NBA 2015: גולדן סטייט האלופה!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י VAR, ‏21/10/14.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אני חושב שאתה קצת מגזים עם הדומיננטיות של רונדו בהתקפה, אחרי הכל בוא לא נשכח שמדובר בנגר מת בלי קליעה מחצי מרחק (שלא לדבר על שלוש). הוא לא איזה ראסל ווסטברוק שלוקח 40 זריקות למשחק כשדוראנט עומד ומסתכל מהצד. לא, הוא Pass first PG שהצליח לרכז בצורה טובה מאוד טריו התקפי איכותי של שחקנים כמו KG-פירס-אלן בלי יותר מדי בעיות אגו. מה גם שבשלב הזה של הקריירה של קובי ובמיוחד אחרי הפציעות אני חושב שהוא די השלים עם העובדה שהוא כבר לא יכול לשלוט במשחקים off his dribble כמו בימים היפים. אני זוכר משחקים שלהם מתחילת העונה שהוא כמעט מולק לעצמו את הראש מרוב עצבים שלין הסמרטוט מפחד מהצל של עצמו ובמקום לתקוף את הסל/לקחת זריקות תמיד מוסר לו. הסגנון שלו בשנתיים-שלוש האחרונות הפך להיות הרבה יותר בפוסט ואני מאמין שעם מישהו כמו רונדו הוא גם לא יתנגד להפוך ל-catch and shooter כדי להאריך את הקריירה (אם הוא בכלל רוצה, החוזה שלו מסתיים בעונה הבאה). הוא עדיין ישלוט בכדור לפרקים אבל לא 100% מהזמן כמו שהוא היה צריך לעשות בשנים האחרונות.


    זה לא סותר. הטענות על שיפוט גרוע לא קשורות לטענות על ה-Replay center. זה לא שהלן קלרים זכריים סטייל ג'ואי קרפורד, ביל קנדי ואד מאלוי הולכים למוניטור לבדוק אם איזה פלופר כמו ג'יימס הארדן עשה 9 עבירות תוקף בחדירה ממוצעת לסל או אם בלייק גריפין עשה 98 צעדים בדרך לאיזה דאנק שלא נעים לבטל כי כל מיני JR RIQUELMES בקהל השפיכו במכנסיים ולך עכשיו תגיד להם שהכל היה שקר והמהלך מבוטל. אם זה היה המצב הייתי איתך. אבל ללכת על כל לטיפה שמלטפים את לברון שזורק את עצמו לפרקט כאילו ירו באחותו האובדת כדי לבדוק אם זה פלייגרנט (ספוילר: זה אף פעם לא באמת פלייגרנט) או לקפוץ כל פעם שאיזה 2 שחקנים טיפה דוחפים אחד את השני אחרי מהלך ושוב ללכת למוניטור כדי לראות מי עשה מה כאילו ערפו למישהו את הראש ולחזור אחרי 3 דקות כשאתה נותן לשניהם טכניות או ללכת ל"בדוק" מי הוציא כדור החוצה למרות שכל 3 השופטים ראו ופסקו נכון אבל רק רוצים "לוודא" או כל מיני דברים כאלה מפגרים וטרחניים שרק תוקעים את ה-FLOW של המשחק בשביל שטויות זה חתיכת קילר.על ה-2 דקות האחרונות אני לא מדבר, זה רצוי וחובה וטוב מאוד שהכניסו לליגה באיחור של איזה 900 שנה.

    בקשר ל-Hack a Jordan בגדול אני מסכים עם רוב (אם לא כל) הדברים שכתבת אבל אני חושב שיש סוגיות מאוד נדירות שלפעמים שיקול ה"בידור" צריך לבוא בחשבון על שיקול "ההגינות/ספורטיביות/אסטרטגיה" (ואני יודע שזה אירוני כשמדובר בליגה הזאת) אם ההתנגשות גדולה מדי ואם יש מקרה שזה צריך לקרות בו אז זה ה-מקרה. הכל טוב ויפה וברור שדיאנדרה ג'ורדן ודווייט הווארד צריכים לפזר פחות זרע ברחבי היבשת ולעבוד יותר על הזריקות מהקו אבל בסופו של דבר כשאני יושב לראות משחק כדורסל אני רוצה לראות... כדורסל. לא תחרות קליעות עונשין, לא רבע שלוקח שעה וחצי, לא את האתלטים הכי גדולים בעולם עומדים במקום רצים וקופצים, במיוחד ברבע אחרון של משחק פלייאוף.

    זה פאתטי לגמרי לשבת ולראות משחק פלייאוף כל כך איכותי כמו שהיה אתמול עם קצב אדיר שפתאום כל החיים נשאבים ממנו באמצע הרבע הרביעי עם שחקנים שיוצאים לגמרי מ-rhythm (משתי הקבוצות אגב), שדרים שמתחילים לקטר ולקטר ולקטר ולהתלונן לי באוזן כמה רע להם, פאקינג וויכוח של 2 דקות אם עבירה על ג'ורדן נעשתה במהלך שהוא "זרק ל-3" או לא. זה מגוחך וזה UNWATCHABLE. זה מוריד את כל הרמה ופוגע באווירה של האירוע. ובכלל כל הקטע הזה של עבירה ללא כדור מרגיש מלאכותי ולא חלק מההתחרות. מילא עוד אולי הייתי מבין אם כל פעם שדיאנדרה היה מקבל את הכדור היו מתנפלים עליו ועושים את העבירה אבל ככה זה פשוט מרגיש פאתטי מדי.

    לא יודע, תוך כדי שאני כותב חשבתי על אנלוגיה לכדורגל - תחשוב שבאמצע שקבוצה מתקיפה אני כל הזמן אעשה עבירות על שחקנים ללא כדור, השופט כל הזמן ישרוק וייתן כדור חופשי וכל המשחק יהפוך לתחרות מצבים נייחים בלי טיפת משחק שוטף. ואז תספר לי ששחקנים שמרוויחים עשרות מיליונים בעונה צריכים to perfect את משחק הראש שלהם ואת ההרמות שלהם והכל יהיה נכון והוגן וספורטיבי אבל את מי זה יעניין לצפייה? אז בכדורגל יש שיטות כמו יתרון/כרטיסים/תוספת זמן שמונעות את זה, בכדורסל אין.

