מחזור 16 בסרייה א׳ :: נתראה ב-2015

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏17/12/14.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    http://sfile.f-static.com/image/users/112694/ftp/my_files/SerieA_ItalianLeague570x150.Xxx

    ביום חמישי, כלומר מחר, יחל המחזור האחרון לשנת 2014 שמסתיימת ממש עוד קצת, לפניי שהבאה בתור תגיע עלינו לטובה. את המחזור הזה תפתח האלופה והמוליכה, יובנטוס, שתרצה לצאת לפגרה עם המקום הראשון ביד ובעיקר עם ראש שקט לפניי החלק המכריע של העונה (שיפתח בדרבי ד׳איטליה), ולשם כך היא תצטרך לנצח במשחק חוץ את קליארי של זמאן, שניצחון סנסנציוני יתן לה נקודות חשובות מאוד ובעיקר המון ביטחון להמשך. גם תיקו יתקבל בברכה בסרדיניה.

    בהמשך הערב יערך עוד משחק קצוות שבו נאפולי, שהפסידה בצורה מאכזבת וגרועה מאוד למילאן במחזור האחרון, תארח את פארמה, שכבר מכינה לעצמה דירה בשכונת הסרייה ב׳. 6 נקודות מ-45 אפשריות. וואו, כמה שהעונה של הפרמזנים גרועה. נאפולי יודעת ששום דבר חוץ מניצחון ביתי לא מתקבל על הדעת, במיוחד כש״הצמרת התחתונה״ כל כך צפופה וכל איבוד נקודות עלול לעלות ביוקר.

    הקאלצ׳יו יקח לעצמו פגרה של יום אחד ויחזור לפעילות במוצש, אז סאסואולו (הפסד לפאלרמו) תארח את צ׳זנה (תבוסה לפיורנטינה). בהמשך הערב נקבל את פרק א בקרב בין עיר הבירה לבין בירת האופנה, כשרומא תארח את מילאן. רומא, סוף סוף יש לציין, הצליחה לנצל את המעידה הביתית של יובנטוס נגד סמפדוריה וצמצמה את הפער בפסגה לנקודה אחת בלבד. מילאן מנגד מגיעה מעודדת מאוד עם ניצחון ביתי יפה על נאפולי בניצוחו של ג׳רמי מנז, שבלעדיו קשה להגיד איך מילאן הייתה מצליחה. רומא תגיע למשחק כשהיא כבר יודעת מה יובה עשתה, ואם איכשהו קליארי תשיג נקודות מפתיעות החניכים של גרסיה ידעו שניצחון יעלה אותם למקום הראשון ממש על סף הפגרה. מילאן מנגד תרצה לשמור על מקומה במאבק על המקום השלישי.

    ביום ראשון נקבל את המנה האחרונה של כדורגל איטלקי לשנה הנוכחית.
    הפתיחה תהיה באחד וחצי, כשבמשחק המוקדם של המחזור יתקיים הדרבי של ורונה שאותו תארח ורונה, שתרצה לפתוח פער על היריבה העירונית ששקועה עמוק בתחתית.
    זה ימשך עם טורינו, שגם היא שקועה עמוק בבוץ, שתארח את גנואה, שהפסידה לרומא במחזור האחרון אך עדיין ממוקמת גבוה מאוד ובעיקר משתתפת חזקה על המקום לצ׳מפיונס. במקביל, היריבה העירונית והמרשימה לא פחות, סמפדוריה, תארח את אודינזה ותקווה להמשיך את היכולת הטובה מהיובנטוס ארינה, זאת לאחר שמיכאלוביץ׳ וחניכיו חילצו נקודות יקרות מהמבצר היובנטיני. פיורנטינה, שהביסה את צ׳זנה ונמצאת במומנטום יחסית טוב עם 7 מ-9 נקודות, תרצה להמשיך את המומנטום נגד אמפולי בבית. עוד ישחקו בשעה זו אטלנטה ופאלרמו.

    ובערב המנה האחרונה והעיקרית, עם פרק ב ואחרון בקרב הערים. לאציו, הממוקמת שלישית, תתארח אצל אינטר של מאנצ׳יני, שהשיגה סוף סוף ניצחון ליגה תחת מאנצ׳יו, זאת ביום שני עם 0-2 על קייבו. הנשרים יודעים שניצחון בראשון יהיה גם שמירה על המקום השלישי וגם הרחקה של אינטר מהמאבק, בעוד שהנראזורי יודעים שניצחון נוסף יעניק ביטחון, נקודות חשובות ואמונה להמשך שאפשר להגיע לצ׳מפיונס גם לאחר פתיחת העונה המזעזעת.

