מחזור 25 :: אחרי 15 שנה, הויולה מנצחת במיאצה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏28/2/15.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    http://sfile.f-static.com/image/users/112694/ftp/my_files/SerieA_ItalianLeague570x150.Xxx

    אתמול קראתי במוסף ״7 לילות״ כתבה עם שלמה ארצי, עם כמה תיאורים על למה ואיך חלק מהשירים שלו נכתב, והחלטתי לתת כותרת לדיון המחזור לפי אחד השירים של שלמה ארצי, וכפי שאפשר להבין בחרתי בארץ חדשה. למה השיר הזה? כמובן שבגלל המשפט המפורסם ביותר בו, ״יש לנו ארץ למה עוד אחת״. אם נקשר את זה לצד שלנו אז עלתה לי בראש המחשבה שמחד באמת אני נהנה מכל רגע בסרייה א ומהכדורגל האיטלקי, עם כל הירידה ברמה והירידות מכיוון החברים שמבינים דבר או שניים בכדורגל (ולא יותר מזה), ומאידך יש כל כך הרבה שהייתי רוצה לשנות, לשנות את תרבות השחיתות, את הפרמטיביות. עוד נגיע לארץ חדשה. אבל חלאס חפירות, יש לנו מחזור נדיר לפנינו.

    זה יתחיל במוצאי שבת עם קייבו שתארח את מילאן. החמורים המעופפים ספגו בשבוע שעבר תבוסה כואבת 3-0 לאמפולי, זאת לאחר שבאו עם ציפיות לאחר שני ניצחונות רצופים שכללו כמובן עלייה מעל הקו האדום. בכל מקרה, החניכים של רולאנדו מאראן עדיין נמצאים בחוף מבטחים ובכל מקרה גם אחריי השבוע הזה יהיו מעל הקו האדום, אך אני מאמין שהם יודעים שעדיף להתרחק כמה שיותר מהמאבק ולכן כל נקודה קריטית. מנגד מגיעה מילאן, שלאחר המון משחקים מאכזבים השיגה קצת עדנה בשבוע שעבר לאחר ניצחון 0-2 ביתי על צ׳זנה, משערים של בונאונטורה ופאציני. הרוסונרי, עם שני ניצחונות בלבד מאז החזרה מפגרת חג המולד, חייבים לחזור למומנטום חיובי כדי להיאבק על מקום באירופה. עוד עונה ללא אירופה למועדון במצבו של מילאן יכולה ליצור השלכות לא טובות כלל.

    יום ראשון יפתח עם קרב התחתית בין קליארי לורונה. המארחים, שמינויו של זולה כמאמנם לא שינה דבר, נמצאים מתחת לקו האדום ונלחמים על חייהם כרגע. בשבוע שעבר הם הפסידו 2-1 בביתם לאינטר, במשחק שיכל להיגמר בתוצאה גבוהה יותר של אינטר אך גם בניצחון של קליארי. בהחלט פספוס של הקבוצה מסרדיניה. האורחים, שבשבוע שעבר הוציאו תיקו מכובד מרומא, היו עד לאחרונה יותר קרובים למרכז הטבלה, אך ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים יצר קירבה לקו האדום, מרחק 5 נקודות מקליארי. יהיה מעניין.

    בצהריים של ראשון נקבל כרגיל את העיקר של המחזור מבחינת כמות משחקים.
    נתחיל עם אטלנטה נגד סמפדוריה. הנראזורי מברגמו, שכבר התרגלו להיות הסוס השחור של הליגה, סובלים מעונה מסויטת ורחוקים שלוש נקודות בלבד מקליארי שמתחת לקו האדום. למרות משחק לא רע ביובנטוס סטאדיום, זה נגמר בהפסד 2-1, שהצטרף לשרשרת התוצאות הרעות של אטלנטה לאחרונה והקריבה אותה מרחק נגיעה מהקו האדום. סמפדוריה של מיכאלוביץ׳ גם היא נמצאת בתקופה לא אידיאלית בכלל, כשהיא ללא ניצחון כבר חמישה מחזורים, מה שמרחיק אותה מחבורת הצמרת אליה הייתה שייכת עד לאחרונה. במחזור האחרון מיכאלוביץ׳ וחניכיו סיימו בתיקו 1-1 בדרבי, והם חייבים לחזור למסלול הניצחונות, כשהאתלטי דאזורי כבר לא מאיים כמו פעם.

