טקס פרסי "ניסים כהן" לשנת 2013

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏16/8/13.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    טקס פרסי הפורום ע"ש ניסים כהן

    המסורת הכי ארוכה באייסוקר אחרי הויכוחים האין סופיים בדיון האקטואליה נמשכת וגם השנה אתם מתבקשים לתת קצת פידבקים לאנשים שאתם הכי אוהבים לקרוא אותם. אייסוקר לרבים מאיתנו הוא יותר מסתם אתר נוסף ברשימת המועדפים באינטרנט ועם סיום העונה הסדירה בכדורגל הגיע הזמן להחליט מי הכותבים המצטיינים של העונה על ידכם בצורה הכי דמוקרטית שיש. שיהיה לכולם טקס מוצלח ומהנה. הנהלת אייסוקר.


    אופן ההצבעה:

    • כל חבר הרשום פורום רשאי להצביע פעם אחת בלבד בטקס לכל קטגוריה, ואינו רשאי להצביע לעצמו בשום קטגוריה.
    • ההצבעה היא חופשית, ללא הגבלת מועמדים (מלבד המצביע עצמו), מי שתחפצו, ידכם יכולה לבחור בו. ניתן (ואף רצוי) להוסיף נימוק קטן, או סיבה שבגללה בחרתם בכותב זה או אחר.
    • מי שמתבייש מאיזשהי סיבה בהצבעות שלו, יכול להצביע באופן חשאי, על ידי הודעה פרטית, שתישלח לאחד המנהלים, בו הוא יכתוב את ההצבעות שלו.
    • יש לנסח את ההצבעות בצורה ברורה, על מנת שלא יהיה קשה לפענח לאיזה קטגוריה ואיזה כותב הצבעתם וכדי לחסוך לאקדמיה את הכאבי ראש המיותרים.
    • ההצבעה תהיה פתוחה בתקופת זמן של בין 9 בימים, מיום שישי הנוכחי ועד ראשון לאחר מכן (על מנת לאפשר לכמה שיותר חיילים להצביע). ברגע שההצבעה תיסגר, הקולות יספרו ויימסרו בדיון ביחד עם הענקת הפרסים

    הקטגוריות:

    הכותב המצטיין - מי לדעתך היה הכותב הטוב בשנה החולפת? למי היו ההודעות המנוסחות בצורה היפה ביותר? של מי היו ההודעות הענייניות ביותר? המעמיקות ביותר? המנומקות ביותר? את ההודעה של מי הכי אהבת לקרוא? כל אלה יוכלו לעזור להם לבחור בכותב (או אולי דווקא כותבת?) המצטיין לדעתם, שהיה מעל לכולם, בשנה החולפת.

    הכותב המאכזב - ממי ציפית להרבה בשנה החולפת, אבל קיבלת מעט? מי הכותב שאתה חושב שמסוגל להרבה יותר ממה שנתן בשנה החולפת? שפכו בפנינו את ליבכם.

    הכותב המשתפר - את התואר הזה תתנו לכותב שלא ציפיתם ממנו ליותר מידי, והביא לכם בהפוכה השנה, לכותב שלא הכרתם קודם, ובמשך השנה הראה הרבה טונות של ידע, הרנה, ורצון לכתוב בפורום. הכותב המפתיע, כי מי שמפתיע (ומצביע למפתיע) - משפיע.

    הכותב האהוב - מי הוא הכותב שאתם הכי אוהבים? מי הוא הכותב שאתם נהנים לדבר איתו, גם מעבר לפורום. הוא לא חייב להיות הכותב המצטיין, הוא יכול להיות סתם שרוט, בקיצור - מי הוא הכותב שאתם אוהבים?

    הכותב האובייקטיבי - "אתה בכלל לא אובייקטיבי", מוכר? לא מעט קריאות כאלה נשמעים בויכוחים סוערים ופחות סוערים בפורום. החלטנו לחפש אחר הכותב האובייקטיבי ביותר בפורום בשנה האחרונה, ואתם תעזרו לנו לבחור. מי הוא באופן היחסי ביותר הכותב האובייקטיבי?

