ליברטאדורס 2013 - מיניירו מחזיקת הגביע!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏13/2/13.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921

    שופט בדיחה, לא ברור לי איך בראגיארי לא קיבל אפילו צהוב....בכל מקרה, הצגה של מיניירו בחוץ מול ארסנאל, נראים טוב רונאלדיניו והחבר'ה.

    ולס מנצחת בחוץ את פניארול 0-1 משער ניצחון של פראטו בדקה ה-87, אחרי בישול מצויין של קופטה. המשחק גם נעצר בחצי הראשון אחרי התפרעויות ביציעים בין שני מחנות האוהדים. ולס בעמדה מצויינת לעלות כשיוותרו לה שני משחקי בית בשלושת המשחקים הבאים.
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    התגובה של רונאלדיניו לתיקול הקרימינלי הזה, או יותר נכון היעדר התגובה, רק הזכירה לי כמה אני אוהב את השחקן הזה. אפילו אחרי המשחק הוא היה רגוע בתגובה שלו וממה שהבנתי לחץ לבלם את היד (אולי לא זיהה שזה הוא?).

     
  3. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    טוב, אז אחרי ההפסד המאכזב בברזיל בה ניצחון בית נחמד על טיגרה בחום צהריים בלימה. היה צריך להיגמר הרבה יותר, אבל נראה שהחוד שהבריק בזירה המקומית לא מספיק טוב לזירה הבינלאומית, שלושת השערים שהבקענו עד עכשיו היו של קשרים - שניים של לובאתון (אחד מפנדל לפני שבועיים), ועוד שער בבעיטה חופשית של רנסו שפוט. משהו די מדאיג, קריסטל החמיצה המון, היה צריך להיות לפחות 4-0.
    טוב, לפחות השתקנו את דייגו נאדיר, למרות שגם קרלוס סמבראנו מגרמניה דאג להשתיקו -

    http://cde.depor.e3.pe/ima/0/0/0/5/8/58907.Xxx
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אולי על המגרש השתיקו אותו, בגזרת הטוויטר אפשר לסכם את זה בטוויט סתמי ולא מכובד של ילד טמבל, שמקבל תגובה בטוויט סתמי של מישהו סתמי אחר (טוב שלא רשם שווולללתתתת!, אה אופס...). סתם עשו רעש מזה מה גם שהטמבל התנצל (ללא צורך לדעתי). פטקלה הוא בכלל תופעה, שחקן לא רע עם כישרון, אבל כל השחקנים הוותיקים בסגל של טיגרה לא סובלים אותו, הקהל לא סובל אותו והוא עדיין חי בסרט של כוכב. לפני מה שהייתה אמורה להיות הופעת הבכורה שלו בהרכב בזמנו, הוא יצא לבלות עד אור הבוקר, כנ"ל לפני הגומלין (שפוצץ) בגמר הסודאמריקנה האחרון בו גם היו דיבורים שהוא יפתח ומסתבר שהוא החליט לנסות את חיי הלילה של ברזיל במקום לנוח...

    אבל עזוב שחקן שולי אחד, מה יהיה עם וולינגטון נם:

     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/3/13
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני כל כך שמח בשביל הקהל הנהדר של ניואלס שהחזירו את המועדון לידיים שפויות שדואגות למועדון, איזה כיף לראות את הקבוצה הזו מתאוששת וממלאת פעם אחר פעם את האצטדיון בליברטאדורס. אנחנו לא נוהגים להחמיא למועדונים יריבים, אבל לעזאזל עם חוקי הפולקלור של הכדורגל כי שמגיע מגיע. קהל נהדר, קבוצה מרגשת (בתקופת טטה מרטינו).

    נציגות יפה ומפתיעה בכמותה ובצבעה של אוהדי ה-U ברוסאריו.

    מקווה למשחק טוב, יש להם את כל התנאים לכזה.
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מחצית ראשונה טובה מאוד של ה-U ברוסאריו, עם אקס הלפרה גיז'רמו מרינו שמכוון את הקבוצה ואף כובש שער יפה, הספיקה לה לניצחון חוץ מצוין על סקוקו+10 המוכרת גם בשם הרשמי ניואלס...