    ואגב, שלא יובן מזה כאילו יש לי בעיה אישית עם פופוביץ'/כל מאמן שמנצל את החוק הזה. כל עוד הוא קיים מבחינתי הם יהיו מטומטמים לא לעשות את זה אם הם חושבים שזה עוזר לקבוצות שלהם. זה לא מקרה של עוד איזה מתוסכל ספרס שמתמרמר מזה שרול פליירס כמו טים דאנקן משפילים 16 שנה כל מיני שחקני טופ 5 בהיסטוריה. זה רחוק מלהיות המצב. יש לי בעיה עם החוק. ב-competition committee של ה-NFL הדבר הזה היה מבוטל בשנה הראשונה אחרי שעשו את זה לשאקיל והיו מאפשרים לקבוצה אופציה אם לקחת 2 זריקות מהקו או לקבל כדור מהצד. אבל כשרגילים לשים זין על הצופים מה זה עוד אחד לאוסף, במיוחד כשזה אפילו לא בין הטופ 10 של הבעיות הכי גרועות בליגה הזאת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/4/15
    אלעד, Der Kaiser ו-JohnTerry26 אוהבים את זה.
  2. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    בלילה יש דאלאס-יוסטון, קליפרס-ספרס ו-וושינגטון-טורנטו, תנחשו מה ספורט 5 משדרים.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    השאלה מה בכלל קורה שם בלייקרס, האם הם יהיו מספיק מטומטמים להציע לקובי חוזה חדש? לטעמי להביא את רונדו תהיה טעות גם כן. בכלל, מספיק עם כל הדושבאגים האלה שפשוט כבר לא מספיק טובים. אני חושב שצריך לעשות ניקוי אורוות מחדש (היה צריך כבר לקרות לפני כמה שנים), אבל מההיכרות עם הפרנצ׳ייז הזה ועם ההחלטות שלו לאורך השנים האחרונות, זה תמיד בנייה של ״כאן ועכשיו״.

    וסתם שאלה: באיזה שלב אנחנו יכולים להגיד שהעונה התחילה? ואולי זה כבר קרה ופשוט לא הייתי בארץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/4/15
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  4. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    זה שהוא עושה את זה בגיל כזה זה מדהים, לקלוע גם 10 נקודות בגיל כזה בסדרת פלייאוף זה מטורף אבל זה לא מעניין אותי בן כמה הוא ומה הוא עשה טים דאנקן נכון לעכשיו הוא רול פלייר בסן אנטוניו, זה שהוא בן 200 לא יגרום לי להעריך את היכולת העכשווית שלו ליותר גבוהה
    אני מאונן על דאנקים נגד מילווקי ושארלוט ובינתיים לברון מטייל כבר 4 שנים לגמר. הבן אדם הספיק להגיע 5 פעמים לגמר ב8 שנים. וכל קבוצה שהוא עזב אותה התפרקה, נהייתה סמרטוט רצפה של הליגה, מה שמראה שזה הוא שסוחב אותם ללא עוררין. אני עדיין לא שוכח את הקבוצה הכי מביכה בהסטוריה של לברון, שהשחקנים שהיו צריכים לעזור לו להגיע עד הסוף היו לארי יוז ודניאל גיבסון, וגם איתם הוא היה כל כך דומיננטי ועף בשלבים מאוחרים לקבוצות נהדרות במזרח שהיה הרבה יותר חזק, מבחינתי מה שהוא עשה אז עם קליבלנד זה הישג יותר גדול ממה שהוא עושה עכשיו. מאז מייקל ג'ורדן לא היה שחקן כזה ששולט ככה בליגה. אז תמשיך לגנוב דעת ולשייך אותי לילדים שמתלהבים מ360, אני מסתכל קבלות.
    לא מאמין שלתפוס מלברון ג'יימס זה להיות מביך. מי כבר אמרתי וינס קארטר למען השם? הבן אדם לא רק הכי דומיננטי בליגה הוא מגיע עד השלב האחרון כל שנה.
    אוי עד מתי גולשי אייסוקר הליצנים שיגידו לי בתחילת העונה שמיאמי יותר מסוכנת מקליבלנד בגלל שקיירי ולאב חסרי ניסיון*/aaarofl
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/4/15
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,417
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    רונדו הוא מנהל משחק דומיננטי שצריך את הכדור ביד בדיוק כמו שנאש היה צריך כדי להפיק ממנו את המקסימום. הבעיה שבלייקרס יש כבר מנהל משחק שהוא במקרה גם אלוהי הפרנצ'ייז ואגו באורך הנקודות בקריירה שלו (או ההחטאות, מה שיותר עושה לך את זה, שניהם גבוהים) והוא שולט בכל דבר שנעשה שם החל מ2004 ואולי אפילו לפני. שים אישיות כמו רונדו שרוצה את הכדור אצלו ביד יחד עם אישיות כמו קובי שלא שם זין על אף אחד מסביבו ותקבל 11 בספטמבר. ואם קובי שמתפרק כבר שנתיים לפחות זרק השנה 500 זריקות למשחק ב7% מהשדה אז אין לי יותר מידי סיבות להאמין שדווקא בשנה הבאה הוא פתאום יהפוך לcatch and shooter שחי ממה שרונדו מאכיל אותו. נראה לי שהדבר היחיד שהוא השלים איתו זה שטבעת שישית בקריירה הוא כבר לא ישיג ומה שמעניין אותו עכשיו זה לבסס את מעמד הקים-ג'ונג-און שלו מעל דפי ההיסטוריה. מספיק להסתכל על הפסטיבל הפתטי סביב זריקת העונשין ההיא שמיקמה אותו מעל מייקל בtotal career points כדי להבין שזה כל מה שנשאר לו.

    זה כן סותר כי כשאתה מדבר על entertain אתה צריך לזכור שהציבור שמביא את הכסף לליגה הזו זה בדיוק הJR RIQUELMEים למיניהם. הם באים לראות משחק לא בשביל לנגסטון גלוואי ולא בשביל קול אולדריץ' (ומסתבר שגם לא בשביל טים דאנקן). הם באים לראות את לברון ממטיר 30 נקודות והליגה תאפשר להם את זה בכל אמצעי. זה המצב. אם אתה רוצה לראות משחק תחרותי והוגן אתה לא יכול לדבר איתי על הפגיעה בFLOW של המשחק. הדברים האלה קשורים אחד בשני לטוב ולרע. מבחינתי שיימשך משחק 4 שעות כל עוד הוא נקי מתצוגות שיפוט מסריחות. משלבי ההכרעה של ליגת האלופות גם אני כבר די התנתקתי בין היתר מהסיבה הזו, הNBA אחרי הכל כן מכניס חוקים חדשים פעם בכמה זמן כדי שלפחות בחלק מהזמן תהיה לך הרגשה שהfair play עדיין רלוונטי בליגה הזאת.