    הכותב הרב גוני - לכל אחד מאיתנו יש ליגה, קבוצה או מפעל מועדפים, אז בואו נלך הפוך - מי הוא הכותב שבעינכם לא נעול על קבוצה מסויימת, ליגה מסויימת, ענף מסויים ומדבר בצורה המעניינת ביותר בכל הנושאים שקשורים לכדורגל בפרט ואוף טופיק ככלל? הכותב הרב גוני.

    הפורום הטוב ביותר - מהו הפורום בוא הכי נהנת לכתוב ולקרוא? איפה השקיעו לטעמך הכי הרבה השנה? מהו הפורום המועדף עלייך מבין הפורומים של אייסוקר בשנה החולפת?

    הדיון הטוב ביותר - הדיון הטוב ביותר, הדיון הכי מהנה, הכי מעניין, הכי ענייני, אתם תחליטו, מהו הדיון שהכי אהבתם או עדיין אוהבים, בפורום? הדיון הנבחר יכול ליות כל דיון שנפתח בשנה האחרונה בפורום.

    המנהל הטוב ביותר - קטגורית המנהל, פשוטה כמשמעה. המנהל שלדעתם מגיע לו התואר. המנהל שהשקיע, שהשתתף, שהחזיק דיונים בחיים, ששמר על הפורום, מחק, ערך, כתב. בקטגוריה זו יכול להיבחר כל מנהל שניהל או מנהל פורום מסויים באייסוקר, בשנה האחרונה.

    הכותב שאינו כותב - הכותב שהיה הכי חסר לכם בשנה החולפת בנוף הפורום. להודעות של מי אתם הכי מתגעגעים? מי הכותב ש(לצערנו) אינו כותב?


    ההצבעה פתוחה, כולם מוזמנים להציג את הבחירות שלהם
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/8/13
  2. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכותב המצטיין - מי לדעתך היה הכותב הטוב בשנה החולפת? למי היו ההודעות המנוסחות בצורה היפה ביותר? של מי היו ההודעות הענייניות ביותר? המעמיקות ביותר? המנומקות ביותר? את ההודעה של מי הכי אהבת לקרוא? כל אלה יוכלו לעזור להם לבחור בכותב (או אולי דווקא כותבת?) המצטיין לדעתם, שהיה מעל לכולם, בשנה החולפת.

    אלי מתחן

    הכותב המאכזב - ממי ציפית להרבה בשנה החולפת, אבל קיבלת מעט? מי הכותב שאתה חושב שמסוגל להרבה יותר ממה שנתן בשנה החולפת? שפכו בפנינו את ליבכם.

    skyday20

    הכותב האהוב - יותם

    הכותב האובייקטיבי - don joan roman

    הכותב הרב גוני - פרנקו אני מניח

    הכותב שאינו כותב - איפה אנדריי?
     
  3. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    הכותב המצטיין - חוצפן חיובי שאני לא יודע את שמו...

    הכותב המאכזב - התלבטות בין בנש שמכלה את זמנו וזמני בממים ובהתנגחויות ואפילו לא תורם בדיון המה אתם שומעים עכשיו, לבין MJC שגם הוא אכזב בכתיבה שלו, אבל בעיקר הוא האחרון שציפיתי ממנו למצוא מאז ה-26.1.13 את כל האשמים האפשריים חוץ מהלה פמיליה. אני הולך על MJC, או בשם החדש שלו אלי מתחן. כמעט שכחתי להזכיר את אפנר1, שהוא תופעה בפני עצמו...

    הכותב המשתפר - מותר לבחור אחד שהצטרף לפני 4 חודשים, והשתפר עם הזמן? אני מתכוון לorimor2212 שבפורום הישראלי שם מתרכזת רוב הפעילות שלי באייסוקר השתפר מהודעה להודעה, ומהודעות סתמיות וכלליות ולא מפורטות הוא היה שותף מעניין לדיונים באמצע הלילה על כל הפרטים הכי קטנים בכדורגל הישראלי, שזה מה שהופך את הפורום הישראלי של אייסוקר לנטול כל מתחרים.