    צ׳זנה, שבשבוע שעבר כאמור הפסידה למילאן במיאצה ומצבה בתחתית של הטבלה רק החריף, תארח בביתה את אודינזה בתקווה לצמצם פערים מהחבורה שנמצאת בחוף מבטחים. אנדראה סטרמאצ׳יוני מנגד מקבל פלשאבק לעונתו באינטר, כשאודינזה שהתחילה טוב מאוד את העונה, מחזיקה במאזן של שני ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, כשלמרבה ההפתעה שניהם בחוץ ולא בפריולי. ניצחון של אודינזה אמנם לא יקרב אותה כל כך למאבק על אירופה, אבל הפסד עלול לגרור אותה למאבקי התחתית, ולכן כדאי לה מאוד להשתחרר מהתקופה הרעה.

    פאלרמו, המרעננת של העונה והקבוצה שכולם אוהבים לסמפט, תארח בביתה את אמפולי. לא יודע אם מישהו פה שם לב לסטטיסטיקה, אבל אנחנו נמצאים כבר בסוף מרץ, והרנצו ברברה הובקע רק פעם אחת, וזה קרה כשלאציו ביקרה שם מתחילת העונה. מאז נאפולי ורומא הספיקו לבקר שם, אבל גם הן לא הצליחו במשימה הקשה, אך אולי אמפולי תעשה זאת? העולה החדשה, שסומנה בתחילת העונה כאחת מהמועמדות הבכירות לירידה, פשוט מציגה יכולת פנטסטית בזמן האחרון (ביחס למה שהציגה בתחילת העונה), וזה התבטא גם בניצחון הכי דורסני שלה העונה בשבוע שעבר - 0-3 על קייבו. הניצחון היפה הרחיק את אמפולי מרחק 7 נקודות מהקו האדום, ואם המרחק ישאר ככה ואף יגדל, יכול להיות שילכו שם לים כבר לפניי סיום העונה. נקווה שכן.

    במשחק האחרון של משחקי הצהריים יפגשו סאסואולו ולאציו. המארחים, שנמצאים בתקופה לא טובה עם ניצחון אחד בלבד בחמשת המחזורים האחרונים, רחוקים מרחק דומה הן מהמקום לאירופה והן מהקו האדום, ואפשר להגיד שהם את העונה שלהם כבר קרובים לסיים, אלא אם כן התקופה הרעה תימשך ואז סאסואולו עלולה להיקלע לצרות דומות לאלו של העונה שעברה. הנשרים, מרחק 5 נקודות בלבד מנאפולי שבמקום השלישי, חיברו בשבוע שעבר שני ניצחונות רצופים אחרי ניצחון ביתי על פאלרמו, וירצו לחבר עוד אחד ולהתקרב להעפלה מפתיעה לליגת האלופות.

    בערב העניין האמיתי יתחיל. בשבע אנחנו מקבלים מפגש מרתק בין שתי קבוצות שנמצאות במומנטום מצוין ועם המון ביטחון, כשאינטר תארח את פיורנטינה. הנראזורי, שסוף סוף מביאים להביא תוצאות תחת מאנצ׳יני, יודעים שניצחון עשוי להביא אותם מרחק נקודה אחת בלבד מפיורטינה ושבע מנאפולי שבמקום השלישי, ורוצים להמשיך את רצף הניצחונות שעומד כרגע על שלושה, רצף שאינטר כשלה להשיג בימי מצארי. הויולה אמנם סיימו בשבוע שעבר בתיקו ביתי עם טורינו, אך בחמישי האחרון ניצחה בצורה נהדרת את טוטנהאם המסוכנת בליגה האירופאית ורשמה העפלה מרשימה מאוד. הרכש מוחמד סלאח, כמו הרכש שאקירי באינטר, משתלב מצוין וצפוי לנו מאצ׳ אפ מרתק בין שני השחקנים האנרגטיים והמוכשרים הללו. המיאצה צפוי להיות גדוש באוהדים, ומשחק מרתק צפוי לנו במילאנו.