    לא הבנתי איך הדוגמה של עבירות ללא כדור בכדורגל קשורה למקרה שלנו ומה הקשר למשחק הראש. האקינג זו שיטה שאף מאמן לא ישתמש בה אם לא יהיה על המגרש קלעי עונשין של פחות מ50%. as simple as that. החוקים לא צריכים להגן על קבוצה שלא לוקחת בחשבון שיש מחיר לחובבנות. אני חושב שהתופעה הזו למרות שהיא מתסכלת היא מאוד חיובית ותתרום למשחק בטווח הארוך. בעבר PF's לא ידעו לקלוע מ-3, היום לכל קבוצה יש לפחות אחד כזה כי נוצרה דרישה לרווח משחק. עכשיו כשקבוצות יבינו מה קורה כששחקן כל כך חשוב ברוטציה לא יודע לקלוע מהעונשין, הדרישה תהיה בהתאם - כל מאמני התיכונים והמכללות יתחילו להעמיד סנטרים על הקו עד שהם יתקבעו על 55% לפחות. עוד 10 שנה אתה לא תראה בליגה הזו שחקנים שקולעים מהקו כמו דיאנדרה. מי שיתאים את עצמו לסביבה ישרוד, ככה זה בטבע וככה זה צריך להיות גם בכדורסל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/4/15
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אתה מתעלם מעובדה פשוטה והיא שרונדו הוא לא איזה כוח התקפי שלוקח 50 זריקות במשחק, אני לא רואה שום בעיה איתו שולט בכדור ומזין את קובי בכל ה-spots החביבים עליו בין אם בפוסט או ב-elbow או ביציאה מחסימות ומדי פעם נותן לו גם ליצור במינון ובסיטואציות ספציפיות. תחשוב פול פירס, איזו בעיה הייתה איתו? רונדו היה מנהל את המשחק רוב הזמן ופירס עדיין היה המוציא לפועל העיקרי של ההתקפה ועדיין היו לו את הקטעים שלו עם יצירה off his dribble, רק שזה היה מבוקר ומאוזן. יש בינינו אי הסכמה אם אתה עדיין רואה את קובי בתור אותו קובי של לפני הפציעה, כי לדעתי זה כבר לא בדיוק המצב, במיוחד לא אחרי כל השנים האחרונות במדבר עם כל הסמרטוטי רצפה שמקיפים אותו ודי רואים שבוער לו בעצמות לקבל כבר שחקנים נורמלים. הסיפור עם לין שהזכרתי תפס הרבה כותרות בתחילת העונה ואפילו הוציאו איזה קטע וידאו של קובי משתלח בשחקנים מסביבו באימון מרוב עצבים על הפחד שלהם מהצל של עצמם וחוסר הרצון שלהם לקחת על עצמם אחריות התקפית. אז כן, ברור שהוא ייקח 500 זריקות במשחק כשזה הצוות הנכה מסביבו שלא רק נכה אלא לא מעז בכלל לעשות שום דבר. ואני כאמור מאמין שזה לא הולך להיות המצב אם הלייקרס באמת יעשו מהלכים גדולים באוף סיזן הקרוב כשהרבה מזה תלוי גם בלוטרי הקרוב ובבחירה שהם יקבלו. אם הם משתחלים לטופ 4 נגיד (שלא לומר טופ 2 בליגה הכי מתוסרטת בהיסטוריה של הספורט), ומביאים בקיץ את רונדו ועוד MAX GUY זאת יכולה להיות קבוצה טובה +.

    בכל מקרה זה דיון היפותטי ששווה לחזור אליו ביולי. הסיבה היחידה שכרגע כולם מקשרים את רונדו ללייקרס מבוססת על סמך ארוחת בוקר שהייתה לו עם קובי לפני כמה חודשים כשהלייקרס ביקרו בבוסטון והעובדה שהם כל הזמן משבחים אחד את השני בתקשורת. מי יודע כמה יש לזה בשר וכמה זה סתם click baits של אתרי ספורט שצריכים להביא קצת טראפיק בזמן ש-174 סדרות פלייאוף בדרך לסוויפ לא מעניין.

    מה שאני טוען זה שההליכות למוניטור שפוגעות ב-flow של המשחק הן לא בשביל לתת לך שיפוט הוגן אלא מראית עין של שיפוט הוגן. אם היו עושים את זה בשביל לקטוע תופעות פלופינג שהשתלטו על הליגה כמו של ג'יימס הארדן (בפועל קורה ההפך אגב, רק מעודדים ומרחיבים אותה) לא הייתי אומר מילה, אבל ברגע שעושים את זה רק בשביל שטויות כמו שמניתי בהודעה למעלה (פלייגרנט'ס וכו') אז זאת הבעיה שלי.

    מה יש פה להבין? תחשוב שמגן מקבל כדור באגף ומתכונן להרים ואני אומר לאחד החלוצים שלי לעשות עבירה נגיד באמצע המגרש על איזה קשר, לא גסה במיוחד, סתם שידחף אותו ואז השופט ישרוק וייתן כדור חופשי מאמצע המגרש וזה מה שיקרה כל פעם שהיריבה שלי תהיה בעמדת תקיפה, שוב ושוב ושוב (לכן הסיכוי היחיד שלך להגיע למצב במשחק זה עם הרמות לרחבה כל הזמן וההקשר למשחק הראש אם זה לא היה מובן), זה נראה לך כמו אירוע ספורט שתהנה ממנו? איך זה שונה מ-hack a jordan? בלי דיונים פילוסופיים עכשיו של איך מה כמה ולמה, אני מדבר איתך נטו על מוצר ואירוע ספורט. וכמו שאמרתי, בכדורגל יש דרכים למנוע דברים כאלה, בכדורסל אין.

    תגיד לי האקינג זו שיטה שאף מאמן לא ישתמש בה מול שחקן שקולע מעל 55% מהקו? סבבה, אני אגיד לך שהאקינג בכדורגל זו שיטה שאף מאמן לא ישתמש בה מול שחקנים שהם לא מסי ורונאלדו. תוציא אותם, אני אפסיק לעשות את זה.

    חוץ מזה, נראה לי שאתה קצת יותר מדי אופטימי עם ההערכות מרחיקות הלכת של "עוד 10 שנים ילמדו" וכו'.., אני לא יודע אם שכחת אבל השיטה הזאת לא התחילה אתמול עם דיאנדרה וגם לא שלשום עם דווייט אלא לפני פאקינג 15 שנה עם שאקיל. אחר כך אני זוכר שגם דטרויט עשו את זה בשלב כלשהו בסדרת הגמר מול הספרס על דאנקן, (שעשו את זה על בן וואלאס) ואחר כך הגיע דווייט של אורלנדו שסבל מזה, ועכשיו דיאנדרה וג'וש סמית וקלפה... ו... זה לא משתנה.

    ושוב, אני מסכים בגדול עם כל הטיעונים שלך ככה שאתה לא צריך לשכנע אותי שזה מה ש(היה) צריך לקרות בעולם מושלם, אבל בגלל שזה לא המצב, ולא קרה כבר 15 שנה, ולא יקרה גם, אז בבחירה בין השיקול הספורטיבי לבין השיקול הבידורי, במקרה הספציפי והנדיר הזה אני הולך עם השיקול הבידורי ואתה מוזמן לחלוק עליי אם אין לך בעיה לראות רבע אחרון של משחק פלייאוף לוקח שעה, בלי rythm, בלי אקשן, בלי כדורסל. אם כי לתחושתי זו השנה האחרונה שתהנה מהדבר הזה כי הטראראם סביב העניין תפס תאוצה די גדולה בחודשים האחרונים ויחד עם הרמזים שסילבר מפזר נראה שהולך להיעשות לזה סוף.
     
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    1. אף אחד לא ביקש ממך להעריך את היכולת העכשווית שלו ליותר גבוהה בגלל הגיל (אם כי זה מתבקש, אבל הבנו שאתה וקומון סנס לא חברים טובים) אלא להפסיק להתנהג כמו מונגולואיד ולזעוק "רול פלייר" על שחקן שב-3 הפלייאופ'ס האחרונים שלו העמיד שורה סטטיסטית מצטברת של:

    17.9 נק'
    10.1 ריב'
    1.7 חס
    49% מהשדה

    רול פלייר זה טאג' גיבסון, רול פלייר זה טריסטן טומפסון, רול פלייר זה דני גרין. המספרים לעיל אלה מספרים של פרנצ'ייז פלייר, של שחקן מס' 1 בקבוצה, שחקן שבלעדיו אין לך סיכוי לעבור סיבוב בג'ונגל כמו המערב מול עילויים כמו קווין דוראנט, כריס פול וסטף קרי, אתה הבנת את זה מר חואניטו היקר או שאתה רוצה את זה בבדידים?

