מחזור 24 :: אין כמו בבית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏21/2/15.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    http://sfile.f-static.com/image/users/112694/ftp/my_files/SerieA_ItalianLeague570x150.Xxx

    אז אחרי החזרה לאירופה, שלקחה תשומת לב מלא פחות מחמישה קבוצות איטלקיות, הליגה האיטלקית שוב כאן לעוד שבוע מרתק ומעניין, שהחל כבר אתמול (ו׳) עם ניצחון דחוק ולא מרשים של יובנטוס על אטלנטה בתוצאה 1-2. המחזור ימשך היום עם המשחק המעניין ביותר בו, שיפגיש בין שתי הפתעות גדולות ושתי יריבות לא פחות גדולות - סמפדוריה נגד גנואה, בדרבי המעניין של עיר הנמל. המארחת מגיעה למשחק עם מומנטום מזעזע שכולל 2 נקודות בלבד ב-12 המשחקים האחרונים, כשביום ראשון האחרון היא מפסידה לקייבו החלשה. גנואה מנגד מגיעה במומנטום נהדר עם שני ניצחונות ברציפות, האחרון שבהם עם חמישייה מוחצת לרשתה של ורונה. שתי הקבוצות צמודות בטבלה וזה מוסיף עוד עניין לקרב המרתק הזה. דרך אגב, היום סיניסה מיכאלוביץ׳, מאמן סמפ, חוגג יום הולדת. הוא ירצה לקבל מתנה בדמות ניצחון חשוב מאוד בדרבי.

    את המנה העיקרית של יום ראשון נקבל במתכונת מצומצמת. אמפולי, שבמשחקים האחרונים גורמת לתהות ״מה היא עושה בתחתית? הם פשוט טובים״, תארח את קייבו, שהשיגה ניצחון חשוב מאוד ומפתיע על סמפדוריה בשבוע שעבר. אמפולי מגיעה לאחר תוצאת תיקו 1-1 במיאצה מול מילאן, ורבים אמרו אחרי המשחק שהיא הייתה ראויה לניצחון. התוצאה הזאת מצטרפת לרצף תוצאות טובות של האזורי, ואין סיבה שזה לא ימשיך מול קייבו בבית. החמורים המעופפים מנגד, שמחזיקים בדיוק באותו מספר נקודות כמו אמפולי, יודעים שקשה להוציא נקודות מהקרלו קסטלאני, ובהחלט יסתפקו בתיקו.

    המפגש המסקרן יפגיש בין לאציו לפאלרמו. הנשרים מהבירה השיגו בשבוע שעבר ניצחון חשוב בפריולי של אודינזה, והתקרבו עד כדי מרחק 5 נקודות מנאפולי שבמקום השלישי וגם הרחיקו מעצמם את אודינזה, יריבה ישירה לכרטיס על אירופה. פאלרמו מנגד מגיעה עם המון ביטחון לאחר ניצחון אדיר, 0-3 על נאפולי המצוינת. משחק בין שתי יריבות ישירות בטבלה, שמגיעות עם ביטחון ועם רצון לנצח. יהיה מאוד מעניין באולימפיקו.

    אח פיפו פיפו, מה יהיה? מילאן, שמאז תחילת 2015 פשוט מזעזעת מכל הבחינות, תארח את צ׳זנה מהתחתית. הרוסונרי המשיכו בשבוע שעבר את המומנטום הנוראי שהם נמצאים בו, עם 1-1 עלוב מצידם נגד אמפולי במיאצה. הסיבה היחידה לנחמה אצל הרוסונרי היא הכניסה המהירה לעניינים של מתיאה דסטרו המושאל מרומא, שכבש את שער הבכורה בתיקו נגד אמפולי. צ׳זנה מנגד ממוקמת במקום הלפניי האחרון בטבלה, אבל אחרי שבוע שעבר אף אחד לא מזלזל בה. תיקו 2-2 יפה נגד יובה, שכלל תצוגת שיפוט נוראית לרעת צ׳זנה, שהביא לקבוצה הצנועה הרבה תקוות לקראת המפגש במיאצה. אינזאגי יודע שעוד תוצאה רעה ועתידו כבר לא יהיה ברור בכלל.

