מחזור 23 בסרייה א׳ :: איבודי נקודות בצמרת, אינטר מתאוששת.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏14/2/15.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    http://sfile.f-static.com/image/users/112694/ftp/my_files/SerieA_ItalianLeague570x150.Xxx

    כמובן שהשיר בכותרת הוא שמו של אחד משירי האהבה הגדולים והמפורסמים ביותר של כל הזמנים, והתרגום הפשוט שלו לעברית ״איני יכול שלא להתאהב״. אני חושב שאנחנו יכולים להתחבר מאוד למשפט הזה בהקשר של הכדורגל האיטלקי, כשמסביב אנשים אומרים לך ״מה אתה מוצא בזבל הזה״ או ״עדיף ליגה ישראלית כבר״. הם לא יבינו. לא יבינו את הקסם והריגוש, והממש צעירים שביניהם גם לא יבינו את העבר המפואר והגדול של הכדורגל האיטלקי, שיחזור לגדולה בעתיד. אולי זה יקח זמן קצר, אולי זמן ארוך, אבל זה יקרה. הכדורגל האיטלקי חשוב מדי מכדי שיהיה בדעיכה כל כך הרבה זמן.

    ולענייננו, היום מתחיל לו עוד מחזור בסרייה א׳, מחזור חג האהבה. נפתח עם משחק בעל פוטנציאל לא קטן, כשסאסואולו, ההפתעה הנעימה של העונה, תארח את פיורנטינה, שנמצאת במומנטום מצוין, כשהפסדה האחרון היה בתחילת ינואר. סאסואולו מודעת לכך שניצחון משמעותו דחיפה רצינית לחלום האירופאי, מנגד הויולה של מונטלה רוצים להמשיך את המומנטום לקראת החודש העמוס שמצפה להם עם חזרתה של הליגה האירופאית. הערב ימשך בעוד משחק מאוד מעניין, בין פאלרמו לנאפולי. החבורה מסיציליה ספגה תבוסה כואבת במיאצה לאינטר בשבוע שעבר, כולל החמצה פשוט משוגעת של דיבאלה מול שער ריק, ויודעים שעוד הפסד עלול לדרדר אותם כמה מקומות ולהרחיק אותם מהמאבק על אירופה, שבו משתתפת בערך חצי ליגה. נאפולי? הקבוצה של בניטז פשוט במומנטום מטורף עם 5 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ופתאום הם מוצאים את עצמם קרובים מאוד לרומא שבמקום השני. בבירת הדרום כבר החלו לחלום על עלייה אוטומטית לצ׳מפיונס.

    יום ראשון יפתח עם משחק מוקדם בין מילאן לאמפולי. אינזאגי וחניכיו חווים תקופה איומה, כשמתחילת השנה החדשה הם חווים רק ניצחון אחד בליגה, 1-3 בבית על פארמה. הרוסונרי מודעים לכך שניצחון על אמפולי הוא בגדר חובה, אחרת הלחץ במועדון יגיע לשיאים חדשים ולא מין הנמנע שההנהלה תנקוט בצעדים. אמפולי מנגד מגיעה במצב רוח הרבה יותר מרומם אחרי ניצחון בית חשוב מאוד על צ׳זנה בשבוע שעבר, ומודעת לכך שהיא יכולה להוציא נקודות מהמיאצה, זאת לאחר שהוציאה נקודות במגרשים הרבה יותר קשים כמו הארטמיו פרנקי והאולימפיקו ברומא. משחק שגם הוא בעל פוטנציאל להיות מעניין ומותח.

    את המנה העיקרית נקבל כרגיל בראשון בצהריים. נתחיל עם קרב הנראזוריות שיערך בברגמו, בין אטלנטה לאינטר. אטלנטה, ההפתעה הפחות נעימה של העונה, קרובה מאוד לקו האדום וסובלת מחוסר יציבות משווע בתקופה האחרונה, לאחר שבארבעת המשחקים האחרונים ניצחה פעמיים והפסידה פעמיים. ״האחות הגדולה״ אינטר מנגד, מגיעה סוף סוף עם קצת נחת לאחר ניצחון יפה על פאלרמו בבית וגם אחרי סולחה בין האוהדים לאיקארדי, אך אינטר יודעת שאם יש משחק קשה בשבילה בליגה זה המשחק הזה. הניצחון האחרון של אינטר על אטלנטה בחוץ היה תחת... מאנצ׳יני. אפילו מוריניו לא יכל לאטלנטה בביתה.

