צוויטה בונדסליגה, דרייטה-ליגה ושאר ליגות נמוכות 2014/2015

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י bvb_fan, ‏7/11/14.

  1. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    כיף לראות את הצמרת של הליגה השנייה, כל כך צפוף וצמוד שם למעט אינגולשטאט שעשתה סיבוב ראשון לא יאמן שאף אחד לא ציפה לו. אני מאוד מקווה שפורטונה תתעורר ותלחץ על דוושת הגז בחצי השני של העונה על מנת שנראה אותה בליגה הראשונה שהיא כל כך שייכת לה, עם אצטדיון כזה ומתקן אימונים מרהיב שכזה, פשוט ביזבוז בליגה השנייה.
     
  2. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אם הזכרת את אינגולשטט - יש שם כמה שחקנים מעניינים, כמו האמריקאי אלפרדו מוראלס, מרווין מאטיפ (אח של ג'ואל מאטיפ) והמגן הצעיר דני דה קוסטה.
    אבל השניים שאני הכי התרשמתי מהם הם פסקאל גרוס ומתיו לקי:
    - גרוס: קשר אמצעי בן 23 שכבש כבר חמישה שערים ובישל 10 - ארבעה מהבישולים האלו היו במשחק אחד מול אאלן.
    - לקי: יותר מוכר מגרוס, בין היתר הודות להופעות מרשימות שלו במונדיאל במדי נבחרת אוסטרליה. עכשיו הוא גם פותח בהרכב נבחרתו באליפות אסיה. לקי הוא בן גילו של גרוס ומשחק בדרך כלל בעמדת הקיצוני השמאלי באינגולשטט, וכבש ארבעה שערים ובישל שישה העונה.

    אני ממליץ לעקוב אחרי שניהם.
     
  3. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    הסיפור באונגלושטדט הוא מדהים! שנה שעברה אחת הקבוצות החלשות בליגה ומועמדת בטוחה לירידה בסיבוב הראשון. בסיבוב השני עם כמה רכישות חכמות וכמובן בזכות המאמן המצויין האזנהיטל הצליחו כבראחרי אמצע הסיבוב להבטיח את ההישארות והקוו הזה תחת המאמן המצויין רק הלך והשתפר העונה. הוא מבחינתי האחראי העיקרי להצלחה שם. ואני לא יופתע אם הם יעלו (וסביר להניח שהם יעלו) שאיתו בעמדת המאמן הם גם ישארו בבונדסליגה.
     
  4. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    סקירה קטנה של הליגה השנייה:


    Die Zweite Bundesliga - הבונדסליגה השנייה
    הצמרת :
    אינגולשטאט - העיר של מותג הרכב AUDI בקרוב מאוד יכולה להבטיח את עלייתה. הקבוצה צועדת במקום הראשון בטבלה ונראית כפייבוריטית לעלות מהמקום הראשון, כאשר הפער מהשנייה עומד נכון לעכשיו על 8 נקודות (עשוי להשתנות, היום).הישורת האחרונה של אינגולשטאט מאוד קשה כאשר נגד ישחקו שתי קבוצות שרוצות להשיג את הכרטיס לעלייה ואו לפליאוף. לאינגולשטאט נותרו המשחקים הבאים : אוניון ברלין (חוץ), נירנברג (בית), בוכום (חוץ), רד בול לייפציג (בית) וקייזרסלאוטרן (חוץ).

    SV דארמשטאט - עוד קבוצה שמפתיעה את גרמניה העונה לצידה של אינגולשטאט. קבוצה שעושה דרך מכובדת מאוד בכדורגל הגרמני ורק הגיעה העונה לליגה השנייה. דארמשטאט נמצאת במקום השני בליגה עם אותן מספר הנקודות כמו ליריבתה קייזרסלאוטרן שחסרה משחק ותשלים אותו ביום שני מול לייפציג. דארמשטאט תפגוש כמו אינגולשטאט שתי קבוצות שנאבקות עימה על הכרטיס הנכסף לליגה הבכירה. המשחקים הבאים של דארמשטאט : רד בול לייפציג (חוץ), קייזרסלאוטרן (בית), קרלסרוהה (חוץ), גרויתר פורת' (חוץ) וסט.פאולי (בית).