    אדומים מעצבנים של השופט לשתי הקבוצות, אבל גם הדקות שהלפרה היו בעשרה שחקנים מול 11 הן לא תירוץ לכך שהקבוצה לא מצליחה לייצר מצבים ותלויה בהברקות ויכולת אישית של סקוקו (בעיטה חופשית מצוינת). עד לרחבה הלפרה נראים טוב, שם הם נתקעים.

    בית 7 ממשיך להיות צמוד והכל פתוח, כשבמשחק השני דפורטיבו לארה מפתיעה וחוזרת מפיגור 2-0 בפאראגוואי לשוויון מול אולימפיה המקומית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/13
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אלקין בלאנקו שחקן נחמד, אבל אני לא מבין את ההעדפה המתמשכת שלו על פני אורטיס. שניהם עושים הגנה טוב, אבל גאניסיטה יותר דינאמי ומניע טוב יותר את הקבוצה קדימה לדעתי. חבל לי שהוא נשאר בקבוצה שמזה זמן מה לא מעריכה את הכישורים שלו כראוי.

    פפסי מנצחת אחרי משחק קשה את היריבה הבוליביאנית ומשאירה לעצמה סיכוי להיאבק על המקום בהצלבה. אבל, עם היכולת הזו ולאור זהות היריבות, יהיה דרוש שיפור רציני בשביל לדגדג את צמד המקומות הראשונים.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אלקין בלאנקו הוא בעצם ההעדפה האחרונה של טורס וכמעט ולא משחק. מי ששמועדף תמיד הוא ג'וני ראמירס המצויין שהיתה לו איזו בעיה בירוקרטית שעדיין מונעת ממנו להמשיך במיז'וס, אבל הוא צפוי לחזור בקרוב; דאולינג לאודו שהגיע מאקידד בד"כ עולה מהספסל ובלאנקו הוא האופציה האחרונה כשאורטיס או רובאז'ו משחקים. בכל מקרה, מיז'ונאריוס אומנם משאירים להם כאן סיכוי קלוש, אבל קשה לי לראות אותם מעפילים אחרי ההפסד הביתי לטיחואנה, גם כי הם בתקופה לא הכי משכנעת ואני לא רואה אותם ביכולת הנ"ל מוציאים משהו במכסיקו ואתה יודע מה, גם בבוליביה לא יהיה להם פשוט.
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    איך בלאנקו אופציה אחרונה, כלומר גם אחרי אורטיס, אם הוא פתח לפניו בשבעה משחקים בחודש האחרון כולל זה שראיתי בלילה?

