ליברפול 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,206
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    בגדול רוג'רס נכשל במקום בו גם נכשלו עוד מאמנים לפניו ברחבי אירופה וזה להכין את הקבוצה לעונה של שילוב בין ליגה לליגת האלופות. זה גם דורש לבנות סגל עמוק יותר, אבל המלכוד פה שאסור שזה יבוא על חשבון האיכות.
    חוץ מזה צריך לדעת גם לחלק את העומס נכון בטח בקבוצה שמשחקת בפרמייר ליג.

    אני מסתכל למשל על סטיבי - מה רוג'רס חשב לעצמו לפני תחילת העונה הזו כשהחליט להמשיך איתו כשחקן מרכזי בקבוצה ובעמדת מפתח? ג'רארד בן 34, גם שיחק במונדיאל(וכבר היה חלש בו) וגם צריך עכשיו להתמודד עם העומס של פרמייר ליג וליגת האלופות?
    ליברפול לא יכולה לבנות יותר על סטיבי ג'י בתור שחקן מרכזי והמנג'ר שלה היה חייב לזהות את זה עוד בקיץ.

    מלבד זה כבר דנו בזה לעומק שהוא נפל עם 2 רכישות קריטיות - לוברן ובלוטלי.
    כמובן כמו שקורה במקרים כאלה לא מעט פעמים פתאום נוחתת גם מכה ממקום לא צפוי וזה היעדרות ארוכה של סטאריג'. אם היו יודעים שהוא יעדר כל כך הרבה זמן, מניח שהיו מביאים חלוץ בכיר יותר מלמברט.
     
    oranfu ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אלכס,

    התחלת היטב וסיימת לא נכון: לבנות על-כך שסטארידג׳ יישאר כשיר רוב הזמן בתנאים כאלה אינטנסיבים כשיש עכשיו גם את ליגת האלופות זו אולי הטעות הקשה ביותר של רודג׳רס בכל הבנייה שלו הקיץ. לא להביא שחקן התקפה מוכח שיוכל באופן מיידי להיות האיש המרכזי בהתקפה החדשה בעידן פוסט-סוארז הייתה טעות ידועה וקשה ביותר כבר מראש. באלוטלי רק היה הימור מטורף שפשוט נכשל.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,206
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    ובכן כפי שציינתי שהוא נפל עם באלוטלי, אז זה היה השחקן שהתכוונת אליו. נכון זה היה הימור מטורף שנכשל.
    עדיין אי אפשר היה לצפות מראש שסטאריג' יעדר כל כך הרבה זמן כי מה לעשות בכדורגל יש דברים לא צפויים, אבל כמובן שזה פגע מאוד כשנכשלים עם מי שהיה צריך להיות שחקן מוביל לצידו.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,544
    לייקים שהתקבלו:
    18,451
    זה נראה רע מאוד. אין לנו הגנה, אין לנו קישור, אין לנו התקפה, אין אגפים ואין מרכז. אנחנו רכים, כבדים, מסורבלים, חלשים מנטאלית...

    ממשחק למשחק מתחזק אצלי הרושם שעונה שעברה היתה מקרית כמעט לחלוטין. לא ציפיתי לשחזור הכדורגל של העונה שעברה, אבל אנחנו גרועים בכל מובן שאני יכול לחשוב עליו. המרחק בין העונה שעברה לעונה הזאת לא נתפס.

    אני לא ממהר להיפטר מרודג'רס, אבל חד משמעית אם הוא ממשיך עם לוברן (הכי גרוע שראיתי במועדון, והתברכנו בבלמים גרועים) וג'ונסון בהרכב אני ממש לא אצטער לראות אותו עוזב.

    שוב אלן עולה בהרכב, הפעם כקשר בצד שמאל. 74 דקות של כלום מבחינתו.

    בקרקס יש פחות ליצנים מבהגנה שלנו.
    3 גולים של הבלמים שלנו. בגול הראשון לוברן וסקרטל הצליחו להסבך עם כדור פשוט (שניהם הלכו אליו, ואז שניהם עזבו, ואז שוב הלכו אליו, ואז שוב עזבו ואז הרחיקו גרוע) ואז לא יצאו לשחקן התקפה שרץ מולם (כמה פעמים כבר רשמתי את זה פה בפורום?) ולקינוח גם חלמו בריבאונד.
    בגול השני לוברן הושפל על ידי בולסי כאילו זה רונאלדיניו. די עם השחקן הזה, פשוט די. רכש יותר גרוע מקארול.
    בגול השלישי כדור ארוך סתמי לגייל וסקרטל (שגבוה ממנו בלפחות ראש וחצי) מתעסק בלתפוס אותו בחולצה במקום לקחת כדור גובה שאמור להיות יחסית פשוט מבחינתו.

