המחזור השני והשלישי באנגליה: ארסנל שברה את השיא!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י ArsenalFan, ‏19/8/04.

  1. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי הפתיחה רוויית תוצאות התיקו, הפרמייר ליג מתחילה להיכנס להילוך גבוה, עם מחזור כפול בסוף השבוע הקרוב ובאמצע השבוע הבא.

    בשבת בולטון, שסיימה את המחזור הראשון במקום הראשון בצוותא עם ארסנל, תצא למשחק חוץ בפולהאם. צ'לסי שניצחה את מנצ'סטר יונייטד בשבוע שעבר תתארח בסנט אנדרוז במפגש מסקרן עם בירמינגהאם, שבשורותיה כמה משחקני עבר בצ'לסי כמו ייספר גרונקיאר ומאריו מלכיוט. ניוקאסל שעוסקת בעתידו של קיירון דאייר בימים האחרונים תארח למשחק מעניין את טוטנהאם, כשליברפול תארח באנפילד את מנצ'סטר סיטי. מנצ'סטר יונייטד תנסה להתאושש מההפסד במשחק הפתיחה כשתארח במשחק המאוחר בשבת את נוריץ', העולה החדשה. ביום ראשון ארסנל תארח את מידלסברו המתחדשת עם ריי פארלור, שיחזור להייבורי לראשונה מאז עבר לבורו אחרי 13 שנים בארסנל.

    לארסנל המשימה בשני המשחקים הקרובים היא להיכנס לספרי ההיסטוריה. אם לא תפסיד בשני משחקי הבית שלה מול מידלסברו ומול בלקבורן ביום רביעי, היא תשלים רצף של 43 משחקים ללא הפסד (על פני שלוש עונות) ותשבור את שיאה של נוטינגהאם פורסט. בשלישי צ'לסי תתארח בדרבי לונדוני אצל קריסטל פאלאס, וברביעי מצפה לנוריץ' משחק חוץ קשה נוסף, נגד ניוקאסל בסנט ג'יימס' פארק.

    המחזור השני

    שבת, 21.8

    14:45 סאות'המפטון- בלקבורן
    17:00 בירמינגהאם- צ'לסי
    17:00 צ'רלטון- פורטסמות'
    17:00 קריסטל פאלאס- אברטון
    17:00 פולהאם- בולטון
    17:00 ליברפול- מנצ'סטר סיטי
    17:00 ניוקאסל- טוטנהאם
    19:15 מנצ'סטר יונייטד- נוריץ'

    ראשון, 22.8

    15:00 ווסט ברומיץ'- אסטון וילה
    18:05 ארסנל- מידלסברו

    המחזור השלישי

    שלישי, 24.8

    21:45 בירמינגהאם- מנצ'סטר סיטי
    22:00 קריסטל פאלאס- צ'לסי

    רביעי, 25.8

    21:45 ארסנל- בלקבורן
    21:45 פולהאם- מידלסברו
    21:45 סאות'המפטון- בולטון
    21:45 ווסט ברומיץ'- טוטנהאם
    22:00 צ'רלטון- אסטון וילה
    22:00 ניוקאסל- נוריץ'

    המשחקים בין מנצ'סטר יונייטד לאברטון ובין ליברפול לפורטסמות' נדחו בגלל משחקיהן של יונייטד וליברפול במוקדמות ליגת האלופות.
     
  2. גלילי Member

    הצטרף ב:
    ‏14/6/04
    הודעות:
    92
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישהו יודע איזה משחקים משודרים ???
     
  3. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני יודע שהיוניטד משודרים בשבע ורבע. בקשר לשאר השידורים אין לי מושג.
    ועכשיו ליוניטד, החודש הקרוב שבו מצפים לנו משחקים מול נוריץ', אברטון, בלקבורן ובולטון יבשר לנו
    בקשר לשאר העונה איך היא תיראה מבחינתנו. יוניטד חייבת לקחת במשחקים אלה את מלוא הנקודות גם
    בהרכב הטלאים בו הקבוצה משחקת בימים אלו כדי שנוכל להגיע למשחק ב20 לספטמבר מול הסקאוזרים
    {משחק החזרה של ריו, ואני מקווה שגם של רוד....} במצב סביר ובהפרש נקודות סביר מארסנל.
     
