ארסנל 2012/2013

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Bender, ‏11/8/12.

  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    אפשר לחשוב איפה אתם כשאתה שואל איפה ליברפול. התשובה היא לא ממש רחוק מכם. אז אם הוא מסכים להגיע אליכם, לא מופרך שיסכים להגיע אלינו. אצלנו עד שיגיע אולי נחתים שחקן בהרבה כסף, תמיד קיימת האפשרות בניגוד לאתה יודע איזה מועדון.
     
  2. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    ליברפול היא בהחלט לא האסטון וילה שבנדר עשה ממנה. אבל פרקטית היא שנים רחוקה מארסנל. ויכולה עוד ללכת כמה צעדים אחורה עם עזיבת סוארז (אם וכאשר כמובן).
    אם סוארז היה נמכר והיה מגיע מחליף ראוי או שאם סוארז היה מתחייב למועדון בפומבי אני חושב שהיה יותר סכוי שיגיע אבל במצב הנוכחי ארסנל היא יעד פופולארי הרבה יותר.
     
  3. Bender Member

    הצטרף ב:
    ‏3/7/11
    הודעות:
    1,722
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1) ידעתי שאיזה אוהד ליוורפול יעלב. כמה צפוי ככה עצוב.

    2) היסטורית ליוורפול מועדון על וארסנל לא. אבל, שחקנים לא משחקים היסטורית.

    3) ליגת האלופות היא שיקול גדול לשחקן כמו היגואין. ומילא שהייתם מחמיצים את זה פעם אחת, אתם לא שם בקביעות. הסיכוי שתהיו שם כאשר אתם צריכים למכור את הכוכב שלכם כדי להביא אחד חדש הוא אפסי (אתם לא ארסנל במובן הזה... את זה אתם לא עושים טוב).

    4) ויש גם נושאים לא מקצועיים: לונדון היא אחת הערים הכי תוססות ביבשת. ליוורפול עדיין לא בלשון המעטה. מזג האוויר האנגלי מדכא, אבל יותר מדכא בצפון. ובאופן כללי, עדיף להעביר שלוש-ארבע שנים בלונדון מאשר אצלכם לרוב האנשים.

    5) מבחינה כלכלית, ארסנל עושה קולות שיש אפשרות לשיפור בקרוב. יכול להיות שאלו רק קולות, אבל גם יכול להיות שהיא תהפוך להיות פקטור משמעותי בשוק ההעברות. ליוורפול? כרגע זה לא נראה שזה הולך בכיוון מזהיר מבחינה כלכלית. ובטח לא השנה.

    6) אה, ובתור קרש קפיצה חזרה לאחת הגדולות, בייחוד ביבשת, ארסנל היא קרש יותר קפיצי אם ניתן נסח זאת כך.

    עכשיו זה שאתם מועדון יותר גדול ברמת המאקרו, לא אומר שיש להיגואין מה לעשות אצלכם. חד וחלק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/13
  4. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    בנדר, אתה לא פאקינג יאמן. אתה עושה פרובוקציה, מישהו משום מה מגיב לפרובוקציה שלך, ואז אתה מצקצק בלשון שלך כאילו חזית מראש. לך לעזאזל, לא מגיב לך על שאר הדברים שכתבת.
     
  5. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    הוא בכלל לא הזכיר היסטוריה ולמי יש גדול יותר ברמת המאקרו, אתה זה שהכנסת את זה לדיון משום מה.

    מסכים שליגת האלופות היא שיקול משמעותי וגם מקום המגורים. לא רואה סיטואציה שהיגוואין מסכים לבוא לליברפול אבל אני גם לא חושב שליברפול תרצה אותו מבחינה מקצועית (הוא לא מה שאנחנו צריכים ו/או נצטרך אם סוארז יעבור).

    כל שאר הדברים שרשמת הם הזויים. ליברפול לא צריכה למכור שום כוכב כדי להביא שחקן על במקומו, היות ובערך לפני שבוע הפסדנו לדורטמונד את מחטריאן למרות שהיינו מוכנים לשלם עליו 25 מ' פאונד. מעבר לכך ביינתים הוחתמו ארבעה שחקנים, ועוד לא דיברתי על כך שבליברפול באופן ברור משלמים שכר יותר גבוה מאשר בארסנל (אפשר להתווכח על האפקטיביות של זה, אבל זו עובדה). בזמן הזה ארסנל הספיקה להיות מקושרת בערך לכל כדורגלן עם זוג רגליים מתפקדות ביבשת אירופה, אבל so far התחדשה בהעברה חופשית של ילד מצרפת. אז איך לעזאזל מכל הנתונים לעיל הסקת את הערה מס' 5 שלך, אין לי שמץ של מושג. זה פשוט מנותק מהמציאות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/13
  6. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    7. ליברפול*******
     