    הגיע הזמן שהוא יזעזע את הקבוצה. לוברן, ג'ונסון, אלן, ג'רארד (גרוע גרוע מתחילת העונה) וסטרלינג (נראה גמור, לא הצליח לקחת את קלי בספרינטים) צריכים לרדת לספסל. זה לא יהפוך אותנו לקבוצה טובה אבל יותר גרוע לא יכול להיות.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,183
    לייקים שהתקבלו:
    16,029
    אני באמת לא מבין איך לוברן כל כך רע, אני לא חושב שעם בלם טוב או נורמלי היינו היום במקום ה1 אבל שנייה אם נבודד אותו ונדבר רק עליו כי הוא הבעייה הכי גדולה כרגע בסגל אז זה פשוט מקרה מוזר, הוא עושה לפחות טעות אחת לגול במשחק ועוד כמה טעויות של מיקומים רעים, הוא נראה כמו איזה קשר אחורי שבמקרה אתה מרכיב כבלם כי יש פציעות ואין לו מושג איך אמור לעמוד בלם. מה עובר על הבנאדם הזה? איך סוטון לא ספגה המון שערים עונה שעברה? ליון?
    בולאסי, עונה שעברה נראה כמו יאיא טורה משופר נגד הרכות שלנו, היום שוב אותו סיפור.
    דיאמה של ווסטהאם/האל נראה כמו יאיא טורה משופר נגדנו, העונה שוב.
    אני רואה את השחקנים האלה מטופלים באגרסיביות כמו שצריך על ידי מגנים של קבוצות אחרות ומקנא, באים במטרה לסגור אותם בחוזקה איך שהם מקבלים את הכדור וגומרים להם את המשחק, רק אצלנו השחקנים האלה הופכים קבוע לאנשי המשחק. מתגעגע לפלאנגן, הגבר היחידי בהגנה שלנו בחיי.
     
    Scouser Tommy ו-oranfu אוהבים את זה.
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,352
    לייקים שהתקבלו:
    4,707
    אני לא מכיר מספיק לעומק את העבודה של רוג'רס בקבוצות קודמות, בסוואנסי וכו'. יכול להיות שיש לו בעיה כלשהי עם עבודה על הגנה? יותר משנתיים בליברפול וזה עדיין נראה רע בעורף. אתה מביא בלמים טובים, מוערכים, אחד מהם כבר הצליח יפה באנגליה. אז אולי במקרה הספציפי שלו יש בעיה בהתאמה למועדון גדול יותר (גם אם סאות'המפטון כרגע למעלה והכל) או לסגנון כדורגל, אבל מוזר שלא משנה כמה זמן עובר או מה משתנה באיוש ההגנה, זה נראה רע - גם ברמה הקבוצתית וגם האישית.
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,183
    לייקים שהתקבלו:
    16,029
    ומה עושים נניח ויש לו בעייה עם עבודה על הגנה?
    מאמן הגנה זה לא משהו שמקובל באנגליה, ההיגיון אומר שעוזר המאמן צריך להיות חזק בפן שבו חלש המאמן הראשי ואולי כך ישלים אותו אבל אני לא רואה שזה מה שקורה בפועל.
     
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,544
    לייקים שהתקבלו:
    18,451
    לרודג'רס יש בעיה בעבודה עם הגנה, אבל יש דברים שהם כבר לא עניין של מאמן (שלושת הגולים שלנו היום כמו שתיארתי לפני כמה הודעות). מה כבר המאמן יכול לעשות כשנגרים עושים סומבררו מעל הבלמים שלו (ז"א, מלבד לרכוש את אותם בלמים)?
    מה הוא יכול לעשות כשבלם שלו מתעקש להתאבק במקום לעלות לכדורי גובה מול חלוצים שהם חצי בגודל ממנו?
    מה הוא יכול לעשות כשג'ונסון?
     
  10. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    לא יודע, אני רואה גם כאן וגם בפורום הבריטי של יונייטד (בנושא שנועד לצחוק על ליברפול), אנשים שמדברים על זה שהשנה שעברה הייתה מקרית כמעט לחלוטין. אני לא קונה.

