ליברטאדורס 2013 - מיניירו מחזיקת הגביע!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏13/2/13.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אולי הואצ'יפאטו צריכה לשחק רק על אדמת ברזיל...
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ובינתיים טיחואנה בהופעת הבכורה שלה לא סופרת אף אחת ומנצחת גם את קורינתצ'יאנס בדרך ל-9 מ-9 ורגל וחצי בשלב הבא. עכשיו לטעמי פחתו עוד יותר סיכוייה של מיז'ונאריוס להעפיל.

    איתי בוודאי חגג כבר ניצחון נאה בפאראגואי, אבל ליברטאד בסופו של דבר משווה לקראת הסיום ומחלצת 2-2 ביתי מקריסטל.
     
  3. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    ממש מרגיז. היינו צריכים לשים את השלישי, אבל ארואה שוב נכנס כמחליף ושוב החטיא ללא הפסקה, כמו בשני המשחקים הקודמים. שיפוט רע מאוד, ליברטאד קיבלו פנדל (והחטיאו) משום מקום וגם הגול הראשון שלהם היה צריך להיפסל בגלל נבדל, אבל זה לא מצדיק את חוסר הסדר בהגנה שלנו.
    אגב, שפוט נפצע בחימום ובמקום עלה קאלקטרה, ולובאתון נפצע במהלך המחצית השנייה והוחלף ע"י ולוורדה, שהוא מגן או קשר ימני. יחד עם הפציעות של צ'ירוקה, מרקוס דלגאדו ורבורדו, היו רק ילדים על הספסל ומוסקרה פחד להכניס אותם.
    סה"כ זו תוצאה לא רעה, עכשיו ביום שלישי שוב יש משחק מול ליברטאד והפעם זה חובה לנצח. 4 נקודות משלושה משחקים שלא היה מפתיע אם היינו עם 7 או 9, אבל עדיין שיש שני משחקי בית אנחנו אמורים לעלות לשלב הבא.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/3/13
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921

    ראיתי את המחצית הראשונה של סנטה פה שהיתה הרבה יותר טובה מהפאראגואים, שלבסוף ירדו הם למחצית ביתרון, אבל בחצי השני מצליחה סנטה פה להפוך את התוצאה בזכות שני פנדלים - הראשון ברור, השני לטעמי די גבולי, אבל את עומאר פרס זה לא מעניין והוא שולח שני פגזים לרשת כדי להקנות לקולומביאנים ניצחון מאוד חשוב וככל הנראה לשלוח את סרו פורטניו הביתה.



    מיניירו בשלב הבא. הקבוצה של רונאלדיניו כבר עם 9 מ-9 לאחר עוד ניצחון ביתי, הפעם על דה סאטרונגסט 1-2, בישול ושער לקשר ברסלונה לשעבר שממשיך להפגין יכולת נפלאה ולאותת לסקולארי לקראת המונדיאל. יהיה מאוד מאוד קשה למנוע ממיניירו את המקום הראשון.



    סוף הסיפור של בוקה ג'וניורס כבר בשלב הבתים? לפי היכולת והתוצאות, כנראה שכן. הפסד בית שני בשלושה משחקים לקבוצה של ביאנצ'י, שמסתבר שכנראה גם הוא לא קוסם. הפעם היתה זו נאסיונל שבאה לבומבונרה ויוצאת עם גול ניצחון של הבלם אנדרס סקוטי. לארגנטינאים יש כמובן עוד סיכוי להעפיל, אבל זה עומד להיות מאוד קשה כשמצפים להם משחקים במכסיקו מול טולוקה ובאורוגואי מול נאסיונל, ומסתבר שגם משחק הבית מול ברסלונה לא צפוי להיות כ"כ פשוט.
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    גם אני ראיתי את המשחק בפאראגוואי, לדעתי דווקא המארחת הייתה עדיפה לאורך כל המשחק והתוצאה כלל לא משקפת. הקולומביאנים יצאו יפה למתפרצות, אבל בגדול היה להם יום לא מוצלח ולא מדויק לאורך מרבית המשחק, גם של עומאר פרס שסגר משחק מאכזב למרות הצמד. אבל זה לא ממש מפריע לי ואשמח לראות את סנטה פה בשלב הבא.
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מכת הפציעות של ולס לא נגמרת ועד שצ'וקי חוזר הוא שוב יוצא מוקדם. אמנם במרבית העמדות לגארקה יש קאדר סביר שהוא מסתכל על החברה הצעירים שיכולים לקבל צ'אנס, אבל בקצב הזה יהיו לו יותר מדי חורים למלא והוא יצא מהמאבק בשתי התחרויות.

