Copa Sudamericana - סודאמריקנה 2014 ריבר ונאסיונאל בגמר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏21/10/14.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שמח שלא זרקתם לפח את היכולת מהמשחק הראשון בגלל חוסר החדות בסיומת.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    גם אני! זה היה מעצבן אם שנה שניה ברציפות היינו מפסידים באותה הדרך לאותה יריבה בשלב כל כך מאוחר. וכל זאת כאשר קארדונה לא היה קיים אתמול, אפשר רק להיות מרוצים. אגב, תהיה השפעה על המנצחת הלילה בסופרקךאסיקו. אם ריבר עולה, היא תארח את הגומלין ואם בוקה עולה, אנחנו מארחים את הגומלין. במשחק גמר, לא משנה כבר את מי אתה פוגש, אבל אני חושב שהאפשרות של לחגוג תואר בבית מול הקהל וגם כמובן במשחק המכריע יכול להיות חשוב מאוד לנו ולכן ככל הנראה העדיפות שלי היא לבוקה, למרות שלא בהכרח עדיף לקבל אותם על פני ריבר מבחינה מקצועית.
     
  3. npumpido Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/11
    הודעות:
    177
    לייקים שהתקבלו:
    50
    (גלעד, אתה בכלל לא קורא אותי נכון. אם אתה רוצה להפטיר בכיינות אחרי כל פוסט שלי, אני יכול לעשות את זה במקומך)

    אליאס מבין שאני מנסה להצטדק למה ריבר הפסיקה לשחק יפה (ויעיל במשחקים האחרונים) וחלק עלי. אני לא חושב שלאוהדי ריבר יש יותר "חיך שחור" מלאחרים, אבל היה בשנתיים-שלוש האחרונות ויכוח פנימי בין אלו שרצו תוצאות אחרי הירידה לבין אלו שרצו בכל מחיר משחק יפה, כמו שהמועדון שיחק פעמים רבות בהיסטוריה, באמונה שזה יביא בהמשך לתוצאות. לכן גם המורמוז'וס הידועים לשימצה במונומנטל (אם שחקן מתמהמה או מוסר לא טוב, או אחורה כשזה מיותר). זה מלחיץ לשחק ככה מול עשרות אלפי איש, ולא פלא שיש שמצליחים בקטנות וכושלים בריבר. טוענים שבבוקה משחקים יותר עם ביצים ופחות עם יופי ומתגאים בזה, לא יודע אם זה נכון (לא היו המון ריקלמה). בכל אופן, ריבר הצליחו לשחק מרהיב, כשהיריבות למדו אותה - התחילו לשחק יעיל, ובמשחקים האחרונים - השחקנים נופלים מהרגליים. זה מוכח מספרית. יש 9 שחקנים (למעט שוערים) ששיחקו בין 300 ל-800 דקות יותר מהשחקן שהכי שיחק בבוקה. הבעיה היא שזה כמעט כל הסגל התחרותי, השאר צעירים מידי. אני לא בוכה, אני מסביר. [*זוהתה בכיינות]

    את הטענה על טיימינג דפוק שמעתי בשתי תוכניות ספורט והבאתי. בכל מקרה, לא נראה לי שמישהו רצה לשבור רגליים. לשחק אגרסיבי, כן. כנראה שמתוך האגרסיות שרצו שם, יחד עם העייפות, לפונסיו ברחו 2 טאטואים מוגזמים. הכעס התחיל מזה שבראשון לא קיבל צהוב. מן הסתם שאם היה מקבל, הוא לא היה עושה את השני, עליו קיבל צהוב. אגב, יש אוהדי ריבר שהיו רוצים שיורחק כי מזמן לא סובלים אותו... אני לא מאלה, להיפך, במשחק כזה הניסיון שלו תרם. כן, תרם, ככה היה צריך לשחק. למה לשחק ככה? ולמה "כצאן לטבח"? כי השחקנים המעולים האלה, בקבוצה המטורפת הזו, נופלים היום מהרגליים ומשולים לקונוסים, אין להם מה לתת, בפרט מול בוקה שידועה כחזקה במשחקי בית בגביע. ככה היה צריך לשחק את זה בתנאים האלה. ואין תסביך נחיתות. אם בוקה היתה נופלת מול ריבר בתחילת העונה היא היתה מובסת. עכשיו אין רגליים כבר. [*זוהתה בכיינות]