    הכותב האהוב - שוב, בגלל שאני נמצא בעיקר בפורום הישראלי אני אבחר מישהו שכותב שם, את קרייזיבלו, crazyblue5. הוא לא כותב מושלם, אבל ההודעות שלו בנושא הקבוצה שלו, הפועל פ"ת יכולות להכניס כל אחד לדקויות הקטנות של המועדון, שלא נחשב לאחד מהמועדונים הגדולים בארץ כרגע. אנשים שהולכים לכל מקום ותמיד אחרי קבוצתם שהיא לא ממועדון הגדולות זה נדיר, וטוב שיש אייסוקר בשביל כאלה אוהדים. גם DJR (איציק) שמביא מידע מהימן לגבי בית"ר באופן קבוע ודניס ברגקאמפ (בני?) כשהוא לא שוקע בסרקזם מוגזם גורמים להיכנס לכל דיון שבו הם מגיבים.

    הכותב האובייקטיבי - GentlePunter

    הכותב הרב גוני - אור ואליאס הם בחירות נדושות, אז אני אבחר בשי ההולנדי De Middenweg שכותב גם בישראלי, גם בעולמי וגם בדיון הספורט הכללי. מציין גם את סקידיי, האיש והתמונות שמופיע לגמרי בכל פורום.

    הפורום הטוב ביותר - מן הסתם כי אני נכנס כמעט ורק ךישראלי אז הוא. סך הכל רמת הדיונים שם גבוהה, המנהלים משקיעים ויש דיונים ענייניים על כלל הנושאים שקשורים בו.

    הדיון הטוב ביותר - דיון החידון האנגלי, עוד תואר שמוקדש לג'נטל פאנטר בעצם.

    המנהל הטוב ביותר - גם פה ג'נטל פאנטר (מה שמך אגב?) ראוי לאזכור אבל Captain Canada (תומר) עשה הרבה עבודה גם בפורום הישראלי וגם כמו שזה נראה הרבה עבודה טכנית מאחורי הקלעים, וזה עוול לא להזכיר כותב כמוהו בדיון הזה אז את הקול שלי לתואר הזה אני מעניק לו.

    הכותב שאינו כותב - DeLaHaza. כמה שהוא חסר...
    חבל לבזבז קולות, אז אבירם The Yellow Diamond שהיעלמותו מהפורום הישראלי די מורגשת.
     
  4. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    הכותב המצטיין: אני אלך כאן על nfcb, הלוא הוא נדב. כל הודעה שלו תמיד עושה לי חשק לנהל איתו דיון מעמיק ומעניין, ובאופן כללי מדובר באדם משכמו ומעלה. נדב, אתה הבחירה שלי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/11.Xxx

    הכותב המאכזב: -

    הכותב המשתפר: אני אלך על רמי, GentlePunter, שעשה קפיצה גדולה לדעתי באיכות ההודעות שלו ואי לכך הוא גם מנהל היום את הפורום האנגלי בצוותא עם דני ואורי.

    הכותב האהוב: eran levy, כל מילה נוספת מיותרת.

    הכותב האובייקטיבי: לא עולה לי שם מסוים.

    הכותב הרב-גוני: Muurad התותח. כל הודעה בצבע, נמצא כמעט בכל מקום.

    הפורום הטוב ביותר: הבית זה הגרמני, ואותו לא מחליפים, אבל אני חושב שהפורום האיטלקי ראוי לפרס.

    הדיון הטוב ביותר: כמו בשנה שעברה, דיון הNBA. אליאור והשירים הופכים את הדיון הזה למספר 1 מבחינתי :aaa8:

    המנהל הטוב ביותר: בשבילי זהו נאור, Fratelli d'Italia שעושה עבודת קודש באיטלקי. לא יכול שלא להזכיר גם את עידן idans10 שמרים פרוייקטים עצומים במו ידיו שאי אפשר לראות בשום מקום אחר ברשת.

