרע רשתות בבית הזה ולמעט איום כלשהו מאוקראינה לא צפויה לבעיות רציניות. המשחק מול יוון היה קליל מאוד מבחינת הספרדים והם מקווים להמשיך בקלילות הזו.

    אוקראינה

    נעלמה לה הנבחרת החזקה בראשם של שבה ורברוב שהודחה רק בפלייאוף של מוקדמות היורו 2000. נעלם גם המאמן הגדול ביותר אולי בתולדות הספורט המקצועני ואלרי לובנוסקי ז"ל. עכשיו בעידן שאחרי מנסה הנבחרת לשוב ולהציג כדורגל התקפי וחיובי כמו בימים הטובים. התיקו מול ארמניה מפתיע לרעה אבל משקר - הנבחרת האוקראינית גם שלטה רוב המשחק וגם אף פעם לא מנצחת בארמניה... צפויה לסיים שנייה ולהילחם עד הסוף בהצלבה.

    יוון

    ממש לא הנבחרת החזקה מלפני כ-5 שנים. האצטדיון הביתי שמהווה יתרון גדול במשחקי הקבוצות לא משפיע בצורה כזו במשחקי הנבחרת. למרות שישנם שחקנים ברמה גבוהה שבאים בעיקר משתי הגדולות אולימפיאקוס ופנתאנייקוס - כנראה שהתלכיד הזה לא מסוגל לבוא לידי ביטוי בנבחרת. תנסה לגנוב את המקום השני לאוקראינה ולא תצליח.

    צפון אירלנד

    את הנבחרת הזו אני כמעט ולא מכיר - אבל מניתוח תוצאות לא קשה לנחש שמדובר פשוט בקבוצה חלשה! התקווה הגדולה של האירים צריכה להיות לשיפור רמת המשחק...

    ארמניה

    לא מהנבחרות החזקות של ברה"מ לשעבר. התיקו מול אוקראינה היווה תחילת קמפיין טובה לארמנים שיקוו להשיג עוד נקודות ואולי לנסות ולגנוב את המקום הרביעי לצפון אירים. ע"פ ההימור שלי הם לא יעשו את זה ואפילו לא בקירוב...
     
  6. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנריק לארסון פרש מבנחרת שבדיה לאחר ההפסד לסנגל במונדיאל האחרון.
     
  7. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית 7

    טורקיה

    עקרונית, הנבחרת החזקה בבית. הנבחרת מס' 3 בעולם אחרי ברזיל וגרמניה היא תורכיה בזכות הצלחתה האדירה בגביע העולם. התורכים צפויים להיאבק קשה עם האנגלים על הבכורה בבית. כמעט בכל חוליה במערך הטורקי אפשר למצוא שחקנים מהדרג הבכיר ביותר בעולם, כשבשער עומד לו אחד השוערים המוערכים ביותר נכון להיום - רושטו - שמנהג את ההגנה, בקישור נמצאים חסאן שאש שהצטיין במונדיאל, וכמובן בשטורק מלברקוזן שהוכיח שהוא שחקן מהדרג הבכיר ביותר ואת החוד מוביל הקאן שוקור, שנתן מונדיאל חלש - אבל זאת לא המילה האחרונה שלו.
    טורקיה היא נבחרת שכמעט בלתי אפשרי לנצח בביתה, ולאחר המונדיאל האחרון היא הוכיחה שגם במשחקי חוץ לא חסר לה כלום. לטעמי, יש סבירות גבוהה שהמקום ה1 יובטח לה בסוף המוקדמות.

    אנגליה

    אחרי ההצלחה הסבירה במונדיאל, והחזרת הכבוד שאבד במפגש מול הארגנטינאים, האנגלים באים במטרה לקחת את המקום ה1 אבל גם הם יודעים שקל זה לא יהיה. הבעיות העיקרות של האנגלים הם בשער כשעמדת השוער לא יציבה ואין כרגע שוער בולט 1 שיכול לקחת את הנבחרת על הידיים שלו. האנגלים הם נבחרת בונקר מובהקת עם סגירה הרמטית מצויינת של השער, ולאחר ההצלחה במונדיאל סביר להניח שסוון אריקסון לא יזנח את השיטה. אנגליה מסתמכת המון על חוד מהיר ביותר עם אואן שיכול לסיים משחק במהלך בודד, וכמובן הבעיטות החופשיות הידועות לשימצה של דיוויד בקהאם...
    אנגליה תתקשה מאד מול הטורקים החזקים, וכמו תמיד, לא תביס את הקטנות אלא תתקשה מולם עד הדקות האחרונות (מלטה? יוון?), למרות שהיריבות שבבית הזה לא נראות מאיימות במיוחד...