    מי אשם? ההנהלה שלא חשבה שריבר תילחם עד הרגע האחרון באדי הדלק האחרונים, ולכן לא בנתה סגל (כידוע לכולם). קנתה שחקן אחד בלבד מעולה (פיסקו) ובנתה על הנוער בתור ספסל. וגם AFA ו-CONMEBOL שהכריחו אותנו לשחק משחקי ליגה וגביע עם סגל חסר, להבדיל מבאירופה. קבוצות לקחו תארים עם עומס, אבל בדרך כלל הן מוותרות על טורניר אחד עבור השני (יש יוצאי דופן, ריבר ובוקה פעם אחת), אולי זו היתה עוד טעות, ללכת על שניהם עם כזה סגל, אבל את הציפייה שהקבוצה עוררה היה קשה לשבור, הרי היו הרבה שכעסו כשירדנו מהמאבק השלישי - הקופה ארחנטינה. עכשיו אפשר לראות שזה לא הגיוני עם כזה סגל. [*זוהתה בכיינות]

    בוקה טוענת שדופקים אותה 3 משחקים ברציפות. בוקה עדיין בוכה על קרן (!) ששרקו נגדה לפני חצי שנה. קרן (!!). והם לא קולטים את האבסורד [דווקא מהבכי ההוא אנחנו כידוע מבסוטים, כי זה יצר את אחת ה"יציאות" החזקות בארגנטינה (לטעמי האישי), בפרט עבור קבוצה כמונו שקיבלה הרבה מכות לאחרונה]. בקלאסיקו שניצחנו שם, פיטאנה טעה בנבדל דק טלוויזיוני ובקרן. בקרן (!!!). לי לא נראה שיש החלטה מראש נגדם. וכמו שמצחיק את הקטנות תלונות שיפוט של הגדולות, אותי מצחיקה בוקה. האמת הנייטרלית היא שהשופטים דפוקים לכל הכיוונים (וביתיים בדרך כלל. ובעד בוקה (; ). [*זוהתה בכיינות]

    הצגתי את עמדותיי, אז אין טעם שאחזור עליהן שוב ונאריך בדיון. ברור לי שניתן לחלוק עליהן. לא הכל חלק אצלנו, ולכן מי שייהנו מהפירות בליגה יהיו היעילים שלטענתך לא משחקים טוב.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני אומר חבל שתריבו. ריבר, בוקה, מה זה חשוב. יש לכם מספיק תארים. תשאירו אחד גם בארון שלנו וככה כולנו נהיה מרוצים :)
     
  5. npumpido Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/11
    הודעות:
    177
    לייקים שהתקבלו:
    50
    דווקא קטע שנפלנו על מאבק בין הקבוצות שלנו בפורום בליגה ובגביע...

    אבל היום תעזבו אותי מכדורגל יפה. מצידי 1:0 קטן מקרן שלא היתה שיפגע בישבן של פונסיו וייכנס. אבל שזה יקרה בדקה הראשונה ולא בתשעים וחמש, למרות החגיגה הכפולה. לא בא לי לסבול.

