המלצה ליום שבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י המפציץ בווינר, ‏29/3/13.

  1. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עירוני ניר רמת השרון – הפועל תל אביב ( שבת, 19:00).

    המחזור ה-2 במסגרת משחקי הפלייאוף העליון בו תארח עירוני ניר רמת השרון את הפועל תל אביב, הקבוצה הביתית בעונת שיא מיקומה וההישג בדבר כרטיס למשחקי הפלייאוף העליון ללא ספק מגדירים במועדון הקטן כהצלחה גדולה.

    קבוצתו של בני טבק מגיעה לאחר ההפסד הצורם במחזור הפתיחה 0-1 למכבי תל אביב, שחקניו של בני טבק היקשו על הצהובים וברוב דקות המשחק היה נדמה שהקבוצה מהשרון בדרך להפתיע אך לבסוף כשלה ונוצחה. במסגרת משחקי הבית העונה רמת השרון מציגה מאזן משחקים הניצב על: 7 ניצחונות, 2 תיקו, 4 הפסדים כאשר יחס שערי הקבוצה ניבצ על 16 שערים ומנגד ספגה 12 בלבד. הקבוצה פוגשת ביריבה דמות הפועל תל אביב אשר במסגרת הליגה ניצחה כבר העונה במגרשה הביתי 0-1, בסגל הקבוצה ניתן לצפות במספר שחקנים מרכזיים ובולטים העונה כגון: אסי בלדוט, עמיר נוסבאום, איתי אלקסלסי, רועי לייבוביץ'.

    הפועל תל אביב יוצאת למשחק החוץ ברמת השרון שללא ספק כל תוצאה בפרט להפסד עשויים לחרוץ עונה שלמה, קבוצתו של פרדי דוד מגיעה למשחק שהיא מדורגת במקום ה-3 במאזנה 45 נקודות יתרון 2 נקודות מהמקום ה-4 בו מדורגת קרית שמונה. במסגרת המחזור האחרון שיחקה הקבוצה במשחק הפתיחה של הפלייאוף בחוץ מול קרית שמונה וחזרה דמות ניצחון 1-0 לא לאחר שהקבוצה נותרת ב-10 שחקנים. במסגרת משחקי החוץ העונה זוכה הקבוצה למאזן 6 ניצחונות, 2 תיקו, 6 הפסדים, לצד יחס שערים בה כבשה 16 שערים ומנגד ספגה 19 בלבד.

    שני הקבוצות נפגשו במסגרת הליגה פעמיים העונה, בסיבוב הראשון רמת השרון ניצחה במגרשה הביתי בתוצאה 0-1, ובסיבוב השני ניצחה בתוצאה זהה הפועל תל אביב במגרשה 0-1. שני הקבוצות מגיעות באופן שונה למשחק כאשר רמת השרון איננה תזכה בכרטיס לאירופה אך תרצה לסיים את כמה שיותר גבוה בטבלה בדבק מענק כספי. מנגד פרדי דוד ושחקניו יודעים שכל תוצאה וניצחון של קרית שמונה ידיחו את הקבוצה מהמקום ה-3 המוביל בסיום העונה לאירופה.



    הסימון: 2.


    :aaarse: ההמלצה בחסות אתר LIGGA
     
  2. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    הפועל תל אביב כל כך אפורה וכל כך כבויה, נראה ששום דבר לא יעיר אותה, גם המצב שבו היא נמצאת היה יכול להיות הרבה פחות גרוע אם השחקנים היו מתעוררים יותר מוקדם אבל נראה שפשוט לא אכפת להם גם כשהם עם הגב לקיר.
    לא רואה סיבה למה לסמוך עליהם היום, בטח כשהיא מתארחת באחד המגרשים היותר קשים העונה בליגה מול קבוצה שהיא אולי הכי עיקשת והכי לוחמנית בליגה, ואם זה לא מספיק היא מגיעה למורשה עם סגל מאוד מאוד חסר והרבה פצועים.
    אני לא יודע אם רמה"ש תנצח, אבל הפועל אני בטוח שלא.
    תודה בכל מקרה.