    FC קייזרסלאוטרן - הקבוצה שכל כך מתגעגעים אליה בליגה הבכירה יכולה להעפיל מחר בערב (שני) למקום השני כאשר תפגוש את רד בול לייפציג של דמארי וחבריו. החבורה האדומה שידעה ימים כל כך יפים בכדורגל הגרמני תנסה לחזור בתום העונה הסדירה. קייזרסלאוטרן תפגוש יריבות קשות בדרך לעלייה לליגה הבכירה וללא ספק הגרנד פינלה ייערך במחזור האחרון כאשר קייזרסלאוטרן תפגוש את הראשונה בטבלה - אינגולשטאט. המשחקים הבאים של לאוטרן : רד בול לייפציג (בית), בוכום (חוץ), דארמשטאט (חוץ), סט.פאולי (בית), ארצגבירגה אאוה (חוץ) ואינגולשטאט (בית).

    קרלסרוהה - עוד מועדון כדורגל עם עבר מכובד בליגה הבכירה ובעלת שם גדול מאוד בייצור שחקנים גדולים, רוצה לחזור גם היא לבונדסליגה. המועדון עבר עונה קשה עם עליות ומורדות אך ללא ספק מצליחה להתייצב ולנשום אוויר פסגות, כמובן שנותרה עוד דרך ארוכה על מנת לעלות ליגה אך הכל אפשרי כאשר המועדון יפגוש כמה קבוצות לקרבות ישירים על כרטיס העפלה לליגה הבכירה. המשחקים הבאים של קרלסרוהה : גרויתר פורת' (בית), ארצגבירגה אאוה (חוץ), דארמשטאט (בית), בראונשוויג (חוץ), 1860 מינכן (בית).

    איינטרכט בראונשוויג - הצהובים כחולים מבראונשוויג לא אמרו נואש ובטח שלא את המילה האחרונה, לאחר ירידתה אשתקד מהליגה הבכירה בראונשוויג רוצה לחזור לבמה המרכזית. טורסטן ליברקנייכט וחניכיו יצטרכו להזיע הרבה במגרשים ברחבי גרמניה על מנת להשלים את המטרה שהציבו כבר עם ירידתה - לחזור מהר ככל האפשר לבונדסליגה על מנת לא לשקוע בבוץ ובליגה המאוד קשה - הבונדסליגה השנייה. לבראונשוויג יש את המשחקים הבאים : ארצגבירגה אאוה (בית), FSV פרנקפורט (בית), נירנברג (חוץ), קרלסרוהה (בית) ואוניון ברלין (חוץ).

    רד בול לייפציג - אולי הקבוצה השנואה ביותר בכדורגל הגרמני בקרב הקהל הגרמני. מועדון שהחליף את שמו מרד בול לראזן-באל (כדור דשא בתרגום לעברית). הקבוצה שהגיעה השנה רק לליגה השנייה בפעם הראשונה בתולדותיה המאוד קצרים יש לומר, רוצה להמשיך את הבלתי יאומן ולעלות כבר בעונת הבכורה שלה בליגה השנייה אל הליגה הראשונה. הרבה כסף הושקע במועדון, שחקנים ששמותיהם ללא ספק מוכרים בקרב הכדורגל אך לא בליגה השנייה. המשחקים הבאים של לייפציג : קייזרסלאוטרן (חוץ), דארמשטאט (בית), סט.פאולי (חוץ), זאנדהאוזן (בית), אינגולשטאט (חוץ) וגרויתר פורת' (בית).

    אין ספק שלכלל הקבוצות מצפה דרך קשה מאוד אל עבר סיום העונה במיוחד שלכל הקבוצות קיים סיכוי להגיע למקומות הראשונים. כמובן שהקלפים של אינגולשטאט כרגע הכי טובים בעקבות הפער מיתר הקבוצה אך לוח המשחקים הנותר שלה מראה כי יש לה פייט עם שתי קבוצות שנמצאות גם הן בקרבות העלייה וקל זה לא יהיה. על הנייר נראה כי לאיינטרכט בראונשוויג יש את המשחקים הקלים ביותר אך הליגה הזו מלמדת שאין בטוח בשום משחק והכל יכול לקרות, כמו שראינו במחזור הזה כאשר דוסלדורף היוותה מוקש רציני עבור מוליכת הטבלה והובילה גם עם עשרה שחקנים אך נוצחה בדקה ה96. הצמרת פתוחה, מרתקת ומאוד סוחפת בשלבי הסיום.