    את יום ראשון יחתום משחק מעניין פחות (לדעתי), אך גם כזה שמעורר עניין לא קטן בכלל. טורינו, שרשמה בחמישי האחרון העפלה מצוינת לשמינית גמר הליגה האירופאית עם שלישייה בבילבאו, תארח את המקום השלישי ועוד קבוצה שהעפילה לשמינית האירופאית, נאפולי. החניכים של ונטורה, ששכחו הפסד מהו מכיוון שהם מחזיקים כבר ברצף של 11 משחקים ללא הפסד בליגה, איבדו קצת גובה לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות (אחת בארטמיו פרנקי של פיורנטינה), יודעים שניצחון על נאפולי יכול לתת דחיפה אדירה להמשך העונה, הן האירופאית והן המקומית. מנגד, בניטז וחניכיו כבר עם שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ועושה רושם שהם חוזרים למומנטום הרצחני שלפניי ההפסד ההוא לפאלרמו. האזורי יודעים שיש סיכוי לא רע שרומא שוב תאבד נקודות, וזו הזדמנות פז להתקרב מרחק נגיעה למקום השני, שמעניק העפלה אוטומטית לצ׳מפיונס.

    וביום שני בערב נקבל קינוח, ועוד איזה קינוח. רומא, שבחמישי האחרון ניצחה את פיינורד בחוץ, השיגה קצת נחת והעפילה לשמינית גמר האירופאית, תארח בביתה את המוליכה והאלופה שבדרך, יובנטוס. המשחק הזה אמור היה להיות חם, לוהט ואחד שיכל להכריע גורלות, אך רודי גרסיה וחניכיו חרצו גורלות מוקדם יותר ויצרו פער די גדול מיובה, פער שכרגע עומד על 9 נקודות ואחרי המחזור הזה יכול לעמוד על דו ספרתי. אך למרות זאת ברומא כמובן ירצו לנצח את יובה, גם במידה לצמצם את הפער לכזה שאפשר לסגור בעבודה קשה וכמובן בלי להמשיך את רצף איבודי הנקודות הטיפשיים, וגם בשביל הכבוד והבוסט. הביאנקונרי בשבוע שעבר גם הם עשו כבוד לאיטליה עם ניצחון 1-2 על דורטמונד בשמינית גמר האלופות, ויודעים שניצחון באולימפיקו יסגור סופית את סיפור האליפות ויאפשר להם להתרכז באירופה. בפעם הקודמת זה נגמר ב-2-3 שלווה בשערוריית שיפוט ומשחק מצוין. מה נקבל הפעם?

    *המשחק של פארמה וגנואה כמובן שלא יתקיים.

    יום שבת:
    קייבו נגד מילאן - 21:45, סטאדיו אנטוניו בנטאגודי.

    יום ראשון:
    קליארי נגד ורונה - 13:30, סנט׳אלייה.
    אטלנטה נגד סמפדוריה - 16:00, אתלטי אזורי ד׳איטליה.
    צ׳זנה נגד אודינזה - 16:00, דינו מאנוצי.
    פאלרמו נגד אמפולי - 16:00, רנצו ברברה.
    סאסואולו נגד לאציו - 16:00, צ׳יטה דל טריקולורה.
    אינטר נגד פיורנטינה - 19:00, ג׳וזפה מאצה (סאן סירו).
    טורינו נגד נאפולי - 21:45, סטאדיו אולימפיקו טורינו.

    יום שני:
    רומא נגד יובנטוס - 21:45, סטאדיו אולימפיקו רומא.

     
  2. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    משחקי המחזור יתחילו באיחור של 15 דקות כאות הזדהות עם מצבה של פארמה.

    Chievo: Bizzarri; Schelotto, Cesar, Dainelli, Zukanovic; Birsa, Mattiello, Izco, Hemetaj; Meggiorini, Pellissier

    Milan: Diego Lopez; Bonera, Alex, Bocchetti, Antonelli; Montolivo, De Jong, Poli; Bonaventura; Menez, Destro
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/2/15
  3. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    למרות שניצחון בשני יקטין את הפער ל6, והניצחון הטכני שכנראה נקבל מול פארמה יקטין אותו ל4, המשחק ביום שני לא מרגיש לי כמו משחק עונה שיכול להחזיר אותנו למאבק האליפות, רק בגלל היכולת הכל כך חלשה. למרות שלכו תדעו, כמו שהתבוסה לבאיירן הכניסה אותנו למומנטום הנוראי הנוכחי, ניצחון בשני יכול להוציא אותנו למומנטום חיובי.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    רודריגו פלאסיו יותר ממוזמן לגזור את הצמה המעפנה שלו ולטוס מהקבוצה. כנל הוגו קאמפאניירו.
     