    על תצוגות אגדיות כמו הניצחונות במשחקים 5 ו-6 על אוקלהומה בפלייאוף האחרון או בכל הסדרה מול מיאמי בפיינלס לפני שנתיים אני אפילו לא ארחיב לפני שאני שוב אשמע "רול פלייר" ואתקשר לפסכיאיטר המחוזי שיבוא לאשפז אותך בכפייה.

    2. וואו 4 שנים מטייל לגמר ומגיע לשלב האחרון בכל שנה. תגיד לי מר יקותיאל יצא לך להעיף מבט על המזרח ב-5 שנים האחרונות? 4 שנים מטייל לגמר בקונפרנס של קבוצה וחצי, בקונפרנס שבו קבוצה כמו מילווקי מסיימת במקום 6, קופנרנס ש-3 קבוצות פלייאוף עולות בלי מאזן חיובי, קונפרנס שהקבוצה הכי חזקה אחרי הקבוצה של לברון ב-3 שנים האחרונות הייתה האימפריה מאינדיאנה בראשות פול ג'ורג' וה-twin brothers דיוויד ווסט ורוי היברט, ווואוווווווו, שאני אתקשר לקלינקס לבקש אספקה דו שנתית או שנחכה עם זה למחר, מה אתה אומר?

    זאת בדיוק הבעיה שלי עם צ'ירלידרס כמוך, מקיאים סטטיסטיקות וקלישאות ו"עובדות" בלי שום קונטקסט (בגלל זה גם לא מעניין אותך ששחקן בן 39 אונס את הסנטר ההגנתי הכי טוב בליגה ותופר לו 28 נק' על הראש, הוא הרי רול פלייר), "שולט בליגה", ראיתי אותו שולט בליגה ב-2011 ואז מגיע ל-5 רבעים אחרונים בפיינלס וקולע בהם 9 נק' במצטבר, אין ספק שהשליטה שלו ב-82 משחקים מול פילדלפיה ומינסוטה הייתה אמורה להרשים אותי מאוד אחרי זה.

    3. אני שמח שהאינדיקציה לגדולה של שחקן מבחינתך זאת העובדה שהקבוצה שהוא עוזב התפרקה. אם ככה אני מבין שהחטא הכי גדול של טים דאנקן היה שהוא נשאר כל הקריירה באותה קבוצה ולא עזב אותה כדי להוכיח ל-JR RIQUELME מפורום אייסוקר ישראל שהקבוצות שהוא עוזב מתפרקות, ללא ספק טיעון מהמדהימים שנשמעו פה לטובת לברון, ונשמעו.

    4. שמתי לב שאתה מוצץ לעצמך פה כבר כמה הודעות על "ליצנים" שטענו שמיאמי ו-אטלנטה מסוכנת יותר מקליבלנד אז הלכתי לבדוק כי לא זכרתי דבר כזה ואז נתקלתי במשתמש הבא NBA Playoffs 2015 | עמוד 11 | Asoccer.co.il - לאנשים שאוהבים כדורגל , טרול עם 12 הודעות שלא התחבר לפורום מעל חודש, זה ה"משתמשים הליצנים באייסוקר" שאתה תופס עליהם תחת כבר כמה הודעות כאילו אתה מחזיק באיזו דעה מחתרתית וקולט מה שאף אחד לא קולט

    אז FLASH NEWS יקותיאל - לברון הוא השחקן הכי טוב בליגה, אתה לא היחיד שמבין את זה (פשוט קצת יותר מדי "מתרגש" מזה תרתי משמע), לברון משחק בקופנרנס מביך ומצחין (כבר 5 שנים) כשהקבוצה היחידה שמאיימת עליו היא שיקאגו "נגריית ג'פטו ובניו" בולס, אתה לא בדיוק היחיד שקלט את זה, גם אנחנו יודעים שהוא הולך לעבור אותם ולשייט לעוד גמר כדי שכל עדת הצ'ירלידרס בפיקודך יבואו לפה ויצעקו לנו "5 פיינלס רצופים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!", אתה יכול לנוח אחי, לא פתחת פה לאף אחד את העיניים.
     
    סמואל אטו, אלעד, VAR ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,417
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    הדוגמה של בוסטון לא רלוונטית. אתה לא צריך לשכנע אותי מה היכולות של רונדו כשהוא מקבל את החופש שהוא צריך ומשחק בקבוצה שמתאימה לו. בוסטון של סוף העשור הקודם הייתה כזו. פירס גארנט ואלן אלה לא שחקני פוינט שמנהלים לך את המשחק והם הרכזים בפועל כמו לברון או הארדן או קובי. הם יתנו לרכז לנהל את המשחק ויזרמו עם התרגילים שלו. קובי הוא לא מהסוג של פירס - הוא הרכז, הקלעי, המאמן, הGM, האייקון והאלוהים של הפרנצ'ייז שלו. זה שאתה חושב שהוא פתאום יזוז הצידה ויהפוך לcatch and shooter זה מבוסס על... מה בדיוק? על הרגשה? או על ה25M בחוזה שלו בעונה הבאה? נכון הייתה סביבו קבוצה מסריחה מהרגע שנוביצקי בעט לו בתחת ב2011, לא יודע כמה מזה באשמתו וכמה לא. הייתה בחירת מאמנים גרועה (ושלא תטעה - אף מאמן לא מוחתם בלי אישור של הממבה), הייתה פציעה קשה, הייתה בחירת שחקנים לא מתאימה (דיברתי כבר על נאש, וגם בכיין כמו הווארד זה לא שחקן שאתה שם ליד קובי), הכל נכון. אבל זה לא שלפני כן הוא היה team player. הוא היה אותו אגו מניאק רק יותר צעיר ו(הרבה) יותר טוב.

    ברור לי גם שהלייקרס לא תהיה לנצח קבוצה של 20 ניצחונות בעונה. זה עדיין השוק הכי יוקרתי בליגה וזה אחרי הכל לא הניקס, אם כי בשנים האחרונות נראה שהבאסים לקחו כמה שיעורים פרטיים מהדולאנים בניהול. הם יחזרו מתישהו להתחרות על תארים. אבל זה לא יקרה כל עוד קובי מושך בחוטים.