  4. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משדרים ב17.00 ליברפול-סיטי ב19.15 יונייטד-נוריץ' וביום א' ב18.05 ארסנל -בורו
    ובכיכובו של זאביק זלצר בערוץ הברברת.
    ולמי שמעונין ליראות גם סאותהמפטון-בלאקבורן ב14.30 בירמינגהם-צ'לסי ב17.00 ,וביום א' מילבד ארסנל ב18.05 ,גם ברומיץ'-וילה ב15.00 , מוזמן לפאב מ.א.ש. דיזנגוף 275 ,ומילבד שידור ואוירה אנגלית גם בירה ואוכל טוב.
     
  5. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    במשחק שיפתח את המחזור בשבת (ושתוכלו לראות במ.א.ש http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx ) יתארחו גרהאם סונס והרוברס אצל מאמן סקוטי אחר, פול סטארוק של הסיינטס. אומנם אנחנו נמצאים רק במחזור השני של העונה, אבל מנג'ר סוטון פול סטארוק כבר נמצא תחת לחץ רב, בעיקר מצד היו"ר רופרט לואו, שלא ממש תמך במינויו של הסקוטי למאמן במקום גורדון סטראכן במרץ שעבר. מאז מינויו סטארוק לא הצליח להחזיר את הקבוצה מהחוף הדרומי לפורמה הנפלאה מלפני עונותיים, וגם פתיחת העונה הנוכחית לא בישרה טובות, עם הפסד 2-0 לאסטון וילה בו דווקא וילה יכלה להרגיש מקופחת מהתוצאה. הרינונים על מעבר של הכוכב הבלתי-מעורער של הקבוצה ג'יימס ביטי לקבוצה גדולה יותר לא נפסקים, וגם הם לא מוסיפים למצב-הרוח הדי ירוד במועדון. ביטי, שהיה פצוע, ינסה לחזור לכושר מלא לקראת המשחק מחר, אך שיתופו מוטל בספק. הבעיה המרכזית של הסיינטס היא נכון לעתה במרכז ההגנה, שם בעקבות פציעתו של מייקל סבנסון עד נובמבר ומכירתו של פיץ הול לקריסטל פאלאס אין לקבוצה גיבוי הולם, והם מחפשים תחליף להם בכל שווקי אירופה.
    גם בבלקבורן המצב לא מזהיר בהרבה מבסאות'המפטון, כאשר לאחר קמפיין איום בעונה שעברה הקבוצה פתחה את העונה עם תיקו 1-1 ביתי עם העולה החדשה ווסט ברום. אולם סונס יכול להיות מעודד מחזרתם לסגל של בארי פרגוסון ולורנצו אמורוסו ומהופעה טובה של דייויד ת'ומפסון במדי קבוצת המילואים של הרוברס ביום רביעי, כך שגם הוא מתחרה על מקום בהרכב בשבת.
    בעונה שעברה המפגש בין השתיים בסט. מארי'ז נסתיים ב2-0 למארחים, ופול סטארוק מקווה מאוד לתוצאה דומה בשבת כדי להוריד מהלחץ העצום שיש עליו. אני דווקא מהמר על תיקו.


    בירמינגהאם - צ'לסי: (שבת, 17:00)
    במפגש מסקרן ביותר בסט. אנדרו'ז תיפגש הקבוצה החמה של היבשת צ'לסי מול מספר שחקני עבר במועדון הלונדוני שמשחקים כיום בשורות בירמינגהאם. אקסי-צ'לסי מאריו מלכיוט, מיקאל פורסל, מאזי איזט ויספר גרונקיאר ירצו לנקום בשבת בקבוצה שלא נתנה בהם אמון, וחניכיו של סטיב ברוס צפויים לתת לחבורה הנוצצת של מוריניו פייט רציני ביותר לאחר התחזקות מאסיבית משלהם בקיץ.
    צ'לסי מגיעה למשחק עם בטחון עצמי גבוה לאחר הניצחון הדחוק הסטמפורד ברידג' על הטוענת לכתר מנ. יונייטד, ויכולה להיות גם מעודדת מחזרתו מפציעה של דמיאן דאף לאגף השמאלי של הקישור. מוריניו צפוי לערוך מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח מול היונייטד במחזור הראשון אך לא הרשים, כאשר שמות מפוצצים כמו ריקרדו קרבאליו, אדריאן מוטו, סקוט פארקר, גלן ג'ונסון ומתיאה קזמן ינסו להתברג בהרכב של מוריניו במקום אלו שאיכזבו בשבוע שעבר.
    שני המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה נסתיימו בתיקו 0-0, וגם הפעם ניתן לצפות למשחק שקול למדי, כאשר ההימור שלי הוא על תיקו 0-0 נוסף או על 1-0 קטן לצ'לסקי.
     
