מנצ'סטר יונייטד 2011/2012

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏7/7/11.

  1. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    קצת הגזמתם. אומנם יש חור באמצע אבל לא מאמין (יותר בכיוון של מקווה) שניפול על שנה נוספת עם כל כך הרבה חוסר מזל - מקלברלי ועד פלצ'ר, ואפילו אנדרסון נפצע. ברור שחייבים חיזוק למרכז אבל אנחנו עדיין מנצ'סטר יונייטד וגם במצב הנוכחי מצבנו מעולה, הרבה יותר משל קבוצות אחרות למשל באנגליה בפרט או באירופה בכלל.
    הצעירים שלנו מבטיחים ושמות של ילדים כמו אוונס וסמולינג נראים לנו כמניות בטוחות, כאשר יש גם את ג'ונס וקלברלי שנקווה שיפצעו קצת פחות.

    שם המשחק בעונה הקרובה הוא "פציעות" הרבה יותר מאשר "קשר אמצע". למנצ'סטר יונייטד נפצעו הכי הרבה שחקנים לאורך זמן בעונה החולפת וזה פגע בנו קריטית. אחרי "פציעות" כותרת המשנה היית "שאננות" כי זה מה שקרה בשלב הבתים באירופה וזה מה שקרה מול אברטון (כי מול וויגאן כן ניסינו). רק אחרי כל אלה הייתי אומר קשר אמצע כי זאת המשבצת החלשה ביותר שלנו, אבל לפני כן צריך הרבה מזל וצריך לבוא רעבים ומפוקסים.
     
  2. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השאלה היא האם אתם באמת עדיין בונים על הכשירות ועל היכולת של פלטשר ואנדרסון?
     
  3. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אם נניח לרגע שקאריק הוא באנקר אחרי עונה טובה, אני לא רואה בשוק שחקנים שפרגוסון יכול להסתכל עליהם ולהגיד "הנה מה שאני צריך" חוץ מקבאי ומוטיניו. לגבי השני, לא רואה סיכוי שהוא יגיע. לדעתי הוא יישאר בפורטו, במקרה הקיצוני יחבור לAVB מהכסף של מודריץ'. וקבאי זה תלוי בניוקאסל, לדעתי גם לא אפשרי. אולי פרגוסון הבין את המצב בשוק לפניי ולכן החליט ללכת על רכש שעל הנייר מעט לא ברור כמו קאגוואה, וככה ללכת ALL IN על החלק ההתקפי, ובקישור האחורי להמשיך להסתמך על קאריק, פלטשר והצעירים.

    מבין את החששות שלכם, אבל אולי הפעם, סוף סוף, אני קצת מבין את הסקוטי. אם זה יספיק? מי יודע, סיטי היו העונה מספיק פראיירים כדי לתת לכם תחושה של אלופים עד הדקה ה97, אבל קשה לומר מה יהיה בעונה הבאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/7/12
  4. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    Ricky van Wolfswinkel, ברור שלא. אישית אני גם לא סומך קלברלי, והינה אנחנו נשארים שוב עם סקולס וגיגס לצד קאריק. ברור שזה לא יספיק אבל אין טעם שנקנה סתם שחקן פושר שכנראה לא יהיה מספיק טוב. לפי הדיווחים באמת הלכנו על מוטיניו ולוקאס אבל כנראה שהם לא יבואו (כסף, מועדונים אחרים) ואין טעם שנביא מישהו שפרגי לא באמת מתעניין במאה אחוז. ולמען האמת, פרגי כבר הלך על התקפה בקישור בתחילת העונה שעברה עם קלברלי-אנדרסון. למרות שקגאווה הרבה יותר התקפי משניהם קאריק יותר הגנתי משניהם ולכן אני לא פוסל אופציה של קאריק וקגאווה כאשר יש מעליהם את רוני וחלוץ נוסף. אם עלינו לשחק עם קלברלי ואנדרסון יחדיו (והגענו למצב שבועטים נגדנו לשער כמויות מטורפות) אני יכול לראות את זה קורה שוב.