    מקדוניה, סלובקיה, ליכטנשטיין

    לא נבחרות גדולה או זוהרות אבל יכולות להציק ל2 הגדולות, אבל אל יותר מדי. אין להן הרבה חשיבות בבית הזה וכנראה שיאבקו בינן לבין עצמן על המקום ה3 ה"מכובד". סלובקיה הספיקה לקבל שלישיה מהטוקים, מקדוניה סיימה רק בתיקו 1 מול הליכטנשטיינים. הרבה אש ועשן לא נראה מה3 הללו
     
  8. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני עשיתי סיכום על בית 8 שכולל את הנבחרות:
    קרואטיה
    בלגיה
    בולגריה
    אסטוניה
    אנדורה

    אני אתעלם ממחזור הפתיחה לעת עתה, ואתייחס אליו רק בתום הסיכום.

    קרואטיה - הנבחרת הזאת הולכת ונעלמת... פעם היה שמה סגל טוב, שחקנים אדירים ומלך שערים של מונדיאל. הנבחרת סיימה במקום השלישי המרשים במונדיאל 98. המאמן החדש יוזיץ' חשב שהסגל של 98 יהיה טוב גם למונדיאל האחרון, אבל התברר שסוקר ופרוסינצ'קי כבר גמרו את הסוס. ניצחון מרשים על איטליה ועוד שני הפסדים עלובים למכסיקו ואקוודור שלחו את הנבחרת הביתה בתום שלב הבתים. כיום הנבחרת דיי חלשה, ויהיה קשה לראות אותה עולה ליורו מבית שכולל גם את בולגריה וגם את בלגיה. בכל מקרה פלייאוף יהיה הישג.

    בלגיה - הנבחרת דיי הרשימה במונדיאל האחרון, כשניצחה 3-2 את רוסיה ועלתה לשמינית הגמר. אולם שמה הפסידה לנבחרת שעתידה לזכות בגביע העולם, ברזיל. חוץ מזה הכוכב הגדול שלה, מארק ווילמוטס פרש מהנבחרת בגיל 32. המאמן חדש שאני לא זוכר את שמו, והסגל יהיה מבוסס על בהרט חור. בכל מקרה, הבלגים מקווים לעלות מהמקום הראשון, שכן עכשיו ישחק אצלם הכוכב אמיל אמפנזה שנעדר ממשחקי המונדיאל בגלל פציעה.

    בולגריה - הנבחרת נמצאת בנסיגה מתמדת מאז המונדיאל המוצלח ב94. אולם בבולגריה עדיין רואים את הנבחרת שלהם מועמדת למקום ראשון. אחרי מוקדמות לא מוצלחים של המונדיאל מקווים שמה להעפיל ליורו.

    אסטוניה+אנדורה - הנבחרות הנ"ל ינסו להפריע, כאשר לאנדורה אין סיכוי ולאנדורה סיכוי קטן. בכל מקרה מקום שלישי יהיה הישג בשביל אסטוניה, ורביעי בשביל אנדורה.

    ----------------------------------

    במחזור הראשון בולגריה כבר אותתה על כוונותיה, עם ניצחון חוץ מדהים 2-0 על בלגיה. קרואטיה המשיכבה לאכזב עם 0-0 ביתי מול אסטוניה.
     
  9. ראול המלך Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/02
    הודעות:
    375
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק דאייר עכשו נזכרתי בכל מקרה יש להם עוד שחקנים ונבחרת סקנדינבית יא מספיק טקטית והגנתית הם יסתדרו

    (הערת המנהל וידוקה הגאון, הנדיב והאכזר : תוקנו מספר שגיאות כתיב בהודעתך. למרות שלא הצלחתי להבין מה זה ה"יא" הזה. דניאל בבקשה תשתדל לכתוב עם פחות שגיאות כתיב ולהסתכל פעם נוספת על ההודעה לפני שאתה שולח אותה. תודה וצום קל)
     
  10. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה, תדבר איתו באייסיקיו...

    סתם מרגיז שאתה מעיר לו בפומבי.
     
  11. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעוד כיומיים - יום שבת, 19:00 - תקיים נבחרת ישראל את משחקה הראשון במסגרת במוקדמות יורו 2004, נגד מלטה.