  6. גלילי Member

    הצטרף ב:
    ‏14/6/04
    הודעות:
    92
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניוקאסל בכלל אין שידור?
    ניוקאסל - טוטנהאם על הנייר זה אמור להיות משחק טוב וטעון.
    בכיף הייתי שם אותו במקום מנצ'סטר - נוריץ'
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    מנצ'סטר- נוריץ' זה בשעה שונה לכן הוא משודר. העדיפו את ליברפול- סיטי מאשר טוטנהאם- ניוקאסל.

    פולהאם- בולטון-

    2 קבוצות שמוזכרות לנו לטובה מהעונה שעברה נפגשות במחזור השני במשחק החזרה של פולהאם לביתה, לקראבן קוטג' אחרי שנתיים של משחקים בלופטוס רואד. כריס קולמן בטוח שהמגרש הביתי ישחק העונה לטובתם אחרי ששיחקו באצטדיונה של קווינס פארק ריינג'רס ומצהיר שהמטרה היא להגיע לגביע אופ"א, למרות ה-1-1 במחזור הראשון אצל מנצ'סטר סיטי. כריס קולמן הלך בקיץ הלך התקפה כאשר את אנדי קול ותומאס רדזינסקי לקבוצה והם מהווים חוד בהחלט ששווה לשים אליו לב, קלאוס ינסן יבוא על מנת לנסות ולסתום את החור של שון דיוויס שעבר לטוטנהאם. פולהאם תעשה כאמור את הבכורה המחודשת בקראבן קוטג' נגד הקבוצה המצויינת של סם אלרדייס שניצחה במחזור הפתיחה 4-1 את צ'רלטון. בולטון סומנה כקבוצה שיכולה להפתיע העונה רבים ופתיחת העונה הוסיפה לדיעה הזאת עוד לא מעט אנשים. אלרדייס הצליח להמר על כמה רכישות בעבר והשבוע הביא לקבוצה את הסנגלי אל חאדג'י דיוף שלא כל כך הצליח בליברפול אבל אלרדייס מאמין בו וביכולות שלו וחושב שדיוף יהיה האיבן קאמפו הבא, קאמפו גם בא אחרי שנים אפורות בריאל מדריד. אם דיוף יתחבר בהצלחה לקבוצה ויצליח לבטא את הכישרון שטמון לו ברגליים בולטון תגיע רחוק. בפולהאם יחסר הכוכב סטיד מלבראנק שפצוע לתקופה של 5 שבועות, עוד ייעדרו- פאקונדו סאבה, לי קלארק וניקי האמונד. בבולטון הרכש הסנגלי החדש יסע עם הקבוצה אבל כנראה יחכה להזדמנות שלו מהספסל, היחיד שלא יהיה כשיר למשחק הוא לורנט לאבייל. העונה יש לבולטון עומד לפחות בכל מה שקשור לשחקני התקפה, קווין דיוויס והנריק פדרסן נראו נהדר במשחקי ההכנה, קווין נולאן מאחורה ימשיך להיות השחקן החופשי ועל הספסל מחכים לז פרדיננד הוותיק הכוכב היווני סטליוס ג'יאנקופולוס וכאמור דיוף.
    הרכבים משוערים:
    פולהאם: ואן דר סאאר, וולץ, פירס, נייט, בוצ'אנגרה, דיופ, לווינסקי, ינסן, קולינס ג'ון, רדזינסקי וקול
    בולטון: ייסקלהיינן, האנט, אנגותי, חוליו סזאר, גארדנר, אוקוצ'ה, קאמפו, ספיד, נולאן, דיוויס ופדרסן