    תחתית:
    אם הצמרת לוהטת אז התחתית בוערת מרוב מתח. הקבוצות כל כך צמודות אחת לשנייה 4 נקודות בלבד מפרידות בין האחרונה בטבלה - VFR אאלן לבין גרויתר פורת' שממוקמת במקום ה-14. הקבוצות שנלחמות כאן על הישרדות הן :
    מקום 14 גרויתר פורת'
    מקום 15 1860 מינכן
    מקום 16 סט. פאולי
    מקום 17 ארצגבירגה אאוה
    מקום 18 VFR אאלן
    אין ספק כי כל נקודה חשובה לכל קבוצה במיוחד בהקפות האחרונות של הליגה. נמצאות בתחתית שלוש קבוצות עם מסורת כדורגל נפלאה פורת', 1860 וסט.פאולי. כמעט רוב הקבוצות למעט אאלן (האחרונה בטבלה) יפגשו עם הקבוצות הגדולות של הליגה שרוצות לעלות לליגה הבכירה ולכן יהיה מאוד קשה לאסוף משם את הנקודות אך הדבר אפשרי מאוד.
     
  5. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אחלה סיקור יוני.

    קשה להבין איך שנה הבאה נראה את אינגלושטדט ו/או דרמשדט בבונדסליגה וקבוצות כמו המבורג ושטוטגארט בליגה השניה.
    זה רק מראה על ניהול נכון מצד אחד (אינגלושטדט שנה שעברה כמעט ירדו ודרמשטדט נובאדי רציני שרק עלה ליגה) וניהול גרוע מצד אחר.

    בכל אופן מחזיק אצבעות גם ל 1860 שישארו בליגה!
     
  6. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    לגבי דארמשטאט אני חולק עליך אך לגבי אינגולשטאט אני מסכים לחלוטין, מועדון שממוקם במקום הראשון בליגה השנייה לא מצליח למלא את האצטדיון, לא מתאים לליגה הבכירה ואני אפילו בטוח שמהר מאוד הם ימצאו את עצמם שוב בליגה השנייה. אני מקווה מאוד שקייזרסלאוטרן וקרלסרוהה יעשו את העבודה ויצליחו להגיע למקומות הללו למרות שהדבר נראה כקשה מאוד, במיוחד שאינגולשטאט עם הפרש של 8 נקודות.
     
  7. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    דארמשטאט קבוצה מרגשת מאוד. לפני שנה באוקטובר הייתי במשחק ליגה שלישית שלהם מול בורוסיה דורטמונד II, מקווה מאוד שבקרוב נראה אותם מול הקבוצה הבכירה.
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    תראו מי דואג להשאיר את לייפציג בתמונת העלייה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן!

     
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    דארשמדט הופכת פיגור ליתרון 3-1, הרבה תודות להגנה הרעועה של האורחת, במשחק הצמרת החשוב מול קייזרסלאוטרן (נכון לרגע לפני שריקת המחצית). פעם ראשונה שאני רואה משחק מהאצטדיון הזה, אצטדיון אולד סקול מהסוג ״שבאירופה״ לא אוהבים לראות היום :) אבל אני אוהב, גם אם רק בגלל האווירה הנהדרת של הקהל המקומי והאורח.

    אגב, השער של האורחת... שער אולימפי!
     
  11. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    SV אהובתי השנייה מתקרבת לבולי, קרלסרוהה מפסידה לאווה החלשה בקרב קצוות. אינגולשטט כנראה תעלה לבולי באופן סופי.
    דארמשטט הקטנה שעלתה רק השנה לבונדסליגה, קבוצה עם תקציב קטן ואצטדיון ישן כמו של פעם נמצאת נקודה בלבד מהמקום השני שבו נמצאת קייזרסלאוטרן.
    סט. פאולי שהייתה אחרונה ערב המחזור ניצחה את ר.ב. לייפציג והרסה לה את התקווה לעלייה באופן רשמי ומעשי. ( :D ) .
    עושה רושם שסט. פאולי/1860 עשויות לרדת וזה מעציב אותי מאוד.
     
  12. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לייפציג תישאר עוד עונה בליגה השנייה, קייזרסלאוטרן עם הפסד לסט פאולי, שנאבקת נגד הירידה, ומפספסת הזדמנות להתקרב להבטחת העלייה.
     
  13. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    ואו ואו ושוב פעם ואו, הבונדסליגה השנייה מרתקת וכל כך בלתי צפויה ממחזור למחזור. כיף גדול !! ותודה ענקית לסנדהאוזן שדאגה להשאיר את לייפציג בליגה השנייה.
     
    bvb_fan אוהב/ת את זה.
  14. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    תמונה מדהימה הייתה לראות את 18 (הערכה שלי) האוהדים מזדנאוזן רוקדים סביב כמה כסאות, פשוט נפלא.
     
  15. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    אינגולשטאט FC עלתה הערב לבונדסליגה, ברכות.