    נכון, אף פעם לא הייתה לכם הגנת ברזל תחת רוג'רס, אבל בחצי השני של השנה שעברה שיחקתם כדורגל מהסרטים. כואב בתור אוהד יונייטד לכתוב את זה, אבל חבל לעוות את המציאות. אי אפשר להאשים את המנג'ר כשהכל הולך הפוך, ואילו כשהכל דבש, לתת את הקרדיט בעיקר לשחקנים ("סוארז גרם לכולם לשחק הרבה יותר טוב...")

    רוג'רס תמיד עשה עליי רושם של נאד נפוח, אבל הוא מאמן טוב מאוד.
    אפשר לבקר אותו על קיץ מזעזע ועל פתיחת עונה מזעזעת עוד יותר, אבל לקרוא לו חסר מושג או לקרוא לפיטורים שלו, זה מוגזם לדעתי בשלב הזה.
    הגיוני יותר לחכות חודשיים-שלושה לפני שנכנסים לאווירת סוף העולם.

    תסתכלו עלינו, פתאום 2 ניצחונות רצופים, כל אחד פחות משכנע מהאחר, ופתאום "וואו, מקום רביעי, אנחנו במומנטום..."
     
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,544
    לייקים שהתקבלו:
    18,451
    קשה שלא להתחיל לחשוב שעונה שעברה היתה מקרית. אני לא מתכוון שהוא חסר מושג, אבל אני כבר לא בטוח שהוא יכול להוביל אותנו לצמרת. אנחנו רואים את אותם ליקויים שראינו מהעונה הראשונה שלו רק שהעונה הזאת בינתיים יותר גרועה מכל מה שראינו תחתיו ואין שום דבר חיובי שאני יכול להגיד על הקבוצה העונה, פשוט כלום. אין שום קשר, ממש שום דמיון (חוץ מהגנה עלובה) לכדורגל ששיחקנו עונה שעברה. לא שאנחנו לא משחקים כל כך טוב, אלא שאנחנו בכלל לא נראים כאילו אנחנו מנסים לעשות מה שעשינו עונה שעברה.
    אנחנו עושים הכל לא טוב. ועושה רושם שהוא לא מבין, או שמבין אבל מתעקש לא לשנות. זה לא יאומן, למשל, שלוברן ממשיך לשחק. וזה מוביל אותי לרכש. אנחנו עלובים ברכש כבר 20 שנה, אבל הרכש תחתיו רע מאוד. גם אם יקבל 100 מיליון לרכש בינואר (יקבל אולי אולי חמישית מזה) אני ממש לא סומך עליו שהם יושקעו בחוכמה.

    לא קורא להחליף אותו, אני עדיין מקווה שיתעשת, אבל ממש מתחיל לאבד את האמונה בו. זה פשוט לא יכול להיות שהוא לא עושה צעדים שכמעט כל מי שרואה אותנו יודע שחייבים להיעשות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/11/14
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,025
    לייקים שהתקבלו:
    6,726
    אי אפשר להגיד שהעונה שעברה הייתה מקרית כי כבר בחצי השני של עונתו הראשונה של רוג'רס במועדון ראינו שיפור ניכר בכדורגל, ביכולת ובתוצאות. אמנם רובנו הופתענו מעד כמה היינו טובים, אבל הגרף היה בעלייה מהרגע שהוא נחת במועדון עד תחילת העונה הנוכחית - וזה מה שאתה מצפה ממנג'ר במועדון גדול. להשתפר, להתקדם, ולאחר עונה-שתיים-שלוש-ארבע גם להתחיל להביא תארים.
    העונה הכל מתחרבן לנו בגלל שלא נגענו (או נכשלנו) בחורים הבאמת חשובים בסגל. נפילה כמו לוברן זה משהו בלתי צפוי כנראה, אבל בכל זאת נותרנו עם סקרטל בלם בהרכב גם בלי קשר אליו - לעזאזל, בלם שכבר 7 שנים במועדון ולמעט 2 וחצי עונות (גם בהן הוא לא היה איזה באנקר בהרכב) לא מספק את הסחורה ועושה שטויות ששוות גול על בסיס שבועי. הבאנו שני מגנים חדשים ומבטיחים ועדיין ג'ונסון מוצא את עצמו בהרכב כשהוא כשיר בגלל (נגיד) נסיון - אז למה שני צעירים ולא אחד צעיר ואחד בשל יותר? לא הבאנו קשר אחורי שיתחרה עם ג'רארד על מקום ב11 - לעניות דעתי צ'אן יכול להיות טוב מאוד בעמדה הזאת אבל כבר ברור לכולנו שהוא לא נרכש למטרה הזאת אלא לשחק כ50/50 - שזה בסדר, אלמלא התחליף לג'רארד היה לוקאס שבו רוג'רס מזמן איבד אמון. ובאלוטלי כמובן שמסתמן כנפילה ענקית.