    וכן, אנחנו עלולים להישאר בלי כלום העונה. אז מה, התקווה תמיד נשארת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/11/14
  6. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    גם אתה לא קורא אותי נכון כנראה כי אני אומר שהבכיינות על העייפות היא לגיטימית ונכונה, יש על ריבר יותר עומס.
    אבל הניסיון להסביר משחק ברוטאלי, לא ירידה ביכולת אלא עליה באגרסיות, בעייפות זה בדיחה.
    ואנג'יוני פצע את מרטינז בתיקול מכוער כבר בתחילת המשחק.
    פונזיו שהתפרע יותר מכולם הוא אחד מברי המזל עליהם לא היה עומס.
    בגלל שאני רואה שזה מעליב אותך ונוגע בעצב רגיש אני אפסיק לקרוא לזה בכיינות :)

    ההנהלה לא אשמה שהיא לא הוציאה כסף שאין לה לעבות סגל מצוין גם ככה.
    זה כמו שאם לא נזכה באליפות אני אתלונן שלא הביאו לנו עוד קשר ובלם תותחים.
    הפיתרון היה למכור את באלנטה ולהביא 2-3 בינוניים במקום אבל ההצעות לא
    היו מספיק טובות ואם ההנהלה הייתה מוכרת אותו בסכומים לא גבוהים הקהל היה שוחט אותה גם.

    ההתאחדויות מכריחות את כולן באופן שווה לשחק בעומס הזה.

    אם יש אשם לדעתי הוא בעיקר המאמן שלכם שלא ידע לחלק נכון את העומס.
    מסכים עם אלי שההחלטה לעלות בהרכב מלא מול אולימפו ואז בהרכב חסר מולנו הייתה טעות.
     
  7. npumpido Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/11
    הודעות:
    177
    לייקים שהתקבלו:
    50
    ההנהלה לא האמינה שגז'ארדו יצליח להגיע רחוק כל כך מהר כל כך. הוא הצליח בגדול בחלק הראשון של הטורניר, אלתר בהצלחה אחר כך ונפל בסוף. אולי אתה צודק שהתמרונים שלו בין השחקנים לא הצליחו. בטח חשב שינצח את אולימפו ומול ראסינג יסכן, וזה התפשל לו, כי השחקנים גמורים. הסגל מצוין אבל מוגבל מאוד כמותית. הנוער לא ברמה הנדרשת עדיין (מקווה שזה רק עדיין). ברור שהמזל גם משחק תפקיד. קאבנגי וקראנביטר נפצעים, אתה מצליח ו-4 שחקנים מוזמנים לנבחרות (אז איך ההתאחדויות מעמיסות על כולם בשווה?), יורד מבול בסופרקלאסיקו כשאתה בשיא הכושר, שלושת הגולים האחרונים שחטפנו (שגרמו היו ל-2 הפסדים ותיקו) היו פאדיחות לא אופייניות. לא בקטע של התבכייינות, אין מה לעשות, זה משחק עם תנאים משתנים, לא השוואה בין קבוצות בתנאי מעבדה.

    אני מאמין שאם פונסיו היה מקבל אדום היינו מאשימים אותו ולא את השופט. השופט של הגומלין אמר שהתיקול של ואנג'יוני לא היה 100% אדום. אני לא חושב שהוא התכוון לזה. עייפות אני מתכוון ששחקן עייף תמיד יגיע שני לתאקל ויעשה עבירה. ריבר באה לשחק פיזי ולפעמים השתחררה הרצועה. אם היו משחקים נגדי ככה הייתי מתעצבן, אבל זה לגיטימי. זו אולי טכניקה מכוערת כמו לשחק בונקר. הרי כדורגל זה משחק פיזי שחיכוך עד רמה מסוימת מותרת בו. זה על הגבול ואז השופט נכנס למשחק ומישהו מהצדדים לא יהיה מרוצה. או שהוא שולף בקלות או שהוא לא שולף מספיק, וגם זה לא מדע מדויק. נראה לי שבאירופה יותר מחמירים, לא? מה שהכי מעניין אותי זה מה הם שמעו מהמאמן לפני המשחק (דווקא סריטות לא היו :) ).
     