    וזה המצב הכי לא אידיאלי שיש, אבל יש סיכוי שזה מה שנראה. אני לא רואה קשר אמצע אחר שתפור על המשבצת של סקולס ויעזור בניהול המשחק והוצאת הקבוצה קדימה.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,963
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    כשאותו שחקן מרבה להפצע, אז אחר כך לא צריך להתלונן על חוסר מזל אם בנית עליו שוב ושוב הוא נפצע. יש שחקנים עם כשרות גרועה ועליהם לא צריך לסמוך.
     
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    alexshw, בדיוק.

    חשבתי שצריך להביא קשר גם בקיץ שעבר, אבל לבסוף קיבלתי את הרצון לתת לפלטשר צ'אנס לחזור מהמחלה שלו (לא שהאוהדים ידעו בקיץ שעבר במה מדובר. המועדון ידע), לתת הזדמנות לאנדרסון להראות שהוא יכול לתת עונה של בריאות ויכולת עקבית, כמובן לתת לקלברלי להראות מה הוא יודע.

    אבל באיזשהו שלב צריך לומר - די. הסיכוי שפלטשר יחזור, ואם כן אז לרמה הגבוהה ביותר, לא נראה טוב. אפילו פרגי - נוויל חוזר עוד שבועיים, הארגריבס אוטוטו - נשמע פסימי לפני כמה ימים. ואנדרסון, כמה עוד שנים רדופות פציעות אנחנו צריכים כדי להבין שאי אפשר להיתלות בו? על קלברלי אני לא מוותר, כמובן, אבל שוב, צריך להיות זהירים.

    מהבחינה הזו, כמה שזה נשמע קצת מוזר ובטח כואב, החזרה של סקולס מפרישה עלולה להיות לנו לרועץ. כי יש איזו תחושה שזה אומר לפרגי שהכל בסדר, יש לנו מספיק שחקנים - היי, תראו, קאריק, פלטשר, אנדרסון, קלברלי, גיגס, סקולס, ג'ונס במקרה הצורך, ים קשרים! - ואם כבר מביאים קשר, נחתים ילד ונחכה עד שהוא יתקדם. לא שיש לי בעיה עם פאוול, או לוקאס במידה שיבואו. אבל את הצ'אנס לרענון בקישור היה לנו צ'אנס לעשות בשנים עברו ופספסנו אותו. בין המחלות לפציעות לצעירים שלא התקדמו, לא הצלחנו לייצר שם תהליך שינוי טבעי. מה לעשות, צריך להביא מישהו שמוכן לתרום משמעותית.

    ולא שאני מצפה לשחקן על. אנשים אומרים פה שיש מוטיניו ויש לוקאס או קבאיי ואם לא, כנראה שאין מה להביא. לא קונה את זה. כשבילבאו עושה סביבך משולשים, וטוטנהאם ונוריץ' משתלטות על מרכז השדה מולך כשאתה לא מצליח לשמור על הכדור ולהניע אותו, לא יכול להיות שאין בעולם משהו שמסוגל לשדרג אותך, וגם אפשר להביא אותו. זה לא שיש לנו קישור טוב מאוד וכדי להביא אותו למצוין נצטרך למצוא איזה אינייסטה. גם פחות מספיק.

    זה גם לא שאני מצפה שיהיה לנו מרכז שדה אדיר. אני לא חושב שאנחנו צריכים איזה פליימייקר גאון. כשאני מסתכל על מה שיש לנו בהתקפה, אני פשוט חושב שאנחנו זקוקים למרכז שדה פונציונלי שיספק הגנה לעורף ובמה להתקפה לעשות את שלה. עם הקיצוניים שלנו, עם רוני, קגאווה, הרננדס, וולבק - יש לנו מספיק כישרון לגרום נזק לכל יריבה מכל מקום, באגפים ובמרכז. אבל כשהקישור לא מסוגל להחזיק בכדור ולזכות בו בחזרה כדי לתת להם את הבמה הזו (מי אמר וויגן?), כדי להקל על ההגנה שלנו (מי אמר אברטון?), התוצאה היא ירידה בביצועים של הקבוצה כולה. ואם פרגי לא יעשה משהו בנדון בקיץ, באמת לא אדע מה לחשוב.
     