    יום חמישי:
    קליארי נגד יובנטוס
    - יום חמישי, שעה 20:00, סטאדיו סנט׳אליה.
    נאפולי נגד פארמה - יום חמישי, שעה 22:00, סטאדיו סאן פאולו.

    יום שבת:
    סאסואולו נגד צ׳זנה
    - יום שבת, שעה 19:00, סטאדיו צ׳יטה דל טריקולורה.
    רומא נגד מילאן - יום שבת, שעה 21:45, סטאדי אולימפיקו ברומא.

    יום ראשון:
    ורונה נגד קייבו
    - יום ראשון, שעה 13:30, סטאדיו אנטוניו בנטאגודי.
    פיורנטינה נגד אמפולי - יום ראשון, שעה 16:00, סטאדיו ארטמיו פרנקי.
    אטלנטה נגד פאלרמו - יום ראשון, שעה 16:00, סטאדיו אתלטי אזורי ד׳איטליה.
    טורינו נגד גנואה - יום ראשון, שעה 16:00, סטאדיו אולימפיקו טורינו.
    סמפדוריה נגד אודינזה - יום ראשון, שעה 16:00, סטאדיו לואיג׳י פראריס.
    אינטר נגד לאציו - יום ראשון, שעה 21:45, סטאדיו ג׳וזפה מיאצה.
     
    Die Werkself ו-חייל שוקולד אוהבים את זה.
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אז למרות התקווה להפתעות ולתוצאות מעניינות אתמול בערב, זה בסופו של דבר לא קרה כצפוי ויובנטוס ונאפולי יוצאות עם ראש שקט לפגרה ויכולות מעכשיו להתרכז בסופר קופה שיערך בסוף החודש הנוכחי וכמובן בהכנות לקראת ינואר. יובה ניצחה ללא הרבה קושי 1-3 את קליארי המסכנה של זמאן, בעוד שלנאפולי הספיקה חצי שעה בכדי לסגור את הסיפור נגד פארמה האומללה ולנצח 0-2.
     
  4. Bravo'Al'HaLancia Member

    הצטרף ב:
    ‏5/10/08
    הודעות:
    78
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ממש מכאיב לי לראות את דניאלה וקייטה משחקים ביחד.
    או להכניס את סטרוטמן במקום אחד מהם או את ליאיץ׳ ולדחוף את אלה אחורה לקישור.
     
  5. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    ממש, מצידי שרודי יעביר את פלורנצי לאמצע ויכניס את ליאיץ' או איטורבה במקום אחד מהם. אבל ככל שעובר הזמן הוא רק נהיה יותר מקובע על המערך אז ברור שהוא לא יעשה כאן משהו יצירתי במיוחד.
     
  6. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    משחק עלוב של רומא, כרגיל מול קבוצות טובות יחסית.
    אני לא מבין את ההרכב הפחדני הזה עם פלרונצי ושני קשרים אחוריים.
    סטרוטמן חזר סוף סוף מהפציעה אבל מאז המשחק מול ססואלו שבו הוא פתח הוא לא שיחק אפילו דקה. לא מבין את ההיגיון הזה, בטח במשחק כזה שרומא הייתה חייבת קשר שיודע לארגן משחק ולתקוף בהיעדרו של פיאניץ'.
     
  7. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    היה רשום על ההרכב הזה שנתקשה התקפית, אין לי מושג מה הרעיון מאחורי לעלות ככה כאילו תיקו בבית זאת תוצאה טובה כשהיריבה שלנו על התואר עומדת על קצב של 90 נקודות בעונה. העקשנות הזאת של גארסיה על המערך היא תכונה קלאסית של מאמנים מהדרג שאחרי הטופ, לפרטים שישאל את עמיתו הצרפתי מארסנל.

    המשחק הזה הוא סטירה מצלצלת למבקרי פיאניץ', נכון שהוא נוטה להיעלם במשחקים, במיוחד כמו אלה של היום, אבל בלעדיו וכל עוד סטרוטמן פצוע משחק המעבר לא קיים. וחבל מאוד שרודי לא הכניס את אוצ'אן לעניינים מתחילת העונה כי הוא היה יכול למלא את החור הזה(הוא פצוע היום אבל באופן כללי).