    הכותב שאינו כותב: דנידין. אייכה? מתגעגע.
     
  5. OriRR Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/12
    הודעות:
    2,029
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכותב המצטיין - ערן לוי. מה שכן, היה נחמד אם הוא היה כותב יותר. גם קובי האיטלקי ונדב (nfcb) כותבים נהדרים.

    הכותב המאכזב - אין לי מישהו.

    הכותב המשתפר - אני לא נמצא כאן מספיק זמן בשביל לדעת.

    הכותב האהוב - עידן idans10 , למרות שהוא אוהד מכבי, זה תמיד תענוג להתדיין איתו בכדורסל, בצרפת ובעוד הרבה דיונים.

    הכותב האובייקטיבי - שי (De middenweg). כותב בחסד.

    הכותב הרב גוני - אליאס ( Franco)

    הפורום הטוב ביותר - הפורום הגרמני.

    הדיון הטוב ביותר - ליגת ווינר סל. למרות שמדי פעם יש איזה ריב גדול בין "שני המחנות" (מכבי והפועל), אני תמיד נהנה לקרוא ולכתוב שם.

    המנהל הטוב ביותר - כל המנהלים עושים עבודה נהדרת אבל לדעתי יובל (HapoelFan) היה הכי בולט השנה. ואני לא מדבר על כל הסיקורים וכל הדיונים הנהדרים אלא על האכפתיות הגדולה שלו כלפי הפורום. רואים כמה הפורום (גם הגרמני וגם העולמי) חשוב לו. אציין גם את עידן שעושה עבודה נהדרת.

    הכותב שאינו כותב - אני לא נמצא כאן מספיק זמן בשביל לדעת.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    הכותב המצטיין - MICHAEL CARRICK. הרבה פוסטים מעניינים בפורום האנגלי

    הכותב המאכזב - אף פעם לא בוחר בכזה.

    הכותב המשתפר - DINOS, רונן. כותב יותר לעניין, מפתח דיונים במגוון נושאים בפורום הישראלי.

    הכותב האהוב - DE MIDDENWEG, שי ההולנדי. תמיד מחכה לדעה שלו. אוהב אוהדים ותיקים של מכבי חיפה וגם דרכו אני לא פעם מתעדכן במה שקורה בהולנד.

    הכותב האובייקטיבי - MELLOW מהפורום האנגלי.

    הכותב הרב גוני - קשה לי לבחור, כי אני לא גולש בכל הפורומים הקיימים.

    הפורום הטוב ביותר - הפורום אנגלי. גם בגלל העניין הרב שלי בליגה וגם בגלל מגוון גדול של כותבים איכותיים מכמה קבוצות.

    הדיון הטוב ביותר - דיוני ליגת האלופות, במיוחד השלבים המכריעים שבהם.

    המנהל הטוב ביותר - GENTLEPUNTER. כותב חדש שהפך את הפורום האנגלי ליותר מעניין. היות והוא נבחר למנהל, אז בהחלט מגיע לו התואר הזה.

    הכותב שאינו כותב - אין לי מישהו שאני מגתגעגע אליו


     
  7. Echte Liebe Member

    הצטרף ב:
    ‏11/4/13
    הודעות:
    468
    לייקים שהתקבלו:
    2
    הכותב המצטיין: ערן לוי. בחור ענק של כדורגל, כל תגובה שלו או פוסט בבלוג אני מרותק למסך וזה מהנה לקרוא מה שהוא כותב. גם Raulito (דור) ראוי לאזכור. כותב מצוין.

    הכותב המאכזב: לא מכיר אחד כזה. לדעתי כל אחד באייסוקר כותב מעולה.

    הכותב המשתפר: הגעתי לאייסוקר לפני חודש - חודשיים כך שאני לא מכיר יותר מדי כותבים פה.

    הכותב האהוב: לפני שהגעתי לאייסוקר הייתי כמה חודשים בספורטאנטר והכרתי שם איזה אחד חובב כדורגל גרמני, שהביא אותי לפה. בחור מסקרן ונעים לדיון. OriRR, ללא צל של ספק. גם שי (De Middenweg) ראוי לאזכור כמובן, ויובל (HapoelFan).