    גנואה, אחרי ניצחון סופר חשוב על לאציו בחוץ, תארח את ורונה בביתה ויודעת שניצחון זה מאסט. ורונה תגיע למשחק לאחר תבוסה כואבת לטורינו בבית, ועוד הפסד עלול לסבך את הקבוצה בתחתית. במקביל יערך משחק הקצוות בין רומא לפארמה, והג׳יאלורוסי יקוו להימנע מעוד איבוד נקודות מיותר. הזאבים יקבלו חיזוק משמעותי בדמות חזרתו של אלוף אפריקה, ג׳רביניו, להרכב לאחר העדרות של חודש בעקבות האליפות. פארמה, שלא נותר אלא לספור לה את הימים, מגיעה בלי הרבה תקוות לאולימפיקו ותקווה לא לספוג תבוסה. עצוב, עצוב מאוד.

    טורינו, שנמצאת גם היא במומנטום די מטורף עם 9 משחקים ללא הפסד בליגה וארבעה ניצחונות רצופים, כולל חמישייה נהדרת על סמפדוריה לפניי שבועיים, תארח בביתה את קליארי של זולה, שתקווה לא לספוג הפסד שלישי רצוף וליצור מומנטום שלילי לקראת השלבים המכריעים של העונה. קליארי רחוקה רק שתי נקודות מחוף מבטחים, ויודעת שעלייה מעל הקו האדום יכולה לתת המון שקט ודחיפה להמשך הקשה של העונה.

    המשחק האחרון בסדרת הצהריים יפגיש בין שתי מאוכזבות מהשבוע שעבר. המארחת היא אודינזה, שלאחר תיקו יפה נגד יובה בבית הגיעה עם תקוות לסאן פאולו, אך ספגה נוק אאוט 3-1 כואב לקבוצה המצוינת של בניטז. האורחת היא לאציו, שבשבוע שעבר הפסידה לגנואה בבית ובמהלך ההפסד הזה הפסידה את פדריקו מרקאטי, שוערה המצוין, שהורחק ויעדר מהמשחק. אין יותר מדי מה להגיד, מפגש ישיר על הכרטיס לאירופה שחשוב מאוד לשתי הקבוצות. ניצחון של אודינזה יקרב אותה מרחק 2 נקודות מלאציו.

    בשבע עוד מנה בדמות סמפדוריה נגד קייבו, עוד מפגש בין יריבה במאבק על אירופה לבין יריבה במאבק על הירידה. קייבו יודעת שהפסד עלול להוריד אותה מתחת לקו האדום במקרה שקליארי תנצח. סמפדוריה נמצאת במומנטום לא טוב עם שלושה משחקים ללא ניצחון, שבתוכם תבוסה כואבת לטורינו, ואיבוד נקודות מיותר עשוי ליצור לחץ בתוך המועדון שפתח את העונה בצורה מצוינת ועשה מרקאטו ינואר נהדר.

    המחזור יסתיים במפגש קצוות בין צ׳זנה ליובנטוס. בלי להרחיב יותר מדי, כל תוצאה מלבד ניצחון של יובה תהיה סנסציה.

    יום שבת:
    סאסואולו נגד פיורנטינה - 19:00, צ׳יטה דל טריקולורה.
    פאלרמו נגד נאפולי - 21:45, רנצו ברברה.

    יום ראשון:
    מילאן נגד אמפולי - 13:30, ג׳וזפה מיאצה (סאן סירו).
    גנואה נגד ורונה - 16:00, לואיג׳י פראריס.
    רומא נגד פארמה - 16:00, סטאדיו אולימפיקו.
    טורינו נגד קליארי - 16:00, סטאדיו אולימפיקו טורינו.
    אודינזה נגד לאציו - 16:00, פריולי.
    אטלנטה נגד אינטר - 16:00, אתלטי אזורי דאיטליה.
    קייבו נגד סמפדוריה - 19:00, אנטוניו בנטאגודי.
    צ׳זנה נגד יובנטוס - 21:45, דינו מאנוצי.