  8. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    ההתאחדויות מכריחות קבוצות לשחק באותה מידה התכוונתי, לא לשחקנים.
    אף אחד לא זימן שחקנים בכוונה כדי להכשיל אתכם ואפילו להפך בשבוע האחרון
    אתם כאילו נדפקתם כי יותר שחקנים שלכם מזומנים, אבל זה כי הרווחתם ויש לכם
    שחקנים יותר טובים מאלו של קבוצות אחרות.
    הרווחת מצד אחד כי יש לך שחקן טוב יותר הפסדת מצד שני כי הוא יזומן לנבחרת.
    גם ללאנוס ובוקה לקחו שחקנים בטורניר.

    שחקן עייף אולי יאחר בתאקל הבנתי את זה,
    אבל ואנג'יוני לא היה עייף בדקה החמישית ופונזיו לא סבל מעומס גדול בחודשים האחרונים.

    המחליפים שלכם פחות טובים מאלו של בוקה, אבל ראית מול ראסינג שהם לא
    נופלים מול הקבוצה שכרגע מובילה את הטבלה.
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    נכתבו פה הרבה דברים ויהיה קשה להגיב על הכל.

    @npumpido במהלך התגובה שלך שהופנתה עלי אתה עובר מהעומס כהסבר לירידה ביכולת לעומס כאי צדק כלפי ריבר. אני מסכים עם הראשון אבל לא עם השני ואני לא הולך להיכנס לעומק הפינה הזו שוב, למרות הפיתוי מול חלק מהטענות, כי את כל הטיעונים כבר כתבתי מזמן עם דוגמאות ויותר פירוט, אז רק בקצרה - אתם לא המועדון הראשון שצריך להתמודד עם זה, העומס גדול אבל לא מטורף, בטח עם מחלקים אותו יותר נכון, כמות המשחקים במקרה של הצלחה (שסביר לצפות אותה במועדון עם סגל מצוין) ידועה פחות או יותר מראש ואפשר להתכונן אליה, גאז'ארדו בחר לחכות עד לרגע האחרון ובסוף השנה נראה עם צדק או לא.

    ההנהלה הייתה בונה סגל רחב יותר אם הייתה יכולה, לא מאמין שזה נבע מאי אמונה בגאז'ארדו והסגל. ההשוואות לבוקה (וסאן לורנסו לצורך העניין) מבחינת העומק משאירות את ריבר בנחיתות, אמת, אבל ביחס למרבית הקבוצות אתם לא קבוצה כזו קצרה כמו שפתאום מציגים. בעמדת הבלם לדוג', יש לכם עומק יוצא דופן. אם להשוות לראסינג, סגל טרום העונה לפני פציעות וכו' אבל לא רק כנראה, לנו יש יתרון בחוד מבחינת העומק ולכם בערך בכל שאר העמדות להוציא אולי את המגן הימני.

    לגבי העייפות כהסבר לברוטאליות, מצטער, אני "מבין" את הלוגיקה מאחורי הטיעונים שהצגת (שלא עתה העלת אני יודע) ופשוט לא אוכל את זה. פונסיו היה השחקן הכי בעייתי על המגרש והוא לא שיחק כמות יוצאת דופן של דקות בטורניר, הוא עשה יותר משני תיקולים של צהוב (על זה שקיבל יכל לקבל אדום משופט אחר) במחצית הראשונה ולעניות דעתי פגע בקבוצה בסגנון שלו לא משנה כמה אוהדים בטח מתלהבים מאיך "שהוא הכניס לבוסטרוס". ואנג'יוני, שלא זומן לנבחרת הפעם, לא יכול לטעון שהוא פספס את התיקול בהתחלה בגלל שהוא היה עייף. לעזאזל, עברו 4 דקות מהפתיחה!!!

    לעניין הצאן לטבח, אם ריבר אכן הייתה עולה בגישה זו גאז'ארדו לא היה משתמש בשחקני ההרכב היותר עייפים כי אם מראש באים רק לפרק מה צריך את טאו, פיסקוליצ'י וכו'? המשחק התפתח לכיוון הזה וריבר חסרה את המנהיג על המגרש, או אולי על הקווים, שירגיע את החברים ויכוון את המשחק לכיוון חיובי יותר. בוקה ממש לא נראתה טוב, המון איבודי כדור סתמיים ומשחק התקפה אנמי, וריבר בקושי ניסתה אותה (בעיטה אחת נורמלית לשער?).