    ג'רביניו מתחילת העונה ברגרסיה לימים של ארסנל(בכל הקשור לסיומת ונגיעה אחרונה, דריבל תמיד יהיה לו).
     
  8. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    מודה שקצת קשה לי לרדת על גארסיה אחרי הפלאים שחולל בקבוצה שנה שעברה אבל כן, קיימת אכזבה גדולה מכך שהקבוצה בראשותו לא הצליחה לגדול השנה.
     
  9. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    לא יודע אם להתעצבן מחוסר האיכות והרמה במשחק של מילאן או להתבאס על כך שליובנטוס כנראה גם העונה לא תהיה מישהי שתגנוב לה את הסקודטו....אחד המשחקים הגרועים שראיתי לאחרונה.
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    פיאניץ' בחודש האחרון:
    משחק מצויין מול אינטר.
    גרוע מול סוסאולו.
    גרוע מול סיטי.
    גרוע מול ג'נואה.
    גרוע בגלל איבודי כדור, 0 יצירות מצבים, 0 לחץ ו100 מסירות (מדויקות!!1) לרוחב. סטטיסטית אתמול הוא היה אמור לתת משחק טוב (זה בערך 4\1) וחבל שלא שיחק, אבל כאפה מצלצלת למבקריו תגיע (אני אחד ממבקריו ומחכה כבר שנתיים לכאפה הזאת) לא ביום שהוא לא ישחק אלא כאשר הוא יחבר שני משחקים טובים. "נכון שהוא נוטה להיעלם" זה בדיוק ההבדל בין "וואו איזה שחקן" ו0 תארים לאלוף אמיתי. משכורת של אחד כזה כבר יש לו. קייטה לא "קשר אחורי" ואמור למלא כל תפקיד באותה הרמה. לדעתי הוא פשוט נשחק עם הזמן (בתחילת העונה אף אחד לא ציפה שהוא ישחק כל כך הרבה) וחייב שסטרוטמן ודה רוסי יחזרו לעצמם כדי להוריד את העומס.

    ודי כבר עם התלונות האינפנטיליות האלה בדיעבד על ההרכב בכל פעם שרומא לא מנצחת. הבחירה היחידה היא מי מבין ליאיץ'\פלורנצי\דסטרו יהיה השלישי בהתקפה. כמה משחקים טובים של ליאיץ' הפכו אותו לבאנקר ואת פלורנצי לשחקן לא פונקציונלי בהתקפה? או שהוא כבר הפך ל"מגן"? בכל אופן, קשר אמצע הוא לא. סטרוטמן מול סאסאולו זה מוקדם מדי וחוסר אחריות, שבועיים אחרי לא ברור איפה הוא? הוא כשיר אבל אחרי 8 חודשים בחוץ היה ברור שיצטרך חודש נוסף כדי להחזיר לעצמו ביטחון במשחק. הפגרה הזאת אמורה לסדר את זה. הסיפור עם אוצ'אן מבאס מאוד אבל אף אחד לא אשם שהוא פצוע מתחילת העונה ופיספס את האינטגרציה בקבוצה שקשה יותר לעשות באמצע העונה. גם אי ידיעת השפה אחרי חצי שנה באיטליה לא ממש עוזרת לו.

    לדעתי רומא דווקא גדלה העונה (לפחות לרוחב). זו הייתה קבוצה של 90 נקודות בעונה שעברה ללא מכשולים והיא אותה קבוצה של 90 נקודות גם עכשיו רק עם הרבה מאוד פציעות של שחקנים חשובים מתחילת העונה ו6 משחקי צ'מפינוס ליג ב"בית מוות". די ברור שהבעיה של רומא היא חוסר חדות מול השער אבל גרסיה מודע לכך ואף ציין זאת בראיון האחרון שלו. לדעתי אי אפשר להוציא יותר מ6 ההתקפה ברגע זה והם קצת סובלים מאוברייטינג של האוהדים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/12/14
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    מול סיטי וסאסוואלו כולם כמעט בלי יוצא מן הכלל היו גרועים, אי אפשר להפיל עליו שום תיק מהמשחקים האלה. מול גנואה הוא היה ממש בסדר בכל מה שקשור להנעת כדור וגם הכניס את הכדור לניינגולאן שאחריו הגיע הפנדל+אדום שהביאו לנו את המשחק. באופן כללי גם במשחקים חלשים שלו לפחות הוא דינאמי ומסוגל לשבור את קו ההגנה כמה פעמים במשחק עם כדור עומק או דריבל, יצירת מצבים מפליימייקר זה לא רק להכניס כדורים שיותירו שחקן התקפה מול שוער. ברומא הנוכחית עם הכושר של סטרוטמן ואוצ'אן שבכלל לא פקטור הוא אחד השחקנים הכי חשובים בקבוצה.
    לא אכפת לי אם ההגדרה של קייטה היא קשר אחורי או 50/50 או קשר התקפי או חלוץ. אכפת לי שהוא אלוף במסירות אחורה ולרוחב ושהוא לא שחקן שמצטרף להתקפה או מסוגל לעשות מהלכים יצירתיים. המקום היחיד שהוא אמור לשחק אצלנו זה כקשר האחורי בשלישיית קישור ובשביל זה הביאו אותו. אם כבר דה רוסי היה יכול לנסות למלא את המקום של פיאניץ' כעוד שחקן שיתן משהו בהתקפה, אבל לא דה רוסי הנוכחי.