    אני חושב שרוג'רס הוכיח מעל ומעבר שעם השחקנים הנכונים (לאו דווקא סופרסטארים כמו סוארז) שמתאימים לשיטה הוא יכול לעשות דברים יפים מאוד בהתקפה. בהגנה כמובן יש לו עוד הרבה מה להוכיח, אבל צריך לציין שב2 עונות בסוואנזי הוא לא ספג הרבה שערים בהשוואה למיקום בטבלה, ובעונה הראשונה אצלנו לא ספגנו הרבה שערים, אלא כמות סבירה לחלוטין (בוודאי בהתחשב למטרות באותה תקופה) - הרקורד החמישי בטיבו בליגה. יונייטד שלקחה אליפות ספגה אותה כמות שערים באותה עונה.

    הבעיה טמונה הרבה יותר בשחקנים מאשר בטקטיקות או שיטות האימון של רוג'רס, בפן ההתקפי אני אומר את זה בבטחון מלא. השאלה הנשאלת היא, האם שחקני הרכש כל כך גרועים כי ברנדן לא יודע לבחור אותם או כי אין לו מספיק SAY בעניין? זה משהו שהבעלים צריכים לשים עליו את האצבע ולתקן, דבר ראשון.
    לי באופן אישי זה נראה קצת הזוי שקיץ שני ברציפות אנחנו רוכשים שחקני התקפה שלא רואים דקות כמעט או בבירור לא מתאימים לשיטה. אספאס זה רכש של רוג'רס והוא ויתר עליו כל כך מהר? אלברטו? מרקוביץ', שחקן התקפה ב20 מיליון פאונד, שמשחק שלישי ברציפות בליגה לא מתקרב לדשא במשחקים שאנחנו חייבים בהם גול? באלוטלי (שאמנם נרכש קצת בלית ברירה) שלא נראה קשור לשיטה שבה אנחנו מנסים לשחק? אתם רוצים להגיד לי שרוג'רס לא קולט ששחקן כזה לא ישתלב במה שהוא מנסה להנחיל?

    לא יודע, משהו לא מסתדר לי כל כך.
     
    Liverpool-Forever ו-oranfu אוהבים את זה.
  13. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,106
    לייקים שהתקבלו:
    348
    להיות ברנדן רודג'רס.

    אנחנו 5 נקודות מהטופ 4, כמו שאנחנו 4 נקודות מקו האדום.
    מאמין שיהיה מקצה שיפורים בינואר, בסוף גם דברים יסתדרו (קחו את מקרה פארדיו וניוקאסל. האוהדים רצו את ראשו, הם עשו רצף ניצחונות והם רצים למעלה).
    זאת ליגה צפופה ודינמית. דברים יכולים להתהפך לחיוב, גם אם כרגע נראה שאנחנו בתחתית השאול.
    המנג'ר שלנו לא שכח לאמן, לכ"א יש תקופות פחות טובות שהרעיונות שלו לא מתחברים ומתממשים, כולנו יודעים לאן הוא יכול להביא ולהוביל אותנו.
    אני מאמין בו, ביכולת המקצועית והמנהיגותית שלו, כל הוא הוא לא יוותר, אני עומד מאחוריו והולך איתו למאבקים בכל החזיתות.
    צריך להרים את הראש, שום דבר לא נגמר, הכל אפשרי ובר הישג.

    ---

    אנחנו עדיין בכל המפעלים, רודג'רס הביא אותנו ללג"א ומרחק פסיעה מאליפות (את זה אני לא שוכח, לאחר 12 מחזורים לא טובים).