  7. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    או או... בנדר על סטרואידם שוב והפעם בטריפ רע במיוחד.
    Next thing you know
    אנחנוו נשמע איזו הרצאה לגביי השיפוט באנגליה. זמן לרדת למחתרת לפני שיקשרו אותי אליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/13
  8. alonje Member

    הצטרף ב:
    ‏29/6/07
    הודעות:
    273
    לייקים שהתקבלו:
    7
    חבר'ה אני לא מבין מה אתם רוצים מבנדר...
    אם יש משהו שאני אוהב באייסוקר זה שאוהדים של קבוצות יריבות יכולים להגיב בפורום של הקבוצה שאתה אוהד, הבעיה שכל פעם שזה קורה אנשים נעלבים או מתעצבנים.
    בנדר נכנס לכם בקבוצה? תוכיחו לו שהוא טועה/תתעלמו... הוא מנמק בקביעות את כל ההודעות שלו ולא זורק דברים באוויר.

    בנוגע להיגוואין, הוא לא נראה כמו החתמה ליברפולית טיפוסית. במידה וסוארס עוזב, לא רואה היגוואין, שרגיל להתחרות על האליפות כל עונה, מגיע לליברפול. האמת שלא הייתי מאמין שהוא יגיע לארסנל אם הדיווחים לא היו כ"כ חזקים לגביו.
     
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אני גם לא חושב שאנחנו כל כך רחוקים מכם. אם היגוואין מוכן להגיע אליכם, אולי הוא גם יהיה מוכן להגיע אלינו.
    אנחנו יכולים לקנות שחקן בהרבה כסף רק אם נמכור את סוארז? מכל הדיבורים על היגוואין, עד כמה שאני מבין בכלל לא הצעתם לריאל הצעה רשמית. הפעם האחרונה שהוצאתם סכום משמעותי על שחקן היתה רייס?

    ארסנל עושה רעשים של התעוררות? לדבר על היגוואין חדש וחצי בלי בכלל להציע עליו הצעה...
    בשורה התחתונה מה שעשיתם עד עכשיו זה להחתים ילד מהליגה השניה בצרפת (איך ונגר חולה על זה :) )
    יש לי הערכה למועדון שלכם ואני גם מחבב אותו ובוודאי מעדיף אותו על שאר המועדונים שמסתובבים בצמרת באנגליה, אבל אתם צריכים להכיר במציאות. נכון להיום אתם לא נתפסים בכלל כמועדון שמאיים על איזה תואר, ובאלופות אתם אמנם משתתפים דרך קבע (למרות שגם זה מתחיל להיראות כמשימה יותר ויותר קשה) אבל לא מגיעים לשלבים הגבוהים. בנוסף יש לכם נטייה למכור את הכוכבים שלכם בקצב יותר גבוה משלנו, רק שאתם לא משקיעים כסף בחזרה.
    אם היגוואין (או שחקן אחר בעל שם) ירצה להגיע אליכם זה יהיה בעיקר בגלל שאתם מועדון מכובד, בליגה חזקה (זו דעתי בכל מקרה). כמו שאמר אלון, היגוואין רגיל להיאבק על אליפות, ארסנל לא נאבקה על אליפות שנים רבות, ולא לקחה אפילו גביע טוטו בשמונה השנים האחרונות.

    בכל מקרה, אני גם לא הייתי רוצה את היגוואין, בין אם סוארז נשאר לבין אם עוזב.

    ובנושא אחר (שאיכשהו קשור), שמועות שקאזורלה סיכם באתלטיקו.

     
  10. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    אני אחליק לך את זה כי אם לשפוט על פי המשפט וחצי האלה. זאת כנראה הפעם הראשונה שאתה קורה בדיון של ארסנל.

    להגיד לאוהדי ארסנל להכיר במציאות שהיא שארסנל הוא לא מעודון שנאבק על תארים. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dunno.Xxx
    אם יש קבוצת אוהדים שמכירה במציאות המכוערת ביותר של המועדון הדועך שלה היא קבוצת האוהדים של ארסנל.
    הסיבה היחידה שעדיף להיגוואין להגיע לארסנל היא ליגת האלופות, ארסנל טועמת את טעמה המר יש לאמר (שכן היא תפאורה לגדולות באמת ולא שבריר יותר מזה) מדי שנה בעוד שהיחיד בלירבפול שזוכר את טעמה הוא סוארז כאשר נשך את איבנוביץ'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/7/13
  11. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    בספרד יש שמועות שקאזורלה בדרך לאתלטיקו מדריד (כבר סיכם את תנאיו)... אולי זאת סתם שמועה, אבל זה פשוט לא יפתיע אותי, הרי בכל שנה ונגר צריך למכור את השחקן הכי טוב שיש בסגל.
     