  7. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    מה שכן אמיר לוקאס הוא לא המושיע בקטע הזה, הוא לגמרי שחקן התקפה. ווינגר ממה שהבנתי.
     
  8. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,092
    לייקים שהתקבלו:
    487
    אין לדעת מה עובר בראשו של פרגי, אולי הוא באמת בונה על החזרה לכושר של אנדרסון ופלטשר או שהוא מהסס לגבי שחקן כלשהו. בכל מקרה, ביום רביעי אנחנו כבר מתחילים את המסע של משחקי הידידות ואם אף שחקן לא יחתום עד אז זאת תיהיה פשוט מריחה.
     
  9. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    http://www.calcalist.co.il/sport/articles/...3577085,00.html

    לטובת אנשי אסכולת "עוד כמה שנים סיטי בצ'מפיונשיפ, יונייטד תשרוד לנצח", כלכליסט היום עם כתבה מאוד מדאיגה לגבי עתיד המועדון. למי שאין כוח לקרוא אני אקצר: המילים "גלזגו ריינג'רס" מופיעות שם, נחשו באיזה הקשר.
     
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    אני לא לחוץ על החתמת שחקן עד תחילת מסע המשחקים. יש עוד חודש וחצי עד סגירת חלון ההעברות וקבוצות מוכרות לא ממהרות לסגור עסקה. אבל, אני לא יודע. גם אם תמיד יש תקווה שהמועדון עובד על דברים בשקט ובטח שאין מה לקנות את הדברים בעיתונים, קשה שלא לחוש דאגה מסוימת שעוד קיץ יעבור ופרגוסון בצורה בלתי נתפשת ו-ונגרית לחלוטין ייתן לבור הזה להישאר כך.
     
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    מה לא ברור ברכש של קאגאווה?

    ואתה באמת חושב שיש רק 2 שחקנים באירופה שמשדרגים את האמצע של יונייטד?

    אני מקווה שבאמת שוב תפקירו את האמצע, אבל בעונה שעברה (במיוחד באירופה) זה כבר נהיה ממש ברור שיש לכם שם בעיה ואני מתקשה להאמין ששוב פרגוסון ימשיך להוציא את הכסף על עמדות התקפה לא קריטיות במקום לחזק את האמצע.
     
  12. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    זה מפחיד,
    כי זה הסיפור של שני הקיצים האחרונים.
     
  13. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    אותי זה על סף המשעשע, כי זה פשוט מה שקורה אצלנו עם שחקני הכנף מאז ימי סטיב מקמנמן.
     
  14. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    לא, אני אתקן קצת את מה שכתבתי. לי אישית יש עוד כמה וכמה שמות שיכולים לשפר את הקישור שלהם, אבל אלו שמות שאני לא מאמין שפרגוסון יחשוב בכיוון שלהם אפילו. הוא כבר יעדיף להישאר עם מה שיש לו. פשוט כי זה פרגוסון, אני לוקח את העקשנות שלו בחשבון.

    לגבי קאגוואה- מבחינת היכולות שלו הוא משהו שיונייטד צריכה מאוד, אבל ההגעה שלו אומרת שינוי מערך ל4-2-3-1 (כשרוני חלוץ יחיד, ואנחנו יודעים שרוני הרבה יותר טוב כחלוץ שני), או לשים את קאגוואה באגף שלדעתי זה בזבוז.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/7/12
  15. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    ובכן, אני מסכים לחלוטין. העניין שיש גם אפשרות שלישית - שלפרגי יש משהו אחר בראש. אם כי, לפי מה שאמר לפני כמה ימים ברור לו שהעמדה של קגאווה היא קדימה יותר במגרש (ולא, נגיד, הסטה לאחור לקישור).