     
    Die Werkself, uri ו-חייל שוקולד אוהבים את זה.
  2. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    ואסקז בשער נפלא מעלה את פאלרמו ל2-0 מול נאפולי. הוא ודיבאלה זה צמד ששווה בשבילו להדליק טלויזיה\לחפש סטרים באינטרנט. עונה נהדרת של שניהם, זאמפריני יעשה קופה יפה בקרוב.
     
  3. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    אמפולי מהקבוצות שאני הכי נהנה לראות העונה. מילאן מהקבוצות שאני נהנה הכי פחות.
     
  4. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אינזאגי צריך ללכת. בלי קשר לתוצאה, מה שהיה היום על הדשא זה שפל המדרגה. שום תירוץ לא מתקבל.
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  5. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    ראיתי רומא - פארמה, פחות בגלל רומא, יותר בשביל פארמה. התקפית הפרמזנים לא הציעו דבר. הגנתית, כקבוצה, בהחלט הראו מוטיבציה ונחישות. אולי מהתקווה שהבעלים החדשים, אלה מהשבוע ולא מהחודש שעבר, ישלמו להם על המאמץ.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  6. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    זה אמיתי? הבקענו ארבעה שערים בגועל נפש הזה בברגמו?
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    מהמעט שראיתי ומהסטטיסטיקות שמאשרות את זה אינטר שיחקה טוב ודומה למשחק נגד פלארמו. שמח לראות שהעבודה של מאנצ׳יני מניבה פירות סוף סוף, מגיע לו. אני שמח גם שהוא סוף סוף הקשיב לי (; ועבר למערך של 4-3-1-2.
     
  8. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    (מהתקציר) זה יותר קל כשהשופט ממציא פנדל כבר בדקה הראשונה, גוארין מבריק פעמיים ואז השופט עוד מוסיף אדום מיותר לבלם אטאלנטה.

    ---

    Chievo : Bizarri; Frey, Dainelli, Cesar, Zukanovic; Schelotto, Izco, Hetamej, Birsa; Botta, Meggiorini

    Sampdoria : Viviano; Woszlek, Silvestre, Romagnoli, Mesbah; Duncan, Palombo, Obiang; Correa; Bergessio, Eto’o
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/15
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    גם אם היינו מבקיעים עשרה, זה לא היה מרשים אותי. כבר היו לי ציפיות מאינטר מספר פעמים בעונה הזאת וזה התנפץ לרסיסים בחודש וחצי האחרונים, שככל הנראה גמרו לנו את העונה סופית. עד שאני לא רואה עוד 4-5 נצחונות רצוף, אני מסרב להאמין שהעונה הזאת יכולה להסתיים עם משהו. מבחינתי יש רק עוד 2 משחקים לשחק בליגה העונה נכון לעכשיו, דרבי ד'איטליה ודרבי דלה מאדונינה.
     
  10. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    הדרך היחידה שהעונה הזו תסתיים עם משהו זה זכייה בליגה האירופאית. וגם זה יהיה קשה מאד מכיוון שיש שם קבוצות יותר טובות מאיתנו. נאפולי, רומא ופיורנטינה בליגה האירופאית, הן טובות מאיתנו, ויש גם קבוצות טובות מהן בתחרות הזו.

    בקיצור, מקום חמישי סטנדרטי ככל הנראה זה מה שנקבל.
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    מה שהולך בדקות האחרונות בצ׳זנה מבחינת שיפוט זה מצד אחד לא מפתיע כמובן אבל מצד שני כל כך מעצבן.
     
  12. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    זה היה מבזה. שיפוט חד צדדי לחלוטין, וזה כנראה מנע מצ׳זנה ניצחון מדהים ובלתי צפוי.
     
  13. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    אשכרה אנחנו מתאמצים להגיש ליובה את התואר כבר במרץ. איזה חוסר ניצול הזדמנויות שבוע אחרי שבוע.