    משחק שקול בין ולס לפניארול, באווירת בית קברות עדות לעונשים שספגו הקבוצות לאחר האלימות ביציעים במפגש הקודם בין השתיים.

    החברה של איתי קצת מאכזבים בבית, לפחות על סמך התוצאה.
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הודעה אחת שלוש תגובות:

    קריסטל משווה, ולס עולה ליתרון, ולס מגדילה את היתרון... הרבה קרדיט גם לפציעה של דאריו רודריגס הוותיק.

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/3/13
  8. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    משחק רע מאוד של קריסטל העייפה, הסגל קצר מדי, והחילופים שמוסקרה נאלץ לעשות הם הגנתיים גם שהוא בפיגור, כי אין מספיק שחקנים התקפיים. היה צריך לבוא עוד חלוץ, לא יכול להיות שיהיו לו פחות שחקנים בסגל מבעונה שעברה דווקא שאנחנו בליברטדורס. לפחות שער יפה של אבילה ממסירת עקב של רוס.
    קשה לראות אותנו עוברים, משחק האגפים שהיה כ"כ טוב בעונה שעברה לא פוגע העונה, החיים בלי אדווינקולה ויוטון קשים.
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    את המשחקים של הלילה כבר לא ראיתי, אבל תוצאות מעניינות ולדעתי גם מפתיעות.

    בבית 8 קאראקאס מנצחת את קבוצת הכוכבים הברזילאית גרמיו 2-1. אם כבר חשבתי שזה הבית הכי ברור, עם פלומיננזה וגרמיו כמעפילות, הקבוצה מבירת ונסואלה מסבכת את העניים. במחזור הקרוב גרמיו נפגשת עם פלו, הפסד במשחק זה ויכול להיות שהפרוייקט של לושמבורגו ימצא את עצמו מחוץ לגביע או לפחות לא תלוי בעצמו במחזור האחרון...

    בבית 7 הצמוד והמותח ניואלס מנצחת בצ'ילה את ה-U המקומית 2-0 ומחזירה את הנקודות מהמחזור הקודם בו הצ'יליאנים ניצחו ברוסאריו. היום לארה ואולימפיה ייפגשו וישלימו את המחזור הרביעי בבית, אבל כל תוצאה שתהייה שם תשאיר את כל הקבוצות בתמונת העלייה.
     
  10. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59


    אם דאגתם קצת למחזיקת הגביע, אז הצגה מול טיחואנה גורמת לכך שמיונאריוס חייבת ניצחון היום בבוליביה בשביל להישאר בתמונה. המקסיקנים עוד יצאו בזול, כל המשחק היה ברחבה שלהם, וגם לקראת הסיום פסלו שער נוסף של גררו בגלל נבדל שלא היה.
    במשחק של בית 7 הצמוד, לדעתי לארה כן יוצאת מהתמונה בעקבות התוצאה, תבוסה ביתית קשה לאולימפיה, ועם הפרש שערים 5- ומשחק חוץ ברוסאריו, זה יהיה נס אם הוונצואלנים יעלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/3/13
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני גם לא חושב שלארה תעלה בסופו של דבר, התבוסה הזו גם מעידה לדעתי על פערי הרמות שהקבוצה הצליחה להסתיר יפה עד כה, אבל יש להם סיכוי ולא בעזרת חישוב מופרך למדי. לפני השורה הבאה אדגיש ואומר שאני אופתע אם ניואלס תפסיד להם אבל - חשוב לזכור שהקבוצה של מרטינו רצה עם סגל קצר וללא רוטציה כמעט בשני המפעלים במקביל והיא כבר 1.הפסידה ללארה בחוץ 2. הפסידה בבית. בהחלט בית צמוד ומעניין עם שלוש קבוצות מאוד שקולות ואופציה לכבשה שחורה אחת מצפון היבשת.
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    פפסי בהופעה מביכה, תנאי המשחק בוודאי צריכים להביא להקלה בביקורת, אבל גם בהתחשב בהם האדישות וחוסר ההשקעה של השחקנים הלילה היה מביך.