    בהמשך משחקי הצהריים ורונה תארח את רומא. המארחת מגיעה לאחר תבוסה 2-5 בלואיג׳י פראריס לגנואה, ובכללי נמצאת בתקופה רעה מאוד עם ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים. אבל האורחת היא הסיפור המעניין כאן. רודי גרסיה וחניכיו, לאחר חצי עונה טוב שגרר המון ציפיות ותקוות להמשך, נמצאים בסוג של נפילה מנטלית. המון בעיטות בדלי ותוצאות פושרות, שגורמות לכך שכמעט ואפשר להכריז על יובה כאלופת איטליה, ואולי גם להדחה מוקדמת של הג׳יאלורוסי מאירופה. בשבוע שעבר רומא הפסידה נקודות בצורה פשוט הזויה לפארמה, הקבוצה החלשה בליגה, לאחר 0-0 ביתי חלש. באירופה, רומא סיימה בתיקו 1-1 ביתי עם פיינורד, ולא יכולה להגיע בראש שקט לגומלין.

    במשחק המרכזי של ראשון פיורנטינה, שהשיגה תיקו נהדר אצל טוטנהאם בחוץ במסגרת הליגה האירופאית וניצחון יפה מאוד על סאסואולו בחוץ, תארח את טורינו, שאיבדה יתרון נגד בילבאו בבית בחמישי ואיבדה נקודות ביתיות מול קליארי במשחק שהסתיים בתוצאה 1-1. הויולה נמצאים בתקופה טובה ורחוקים 4 נקודות בלבד מנאפולי שבמקום השלישי, כשאחרי המשחק הזה הפער יכול להצטמצם לנקודה אחת בלבד. טורינו, שבלתי מנוצחת בכל המסגרות מאז דצמבר, תקווה להוציא נקודה אחת לפחות מהארטמיו פרנקי המאיים, נקודה שתיחשב כשתוצאה טובה לאור היכולת של פיורנטינה בתקופה האחרונה.

    ביום שני יסתיים המחזור עם שני משחקים. הראשון יפגיש בין נאפולי, שאיבדה את המומנטום הנהדר בליגה עם תבוסה לפאלרמו בשבוע שעבר, לבין סאסואולו שהפסידה לפיורנטינה בבית וגם היא איבדה קצת גובה. למרות ההפסד, החניכים של בניטז מגיעים מעודדים למשחק לאחר 4-0 מרשים על טרבונזספור הטורקית בחוץ במסגרת הליגה האירופאית, ויודעים שהם אמורים לנצח את המשחק הזה ולחזור למסלול. היריבה הקטנה תקווה לחולל הפתעה בסאן פאולו, הפתעה שעשויה להחזיר אותה לקרב על אירופה.

    המשחק הנועל של המחזור יהיה קליארי נגד אינטר. הנראזורי של מאנצ׳יני עושים רושם של התאוששות במשחקים האחרונים, עם שני ניצחונות רצופים בליגה, תיקו חשוב נגד סלטיק בחוץ ביום חמישי ו-10 שערי זכות בשלושת המשחקים האחרונים. באינטר מעודדים בעיקר מהיכולת של שארדן שאקירי, שלקח על עצמו את המושכות בהתקפת הקבוצה, ושל פרדי גוארין, המצטיין במשחקי הליגה האחרונים. החניכים של זולה מנגד מגיעים למשחק כשהם מתחת לקו האדום, ויודעים שעוד איבוד נקודות עלול לגרור הגדלת פער מחוף מבטחים, ולכן זהו משחק חשוב מאוד לקליארי.

    משחקי המחזור:

    יום שישי:
    יובנטוס נגד אטלנטה - 21:45, יובנטוס סטאדיום.

    יום שבת:
    סמפדוריה נגד גנואה - 21:45, לואיג׳י פראריס.

    יום ראשון:
    מילאן נגד צ׳זנה - 16:00, ג׳וזפה מיאצה.
    ורונה נגד רומא - 16:00, אנטוניו בנטאגודי.
    אמפולי נגד קייבו - 16:00, קרלו קסטלאני.
    לאציו נגד פאלרמו - 16:00, סטאדיו אולימפיקו רומא.
    פיורנטינה נגד טורינו - 21:45, ארטמיו פרנקי.

    יום שני:
    נאפולי נגד סאסואולו - 20:00, סאן פאולו.
    קליארי נגד אינטר - 22:00, סנט׳אליה.
     
    Alta Tensione ו-חייל שוקולד אוהבים את זה.
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    יובה כרגיל חוזרת לנצח הפעם 2-1 על אטלנטה שהובילה משער ג'יולו מיאנקו אבל יורנטה ופירלו ( איזה שער נהדר, טיל מרחוק) הפכו את התוצאה.

    הפער כבר 10 נקודות, יובה פשוט מכונה שאי אפשר לעצור אותה בליגה.

