אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,196
    לייקים שהתקבלו:
    405
    אתה יכול להמשיך לחזור על הבולשיט הזה שוב ושוב, זה לא עושה אותו לנכון.
    כל אויבי ישראל באיזור, במצב גרוע בהרבה מהתקופה שבה נתניהו נכנס להיות ראש ממשלה. איראן, סוריה, חמאס, חיזבאללה ופתח כולם במצב רע.

    אני לא יודע אם זה נכון לומר שיש לו תדמית של ביטחוניסט. הרי נתניהו, אם לא היית מסתכל עליו כראש ממשלה, לא היה המועמד האידיאלי להיות שר ביטחון, בניגוד לאנשים כמו מופז, יעלון, ברק, גלנט וכו'.

    אתה מציג תמונה מעוותת. ישראל תחת נתניהו חיסלה את הבן של מורניה יחד עם גנרל איראני, מפעל תחמושת בסודן, הפציצה כמה פעמים בסוריה שיירות נשק, חיסלה את אחמד ג'עברי, את שר האוצר של החמאס וכנראה גם את מוחמד דף, את מפקדי החטיבות של "עד א-דין אל קסאם", הורידה כמעט עשרה בניינים גדולים בעזה וחיסלה שם מאות טרוריסטים.

    לגבי התקיפה באיראן, כבר ניהלנו על זה דיון. תקיפה לא הולכת לעצור את תוכנית הגרעין, רק לעכב. עדיף למצות כל אופציה שלא תגרור מלחמה כוללת, לפני שהולכים על זה.

    עריכה - קלטתי עכשיו שאוכלוסיית העילגים בדיון שאינם יודעים לקרוא, עלולה לפרש את מה שרשמתי כאילו אני חושב שביבי הוא גיבור על, ביטחוניסט מובחר שנלחם בטרור ביד קשה ואכזרית. אז לא. אני חושב שהוא לא קשה מספיק עם הטרור ועוד יש לי טענות אליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/4/15
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    בשורה התחתונה לחיזבאללה יותר טילים ויכולות, חמאס כבר אוטוטו מגיע ליכולות של לפני צוק איתן והוא קיבל הכרה בפועל ממדינת ישראל, אירן מדינת סף גרעינית שגם מתחמשת ביותר ויותר טילים על מנת להגן על הפרויקט.
    שוב אתה מאמין לביבי.
     
  3. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    לגביי חזבאללה, זה פשוט לא נכון. הוא עסוק בדעאש. כל עוד דעאש כאן חיזבאללה לא יכול להכיל עוד חזית מול ישראל לא משנה מה.
     
  4. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,196
    לייקים שהתקבלו:
    405
    עזוב עו"ד מזגן, המדד היחיד שחשוב למדידת מצבו של גוף מסוים (ארגון טרור כמו חיזבאללה וחמאס או מדינה כמו איראן וסוריה) זה כמה רקטות יש לו. לא משנה מצבו הכלכלי, מצב כוח האדם שלו, בכמה ואילו חזיתות הוא מושקע, מצבו מבחינה פוליטית וכו'. לחיזבאללה ואיראן יש יותר טילים וזה כל מה שחשוב.

    כת.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    אם יקבל פקודה מאירן הוא יפתח במלחמה נגדינו. אז הכל יתפוצץ לא במשמרת של ביבי, היורש שלו יוכל אותה. מה זה משנה
     
  6. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    תגיד לי מה, האיראנים לדעתך עיוורים מטומטמים? הם לא יודעים איפה מרכז הפעילות שלו הסכ״כ שלו ומה היכולות שלו?
    בשיא המחלחמה עם דעאש הם יתנו לו פקודות התאבדות?
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    בעיתוי שנוח להם. לא אמרתי שמחר בבוקר.
     
  8. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    הקונטקסט של השיחה הוא שהארגונים שמאיימים על ישראל חזקים יותר או מתחזקים בתקופת כהונתו של נתניהו. ולגבי חיזבאללה זה לא נכון. אתה יכול לטעון שהם יהיו חזקים יותר בעתיד. אין בעיה עם זה אבל אני יכול לטעון שהם יהיו חלשים יותר בעתיד. אבל זה לא קונטקסט הדיון.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    חברים החמאס רצה לירות לים והרוח העיפה את זה לאיזור שדרות.
    היידה ביבי
     
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,353
    לייקים שהתקבלו:
    4,709
    אין לי ידע ביטחוני, אבל לפני כמה ימים בין הדברים שכתב עמוס הראל בהארץ היה שלצד הקושי שלו בהברחת חומרים ברמה גבוהה, חמאס ממשיך לעשות ניסויי רקטות לעבר הים. אני לא מניח שזו הפתעה למישהו. השאלה היא אם באמת היה צריך לסיים את צוק איתן כך שברור לכולם שאנחנו בסך הכל מתחילים את הספירה לאחור לפעם הבאה.
     
  11. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    כמעט כל יום יש באתר 'רוטר' ידיעה על כך שחמאס ביצע ניסוי רקטי לים. בתכל'ס, אי אפשר להפציץ אותם רק כי הם מתאמנים או משהו כזה, אז מה כבר אפשר לעשות מלבד לאסוף מודיעין מפורט על הניסויים הללו ?