    הציפיות הן כמובן ניצחון, כמה שיותר גבוה. זהו משחק רישמי ראשון בהדרכתו של אברהם גרנט.
    הנבחרת צפויה לשחק 3-5-2 במערך יחסית התקפי כדי לנצל את חולשתה של המארחת. גרנט עדיין לא קבע את ההרכב, והבעיה שלו כרגע היא לבחור שוער בין אוואט לשטראובר.
    אין מקום לזלזל ביריבה, במיוחד לא לאור המשחקים האחרונים של הנבחרת שלא היו מרשימים אפילו מול הקבוצות החלשות.

    סגל הנבחרת:
    דודו אוואט, לירן שטראובר.
    יגאל אנטבי, אריק בנאדו, אבישי ז'אנו, אבי סטרול, אסי דומב, אדורם קייסי.
    יוסי אבוקסיס, יוסי בניון, טל בנין, אייל ברקוביץ', מיכאל זנדברג, עידן טל, חיים רביבו, וואליד באדיר, אבי נימני.
    עומרי אפק, פיני בלילי, כפיר אודי.

    המשחק השני בבית א' של ישראל הוא בין צרפת לסלובניה, משחק לא קל לצרפתים, שבמשחקם האחרון ניצחו רק בקושי את הקפריסאים.
    לטובת ישראל כדאי מאד שהצרפתים ינצחו את הסלובנים בתוצאה גבוהה.
     
  12. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל מי שאמר שאסור לזמן שוער לפי משחק טוב אחד הוכיח שהוא צודק במשחק של מכבי תל אביב מול בואבישטה, לגרנט אסור לפתוח עם שטראובר, שביום טוב הוא שוער טוב בהרבה מאוואט, בגלל ששטראובר הוא אחד השחקנים הכי לא יציבים ביכולת בארץ.

    גרנט צריך לפתוח עם אפק או אודי ולא עם רביבו בתור חלוץ, מה שהוא מתרגל באימונים. הבעיה הגדולה של נילסן הייתה ההתקפה וגרנט צריך לפתוח גם עם חלוצים וגם עם נימני ורביבו בתור קשרים, איפה שהם מתפקדים הכי טוב.
     
  13. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שטראובר שוער מאד יציב. מה שהלך בבואבישטה זה בהחלט היה ביזיון, אבל זה יוצא דופן.
    שטראובר לא תופס ימים טובים, זה היכולת הרגילה שלו
    המשחק מול בואבישטה היה הגרוע בקריירה שלו מאז שהוא עמד בשכונה...
    תאמין לי שהוא שוער יציב, עובדה שמכבי למדה במהלך כל העונה שעברה כשהוא מציל אותה משחק אחרי משחק...

    בקשר לקישור - אסור לו לפתוח עם נימני, לא כרגע. נימני ביכולת חלדשה מאין-כמוה ועדיף שהוא לא ישחק וישאיר את הבמה במרכז המגרש לרביבו את ברקוביץ'

    גרנט אימן עד כה 2 משחקים ובשניהם הציב חלוצים אמיתיים בחוד ואפשר לסמוך עליו שיציב את בלילי/אפק/אודי, וטוב שכך
     
  14. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התכוונתי בכלליות שהוא לא צריך לפתוח עם נמני בתור חלוץ אלא בתור קשר

    ובכל עונה שטראובר חוטף בערך עשרה גולים מטומטמים
     
  15. המלך בניון הראשון Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/02
    הודעות:
    38
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אני אנסה לחלק את חלקי הנבחרת לקבוצות:

    שוער - מסתובב תמיד סביב מכבי חיפה, מכבי ת"א והפועל ת"א עם יתרון למכבי חיפה (אבי רן ז"ל, ניר דוידוביץ', דודו אוואט, בוני גינצבורג, רפי כהן)

    הגנה - גם, מסתובב בין שלושת הקבוצות הגדולות, שוב, עם יתרון למכבי חיפה (1 ממכבי ת"א, 2 מהפועל ת"א ו-3 ממכבי חיפה)

    קישור - 1 מהפועל ת"א, 2 ממכבי ת"א, 2 ממכבי חיפה (למרות שגם פה הייתי נותן יתרון למכבי חיפה משום שיוסי בניון כל כולו זה מכבי חיפה, רביבו וברקוביץ' יצאו מחיפה לאירופה)

    התקפה - השנה הפועל ת"א לוקחת בנושא הזה את כל הקופה!
    הפועל ת"א זה לא ממש ההגדרה הנכונה... הצעירים של הפועל ת"א השנה לוקחים את כל הקופה!
    בעוד וולטון סילבה וקלשצ'נקו הזרים יושבים על הספסל בהפועל ת"א, מככבים להם סוללת הצעירים של הפועל ת"א בנבחרת:
    כפיר אודי, עומרי אפק ופיני בלילי