    איך לעזעזל אלה תלונות בדיעבד אם רק לפני יומיים דיברנו בטופיק של רומא על הצורך במערך אלטרנטיבי? מבחינתך הבחירה היחידה היא מי ישחק בשלישיה ההתקפית, לדעתי לא היה צריך לפתוח בכלל עם המערך הזה אם הוא מכריח אותנו לשחק עם דה רוסי וקייטה ביחד.

    וכן אם כבר פיאניץ' בחוץ והולכים בכוח על ה4-3-3 אז עדיף לפתוח עם ליאיץ' שהוא שחקן הרבה יותר טוב עם הכדור ברגל מפלורנצי ויכל למלא את החור היצירתי שהותיר פיאניץ'. אפילו זה לא בדיעבד, כתבתי את זה באתר אחר כשראיתי את ההרכב.
    פלורנצי עלה לבוגרים כקשר מרכזי ואפילו תחת רודי שיחק בעמדה הזו אז הוא בהחלט אופציה לשם.
     
    AS R ו-Bravo'Al'HaLancia אוהבים את זה.
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אף אחד לא מפיל עליו תיקים, ציינתי סדרת משחקים שמהווה מדגם לכל הקריירה שלו אצלנו. זאת פחות או יותר הביקורת עליו. אפילו אתה מודע לכך ("נכון שהוא נוטה להיעלם במשחקים"). אז איך משחק בו הוא לא שיחק ושחקן אחר היה חלש בתפקיד שלו מפריך את הביקורת שהוא מציג את היכולת שלו בערך פעם בחודש?

    הוא הובא לתפקיד אחד רק בעיניי מי שלא מכיר אותו או נתקע על סטיגמות של אוהדי ברצה. אתמול הוא לא דחף מספיק ובכללי היה לו משחק יותר חלש מהקודמים, לא יודע אם בגלל עייפות, משחק לחימה מצויין של היריבה או פרטנר נורא חלש, אבל בכל מקרה לא הייתה לו אלטרנטיבה. לא פלורנצי שחסר כמעט את כל האיכויות כדי להיות שחקן קישור ברומא ומאז הפרימברה סתם שם כמה חורים (כולל הניסיון הכושל של קונטה), ובטח שלא ליאיץ' או דסטרו שהיה מפקירים את הקישור עם דה רוסי וסביר מאוד להניח שמילאן הייתה יוצאת עם 3 נקודות. זה עבד פעם אחת מול קבוצה שבורה שנמצאת היום בתחתית הסריה בי אך לא מתאים לקאדר השחקנים (בטח שלא בכושר הנוכחי) ובטח לא מול קבוצה כמו מילאן.

    בעיניי זו קטנוניות וצורך מיותר לספק הסבר לדברים שכלל לא מצריכים אותו. הרי ברור לך שלרודי יש יותר מידע על הכושר ומידת העייפות של השחקנים שלו. אתה מנסה להצביע על "טעות" שלו בהצבת פלורנצי במקום ליאיץ' כי השני "יצירתי" יותר? הרי שניהם ניצחו לנו משחקים בעבר ושניהם מייצרים כמות דומה של מצבי הבקעה. הסגנון שלהם שונה אבל אי אפשר לצפות מראש מי יתרגם את האיכויות שלו לנקודות. לא הייתה בעיה אתמול עם החזקת כדור ולהגיע ל10 מצבי הבקעה מול מילאן זה בסדר גמור. השחקנים לא הצליחו לכבוש וזאת הסיבה לאיבוד הנקודות. זה הרבה יותר פשוט מחפירת דקויות שוליות בהרכב ובוודאי לא מצריך שינוי מערך שעובד ובכל מקרה לא מתאים לקאדר הנוכחי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/12/14
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    לגבי פיאניץ' - נכון שכתבתי שהוא נוטה להיעלם במשחקים, אבל גם כתבתי שכמה מסירות עומק שלו או דריבלים במשחק שיכולים להיות ההבדל בין תיקו לניצחון, כמו מול גנואה שגם במשחק הזה הוא היה פחות פעיל משאר שחקני הקישור וההתקפה.