    היום זה דז'וו לתקופה שבין עמוד לענן לצוק איתן. היה ירי מכוון לארץ, נחת בשטח פתוח ללא נפגעים או נזק, צה"ל הוריד איזה דיונה או שניים ברצועת עזה, פרסומים על כך שחמאס אותת שזה לא הוא ומאתר את היורים, דו"צ הוציא הודעה "לא נסבול בלה בלה" ונגמר הסיפור הזה.

    עד הפעם הבאה שהם ירו.
     
  12. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,353
    לייקים שהתקבלו:
    4,709
    לא יודע מה אפשר לעשות, אבל זו לא שיטה. המדינה משלמת מחיר כבד על הדברים האלה. אם החדשות הכי טובות הן שההתעצמות של החמאס נחלשת ולכן במבצע הבא הוא אולי יציג דברים דומים אבל לא מעבר למה שעשה בעבר, אנחנו בבעיה. צריך למצוא דרך לצאת מהפלונטר הזה. לא שיש לי רעיונות.
     
  13. דימה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/04
    הודעות:
    1,544
    לייקים שהתקבלו:
    27
    מין:
    זכר
    לא מצאתי מקום טוב יותר לכתוב את זה, אז אכתוב כאן. קצת על המצב בנפאל מההימלאיה - הפחות מדוברת בתקשורת:
    עונת הטיפוס בהימלאיה, ועשרות משלחות (וקבוצות של מטפסים ללא משלחת) פקדו את רוב ההרים מעל 8000 מטר ברכס. גם הימלאיה וגם קראקורם בפקיסטן. בתקופה הזאת של השנה, יש מאות(!) מטפסים במחנה הבסיס של האוורסט והמקום נראה כמו עיר אוהלים אפילו לא קטנה כל כך. טיפוס על הרים מעל 8000 מטר דורש התאקלמות לגובה ולכן אנשים באים לתקופה ממושכת. המפולת גבתה מחיר של 22 נפשות עד עכשיו, וסביבות 200 עדיין נעדרים (כנראה קרובים מתחת לשלג). אנשים נוספים תקועים במחנות 1 ו 2 על ההר בלי אפשרות לרדת, כיוון שהמפולת טשטשה את כל המסלול ובנוסף יש כמויות גדולות יותר של שלג, קרח נשבר וחסם את המעברים. נכון לאתמול, כ 40 מטפסים תקועים במחנה המתקדם על הר מקאלו (החמישי בגובהו בעולם) בגובה 5700 מטר.
    מתוך כל 14 ההרים מעל 8000 מטר בעולם (שכולם נמצאים בהימלאיה וקראקורם), האנאפורנה הוא ההר הכי מסוכן - הכי חשוף למפולות, סלעים וכל דבר שיכול לעלות לראש, כ 40% ממי שניסה להגיע לפסגה שלו (8091 מטר) לא חזר, ובנוסף לזה הוא גם קרוב יותר מהאוורסט למוקד הרעש - דוקא שם לא היו הרוגים ודווח שכולם שם בסדר. בזמן הרעידה היו מטפסים על הרים נוספים, אבל אני לפחות לא שמעתי שום עדכון חוץ מההרים שכתבתי פה.

    היום (27.4) זהו יום קריטי בהימלאיה. מזג האויר היום אמור להיות טוב משמעותית מהימים האחרונים, ללא רוח כמעט, מה שיאפשר חילוץ מוסק מהאזור. עם כל כך הרבה נעדרים במחנה הבסיס באוורסט, שלא לדבר על הטרקים, לא עולה על דעתי איך זה יתנהל. בכל מקרה, החלון הקטנטן הזה במזג האויר היום הוא היום היחיד השבוע שיאפשר ככל הנראה פינוי מוסק.
    צריך להחזיק אצבעות ולקוות שכל נעדר ימצא בחלון הקטן הזה. ישראלים כזרים.

    וידאו: תיעוד המפולת במחנה הבסיס הדרומי באוורסט
     
    Gianzola, Die Werkself ו-golding אוהבים את זה.
  14. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    הנפאלים לא מאפשרים לכלי טיס אזרחיים לטוס מעל שטח מדינתם לפי הדיווחים, מה שמגביל את אמצעי החילוץ ואת היעילות של כל המבצע הזה. מקווה שכולם בסדר שם בהרים, וכולי תקווה שאין ישראלים שנפגעו.
     
  15. דימה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/04
    הודעות:
    1,544
    לייקים שהתקבלו:
    27
    מין:
    זכר
    עדות של מדריך ספרדי בנוסף לעוד כמה מטיילים: "ראינו 7 מטיילים בטרק סובב אנאפורנה שנקברו לחלוטין". 2 גרמנים, 2 הולנדים, בלגי עם חברתו האוסטרלית ומטייל נוסף ככל הנראה נהרגו.
    מטפס במחנה הבסיס של ההר דלאגירי (dhaulagiri - השביעי בגובהו בעולם), התקוע עם עוד כמה מטפסים, קורא בפעם השלישית לעיתונאים להפסיק להתקשר אליו, כי אין לו אפשרות להטעין את הטלפון והוא קריטי להצלת חייו.