    אגב מה שדיברנו, ראמירס על הספסל ממה שראיתי, לאודו מחליף, אורטיס מחוץ לסגל ובלאנקו בהרכב... נראה עד מתי טורס ימשוך עם ההיררכיה הזו, גם אם בליגה מבחינת תוצאות זה די עובד.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא ראיתי את המשחק, בכלל לא יוצא לי לתפוס השנה יותר מדי ליברטאדורס מסיבות כאלו ואחרות...

    לא ברור לי מה ראמירס עושה עם הקבוצה. הוא שחקן טוב יותר מכל השלושה שהזכרת, אבל הוא גם לא התאמן ושיחק עם הקבוצה קרוב לשלושה חודשים. אי אפשר לצפות ממנו לשחק ישר. טורס הוא מאמן מוערך מאוד בקולומביה ובצדק ולמצב הזה יש שני הסברים: או שהוא הסתכסך בצורה כזו או אחרת עם אורטיס, אבל אז לא נראה לי שגאניסיטה היה ממשיך בקבוצה, או שהוא רואה ויודע דברים אחרת ממה שאנחנו יודעים. אישית, אני חושב שקבוצה כמו מיז'וס בכלל גדולה על שחקן בינוני כבלאנקו ולטעמי גם לאודו לא מתאים לרמה הזו. בכל מקרה, לראות אותם עפים מהליברטאדורס עושה לי טוב, אבל מצד שני עכשיו הם יתרכזו יותר בליגה...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/3/13
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אולי נוכחתו בספסל של ראמירס מעידה על כך שהוא מתחיל להיכנס לעניינים. אני לא יודע מה השיקולים של טורס כי אני לא קורא את התקשורת המקומית ופורומי האוהדים של הקבוצה, אבל אם זו החלטה מקצועית נטו ראיתי מספיק בשביל לכתוב בביטחון מלא שהוא טועה. אגב, בלאנקו לא רע, עושה את העבודה ההגנתית בסדר גמור, אבל פשוט יש אחד טוב ממנו שאני מכיר ומדבריך לפחות שניים.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הצלחה לקבוצות הקולומביאניות הלילה. סנטה פה רושמת ניצחון ביתי חשוב על סרו פורטניו, 0-1, שער ניצחון של ג'פרסון קוארו בדקה ה-23, שמספיק לאדומים לטפס אל ראש הטבלה ולהדיח סופית את הפאראגואים. שני מחזורים לסיום, סרו טרם צברה נקודה, לעומת ה-8 של סנטה פה.



    במשחק נוסף הביסה טולימה את גארסילאסו בחוץ 0-3 והחזירה את עצמה לחיים, שני מחזורים לסיום. ניצחון של הפרואנים היה מציב אותם בראש הבית ולמעשה מעלה אותם לשלב הבא, אבל טולימה לא התכוונה לוותר אחרי ההפסד הביתי לגארסילאסו והתכוננה לנקמה המתוקה שהגיעה בגדול. שלושער של הפאראגואי רוג'ריו לייכטווייס סידרו ניצחון נהדר לאורחים שכעת במקום השני ועם הפרש שערים טוב יותר משל גארסילאסו.


    תוצאות נוספות:
    ---------------
    פאלמייראס השיגה ניצחון ביתי חשוב מאוד על טיגרה 0-2 ועלתה למקום השני. בבית הזה הכל פתוח שני מחזורים לסיום, כאשר ליברטאד מוליכה עם 8 נקודות וטיגרה האחרונה עם 3, עדיין שומרת על סיכויי ההעפלה שלה.

    בבית 4 הסיפור כמעט גמור סופית. ולס סארספילד לא מצליחה בליגה הארגנטינאית כ"כ אבל בליברטאדורס היא ככל הנראה תעפיל מהמקום הראשון. לאחר ההפסד במשחק הפתיחה, חניכיו של גארקה משיגים ארבעה ניצחונות רצוף, כולל הלילה בצ'ילה 1-3 על איקיקה ומבטיחים את העפלתם לשלב הבא, ככל הנראה מהמקום הראשון (שלוש הפרש על אמלק השניה, מחזור לסיום).
    אמלק עצמה גברה במשחק סופר חשוב בבית על פניארול 0-2 ומוליכה עליה כעת בשלוש נקודות, מה גם שיחס שעריה הוא 1+ לעומת 3- של האורוגואים. במחזור הבא צריכה פניארול לנצח כמה שיותר את איקיקה החלשה בבית ולקוות שאמלק תפסיד בארגנטינה, כדי להעפיל למקום השני. תיקו בארגנטינה יעלה את ולס מהמקום הראשון ואת אמלק מהמקום השני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/4/13