    לא מספידים ומחליפים מנג׳רים כ״כ מהר, גם השוק לא מוצף בעילויים פנויים. קצת אורך רוח.
    הנרי לא יפטר אותו במהלך עונה, הוא בדיוק המנג׳ר שהתאים לפילוסופיה שלו (קבוצה צעירה, רכש לטווח ארוך כולל השאלות).
    הליגה השנה יותר שוויונית ופחות טובה, אז יש יותר מרווח לטעויות ושרשרת הפסדים כואבת.
    לפני כמה חודשים 99.9% מהאוהדים, היו נושאים את המנג׳ר על הכתפיים לחוזה ל5 עונות נוספות.
    גם אם לא נהיה בטופ 4 או אפילו בטופ 7, אבל נזכה בגביע שיוביל אותנו לליגה האירופית זה נסבל מבחינתי.

    נגיע לסוף העונה ונסכם.

    מה שכן, אני מצפה לשילוב של יותר צעירים מהאקדמיה (אייב, סינקלייר, אוג'ו, רוסיטר, פיליפס וכו').

    ---

    הטעות היחידה, היתה ההוצאה של אלן (כשהוא נפצע ספגנו את השוויון, כשהוא הוחלף איבדנו את מרכז המגרש תוך רגע וספגנו שער שני).
    הוא היה צריך לוותר על ג׳ררארד ולהכניס את ג׳אן.
    לוברן הוא אכזבה עד כה, קבלת החלטות גרועה וחוסר בטחון. מאמין שסאקו יחזור להרכב, ברגע שיהיה כשיר.

    כולם אוהבים ללכת סחור סחור, הבעיה כרגע היא הפחד שלו לספסל את הקפטן.
    האוהדים באנפילד לא מסוגלים לראות את זה קורה, בשבילם זה יהיה שבר יותר גדול מהפסד.

    מקווה שנגד סטוק בבית, הוא יעלה עם שלישית קישור של אלן-ג'אן-הנדו.
     
  14. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,106
    לייקים שהתקבלו:
    348
    אני בספק אם רודג'רס אחראי לרכש הזר מחוץ לליגה האנגלית, בשביל זה יש לנו את מערך הסקאוטינג שעבר זעזוע ופיטורים ראשיים בחודש האחרון.

    המנג'ר בוודאות הביא את: בוריני-אלן-מיניולה-סטאר(?)-מוזס-לאלאנה-לוברן-לאמברט. כל השאר זה כנראה רכישות חיצוניות שהוא מאשר.
    העניין שחלק מהכסף לשיטתם של הבעלים, זו השקעה לטווח רחוק שלא בהכרח תניב פירות אצלנו (אלברטו-אילורי-מרקוביץ'-אוריגי).

    דבר נוסף זה השאלת צעירים מבטיחים (אייב-סוסו-טשיירה-סמית) ע"ח רכישת פרוספקטים כמו אלברטו את מרקו.

    אי הצלחה בלמכור שחקנים, דבר שמגביל הוצאות (אסיידי-אספאס-בוריני וכו').

    הפחד מלשלב צעירים מהאקדמיה במקום רכש רחב , לדוגמא סינקלייר הוכיח את עצמו לפני 2 עונות בבוגרים שכבש שער מול ברומיץ' ולא זכה לקרידט, רוסיטר וויליאמס נראו טוב בגביע הליגה נגד בורו ולא משולבים.
    חייבים לצאת מהקיבעון, יש לא מעט שחקנים עם פוטנציאל באקדמיה (אוג'ו-פיליפס-קאנוס וכו'), שבמקום לרכוש 9 שחקנים אפשר לצמצם זאת ל4-5 בכירים ביותר כסף והעלאת צעירים.
     
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    בתור צופה קבוע בקבוצות הנוער של צ׳לסי, יש לי היכרות מינימלית עם החבר׳ה הצעירים והמוכשרים של ליברפול. הם אמנם קורעים רשתות ומשתלטים על משחקים נגד בני גילם, אבל המעבר מקבוצת נוער לקבוצה בוגרת זה הדבר הכי קשה בעולם הכדורגל היום, לרבות בפרמייר ליג.

    גם לנו יש יופי של אקדמיה והייתי שמח לראות חלק מהצעירים לעיתים יותר תכופות, אבל אי אפשר לבנות עליהם בשום צורה וצריך להכיר במגרעות של מהלך כזה; קבוצה ששואפת לסיים בטופ 4 לא יכולה להרשות לעצמה מחליפים שהם שחקני אקדמיה. הם יכולים לקחת חלק בסגל הבכיר כמובן, אבל רק בתור שחקנים משלימים (כלומר, לאחר שבונים סגל שמורכב משני שחקנים - פחות או יותר - לכל עמדה).
     
מצב נושא:
הנושא נעול.