גביע המדינה 14/15 : מכבי ת"א זוכה בגביע לאחר 2-6 אדיר על ב"ש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏30/11/14.

  1. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,217
    לייקים שהתקבלו:
    934
    לאנשים כואב שברק יצחקי מוכיח כל פעם מחדש שהסטיגמות שדבקו בו הן מטופשות.
    שימשיכו לחתוך אותו והוא ימשיך להיות השחקן הגדול שהוא, מאז שהוא עזב אין בבית"ר שחקן וירטואוז כמוהו, גם לא אבי ריקן הגדול בעצמו
     
  2. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    אני כבר אמרתי שברק יצחקי הוא החיזוק הכי טוב שמכבי ת"א יכלה לבקש.
    מעדיף אותו על שכטר או תמוז ואפילו על עטר (כי בסגל הנוכחי אין לעטר מקום וחבל).
     
  3. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    איך אני אוהב את זה שממליצים לכולם להגיע בתחבורה ציבורית למגרש כדי להמנע מהפקקים ובסוף קובעים משחק שמתחיל ב 21:00 עם פוטנציאל להסתיים אחרי 12 בלילה. קבלת ההחלטות גאונית.
     
    Jakur אוהב/ת את זה.
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    "אנחנו עדיפים על מכבי חיפה גם בסמי עופר". אומרים בק"ש.
    חיפה עולה.
     
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    גביע המדינה השנה ממשיך לאכזב אותי. חבל שבדרבי הפתח-תקוואי, שהתהדר בעיקר ברמת האלימות ולא ברמת הכדורגל, עלתה הקבוצה הפחות מעניינת ולא זו שהייתה יכולה להוסיף ריגוש וצבע למפעל.

    היום מכבי חיפה מארחת את עירוני ק"ש. לא יודע למה, אבל מהשנייה הראשונה אני בתחושה שהירוקים מדיחים את מחזיקת הגביע.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מדהים שמכבי עשור שלם לא הגיעה עד לרבע הגמר ובדרך הייתה חתומה על הדחות מביכות אינספור. בית"ר שמשון, הפועל ירושלים, רביעייה מעכו(!!!!!) הפסד מאכזב בדרבי ועוד ועוד. אתמול מכבי שמה מאחוריה את הנאחס וכמובן שהיא פייבוריטית ברורה לזכות בתואר ולהשלים זכייה בטרבל. האמת שבשום שלב במשחק לא חשבתי שאשקלון תוכל להפתיע, היה ברור שהכושר הגופני והאיכות של מכבי יעשו את ההבדל, אבל אם כבר שחקן במכבי כובש אז לפחות ברק יצחקי, שאפו.

    אני חושב שפאקו עלה אתמול על המצאה טקטית גאונית - ארבעה קשרים אחוריים נגד קבוצה נחותה ממך משמעותית ועוד במשחק בית. אייבינדר מוצא את עצמו בצד שמאל, רייכרט בימין וכן-הלאה. עכשיו יבואו הגאונים ויסובבו את הגלגל ויגידו שזה בכלל הרכב התקפי, נו, הבמה שלכם.
    את עניין הרוטציות דווקא אפשר להבין אם כי מכבי מעט הגזימה, לאו דווקא בגלל ספסולו של זהבי. ואם במשחק כזה בן-בסט עולה רק כחילוף אחרון נדמה לי - אז מתי הוא ישחק? ואל תצחיקו אותי ותגידו לי שפאקו שומר אותו לדרבי.
    שון גולדברג הוא נקודת האור של מכבי אתמול. משחק עם ביטחון, יוצא קדימה, יש לו מהירות, העביר כדור רוחב טוב אתמול וכן-הלאה.

    אגב, מילה על זהבי - לא כבש אתמול אבל הוא בטח שומר את עצמו לדרבי. אני חושב ששונאיו הגדולים ימשיכו להגיד שזו 'רק' התנועה לעומק או 'רק' הסיומת. חבר'ה, הבחור משתפר ממשחק למשחק. פעם היו לו את הקריזות והוא היה מחפש את השער בכוח. הוא שלו ורגוע. והוא גם יודע למסור ורואה את כל המשחק. המסירה שלו לבדש אתמול הייתה גאונית.

    שטראובר דמות מרעננת בערוץ הספורט, יעני אני יודע שהוא מפרשן את הנוער אבל שילובו בחדשות הספורט פה ושם - יישר כוח.

    הדרבי של פ"ת היה פשוט מגעיל. מכבי פ"ת הייתה ותהיה קבוצה אפורה ומשעממת ודוחה בלי אוהדים. ורב"ש הגזים, למרות שקובי מוסא ילד חרא.
     
  7. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    פאקו נראה לי יותר מראה את הדלת החוצה לבן בסט מאשר שומר אותו לדרבי.
     