    האופציה האחרונה עד כה העונה היא אורטיס.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    במשחק ביום שבת פתח אורטיס, שגם הועדף על פני בלאנקו לאורך כל הטורניר האחרון שבו מיז'וס סיימו כאלופים, אבל עדיין היה אחרי ראמירס. אם ראמירס לא היה נתקל בבעיות הבירוקרטיות, בלאנקו לא היה פותח בכל מקרה, אבל לטורס השיקולים שלו ויכול להיות שהוא הרשים יותר מאורטיס בפתיחת העונה עד עכשיו. בכל מקרה הוא תמיד נחשב לשחקן בינוני בקולומביה, גם בקאלדאס וגם במיז'ונאריוס, אני חושב שהוא פחות טוב גם מלאודו וגם מאורטיס, שלא לדבר על ראמירס, אבל כמו שאמרתי, אולי טורס רואה דברים אחרים ממנו באימונים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/13
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אתה עדיין נמצא בעונה הקודמת כנראה. לא מדובר על תופעה חולפת אלא על בחירה לאורך זמן (מתחילת העונה) של המאמן. מתחילת השנה היו לקבוצה 11 משחקים רשמיים, אורטיס פתח בשניים (אחד מהם משחק בגביע המקומי), בלאנקו בכל התשעה האחרים. אולי שראמירס ישחק זה יהיה על חשבון בלאנקו, אבל תסכים איתי שלא בלאנקו הוא האופציה האחרונה פה אלא אורטיס?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/13
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בגלל זה אמרתי שיכול להיות שהוא מראה יכולת טובה יותר באימונים מגאניסיטה, כי גם אם על הנייר אורטיס שחקן טוב יותר (וגם אני חושב ככה וגם הקריירה של השניים נראית בהתאם עד עכשיו), ייתכן וההעדפה של בלאנקו היא לאור האימונים מתחילת השנה, אולי הוא נראה שם יותר טוב מאורטיס. עד השנה היתה חלוקה ברורה שכללה את ראמירס בהרכב הראשון כאשר גאניסיטה במקומו ואלי אולי בלאנקו היה זוכה לדקות כמחליף. אגב, לאודו הגיע בפגרה ולטעמי הוא גם עולה על בלאנקו, אבל במקרה של לאודו הבחור פשוט נמצא בכושר גרוע וגם בדקות שהוא מקבל כמחליף הוא אינו מנצל. כך או כך, אם בלאנקו כרגע מועדף על אורטיס, תהיה בטוח שטורס יודע מה שהוא עושה, אני אישית מעולם לא התרשמתי מבלאנקו והוא גם אף פעם לא היה שחקן הרכב לגיטימי בליגה.
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אז בקטע הזה אני בטוח שהוא לא יודע מה הוא עושה. אחרי יותר מחודש ו-9 משחקים בהם בלאנקו מקבל פעם אחר פעם את חולצת ההרכב ולא מצדיק אותה, אני גם בטוח שלא מדובר ביכולת שהוא מציג באימונים - שזו הקלישאה להסביר משהו שלא ניתן להסביר מבלי לבקר את המאמן מקצועית במקרה הטוב, או לפקפק ביושרו במקרים אחרים.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא ראיתי יותר מדי את בלאנקו העונה, אבל אם הוא לא מרשים, ולאודו בכושר זוועה ואורטיס לא היה משהו ביום שבת - אז כנראה שיש לו בעיה בעמדה הזו. זה לא שאורטיס מפגין כושר בלתי רגיל והוא מתעקש על בלאנקו. יכול להיות שהוא צריך לעשות רוטציות ביניהם אבל נכון לעכשיו עד שראמירס יחזור, יש לו בעיה בעמדה הזו ואולי הוא ממשיך עם בלאנקו כי סה"כ התוצאות לא רעות עד עכשיו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/13
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    תראה את המשחק אתמול ותגיד לי מה בלאנקו תרם ב-70 דקות ששוטט על המגרש? נכון שבהגנה הוא בסדר גמור, אבל כמעט כלום מעבר לכך. גם בצמד משחקי הסופר-קאפ, אז עוד ניתן היה להבין את הקרדיט ואת הרצון של המאמן לתת צ'אנס לשחקן צעיר יחסית שאולי בלט באימונים (ואולי לא), הוא לא תרם כלום. גם במשחק הליגה בו ניצחו יפה 3-1, זה האחד שראיתי פשוט, בלאנקו לא בלט ואפילו היה קרוב לקבל אדום.

    תוצאות? זה עוד הסבר, או השערה, שנותנים מתי שהיכולת לא מצדיקה שיתוף של שחקן מסוים כשיש אופציות לא רעות אחרות. בשני המשחקים שאורטיס פתח הם ניצחו, זה לא עזר לו.

    לגבי הכושר של אורטיס, גם בסיום העונה שעברה שהוא לא שיחק באופן קבוע הרושם שלי היה שהוא לא בכושר רע. בטח שראיתי אותו עולה כמו אריה ונותן הופעה טובה כמחליפו של ראמירס במחצית השנייה של משחק האליפות. כנ"ל העונה במעט הדקות שראיתי אותו משחק.

    לא חושב שיש בעיה לקבוצה בעמדה זו, יש בעיה לקבוצה בבחירת השחקן שמאייש את העמדה.