    הכותב הרב גוני: התלבטות קשה יש לי בין Franco לDe Middenweg שפעילים בהרבה נושאים. אני אתן את הקול שלי לשי.

    הפורום הטוב ביותר: אני מראה פעילות (כותב לפחות) ב-2 פורומים. הגרמני והעולמי. הגרמני פורום מעולה ולכן אבחר בו. הפורום הגרמני. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/11.Xxx

    הדיון הטוב ביותר: אין לי אחד כזה.

    המנהל הטוב ביותר: יובל (HapoelFan) הוא מנהל מעולה שגורם לפורום הגרמני לראות מצוין. גם עידן (idans10) הוא מנהל ענק ויש עוד הרבה ברשימה שלי.

    הכותב שאינו כותב: אני פה חודשיים, לא מתגעגע לאף אחד. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  8. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    הכותב המצטיין - מי לדעתך היה הכותב הטוב בשנה החולפת? למי היו ההודעות המנוסחות בצורה היפה ביותר? של מי היו ההודעות הענייניות ביותר? המעמיקות ביותר? המנומקות ביותר? את ההודעה של מי הכי אהבת לקרוא? כל אלה יוכלו לעזור להם לבחור בכותב (או אולי דווקא כותבת?) המצטיין לדעתם, שהיה מעל לכולם, בשנה החולפת.

    FRANCO

    הכותב המאכזב - ממי ציפית להרבה בשנה החולפת, אבל קיבלת מעט? מי הכותב שאתה חושב שמסוגל להרבה יותר ממה שנתן בשנה החולפת? שפכו בפנינו את ליבכם. - לא מעניין האמת

    הכותב המשתפר - את התואר הזה תתנו לכותב שלא ציפיתם ממנו ליותר מידי, והביא לכם בהפוכה השנה, לכותב שלא הכרתם קודם, ובמשך השנה הראה הרבה טונות של ידע, הרנה, ורצון לכתוב בפורום. הכותב המפתיע, כי מי שמפתיע (ומצביע למפתיע) - משפיע. - לא שמתי לב למשהו מיוחד

    הכותב האהוב - מי הוא הכותב שאתם הכי אוהבים? מי הוא הכותב שאתם נהנים לדבר איתו, גם מעבר לפורום. הוא לא חייב להיות הכותב המצטיין, הוא יכול להיות סתם שרוט, בקיצור - מי הוא הכותב שאתם אוהבים? סמואל אטו

    הכותב האובייקטיבי - "אתה בכלל לא אובייקטיבי", מוכר? לא מעט קריאות כאלה נשמעים בויכוחים סוערים ופחות סוערים בפורום. החלטנו לחפש אחר הכותב האובייקטיבי ביותר בפורום בשנה האחרונה, ואתם תעזרו לנו לבחור. מי הוא באופן היחסי ביותר הכותב האובייקטיבי? FRANCO

    הכותב הרב גוני - לכל אחד מאיתנו יש ליגה, קבוצה או מפעל מועדפים, אז בואו נלך הפוך - מי הוא הכותב שבעינכם לא נעול על קבוצה מסויימת, ליגה מסויימת, ענף מסויים ומדבר בצורה המעניינת ביותר בכל הנושאים שקשורים לכדורגל בפרט ואוף טופיק ככלל? הכותב הרב גוני. שי ההולנדי

    הפורום הטוב ביותר - מהו הפורום בוא הכי נהנת לכתוב ולקרוא? איפה השקיעו לטעמך הכי הרבה השנה? מהו הפורום המועדף עלייך מבין הפורומים של אייסוקר בשנה החולפת? הפורום הכי טוב זה ליגה איטלקית, אבל הכי אהוב כמובן הישראלי, כי אין לנו ליגה אחרת