  8. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    אפשר לשחק התקפי גם בלי חלוצים. לקרוא למכבי הנוכחית הגנתית זה הזוי, כי אנחנו כובשים הכי הרבה בישראל, בפער.
    רייכרט הוסב לאגף במכבי ואני אישית כבר לא מתייחס אליו כקשר אחורי, ראדי הוא הכל חוץ מקשר אחורי (הוא לא עושה הגנה, בכלל. זו אחת הסיבות לכך שאין סיבה שיראה דקות). סה"כ היה הרכב דיי מאוזן, בעיקר כשמתייחסים לזה שזיו פתח.

    אין סיבה לשחק עם בן בסט בכוח. הוא לא טוב, גם אתמול היה רע (לא היה חילוף אחרון, מרגוליס נכנס אחרון), אז הגיע הזמן שיתייחסו אליו בהתאם.

    ומכבי לא מגזימה ברוטציות. אתמול שיחקו במסגרת שמינית גמר גביע המדינה מול קבוצה מהליגה השלישית - תבדוק מה עושים בסיטואציה דומה באנגליה, ותנשום עמוק.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    נו באמת חבר אתה לא היחיד שרואה כדורגל פה. אולי היחיד שרואה את הכדורגל במשקפת הצהובה-כחולה שלך. ראדי לא קשר אחורי, נניח. הוא בטח לא מתחת לחלוץ. 50\50 אולי, קיבלתי. רייכרט שחקן אמצע והוא שיחק באגף, משמע שמכבי יכלה לתקוף מהצדדים רק עם המגנים. אלברמן קשר אחורי למיטב ידיעתי. גם אייבינדר הוא לא בדיוק אינייסטה.
    באנגליה עושים רוטציות אבל מכבי עשר שנים לא עברה את השלב הזה. ובאנגליה יש(או יותר נכון היה) מאבק אליפות אמיתי ולא כמו בליגה הזו שברור שזה רק עניין של זמן עד שמכבי תשתלט על הפיסגה.
    בן-בסט לא עילוי אבל במשחק כזה שמכבי עולה עם הרכב שני היה מקום לשלב אותו במקום אחד מקשרי האמצע(אלברמן יכל לנוח), הוא היה משחק כחלק משלישיית ההתקפה וככה מכבי הייתה נראית יותר מאוזנת ויותר התקפית. אבל היורש של רפא בניטס שינה את המערך מול קבוצה בליגה השלישית ויצא מהתבנית ההגנתית שלו רק אחרי שעה של כדורגל.

    אגב, צא מהסרט, מכבי לא כובשת במספרים של ריאל מדריד או ברצלונה, היא לא שוחטת קבוצות או כובשת כאן חמישיות בבית משחק אחרי משחק. בגביע אגב יש לה רק שלושה שערים נגד שתי האימפריות נגדן שיחקה.
     
  10. השולס עולה Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    366
    לייקים שהתקבלו:
    28
    מין:
    זכר
    "רק אחרי המשחק נדע אם זאת הייתה הגרלה נוחה" - מכבי יבנה השלימה את הכנותיה למשחק שמינית גמר גביע המדינה, מחר (19:45, נס ציונה) מול מ.ס. שיכון המזרח מליגה א'. האם במועדון ישחזרו את ההיסטוריה מתחילת שנות התשעים? מכבי יבנה: ישכחו מהליגה? - פורטל יבנה
     
  11. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    ראדי עשה את הקריירה על תקן שחקן מאחורי החלוץ. בסכנין הוא פרח בעמדה הזו. היום הוא בעיקר נטל כי הוא תוקע את המשחק ולא תורם כלום פרט למסירה טובה לעומק או בעיטה טובה מרחוק פעם באף פעם.
    אם אלברמן היה נח היינו מאבדים לחלוטין את השליטה במשחק. זה לא היה יוצר איזון.
    אפשר לשחק סופר התקפי בלי חלוצים ועם חמישה שחקנים בהגנה, כמו שאפשר לשחק הגנתי ב-4-2-4, דיי להסתכל על כדורגל בצורה כזו צרה, זה מביך.
    מכבי שיחקה הכי גרוע בכל המשחק (וזה לא שזהרנו באיזשהו שלב) החל מהדקה ה-70 בערך, דווקא כשעברנו למערך בו גם יצחקי, גם בדש וגם בן בסט משחקים ביחד. אפילו כמות המצבים פחתה.

    מצחיק אותי שאתה אומר "המאבק כאן גמור" אבל כשמכבי עולה עם מחליפים אנשים קוראים לזה "זלזול". כל צעד של המועדון יכול להתפרש רע אם רק מנסים.

    וכן, מכבי לא כובשת חמישייה למשחק ולא בקצב של ריאל מדריד. אתה בכישרונך הרב הסקת את זה מדבריי.
    אבל עם זאת מכבי כן זו שכובשת הכי הרבה בישראל, בקצב של כמעט 2.5 שערים למשחק (שזה מהטובים בהיסטוריה הישראלית, עובדתית), כשבליגה אפילו הורידו לה משחק שב-30 דקות ממנו היא כבשה שער.
    מכבי של סוזה (הגנתית?) כבשה בקצב פחות טוב, גם זו של אוסקר.
     