    לגבי ההרכב והמערך - יכול להיות שזה קטנוני להתווכח על ליאיץ'-פלורנצי(אבל אם דברים כאלה אסור לכתוב בפורום כדורגל אז מה כן מותר?), אבל אני ממש לא מבין את כל התפיסה שלך על המערך. הדבר הגדול היחיד שאלגרי עשה מאז שהגיע ליובה זה שהוא המציא עוד מערך שהוא יכול להשתמש בו במשחקים שה3-5-2 פחות מתאים להם, ויובה הצליחה עם ה3-5-2 לא פחות ממה שאנחנו הצלחנו עם ה4-3-3. למה לנסות מערך אחר זאת מילה כל כך גסה? הדבר הכי משמעותי בשינוי מערך יהיה שתהיה לנו אפשרות להציב שחקנים שונים, במקרה שלנו 4 שחקני התקפה במקום 3 ושילוב של טוטי עם חלוץ. אני ממש לא מבין איך אפשר לזלזל ברעיון הזה כשבמערך הנוכחי ברגע שטוטי נסגר הקבוצה אוטומטית לא טובה. 4-2-3-1 לא בהכרח אומר שנאבד את האמצע - מנצ'סטר סיטי שיחקה מולנו פעמיים במערך הזה וממש לא התפרקה. נאפולי עשו לנו בית ספר רק לפני חודשיים עם המערך הזה. גם ככה חוץ מבדף ההרכבים העמידה של הקבוצה לא חקוקה בסלע וכל השחקנים יותר דינמיים, וכל עוד 3 מ4 הווינגרים שלנו הם סוסי עבודה(פלורנצי, ג'רביניו ואיטורבה) אני לא דואג שנאבד את השליטה מול יריבות ברמה של מילאן ומטה.
    אני לא מסכים שהמערך לא מתאים לקאדר השחקנים(לדעתי הוא מתאים לא פחות מ4-3-3) וממש ממש לא מסכים שמילאן הייתה יוצאת עם 3 נקודות. יש פה אוהד מילאן שחושב שאם רומא הייתה עולה ככה:

    ----ניינגולאן---------קייטה----
    ג'רביניו------טוטי-------פלורנצי
    ------------דסטרו------------

    מילאן הייתה שולטת במגרש ולוקחת 3 נקודות קלות?

    ומשהו אחרון:
    אני לא יכול לסבול משפטים כאלה. אני לא יודע מה ההגדרה שלך למצב הבקעה, גם בעיטה מ25 מטר שפוגעת בבלם לפני שהיא מגיעה לדייגו לופז זה מצב הבקעה? תכלס הגענו אתמול ל2 מצבי הבקעה טובים(2 המצבים של ג'רביניו) וזהו. אתה יכול להגיד שזה מספיק, וגם להגיע ל10 מצבים מול סמפדוריה בחוץ זה מספיק, ולהפסיד לנאפולי בחוץ זה לא נורא וכו' וכו', ובסוף העונה עוד פעם נתבאס על עוד סגנות. אז כן אולי זה בסדר גמור, אם השאיפה היא לסיים עוד פעם את המקום השני.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אינטר יכולה לצאת הערב לפגרה כשהיא רחוקה רק ארבע נקודות מהמקום השלישי. ליגה פשוט עלובה.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    רומאניסטות, איך לעזאזל הסתדרתם עם דודו? שחקן ליגה ישראלית, פשוט זבל. אין בו שום דבר.

    מאנצ׳יני גומר את המשחק כבר במחצית הראשונה עם הרכב הזוי של נאגאטומו ודודו באגף שמאל, ובלי מדל. לאציו מנצלת את זה לשני גולים קלים, ורק כשמדל נכנס זה כבר היה מאוחר מדי. למה לא מלכתחילה? פשוט הזוי איך כל מאמן מגיע לאינטר וכאילו מאבד את יכולות האימון שלו. המועדון הזה נהיה הספייס ג׳אם של הכדורגל.