    הדיון הטוב ביותר - הדיון הטוב ביותר, הדיון הכי מהנה, הכי מעניין, הכי ענייני, אתם תחליטו, מהו הדיון שהכי אהבתם או עדיין אוהבים, בפורום? הדיון הנבחר יכול ליות כל דיון שנפתח בשנה האחרונה בפורום. - בית"ר ירושלים(אצלנו אף פעם לא משעמם למרות שאנחנו מתעסקים הרבה בחרא)

    המנהל הטוב ביותר - קטגורית המנהל, פשוטה כמשמעה. המנהל שלדעתם מגיע לו התואר. המנהל שהשקיע, שהשתתף, שהחזיק דיונים בחיים, ששמר על הפורום, מחק, ערך, כתב. בקטגוריה זו יכול להיבחר כל מנהל שניהל או מנהל פורום מסויים באייסוקר, בשנה האחרונה. לא מכיר את כל המנהלים אבל המנהלים של הפורום האיטלקי כולם תותחים אחד אחד, גם אדם NIGEL DE JONG מנהל טוב מאוד

    הכותב שאינו כותב - הכותב שהיה הכי חסר לכם בשנה החולפת בנוף הפורום. להודעות של מי אתם הכי מתגעגעים? מי הכותב ש(לצערנו) אינו כותב? - לא זוכר מישהו מיוחד
     
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343

    הכותב המצטיין - בחירה מאוד קשה לדעתי. בדרך כלל אני בא עם "מישהו מהבית" כשאני כבר יודע מראש מי אני ארשום בקטגוריה הזאת. השנה זה קשה מתמיד, אני אלך על Mellow29 (דני) שתמיד כותב רהוט ויודע גם לשמור על איפוק מסויים גם אם "נכנסים בו". בדרך כלל אנשים נופלים (וגם אני כזה לפעמים, מודה) ולוקחים וויכוח בדיון לרמת התנצחות, יש לו קור רוח/ בגרות כדי לא לעשות את זה. זה מצרך לא פשוט. מעבר לכך אני פשוט נהנה לקרוא את ההודעות שלו.

    הכותב המאכזב - אני מאוד אוהב כדורסל ואוהב את דיון הכדורסל פה. itai יודע טוב את זה וגם לצערי מצאתי את עצמי קורא כל פעם תגובות שעיקרן הן סכסוכים אישיים והקנטות לגבי קבוצה מסויימת לא היה דיון. העניין איתו שהוא מספיק בוגר וכותב טוב כדי גם להבין את זה בעצמו. הרי ה"מאכזב" הוא לא מישהו שלא יודע לכתוב או משתמש סתמי - זה למעשה קטגוריה של כותב טוב שפשוט אתה מצפה ממנו ליותר. בגלל שאני יודע שיש לו ידע בכדורסל ושהוא אוהב את המשחק לא פחות ממני, ציפיתי ממנו ליותר. אני שמח שבזמן האחרון זה באמת הולך לכיוון הזה.

    הכותב המשתפר - יש לי שניהם. בתחלה חשבתי שJohnTerry26 הוא עוד משתמש, ופתאום אני רואה כותב מצויין עם פוסטים נהדרים. השני יהיה Kompany. אני חושב שעוד קצת זמן והוא היה נמצא בקטגוריה הראשונה שלי. אם ימשיך ככה בטח יהיה שם בשנה הבאה. תוספת משמעותית לפורום בכלל ולאנגלי בפרט.

    הכותב האהוב - נדלג.
    הכותב האובייקטיבי - פרנקו.
    הכותב הרב גוני - בחירה די קלה, הקטגוריה הזאת זה השם השני של Muurad
    הפורום הטוב ביותר - הפורום האנגלי בפער די גדול מהשאר.
    הדיון הטוב ביותר - דיון הליגה ההולנדית, כי בית זה בית.

    המנהל הטוב ביותר - עידן (idans10).

    הכותב שאינו כותב - הוא עדיין כאן אבל רושם מעט מדי...KirkH.
     
  10. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    נו בשביל זה עשיתם מחאה? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx

    כותב מצטיין: יואב. ויקיפדיה מהלכת.