    לגבי מה שבוקה בוכה, מה שאינדפנדיינטה בוכה, מה שראסינג בוכה, מה ש... בוכה זה באמת לא העניין ולא מעניין אותי. התלונות של בוקה על השיפוט במשחק הזה מוצדקות (ואני מדגיש שאני לא רומז בשום צורה לשופט מוטה, פשוט לא טוב/יום רע) בלי קשר להיסטוריה הרחוקה או הקרובה.

    חפרתי הרבה, אם לסכם את דעתי ריבר היא הקבוצה היותר טובה לאורך הטורניר אבל נעשו אצלכם כמה טעויות אסטרטגיות שאולי נובעות מחוסר הניסיון של הצוות המקצועי וזה יכול לעלות לכם בגביע ובליגה. מה לעשות גם שזה האופי של טורניר נוק-אאוט, כמו גם של טורניר ליגה קצר. ראסינג בפירוש פחות טובה מריבר וראו את זה במפגש בין ההרכב הראשון שלנו לשלכם.

    @gilad16 נכון שגם לבוקה ולאנוס זומנו לא מעט שחקנים (לשלושה מבוקה לא הייתה פגרה גם בשל המונדיאל), אבל בשל העמדות, החשיבות לקבוצה והקונטקסט של התחרויות זה פגע קצת יותר בריבר.
     
  10. RiverPlate#35 Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    217
    לייקים שהתקבלו:
    12
    ואו! שוב סופר קלאסיקו, שוב במומנטל... דבר אחד - בהצלחה לנו, משמע 1:0 קטן לא מבקש יותר, אולי נציל עוד משהו מהעונה הזאת...
     
    npumpido אוהב/ת את זה.
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    איזו עצירת פנדל אדירה של בארוברו! שער חוץ לבוקה יכול לגמור את ריבר והפנדל הזה הגיע מכלום ושום דבר...
     
  12. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,222
    לייקים שהתקבלו:
    937
    מחצית ראשונה מצויינת של בוקה והיא יורדת בפיגור "תודות" לג'יגליוטי המחמיצן. פונציו כבר קלאסיקו שני רצוף צריך ללכת למקלחת מוקדמת

    מחצית שנייה חלשה וריבר עולה לגמר, יאללה שלפחות הקולומביאנים ימנעו מהם לזכות
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/11/14
    idans10 אוהב/ת את זה.
  13. npumpido Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/11
    הודעות:
    177
    לייקים שהתקבלו:
    50
    הגמר היה היום.

    שבוע הבא זה פלוס, טורניר אחר.
     
    RiverPlate#35 אוהב/ת את זה.
  14. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    היה משחק טוב, לא נוהג לראות הרבה כדורגל דרום-אמריקאי אבל עצם העובדה שמהטלוויזיה אתה מקבל צמרמורת מהאווירה באצטדיון זה כבר מכניס אותך לעניינים. השופט טעה עם הפנדל לדעתי וטוב שיש צדק בעולם והכדור הזה לא נכנס אחרת המשחק הזה היה נהרס כבר אחרי 18 שניות.. סה"כ תמיד נחמד לראות קלאסיקו כזה ובמעמד כזה בכלל, שמח שריבר ניצחה. מה החשיבות של המפעל הזה שם בדרום אמריקה? זה כמו ליגת אלופות דרום-אמריקאית?
     
    npumpido אוהב/ת את זה.
  15. npumpido Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/11
    הודעות:
    177
    לייקים שהתקבלו:
    50
    זה המפעל היבשתי השני בחשיבותו, עם לפחות שני הבדלים לעומת אירופה: קבוצה יכולה לשחק בשני המפעלים, וכל מפעל משוחק במחצית אחרת של השנה