  5. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    שוב הנדנוביץ' עולה לנו בנקודות. שוב. השוער הכי אוברייטד זה שנים רבות. הגיע הזמן למכור אותו, לעשות קופה על ההייפ המוגזם סביבו ולהביא מישהו טוב לפחות כמוהו ברבע מחיר.
     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    יש! עשינו את זה. איזה קבוצה!!! */aaa021

    משחק שני של נטו, משחק שני עם שער נקי. מקווה שהעונש המטומטם הזה, שמעניש רק את הקבוצה, יפסק גם אחרי שטאטארוסנו יחזור מהפציעה.

    בריאות, לטומוביץ' וסאביץ'.

    קובי, לשאלתך, משחק אחר משחק.

    פורצה טורינו! :)
     
    golding אוהב/ת את זה.
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    פיורנטינה לא הלהיבה אותי בכלל האמת, ציפיתי ליותר. אני חושב שאם היינו פותחים עם שאקירי וקובא היה נכנס כמחליף, זה היה נראה אחרת לגמרי. האנרגיה והאפקטיביות שלו היו חסרים מאוד, ועובדה שאחרי שהוא נכנס הגענו ללפחות שלושה מצבים בטוחים לגול שפשוט בוזבזו. אין לי באמת תלונות לאינטר היום, שיחקנו סך הכל טוב והגנתית עמדנו בצורה מפתיעה לטובה.
     
  8. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    אם כבר אינטר, לא מבין את הקרדיט שמקבל פאדולסקי ממנצ'יני.


    Torino: Padelli; Bovo, Glik, Moretti; Peres, Farnerud, Gazzi, El Kaddouri, Darmian; Quagliarella, Martinez

    Napoli: Andujar; Maggio, Albiol, Koulibaly, Strinic; Gargano, David Lopez; Callejon, Hamsik, De Guzman; Higuain
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    פודולסקי פשוט מבאס לגמרי בגישה שלו, מה שמחרפן זה שהוא פשוט עושה כל דבר חוץ מלהיות חלוץ.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,946
    איך אנחנו תמיד אוהבים לבעוט בדלי בשנה הזאת זה מדהים, כל כך הרבה איבודי נקודות לקבוצות 13-20 ואנחנו פשוט לא מסוגלים לתת את הגרוש ללירה מול הקבוצות הגדולות, פשוט עונה מבוזבזת מבחינת כדורגל, הדברים החיוביים זה שחקנים אינדיבידואלים שמראים ניצוצות. נקווה שמאנצ'יני איכשהו יגנוב את האירופאית בדרך נס...
     
  11. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אני מרגיש צורך לתבוע את אינזאגי על מה שראיתי אתמול, זה היה בגדר פשע נגד האנושות. כבר אין מילים לתאר את הבושה של 11 הלוזרים ובראשם גדול הלוזרים- אדון מונטוליבו. שיילך כבר, עלק קפטן.
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  12. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    ונטורה והשחקנים שלו ראוים לכפיים. :sm_eusa_clap:
     
  13. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    Roma: De Sanctis; Torosidis, Manolas, Yanga-Mbiwa, Holebas; Pjanic, De Rossi, Keita; Gervinho, Totti, Ljajic

    Juventus: Buffon; Caceres, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Vidal, Marchisio, Pereyra, Evra; Morata, Tevez
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  14. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אי אפשר לשחק מול שלישיית בלמים טובה בלי אף חלוץ אמיתי, טוטי רוב הזמן באזור קו האמצע. ואין גם אף אופצייה מהספסל אז שום דבר לא ישתנה עד הדקה ה90, רק שער מקרי יכול ליפול פה לזכותנו.
     
  15. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    נאייגולן ואיטורבה במקום פיאניץ׳ ולייאיץ׳ זה הדבר המתבקש.