    ליברפול- מנצ'סטר סיטי

    קווין קיגן מגיע לאנפילד יחד עם קבוצתו מנצ'סטר סיטי למשחק בית ראשון של רפאל בניטז באנפילד. ליברפול מגיעה לראשונה העונה הביתה ותרצה מאוד לנצח ולהרשים את הקהל הביתי במטרה להתחיל את העונה טוב על מנת להביא תואר אליפות לאנפילד אחרי 15 שנים. מנגד מנצ'סטר סיטי תרצה לצאת בשלום במטרה להתחיל את העונה טוב ולהימנע מהסתבכויות מוקדמות ולתת עונה טובה יותר מעונת הנפל בשנה שעברה. ליברפול עברה שינוי מאוד גדול הקיץ אחרי שסוף סוף העיפה את הוייה ובמקומו הגיע האיש שהפך את ולנסיה לקבוצה קוטפת תארים, מייקל אואן ודני מרפי הלכו ובמקומם הגיעו דג'יבריל סיסה ונונז מריאל מדריד. בניטז רוצה להמשיך ולהתחזק והקבוצה קרובה להחתים עוד 2 שחקנים מהליגה הספרדית, את צ'אבי אלונסו ולואיס גארסיה מברצלונה. על מנצ'סטר סיטי מנגד עבר קיץ לא קל, אחרי עונה מאכזבת לא היה לקיגן כל כך הרבה כסף כדי לחזק את הקבוצה אז הוא הסתפק רק בדני מילס ובבן תאצ'ר על מנת לחזק את ההגנה. למנצ'סטר סיטי יש רקורד לא מעודד באנפילד אחרי שניצחו שם רק פעם אחת מתוך ה-15 ביקורים האחרונים שלהם שם בכל המסגרות. רפה בניטז צפוי לעלות למשחק עם אותו הרכב שפתח נגד טוטנהאם מה שאומר שקירקלנד והנשוז ימשיכו להיות על הספזל, נונז עדיין פצוע ויחזור רק בעוד כחודש וצ'אבי אלונסו ולואיס גארסיה בכל מקרה לא יופיעו בשבת. קווין קיגן צפוי להשאיר את מקמנמאן על הספסל והשינוי היחיד שצפוי להיות בהרכב זה ג'וי בארטון במקומו של בוסבלט הוותיק.
    הרכבים משוערים:
    ליברפול: דודק, חוסמי, ריסה, הופייה, קאראגר, פינאן, המאן, ג'רארד, קיואל, בארוש וסיסה
    מנצ'סטר סיטי: ג'יימס, מילס, תאצ'ר, דאן, דיסטין, רייט פיליפס, ריינה, בארטון, סיביירסקי, פאולר ואנלקה

     
  8. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ברור לי למה האוהדים של הספרס מפחדים מהמשחק מול ניוקאסל. לספרס יש חלוצים חדים שבטוח ינצלו את החורים בהגנה של ניוקאסל, ולמרות הירידות שלכם על נייבט, הוא בינתיים נראה די טוב ואני משוכנע שהוא ייצב את ההגנה שלכם. אני מהמר על 2 או 3 לתרנגולים.
     
  9. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באיזה ערוצים משודר והאם בתשלום?

    ואין ספק שספרס-ניוקאסל קצת יותר מעניין ממנצ'סטר מול הקנריות.
     
  10. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה אולי יוד איפה אפשר לראות או לשמוע את השידור? חשבתי אולי אתה מכיר איזה רדיו חינמי של הספרס...
     
  11. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוטספר כתב בדיון המקביל:
    שטויות. בראמבל ואובריין לצערי מכירים מצויין אחד את השני, ובכלליות וודגייט היה יותר פצוע מאשר לא. משהו כמו על כל משחק שהוא שיחק, 3 משחקים הוא ישב בחוץ, ניוקאסל ניסתה המון ניסויים בהגנה בשנים האחרונות, ובכלליות אתם צריכים לנצל את העובדה שישחקו שני בלמים שאין להם מושג איך לשחק, לא קשור ביחד, כי הם כן מכירים אחד את השני.

    ועוד אגב מאזנים בין הקבוצות, טוטנהאם היא אחת הקבוצות שאני יותר אוהב לפגוש בליגה. לא אכפת לי מה קרה לפני 60 שנים, בשנים האחרונות ניוקאסל מנצחת את טוטנהאם בלי סוף. תנו לי חצי ממה שהיה פה בעונה שעברה (4-0 עם צמד מדהים של רובר) ואני מרוצה. עונה לפני זה גם השגנו ניצחון כפול, עם 1-0 בוואייט הארט ליין. בלי קשר בכל מה שקשור לסט. ג'יימס פארק ומפגשים בין שתי הקבוצות הללו, ניוקאסל כבר השחילה בשנים האחרונות שביעיות לרשת של טוטנהאם.