    כמה זמן כבר יובה לא הפסידה בבית? שנתיים וחצי? אוי כמה שזה מעיד חולשה של הליגה למרות שיובה קבוצה מצוינת אבל ראינו באירופה שזה עדיין לא זה.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    יובה רק בשבוע שעבר נהנתה מתצוגת שיפוט נוראית שנתנה לה נקודה במגרש של צ׳זנה, אחת הקבוצות הפחות טובות של הליגה. יובה לא מכונה, זו באמת ליגה חלשה ובנוסף ליובה יש הרתעה מטורפת בליגה, מה שכמובן אין לה באירופה.

    האם זה ישתנה בעתיד? יכול מאוד להיות. אינטר הייתה ברצף דומה של אליפויות, עם ליגה פחות או יותר באותה רמה (וכרגיל רומא נשארת האלטרנטיבה היחידה), והתרסקה. הסבירות שיובה תתרסק כמו אינטר יותר נמוכה לדעתי, כי אינטר נפגעה כלכלית ויובה רק צומחת כלכלית, אבל הכל יכול להיות. אני בהחלט חושב שיש קבוצות בליגה שיכולות לנצח את יובה במאבק ממושך. כרגע נאפולי ורומא הן המבטיחות שבהן, אבל לטווח הרחוק אסור לפסול את המילאנזיות ואולי אף את פיורנטינה. נכון שלדבר על אינטר ומילאן כמועמדות עתידיות לאליפות זה נשמע מצחיק, אבל אינטר כבר נמצאת בסוג של תהליך ומילאן יכולה מחר למצוא בעלים חדש ולהתחיל דרך חדשה. ההיסטוריה של המועדונים הללו מספיק גדולה כדי שניקח אותם בחשבון.
     
  4. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    הכל מתהפך בכדורגל, זה רק עניין של זמן עד שהליגה תהיה תחרותית שוב. אני לא רואה מצב של התרסקות של יובנטוס כי זה לא קרה כבר ארבעים שנה, מלבד פרשת השחיתות כמובן.
     
  5. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    לא ברור לי על איזו טעות שיפוט מדובר נגד צ'זנה.אם זה לגבי הפנדל אז היה פנדל ברור וגם ככה וידאל החמיץ אותו.

    לדעתי הבעיה של יובה באירופה זה שהיא איטית מידי בקצב המשחק שלה.קשה לה להתמודד מול קצב שונה ממה שהיא רגילה אליו בליגה וראינו שכל פעם שלוחצים אותה היא מאבדת את הראש.באיטליה כמעט ולא מצליחים ללחוץ אותה או להכתיב את הקצב נגדה.

    דורטמונד זה מבחן רציני כי היא משחקת כדורגל מהיר ועל מתפרצות מהירות.לדעתי יהיה לה קשה נגד קבוצות מהסוג הזה אבל עדיין היא פייבורטית וצריכה השנה להגיע לפחות לרבע הגמר.בליגה כנראה שלא יהיו לה בעיות אז להגיע רחוק בליגת האלופות זאת המטרה.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    הפנדל היה גבולי, אבל בלי קשר לפנדל שחקן יובה היה צריך לקבל אדום ברור והיה פנדל ברור לצ׳זנה שתי דקות אחריי.
     
  7. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    Sampdoria: Viviano; De Silvestri, Silvestre, Romagnoli, Regini; Acquah, Palombo, Obiang; Soriano; Eder, Okaka

    Genoa: Perin; Roncaglia, Burdisso, De Maio; Rincon, Bertolacci, Kucka, Edenilson; Iago Falque, Perotti, Niang
     
  8. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    יש עיקוב בשריקת הפתיחה בגלל מגרש מוצף.

    עריכה: נדחה המשחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/2/15
  9. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    3 דקות בלבד מזכייה ב2000 שקל, 85 דקות אני מחכה לגול של פיורנטינה אחרי שהחמיצה פנדל, שולטת ללא עוררין ובעוטת 200 בעיטות לשער, עד שמגיע סאלח ונותן את הגול המיוחל ואחרי זה לראות את טורינו משווה ממתפרצת מהבודדות שלה במשחק.

    ווינר זה דבר מגעיל.
     
  10. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    למה הימרת על הפסד של טורינו? הם לא הפסידו בליגה מאז נובמבר וגם זה היה במשחק חוץ מול יובנטוס משער בתוספת הזמן של פירלו. גם באירופה הם לא הפסידו כבר חודשים. ההפסד היחיד שלהם לאחרונה היה לפני חודש מול לאציו בגביע במשחק שנכחו בו 5 אלף צופים (=לא מעניין אך אחד ופרקטית משחק ידידות).
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    3 ניצחונות רצופים, והופ אנחנו במקום השישי כשביום ראשון פיורנטינה מגיעה למיאצה. יהיה מעניין.