  12. Gumigum Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/12
    הודעות:
    462
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן זה התחיל מציוצים הזויים והגיע גם לצהובונים, זה נשמע קצת מופרך אבל אחרי מכירת פלקאו כלכלית הם יכולים להרשות לעצמם. נקווה שזה שטות.
     
  13. Bender Member

    הצטרף ב:
    ‏3/7/11
    הודעות:
    1,722
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמנם השנים האחרונות היו קשות מבחינה מקצועית לארסנל, אבל זה לא נעשה בתור ריק. בזמן הזה הקמנו איצטדיון חדש, השני בגודלו באנגליה במרכז לונדון במימון עצמי כך שהמצב הכלכלי של המועדון הפך ליציב יותר משהיה לפני המעבר ודה פקטו הפך אותנו לאחד ממועדוני הספורט השווים (כספית) בעולם ומקום רביעי בעולם מבין קבוצות הכדורגל (לפי דירוגים בעיתונות הכלכלית).

    בגלל הצורה שהמעבר הזה נעשה, מימון עצמי וכו', ובגלל שזה קרה תוך כדי כניסת הכסף החיצוני לכדורגל (צ'לסי סיטי והשאר)נוצר עומס גדול על המערכת הפיננסית של המועדון וההחלטה לממן את ההשקעה ע"י מכירת הכוכבים נעשתה במטרה להתמודד עם המעבר הזה והשינויים האלו לטווח הארוך. באם זו הייתה החלטה נכונה או לא, ועד כמה זה נוהל בצורה חכמה זו שאלה אחרת, ושהתשובה אליה תינתן בטווח הארוך כמובן (לשם כול העסק מכוון).

    מה שבטוח זה שבזמן המעבר הזה, הצוות המקצועי הצליח להשאיר את הקבוצה תחרותית מאד ביחס להשקעה בשחקנים (או בעצם להכנסה משחקנים). שמירת הרמה הגבוה יחסית (יחסית אליכם ועוד קבוצות (באנגליה ובאירופה) שהשקעו סכומים גדולים בהרבה על שחקנים ולא הצליחו לשמור על רמה דומה) היא הישג שאני חושב שקבוצה כמו ליוורפול תחטא אם תזלזל בו.

    חלק מהנטל הכלכלי התבטא בחוזים מסחריים מגבילים שנחתמו לטווח ארוך לפני זמן רב כדי לממן את הבניה של האיצטדיון. החוזים האלו נגמרים/נגמרו בזמן הקרוב וההכנסה מהאפיק המסחרי תעלה בקרוב בצורה דרסטית. למשל חוזה החולצות החדש שנתחם אמור להיות הגדול ביותר בעולם אחרי יונייטד (או לפחות השלישי...) ועד כמה שקל לזלזל כלכלית ומקצועית במועדון שלנו, צעד כזה יותר מרמז על המעמד של המועדון בעיני השוק והחוזק של השם שלו.

    החוזים החדשים האלו, ביחד עם הירידה בחוב אמורים להכניס אותנו לתקופה חדשה שבה למועדון יהיה יותר כסף זמין להוציא על שחקנים, ויותר כסף לשמור על הכוכבים. ליוורפול לאחרונה אישרה ההצעה שלנו על סוארז. הצעה במושגים שלא ידענו עד כה. ידיעה כזאת תומכת בעובדה שהמועדון מוכן להוציא סכומים גדולים יותר השנה. שוב, אם זה יקרה או לא נשפוט בסוף חלון ההעברות.

    אני חושב שההסבר הזה יכול אולי לתת לך קצת אור לגבי המצב הכלכלי במועדון ולמה אני וחלק מהאוהדים חושבים שעברנו את קו פרשת המים בעניין הזה, ושיש "רעשים של התעוררות" ומדוע המצב שלנו שונה מאשר הוא נדמה למי שמביט מבחוץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/7/13
  14. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    קצת נחת.
    במהלך הtour בויאטנם, השחקנים שמו לב שישנו אוהד ארסנל מקומי, שלובש את חולצת המועדון ופשוט רץ אחרי האוטובוס מרחק של חמישה מיילים (9 קילומטר), השחקנים הנהדרים שלנו נתנו לו את הכבוד הראוי.
    פשוט כיף לראות!

    http://www.youtube.com/watch?feature=playe...d&v=7xK_5CpPLhw
     
  15. GentlePunter Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/12
    הודעות:
    2,003
    לייקים שהתקבלו:
    414
    מין:
    זכר
    + תקציר המשחק מול כוכבי וייטנאם (7-1).