    הכותב האהוב: יותם, למרות שהוא חרא ולא כותב יותר מידי אבל שהוא כותב...תענוג.

    הפורום הטוב ביותר: האיטלקי.

    המנהל הטוב ביותר: נאור, מפעיל יפה מאוד את האיטלקי בימינו ודואג מאוד לפעילות יחד עם שי מאחורי הקלעים, האיטלקי בידיים טובות.

    הכותב שאינו כותב: הם גם הכותבים המאכזבים שלי, בעיקר כי הם לא כותבים או לא כותבים הרבה: הסוכן לשעבר אנדריי, אנדריי היובנטיני שנמצא בחו"ל כנראה יותר מאשר בישראל, אורי שנמצא בשליחות בפרובאנס, מוחמד שחושב שהוא יהיה רופא יום אחד, לואי, איתי גרשין ורבים וטובים אחרים.

    הכותב הרב גוני: מוראד.
     
  11. Becks Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/07
    הודעות:
    2,102
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכותב המצטיין והאהוב - אמיר ע

    הפורום הטוב ביותר - :aaa12:

    המנהל הטוב ביותר - GentlePunter

    הכותב שאינו כותב - כמעט כל אוהדי טוטנהאם נעלמו פתאום.
     
  12. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    הכותב המצטיין - YYY. לא יודע מה זה מצטיין, אבל הוא הכותב שהכי נהנתי ממנו בשנה האחרונה.

    הכותב המאכזב - SKYDAY. בחור, ההודעות שלך זה כמו איזה בלוג של פרחה בריטית בת 15. די עם התמונות, אני מתחנן. תעשה משהו.

    הכותב המשתפר - המנהל החדש באנגלי עושה רושם טוב. ברוך הבא ותמשיך ככה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx

    הכותב האהוב - כדורגל: קובי! כל השאר: בן! ואני דורש ששניהם יקבלו קול! (תחריר? מישהו? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx)

    הכותב האובייקטיבי - קאריק

    הכותב הרב גוני - מוראד/פראנקו/עידן (ואני דורש ששלושתם יקבלו קול!)

    הפורום הטוב ביותר - איטלקי

    הדיון הטוב ביותר - #nissimcohen2013

    המנהל הטוב ביותר - נאור ושי אנשים גדולים

    הכותב שאינו כותב - אורי לך תזדיין! זה דבר ראשון. דבר שני...

    אנדריי!

    http://i.imgur.com/jL6u23l.Xxx

    היכן אתה?
     
  13. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/goodpost.Xxx
     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אחרי שהנודניק המציק בחר אפשר גם...

    הכותב המצטיין: הקול שלי לשי ההולנדי, De Middenweg. אנחנו לא מסכימים על הרבה דברים, אבל הוא כמעט תמיד כותב לעניין ומנומק, ומבלי להתלהם. אני גם מוצא חלק גדול מהתגובות שלו מעניינות והוא מאוד פעיל. כנראה כל הפרמטרים שצריכים לקבוע פה לדעתי. לאותן מחמאות ראויים גם ערן לוי, עמרי (ליידון דונובן) ואיתי הפרואני, בין היתר, שפשוט פעילים פחות משי.

    הכותב "המאכזב": התלבטתי אם לבחור בקטגוריה שאני פחות אוהב, ולא רק בגלל שאנדריי נעלם כמו פאטו ברגעי האמת, אבל מכיוון שאציין אותו לטובה בהמשך אני מרשה לעצמי לבקש מorimor2212 להיכנס פחות לוויכוחים מיותרים גם אם הם נעשים בצורה מכובדת יחסית. רואים שיש לך הרבה מה לתרום, חבל לקלקל.

    הכותב המשתפר: זו לא בדיוק הקטגוריה המדויקת, אבל רציתי להחמיא לעמרי (דונובן), שכיף לקבל אותו חזרה לאייסוקר אחרי הפסקה ארוכה, בטח כשהוא מגיב ביותר נושאים ממה שזכרתי בעבר.