    אני מסכים איתך באלף אחוז, מה שמפריע לי זה שאתה מפנה את הטענות לליגה ולא לאנשים שבגללם הליגה פועלת כמו שהיא פועלת. אתה צריך להשלים עם זה שיותר אנשים אוהבים לראות דאנקים של גריפין ולובים של פול לדיאנדרה מאשר כדורסל תחרותי והוגן. זה לא נכון שהליגה זורקת זין על האוהדים, היא פשוט נותנת להם את מה שהם מבקשים, שם נמצא הכסף ולראיה תראה באיזו תנופה המותג הזה נמצא. לא יודע איך זה בהשוואה לNFL כי יש לי אפס מושג בNFL אבל זה ארגון שבשנות השמונים המוקדמות היה עמוק בבור וכיום מגלגל מיליארדים. וזה גם מתחבר לנושא הבא:

    אתה משווה בין שחקן עם חיסרון מאוד בולט כמו דיאנדרה לשחקנים שאין להם חסרונות כמו מסי ורונאלדו. זו בעצם תכלית הדיון הזה. מה שעושים לדיאנדרה זה לנצל את החסרונות שלו כדי לפגוע בקבוצה שלו, אגב זו שיטה שאתה לא יכול להשתמש בה לאורך משחק שלם ואפילו לא לאורך מחצית שלמה כי בכל הסגל אין לך שחקנים שיתנו 80 עבירות. בדוגמה שלך אגב זה לא חייב להיות מסי ורונאלדו. כל קבוצה חלשה יכולה לעשות דבר כזה מול כל קבוצה חזקה וזה בהכרח יצליח אם לא היו חוקים נגד זה. בכדורסל זה לא ככה, יש לך דרך להצליח להתגבר על השיטה - לעבוד על החסרונות שלך. זה גם מה שאני מצפה משחקן מקצוען בליגה הכי טובה בעולם. הקולות נגד זה אלה בדיוק הקולות של הRIQUELMES מהסעיף הקודם - לא מעניינת אותם ההתפתחות של המשחק, מעניין אותם השואו גם אם הוא מזויף. ממך לא ציפיתי לזה כי אני יודע שאותך מעניינים דברים אחרים.

    אגב הסיבה שבעוד 10 שנים זה ישתנה היא בדיוק אותה התאוצה שהעניין הזה צובר. בימי שאקיל מאמנים לא ניצלו את זה כמו שצריך כדי לנצח את הלייקרס בפלייאוף אז העניין הזה היה בשולי החברה מה שנקרא והשיטה הזו לא נתפסה כיעילה במיוחד. היום כשפופוביץ' בכבודו ובעצמו כבר עשה חושבים איך להשתמש בשיטה הזו כבר לכל אחד ברור שבסדרת פלייאוף שדיאנדרה ג'ורדן שותף לה הוא ישלח לקו כמה שיותר, כל עוד הוא קולע ב40% מביכים מהקו זה לא ישתנה, והקליפרס שילמו משלמים וימשיכו לשלם במחיר של הפסדים בסדרות פלייאוף עד שהם יתקנו את העיוות הזה (או עד שסילבר יעשה את זה בשבילם). פעם היה דרוש מסנטר להיות גדול ומאסיבי ודורסני, השאר יבוא לבד. היום דרוש ממנו גם להגן על הטבעת, היום דרוש ממנו לקלוע מעוד מקומות חוץ מהrestricted ובקרוב, אם סילבר לא יפריע, יהיה דרוש ממנו גם לקלוע ב50% מהקו לפחות. ככה המשחק נהיה יותר טוב.
     
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני מסכים עם הנקודה האחרונה של קונטה: הגיע הזמן שהסנטרים גם יצטרכו לדעת לקלוע עונשין ברמה גבוהה יותר. מילא שאקיל שהוא מוטציה פיזית נדירה ונאלץ להחזיק את הכדור בצורה עילגת להחריד, אבל אין סיבה ששאר השחקנים בליגה לא ישתפרו באספקט הזה.

    אין באמת עוררין על התרומה של סטרן לשיווק הליגה, אבל תחילת הדרך שלו הייתה גם ׳תור הזהב׳ של הליגה כולה. שמות השחקנים האגדיים והקבוצות הנפלאות ששיחקו בין שנות ה-80׳ לשנות ה-90׳ היא בלתי נגמרת. צריך להבין שהשילוב בין הסופרסטארים לפרנצ׳ייז האדירים בהם שיחקו היה נדיר. הליגה קיבלה יריבויות אדירות וסיפורים נהדרים, גם במזרח וגם במערב. אין לך את זה כבר כמה שנים.

    ה-NFL כליגה טובה בעשרות מונים על ה-NBA בכל אספקט שאפשר לחשוב עליו, ואומר את זה אחד שהתחיל לראות פוטבול לא מזמן. בזמנו הדברים שעשה סטרן היו חדשניים עבור הליגה. הגיע הזמן שיתבצעו שוב שינויים כאלה ואחרים כי הם בהחלט נחוצים.

    ***

    להתלהב מהדרך של לברון לגמר בכל עונה כמעט ולציין את זה כהישג הוא מביך. המזרח כל-כך חלש בשנים האחרונות שזה מביך לא פחות. פאק, אני רואה משחקים בין קליבלנד לבוסטון ובחיי שאני לא משוכנע אם השחקנים של בוסטון הם בכלל מקצוענים אמיתיים.

    אגב לברון, הוא כנראה הכדורסלן הכי מוכשר שיצא לי לראות, אבל הוא אושיה מאוד משעממת. הוא מדבר כמו רובוט שיורה קלישאות. אין לו במעט מהכריזמה שיש לחבר׳ה הגדולים ששיחקו בין שנות ה-80׳ לשנות ה-90׳. רק החיוך של מג׳יק לבדו מושך אותך יותר.

    ***
    הופעה רעה של השלישייה הגדולה של הספרס = 27 הפרש על הקליפרס. אימפריה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/4/15
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לפי Harris poll שנערך לפני שנה בקרב אוהדי ספורט מגיל 18 ומעלה ה-NBA הוא הספורט הפופולרי החמישי (!) בארה"ב עם 6% בלבד מהנשאלים שמעידים עליו כספורט האהוב עליהם, אחרי פוטבול מקצועני (35%), בייסבול (14%), פוטבול מכללות (11%) ומירוצי מכוניות (7%). ההכנסות של הליגה נמוכות משל ה-NFL וה-MLB בכמעט פי 2 (5B$ לעומת 9B$, אם כי ה-NBA צפויים לעלות בגלל הסכמי השידור החדשים אבל עדיין לפגר משמעותית) והרייטינג בטלוויזיה לא מתקרב לגרד את הממוצעים שה-NFL משיגים מדי שבוע, כולל בפלייאוף (חח), כולל בסדרות גמר (פחח), כולל במשחקי אולסטאר (טחח).

    בדראפט של ה-NFL בעונה שעברה צפו 8.7M איש לעומת 5.3M בשני משחקי פלייאוף NBA שנערכו באותה שעה. איך אפשר לעכל בכלל נתון כזה? פאקינג דראפט, פרשנים יושבים בחליפות באולפן ומברברים, אפילו לא אירוע ספורטיבי, לעומת רגעי השיא של העונה ב-NBA.