    פלדיי, אתה שוב (כמו תמיד) מזלזל בניוקאסל. העובדה היא שניוקאסל, שאתה רואה את הסגל שלה כסגל של מקום 10 ככה, מסיימת בשנים האחרונות במקומות גבוהים גם כשהסגל שלה "עלוב" לטעמך. אתה אולי לא מבין איך אפשר לתפוס מניוקאסל, אבל העובדות הן שניוקאסל, במיוחד בבית בעונות האחרונות, היא קבוצה חזקה מאוד, בין החזקות ביותר בליגה. למרות ההגנה החלשה של ניוקאסל ההתקפה תכפר, אני מהמר על משחק רב שערים עם ניצחון גדול לניוקאסל.

    פריוויו למשחק יבוא בהמשך.
     
  12. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    www.glory glory.net כנס לאתר הזה של אוהדי הספארס ומשם לפורום של הספארס וכמעט תמיד אוהדים נותנים לינקים לשידורי רדיו מאנגליה.
     
  13. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מזלזל בניוקאסל בכלל למעשה היא אולי הקבוצה שאני הכי אוהב באנגליה אחרי הספארס עוד מימי בירדסלי ומירנדיניה הברזילאי עם האיצטדיון ויציעי העמידה הכי מטורפים באנגליה!כל "המסביב"שיש בניוקאסל הוא מבחינתי אנגליה האמיתית,עיר אפורה,כורי פחם,מובטלים,שיכורים,וכולם מאוחדים סביב ניוקאסל יונייטד בטירוף.תמיד פחדנו ממפגשים בניוקאסל אבל ההרגשה הפעם אחרת.אייפיל הצעיר שוב יעלה בהרכב וכנראה שרוברט ינצל את זה,מצד שני אני לא מאמין שלא נכבוש מחר עם ההגנה של ניוקאסל.1-1 נראה לי ריאלי. ליברפול נגד סיטי לצערי נראה כמו הבאנקר של המחזור,האדומים מרגישים פיספוס מהמשחק בליין ויבואו בטירוף וגם ינצחו את הסיטי.לא רואה איך ההגנה של סיטי עוצרת את קיואל גרארד,סיסה,ובארוס.
     
  14. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דאייר, בהנחה שניוקאסל לא תשתפר פלאים מהשבוע שעבר, קשה לי לראות אותה מנצחת. ההרכב חלש מדי. גיבן היה שוער טוב, אבל כבר הרבה זמן הוא נראה גרוע (אולי מיואש מההגנה שלו). על ההגנה אני לא ארחיב, כי זה בזבוז זמן. קבוצה שנותנת לרובי אליוט וארון יוז לשחק בתור בלמים היא קבוצה שהמקום שלה הוא בליגת העל הישראלית, לא בפריימרליג. גם בראמבל ואו'בראיין זה צמד מזעזע ונוראי, אבל לפחות לא כזה שגורם ליריבות לגחך (טוב, אולי בעצם כן). הקישור שלכם גם לא נראה כמו שצריך, ולמרות ההתלהבות הרבה מבאט בעיתונות הבריטית, אני לא רואה את ניוקאסל מגיעה לשומקום איתו, ועד כמה שזה עצוב, אפילו ספיד עדיף עליו.

    יש גם נק' אור בניוקאסל, כמו ההתקפה, שסוף סוף נראית כמו שצריך, אבל ייקח עוד הרבה זמן עד שקלייברט ומילנר ייכנסו לעניינים, ובינתיים עם חסרונו של קשר אמיתי באמצע (דאייר לא בכושר לפי מה שאמרתם, ולא בטוח שהוא בכלל ישחק) קשה לי לראות אותכם עושים משהו מול טוטנהאם.

    אגב, שלא תחשבו שאני מתלהב כ"כ מטונטהאם, שגם לה יש חסרונות רבים (קישור אנמי משהו ומגן ימני נוראי), אבל לפחות לה יש בלמים וקשרים שזזים על המגרש עם קצת יותר מהבעה מטומטמת על הפנים.

    3-1 לספרס.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    חברים תבינו משהו כבר במקום לדבר סתם.

    מנצ'סטר יונייטד נגד נוריץ' משודר בגלל שזה ב-19:15. טוטנהאם- ניוקאסל זה ב- 17:00 בכלל, מה שאומר שליברפול- סיטי זה על חשבון ניוקאסל וטוטנהאם ולא הקנריות ויונייטד.