    הכותב האהוב: אין לי כוח להתעסק עם הכינוי החדש (כבר לא כ"כ) שלו, אבל הבחירה שלי היא יותם האיטלקי. שאני רואה תגובה ארוכה שלך אני תמיד אשקיע את הזמן לקרוא, חבל שאני לא רואה יותר כאלו. יותם, מירו, קובי, עידן, אלו שציינתי במצטיין ועוד לא מעט חברים (סליחה, אין מקום) הם בין אלו שמשאירים אותי כל כך הרבה זמן מעורב פה.

    הכותב האובייקטיבי: לא חסר פה, אבל אורי (מ.קאריק) כנראה לוקח את זה ללבל אחר.

    הכותב הרב-גוני: Muurad עם הודעות בכל הפורומים ובענפי ספורט שונים הוא הבחירה שלי.

    הפורום הטוב ביותר: אני הכי אוהב את העולמי, אבל הבחירה היא בפורום האיטלקי האיכותי. בקצב ההתקדמות שלו לאחרונה הגרמני יהיה הבחירה בשנה הבאה (אם יותם יעשה "יניב" שוב ויגרום לפתיחת הדיון בניגוד לדעה הרווחת).

    קטגוריית בונוס שלי פריצות העונה: מספר חברים חדשים איכותיים הופיעו בשנה האחרונה והוסיפו הרבה לאייסוקר. אני מאוד נהנה לקרוא את התגובות של OriRR, קומפאני (לא מצטרף חדש, אבל התחיל להיות פעיל מאוד העונה), d1231 ו-orimor2212 שקופצים לי לראש כרגע ואני די נהנה לקרוא פוסטים שלהם.

    מנהל השנה: הצמד האיטלקי עושה עבודת קודש למרות קשיים רבים, מלו וג'נטל מחזירים עטרה ליושנה באנגלי, מי שלא בדק בחיים לא יאמין לגיל של ארז, יובל תותח על ויש לו קרדיט ענק בהתרוממות של הגרמני, וכל האחרים ממשיכים להשקיע לא מעט מזמנם הפנוי לטובת אייסוקר, מה שלעתים מתגמל יותר ולעתים ממש פחות, אבל צריך לבחור אחד - הבחירה שלי היא באדם (נייג'ל), שלא ידעתי כל כך למה לצפות ממנו שנכנס להנהלה אבל מהר מאוד נוכחתי לראות כמה הוא משקיע וכמה אכפת לו מהישראלי. לכל הראשיים והגלובלים השונים, אתם גם בסדר.

    הכותב שאינו כותב: אורי הסגול. איתי האדום לבן (זה מארץ הפיסקו וזה הרופא), אסף ראסינג האדום שהתחייל, יואב CAZZO ואוהד סיטי המבוגר והמצחיק שברח לי שמו (פיטר?)...
     
  15. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכותב המצטיין: אליאס. אני פשוט נהנה לקרוא את ההודעות שלא ולא רק בליגות הדרום אמרקיניות, אלא גם בפורום האיטלקי בו הוא מפגין ידע רב.

    הכותב המשתפר:OriRR שמשתפר מרגע לרגע עם הגיעו לאייסוקר ובעל רצון גדול לעזור.

    הכותב האהוב: יותם. גם אם כשהוא קוטל על ימין ועל שמאל, תמיד אני נהנה לקרוא את ההודעות שלו ולהפיק מהם ידע רב. יש לו משהו שאין למשתמשים אחרים, רק חבל שהוא נזכר לכתוב פעם בחודש.

    הכותב האובייקטיבי: Michael Carrick ללא ספק.

    הכותב הרב גוני: מוראד משאיר כאן אבק ליתר המועמדים.

    הפורום הטוב ביותר: הפורום האיטלקי הוא הבית ותמיד יהיה רווי באיכות וכותבים מעולים, אך הפעם אני חייב לתת את הקול שלי לפורום הגרמני שביצע התקדמות אדירה אודות לעבודה המעולה שעושה שם יובל.

    המנהל הטוב ביותר: יובל מאותן סיבות שציינתי מעלה.

    הכותב שאינו כותב: אנדריי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/13