    ככה שלא ממש ברור לי איך הגעת למסקנה שה-NBA דוחפת לאוהדים פלסטיק לתוך הגרון כי זה מה שהם אוהבים במקום כדורסל הוגן ותחרותי. הם ניסו את זה פעם? זה לא עניין של או או, אלא של גם וגם. אתה יכול לשווק כוכבים 24/7 אבל אתה לא יכול לייצר עבורם סט חוקים שונה לגמרי. כשאנשים רואים את לברון ג'יימס סוגר שבועיים בלי שנשרקת לחובתו עבירה או מסיים סדרת פלייאוף עם ממוצע של 1.8 עבירות למשחק הם מצביעים ברגליים ובוחרים לצפות בג'ון גרודן ומל קייפר מקשקשים את עצמם לדעת על איזה ליינבקר מחליף שהדאלאס קאובויז בוחרים בסיבוב השני של הדראפט.

    זאת כמובן לא הסיבה היחידה שהליגה לא מתקרבת לדגדג את ה-NFL אבל אחת מהן, ולא קטנה. את כל השאר הזכרתי פה בהודעות קודמות כבר (כמות משחקים, parity, יריבויות לא קיימות ושוב..שיפוט).

    האמת היא שזו תכלית הדיון מבחינתך, מבחינתי האירוע הוא בסופו של דבר מעל הכל אם זה אומר שכלולים בו חוקים שקבוצה מסויימת יכולה לנצל ולהפוך ל-UNWATCHABLE. מבחינתך הפיתרון הוא ששחקנים כמו דיאנדרה ילמדו לזרוק, מבחינתי אם 15 שנה יש סנטרים בלי טאצ' ביד שמסוגלים לקלוע מעל 55% אז זה כבר לא יקרה. זאת לא דרישה לקבל שואו מזוייף אלא פשוט שואו, כי זה מה שזה בסופו של דבר. אני לא רואה שום בעיה עם נתינת אופציה לקבוצה להחליט אם היא רוצה 2 זריקות עונשין או כדור מהצד אם העבירה נעשית ללא כדור. אתה עדיין רוצה לנצל את החסרונות שלו כקלעי עונשין? תעשה עליו עבירות בכל פעם שהוא מקבל את הכדור, תן הוראה לשחקנים שלך לטחון אותו כל פעם שהוא עולה לדאנק, משהו שיהיה WATCHABLE וסביל לצפייה שלא לוקח 5 שעות שיגרום לאנשים להרגיש שהם רואים משהו שהוא חלק מהספורט והאירוע ולא מלאכותי ומחושב כאילו אנחנו במבוא לאנליטיקס מאת גרג פופוביץ' וג'ון הולינגר.​

    זה לא בדיוק נכון לומר שהקבוצות שעושים נגדן את ה-Hacking סובלות מזה ומפסידות סדרות פלייאוף, אם כבר ההפך, שאקיל והלייקרס מעולם לא הפסידו בגלל זה, דווייט ואורלנדו הגיעו לפיינלס בפלייאוף שהשתמשו בזה מול בצורה האגרסיבית ביותר וקראתי לפני כמה זמן שזו גם אחת הסיבות שה-competition committee אף פעם לא שינו את החוק. אפילו הקליפרס שאנחנו מדברים עליהם לא סבלו מזה במשחק השני. כשהספרס התחילו את ההאקינג על דיאנדרה הם הובילו ב-8, כשהם סיימו היתרון ירד ל-2. כי מה לעשות, כשאתה תוקע את כל המשחק והורס את השטף גם השחקנים שלך יוצאים מקצב ומתחילים להחטיא זריקות פנויות ולייאפ'ס קלילים. יש רק צד אחד שהשיטה הזאת תמיד גורמת לו להפסיד ב-100% מהמקרים... הצופים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/4/15
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,417
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    די פספסת את המטרה. הNFL הוא הספורט הכי פופולארי כי... הכי הרבה אנשים אוהבים אותו. למה הסקת שזה בגלל השיפוט, העדפת הכוכבים ו"זריקת הזין" כביוכול על ציבור הצופים? כדורסל פשוט עושה להם את זה פחות, וזה לא משנה איך ייראה השיפוט. אם היית מוצא מחקר שבודק מה גורם לאנשים לאהוב ספורט X יותר מספורט Y זה היה יכול לתרום יותר לדיון הזה.

    בכדורגל הרי המצב גרוע יותר. יצא לך לשמוע מישהו שהוא לא אוהד צ'לסי או כמה צדיקים בודדים בשוליים מוחה על כך שקבוצה עולה לגמר ליגת האלופות אחרי ש700 פנדלים ברורים לא נשרקים לחובתה? זה עניין מישהו בתקשורת? זה הפריע לאבי מלר להכתיר את ברצלונה ההיא לקבוצה הטובה בהיסטוריה? זין על השיפוט וזין על צ'לסי, מסי צ'אבי אינייסטה לבלבלב. ומה עם האליפות של יובה ב2012? אתה מכיר אוהד שלהם שהוא מספיק גבר לבוא ולומר "וואלה, בכל פעם שאני נזכר בשער הרפאים של מונטארי צובט לי קצת בלב שזכינו ככה באליפות?" וואלאק אני ראיתי את המשחק ההוא במאש, אוהדים שלהם חגגו את ההילוך החוזר שהראה שהכדור מטר בתוך השער כאילו זה שער שלהם. וזה די טבעי כשאתה נזכר שאפילו את האליפויות שהם לקחו בקלצ'ופולי הם עדיין מחשיבים במניין. ומה עם איזה אוהד הפועל ת"א שיודה שהאליפות שלהם ב2010 היא לא פחות מאסון ספורטיבי? יצא לך להכיר? כולם גונבים דעת ומקשקשים בביצים ש"כולם ידעו מראש על השיטה אז זה הוגן" ועוד כל מיני שיט כאלה ואחרים. ולמה אני מזיין לך את המוח עם כדורגל אתה שואל? ובכן, מה הספורט הכי פופולארי בעולם? בבקשה.

    אני לא חושב שנצליח לשכנע אחד את השני כי הpriority שלנו די שונה אבל רק בקשר למשחק שהבאת כדוגמה: מה שקרה ב6 הדקות האחרונות של הregulation זה מאורע שלא יחזור עוד לעולם, לפחות לא כל עוד פופוביץ' מאמן את סן אנטוניו. פארקר היה בחוץ בגלל פציעה, טים דאנקן שהיה אדיר 3 רבעים היה 1 מ-5 ברבע האחרון, דיאנדרה קלע 4 רצופות מהקו, סן אנטוניו הייתה 1 מ-10 בסטרצ' הזה עם 100 איבודי כדור, ואם כל זה לא מספיק הם ניסו לעשות עבירה על ג'ורדן, השופט לא שרק ורדיק תפר שלשה באותה התקפה, בגלל זה אגב פופוביץ' קיבל טכנית - הוא התלונן שלא שרקו לעבירה של הקבוצה שלו... ככה ירד ההפרש מ8 ל-1, אבל אם אתה דוק ריברס ובונה על כך שניסים כאלה יקרו בכל משחק אז אתה לא תנצח עוד אף משחק בסדרה הזו. רק אומר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/4/15
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    זה לא נכון. ה-NFL מנצח בנוק אאוט את ה-NBA ושאר הליגות לא בגלל שיש לו יתרון של עשרות מיליוני הארדק'ורס שפשוט מעדיפים פוטבול על כדורסל. הוא מנצח מבחינת מיליוני Casual fans שהיום הם פה ומחר הם שם. למה היום הם פה? כי המוצר פשוט טוב יותר. למה המוצר טוב יותר? כל הסיבות שכבר חפרתי עליהן - Parity, לוח משחקים, יריבויות, שיפוט, אינטגריטי של הליגה. דברים שה-NBA לוקה בהם בחסר אם להיות עדין..