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כרגיל התקשורת ירדה על מכבי למרות שמבחינת מצבים מכבי היתה שווה פה 4:0 ובהחזקת כדור ושליטה ללא עוררין. מה שכן, הפועל אשקלון, עם הסגל שלה, והעמידה על המגרש (יובל נעים כל כך מאמן אנדרייטד לעומת מה שיש לנו בליגה שזה מדהים) ומבחינת כדורגל, לא רק שהיא לא ליגה א' היא אפילו יותר טובה מכמה קבוצות בליגת העל שלנו...קבוצה שבקלות נאבקת על העלייה השנה מהליגה הלאומית. כולי תקווה שיום יבוא והם ייפטרו מהפרוספר הזה והרעה החולה, ושיהיה איצטדיון חדיש ומודרני בעיר. סה"כ היה משחק טוב של מכבי לדעתי, גם אשקלון שיחקה טוב, עמדה טוב מאוד בהגנה, גליל בן שאנן סיפק משחק מצוין, שאפו לקהל שלה, למרות שדי התאכזבתי ממנו בעונת ליגת העל האחרונה שהם היו, נקווה שיום אחד יוכיחו אותי על טעותי. מכבי גם התמודדה עם השדים של עצמה אחרי 9 שנים ברצף שלא לעבור את השמינית, מכבי באיזשהו מקום רק רצתה לשבור עוד מנחוס, לא משנה באיזה דרך, ואין לי ספק שעכשיו לא משנה מה יהיה לה בסיבוב הבא, היא תרגיש יותר משוחררת, מה גם שמדובר בצמד משחקים, שזה כמובן נוטה לטובת הקבוצות הגדולות.

    שוב, מדהים בעיניי העובדה שמכבי, למעט קרלוס, משחקת בלי זרים דומיננטים/טובים, רק מעצים את הגדולה של הקבוצה הזאת, שעשויה לעשות היסטוריה בדמות הראשונה שעושה טרבל (גביע טוטו, גביע המדינה ואליפות), לא זוכר קבוצה שלקחה דאבל/אליפות/שלטה ללא עוררין בליגה ללא זרים דומיננטים, רק מראה כמה המערכת וההתנהלות של המועדון גדולה.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    איזה סיבה יש למכבי להשאיר את בן בסט? הבן אדם קיבל חוזה מפלצת, מה הוא עשה עד היום חוץ מפרצופים ולשלוח סממנים דרך מקורבים? גם כשהוא מקבל הזדמנויות הוא נראה רע וזה לא משנה אם הוא בא מהספסל או מההרכב, עד היום פרט לבעיטה החופשית המדהימה מול מכבי חיפה, הוא כמעט שלא עשה שום דבר במכבי. האם זו ההצדקה להשאיר אותו? ממש לא. מבחינתי, ביכולת הנוכחית שלו, עדיף להחתים את ברק בדש על חוזה חדש ולהביא חלוץ זר. מה גם שבן בסט, על היותו תקן קיצוני הולך להידחק עוד יותר לספסל, כי עומרי אלטמן אחרי העונה הנוכחית הולך בוודאות לחזור למכבי (אין ספק שהוא ממשיך בגרף ההתקדמות שלו משנה שעברה), אני אתפלא אם לא, ודווקא מרגוליס שגם ככה בקושי משחק ייצא לעונת השאלה, אם לא, הוא טיפש.
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    תשמע כל עונה היא נתונה בפני עצמה. אין ספק שאשקלון של שנה שעברה לא יכלה לנצח קבוצה מליגה ב' דרום א', אבל הפועל אשקלון השנה נראית קבוצה אחרת לגמרי, וגם היו לא מעט הזדמנויות לראות אותם (שידור נגד יפו, נגד בית"ר ונגד מכבי) כך שהיא בהחלט נראית הרבה יותר טוב מאיך שהפועל עכו או הפועל פ"ת נראות לדוגמא עד עכשיו. בסופו של דבר, יש עונות נתונות, וגם תלוי מי המאמן ואיך הקבוצה מתחברת ומה האווירה מסביב לקבוצה. אולי כל מה שהם צריכים זה פשוט לדאוג שמישהו רציני יהיה הבעלים של הקבוצה ולא פרוספר ההזוי. לכו תדעו אולי אבי נמני באיזשוהי עסקה סיבובית יום אחד יהיה גם הבעלים אחרי האקדמיה שהוא פותח שם.
     
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    אם מכבי לא משחקת ״יפה״ בליגה, אז מה ציפיתם שיקרה בגביע?
    בגביע אין ״יפה״ או ״התקפי״, יש לעבור שלב וזה הדבר היחיד שחשוב.