    - אנשים שצופים ב-NFL יודעים שלקבוצות יש סיכוי גדול יותר לעשות Turnarounds מהירים משנה לשנה (ב-2009 מיאמי דולפינס סיימו עם 0 ניצחונות, עונה לאחר מכן עם 11 והופעה בפלייאוף, ולא בגלל שהגיע איזה לברון ג'יימס) ולזכות בסופרבול'ס. ב-NBA יש בסך הכל 7 קבוצות שזכו באליפות ב-30 שנה האחרונות. ב-NFL יש לך 16 אלופות שונות במהלך התקופה הזאת. יותר מפי 2.

    - אוהדי גרין ביי פאקרז יכולים להגיע למשחק פלייאוף מול דאלאס קאובויז (הפרנצ'ייז השלישי היקר בעולם) בלי חשש שאיזה ג'ואי קרופורד יאנוס אותם לאורך 60 דקות ויעניק יתרון בלתי פרופורציונאלי ל"סופרסטארים" שמשחקים שם. למה? כי החוקים ברורים ואחידים יותר. כי שופט שטועה ומקבל ציון נמוך (מערכת שלמה מיוחדת לזה) על ההופעה שלו יודע שהסיכוי שלו לחזור למעמדים האלה שואף למינוס. מה המצב ב-NBA? ג'ואי קרופורד'ס וביל קנד'יס ששופטים משחק אחרי משחק, שנה אחרי שנה, לא משנה באיזה שערורייות הם מעורבים, לא משנה עם איזה שחקנים הם קובעים ללכת מכות אחרי המשחק, לא משנה שהם בני 200 שצריכים לפרוש לצפרות ולא להתרוצץ על פרקט עם האתלטים הטובים ביותר בעולם.

    על אופי וטיב היריבויות ביחס ל-NBA אין בכלל צורך להרחיב, ועניין כמות המשחקים ברור ומובן מאליו מדי.

    כל הדברים האלה עושים את ההבדל. לא כי מי שאוהב פוטבול אוהב פוטבול וזהו. המצב ב-NBA עם כל הסופרסטארים שמככבים בו (גדולים ומוכרים הרבה יותר מה-NFL) הוא יותר מהפיך אם ההחלטות הנכונות היו מתקבלות, אבל הן לא, כשהבחירה היא להמשיך ללכת בדרך אחת מאוד מסויימת של יצירה והרחבה ושיווק נונסטופ של פלסטיק.


    אתה שוכח שה-DNA של האוהד האמריקאי לא דומה בכלל לזה האירופאי. שיפוט הוגן הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בספורט האמריקאי. כל הליגות משתמשות במצלמות הטלוויזיה בצורה שרק הולכת ומתרחבת משנה לשנה. בכדורגל עושים לאנשים טובה שמכניסים את "טכנלוגיית קו השער" באיחור של 100 שנה וגם זה רק בליגה וטורניר וחצי, מה שכנראה יימשך לעד כל עוד דינוזאורים מושחתים כמו בלאטר ופלאטיני ימשיכו להריץ את העניינים. מבחינתם "זה היופי של הכדורגל" ו"הטעויות מתקזזות". תגיד את זה לאוהד של אינדיאנפוליס קולטס אחרי שיגנבו ממנו סופרבול ולעולם לא תראה אותו או את המשפחה שלו במגרש ספורט. אתה לא יכול להתכחש לכך שהמוניטין של השיפוט ב-NBA הוא הגרוע ביותר מכל הענפים ביחד. אוהד ממוצע של ה-NFL יידע בשלוף שם של שופט אחד ב-NFL וגם זה בגלל מוניטין חיובי. אוהדי NBA יכולים לספר לך את ההיסטוריה ואילן היוחסין של ג'ואי קרופורד, דני קרופורד, ביל קנדי, אד מאלוי, מאני מקאטשן ובנט סאלבטור. יש לכך סיבה. חיובית היא לא ממש.
     
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    26.04.2013 - http://i0.wp.com/gifsection.com/wp-content/uploads/2013/04/jr-elbow2.Xxx

    26.04.2015 - Vinnyviner's post on Vine




    Knicks bench J.R. Smith, but NBA's clown prince will be back soon enough - Yahoo Sports

    A SOFT, SPOILED, SUBURBAN JUMP SHOOTER




    גַּעְגּוּעַ
    געגוע
    הוא רגש המורגש כאשר קיימת תחושת כמיהה או תשוקה לאדם מסוים, לרעיון מסוים או לזיכרון מסוים. הגעגוע מובע במספר דרכים, ביניהם בשירה ובספרות, והוא מלווה ברגשות עצבות ובתחושת חיסרון או אובדן.

    הגעגוע נצפה גם בבעלי חיים ובחיות מחמד. הקוף לדוגמה מביע את הגעגוע באמצעות מרפקים.
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,417
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    זה בטח לא מה שישכנע אותי. אלופה מוכרעת שם במשחק אחד במגרש נייטרלי. לא משנה עד כמה עצום ומתוקשר יהיה האירוע הזה, אני חושב שהוא פחות ספורטיבי והוגן מכל פאק שיש בNBA (ולא חסרים כאלה). מילווקי ובוסטון היו נמושות בעונה שעברה ועשו הופעה בפלייאוף העונה. ובכלל, מצאת לך חתיכת עיתוי להביא לי את הדוגמאות האלה - שבועיים אחרי שמתברר ש3 מתוך 4 הקבוצות שהופיעו בCF אשתקד העונה רואות את הפלייאוף מהטלוויזיה, והרביעית מעפילה אליו ללא יתרון ביתיות ונמצאת בסכנת הדחה ממשית כבר בסיבוב הראשון. אז מה אתה רוצה לומר לי עם הנתונים האלה? זו תופעה נפוצה ביותר גם בNBA.

    מסכים, זה אחד מהפאקים האלה.

    אם יש 16 אלופות שונות ב30 שנה איך תיווצר יריבות בעצם? יריבות הרי נוצרת בין שתי אימפריות. לכן בוסטון והלייקרס יריבות עד היום למרות שהן די מעוררות רחמים. בשנות ה80 הן זללו אליפויות והשאירו את שאר הNBA עם הפירורים. אז תחליט. או או, לא גם וגם. אל תספר לי על איזו יריבות שהתחילה לפני שנתיים באיזה משחק סופרבול סוער. יריבויות היסטוריות יש גם בNBA, פשוט כיום פחות באות לידי ביטוי כי קבוצות כמו הלייקרס, בוסטון, הניקס, הפיסטונס ומיאמי שמשכו הרבה אש בעבר כיום מעוררות רחמים. זה עניין שיחלוף בסופו של דבר.

    ומה הסיבה שהסופרסטארים האלה מוכרים וגדולים הרבה יותר בNBA? אותו שיווק פלסטיק שאתה מדבר עליו. הרי אם לברון קולע 20 נקודות למשחק ולא 25 לאורך הקריירה במקרה שבו הוא לא מקבל הנחות מהשופט - הוא לא כזה מותג על, בטח לא בהשוואה למה שהוא היום. מי בכלל שם זין על ג'יימס הארדן כשזה עלה מהספסל באוקלהומה. ביוסטון הוא הפך לאייקון והNBA זורם עם זה, מפנק אותו בשריקה אוטומטית על כל חדירה לסל. לא מזמן היה משחק בין שתי הדמויות האלה בעונה הסדירה, משחק שהתנהל באווירת פלייאוף. הארדן בועט ללברון בביצים וכמובן שלצוות השיפוט אין ביצים להרחיק אותו. לברון מגיב באבו עלי שהיה מזכה כל שחקן אחר בטכנית, אבל מכיוון שזו הייתה אמורה להיות טכנית שנייה שלו אז שמרו על איפוק. תשמע אני שונא את המציאות הזו שכוכבים מקבלים העדפה אבל בינינו, כמה אנשים היו נשארים לצפות באותו משחק אם השניים מקבלים באן ויורדים מהמגרש? כמה אנשים היו נשארים אונליין בשביל טרבור אריזה וטימופיי מוזגוב?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/4/15
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    התחלת להתפזר ויכול להיות שאפילו לא באשמתך כי לא כל כך הבנת את ההקשר של הדוגמה שנתתי. אם אתה מביא לי כדוגמא ל-Parity שלוש קבוצות שאחת מהן איבדה בקיץ את השחקן הטוב ביותר בליגה (בפער) ואחר כך את השחקן השני (שהפך לראשון) הכי טוב שלה באמצע העונה, השנייה איבדה את השחקן השני הכי טוב בליגה למעשה לכל העונה ואת השני הכי טוב שלה לחלקים נרחבים מהעונה והשלישית איבדה... תחזיק חזק... את השחקן הכי טוב שלה לכל העונה אז אתה אפילו לא בכיוון. זה לא בדיוק מעיד על שום Pairty ותחרות בריאה בליגה אלא על צירוף מקרים שנמושות כמו מילווקי ובוסטון ניצלו כדי להשתחל לפלייאוף מקונפרנס שמלכתחילה חלש ומצחין כמו חירייה (אגב, להשוות בין רמת הקושי להגיע לפלייאוף ב-NBA, ועוד מהמזרח גירסת 2010-2015 לעומת רמת הקושי של ה-NFL זאת בדיחה. ב-NFL קבוצות שמסיימות עם 11 ניצחונות מפספסות את הפלייאוף כמעט כל שנה. זה שקול למצב שקבוצה שתסיים עם 56 ניצחונות ב-NBA תחמיץ את הפלייאוף). ברור שמעברים/פציעות של עילויים ושחקני טופ 5 ישפיעו בצורה כזאת אבל בין זה לבין הדוגמה על הדולפינס אין שום קשר (למעט העובדה שטום בריידי גמר את העונה בשבוע הראשון אבל מיאמי גם ככה סיימו עם ניו אינגלנד ב1-1 אז המקסימום שאני יכול לבוא לקראת ההשוואות שהבאת זה שהם בפועל היו שווים רק "10" ניצחונות במקום 11" ופיספוס פלייאוף. עדיין עלייה של 10 ניצחונות תוך שנה בלי להביא או להנות מפציעה של שום גיים צ'יינג'ר ברמת ה-לברון/דוראנט/ווסטברוק/פול ג'ורג').

    ככה שלא, זאת לא ממש תופעה נפוצה ב-NBA, בטח לא ביחס ל-NFL ובטח שלא בנקודה המקורית והמרכזית שדיברתי עליה - זכייה באליפויות. אתה יכול לדחוף לדיון את הטעם האישי שלך כל הזמן אבל זה לא בדיוק רלוונטי לכלום. 16 אלופות שונות לעומת 7 זה בסופו של יום... 16 לעומת 7. "אירוע פחות ספורטיבי והוגן מכל מה שקורה ב-NBA" זה אולי מה שאתה חושב, וזכותך, ולכן אני בכלל לא מנסה לשכנע אותך, אבל לעשרות מיליונים זה דווקא אירוע מאוד ספורטיבי ומאוד הוגן והדרך הכי נורמלית וטובה להכריע אלופה בספורט מגע פיזי. על האנשים האלה אני מדבר, לא עליך. את האנשים האלה (שאני חלק מהם אגב) אני חושב שה-NBA צריך למשוך, לא אותך.

    אני לא מדבר על יריבויות בין אימפריות אלא על יריבויות בדיוויז'נס. ב-NBA זה כמעט ולא קיים. לדעתי אוהד NBA ממוצע בקושי יודע למנות לך מי היריבות של הקבוצה שלו בדיוויז'ן. ב-NFL כל העסק בנוי על היריבויות האלה. הרבה מזה קשור גם לעובדה שכמעט חצי מלוח המשחקים של קבוצה הוא בתוך הדיוויז'ן שלה אבל זה לא משנה את השורה התחתונה של הדברים שלי. זה משהו שה-NBA בחיים לא יוכל להתקרב אליו אלא אם העונה תקוצר משמעותית וגם אז אני לא בטוח.

    יש הרבה סיבות, הראשונה והעיקרית היא זו ששחקני פוטבול משחקים עם קסדות ואתה לא רואה את הפנים שלהם. אין לי דרך לדעת אם הן היו גלויות בכמה היחס הזה היה משתנה. אבל בכל אופן לדעתי אתה טיפה מרחיק לכת עם הנושא הזה. אפילו אני לא חושב ששיפוט זה ההבדל בין 20 נק' ללברון בממוצע ל-25 או בין הארדן שחקן טוב להארדן שחקן טוב מאוד. אני עדיין חושב שמדובר בשחקנים גדולים (גם הארדן) שיכולים להיות כאלה גם אם השיפוט יהיה נורמלי והוגן וישפוט אותם כמו שצריך. אני לא קיצוני בעניין הזה. ברור לי שסופרסטארים צריכים לקבל סוג של כבוד שפחי אשפה כמו קווינטון אייסי לא אבל אני בסך הכל מבקש יחס פרופורציונאלי וזה לא בשמיים. זה לא או God treatment או Scrub treatment. כששומר אגרסיבי כמו לברון מסיים שבועיים בלי שנשרקת לחובתו עבירה אז המצב בקאנטים. נראה לי שזה עונה גם על הדוגמה שהבאת מהמשחק מול יוסטון והארדן. לא רואה שום בעיה להרחיק אותם/לתת להם עבירה שישית every now and then אם מגיע להם. אף אוהד לא ימות אם הוא יצפה במשחק שלברון יוצא ממנו ב-6 עבירות מפעם לפעם. זה אולי אפילו ירתק אותו למסך יותר. פרופורציות זה כל מה שאני מבקש. בפועל מה שקורה זה איבוד צפון מוחלט של הליגה בנושא הזה. פאקינג שבועיים בלי עבירה, כל פעם שאני כותב את המשפט הזה אני לא מאמין...