ליברפול 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    לא בטוח שמרקוביץ' ימשיך לעונה הבאה. אולי הוא יושאל כדי לעלות את הערך וימכר בקיץ הבא (ע"ע דה ברוין).
    אני חושב שזה סופר-הכרחי. לא באמת החלפנו את סוארז בקיץ שעבר ודפאי, אם יגיע, יהיה בעצם מחליף באיחור.
    לדעתי ההזדמנות להוביל קבוצה כמו ליברפול תקרוץ לו יותר מאשר להיות עוד שחקן ב-PSG.

    אבל אם אתה מעדיף לחיות בפאניקה אז אפשר לשער שדפאי הוא מחליף עתידי לסטרלינג שכבר עם רגל וחצי בחוץ.
     
  2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    אני לא ממש מפריד בין "קיצוני" ל"קשר תוקף" הרי ניתן לשחק עם זה בכל מיני צורות. המערך גמיש.
    לגבי ההכרחיות של עוד אופצייה בולטת לקישור ההתקפי, אני גם הייתי שמח אם היה מגיע שחקן שיכול לשדרג לנו את האיכות בעמדה הזאת אבל אני שואל את עצמי אחרי ה20 מ' פאונד או מה שזה לא יהיה על דפאי, מה נשאר לנו כדי לחזק את החלקים היותר בעייתיים שלנו? חלוץ חובה אמרנו, בלם, מגן ימני, מגן שמאלי - האם אנחנו מעדיפים להמשיך עם מרקוביץ' כשחקן רוטציה או עם מורנו כשחקן הרכב?
    נראה לי כמו יותר עמדות מכסף, נצטרך להתפשר איפשהוא, מבחינתי מצבת הקישור ההתקפי היום בריאה יותר מאשר במגנים, בבלמים, בחוד. ואני בכלל מתעלם מנושא העומק בקישור המרכזי (לא קיים...תהיה חובה להעלות מישהו צעיר אם לא יירכש שחקן לעמדה הזאת).
    אם הוא מגיע כמחליף לסטרלינג אז זה מסתדר כלכלית ופרסונלית.
     
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני מסכים איתך שעל הנייר, נראה שיש לנו צורך דחוף יותר לפחות במגן, קשר וחלוץ לפני שאנחנו מחפשים שחקן בעמדות של סטרלינג, קוטיניו וללאנה. מצד שני, אולי המחשבה היא שקודם כל נלך על המטרות הכי איכותיות בשוק, ובעמדות שבהן גם ככה השוק בעייתי נסתדר עם כל מיני אילתורים (השאלות, שחקני נוער).
    אם להסתכל מחוץ לליגה של הגדולות באמת (רויס וכו'), אני חושב שדפאי יהיה אחד השמות החמים ואם אנחנו באמת רוצים להחתים אותו לפני פסז' ומנ' יונייטד, זה צעד בכיוון הנכון בכל מה שקשור לאמביציה ולמטרות של FSG.
     
    Scouser Tommy, oranfu ו-StevenGerrard אוהבים את זה.
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    קודם כל, כשאמרתי שרשום לו "יונייטד" על המצח לא התכוונתי בגלל ואן-חאל. מאז שהתחלתי לראות אותו משחק, הוא פשוט עשה עליי רושם של שחקן שבסוף מגיע אליהם (אני מדבר על לפני 3 שנים בערך).
    סומך עלינו שנפספס את זה גם אם השחקן להוט להגיע אלינו ואנחנו מתמודדים עליו מול לצ'ה.

    האם קשר התקפי זה הדבר הכי קריטי לנו? לא. אבל מדובר פה, אולי, בהזדמנות להביא כשרון רציני. כמו שאני רואה את זה, אנחנו משחקים עם 3 קשרים התקפיים בעונה הבאה. קוטיניו, סטרלינג ודפאיי (נגיד). אייב יהיה מחליף, לאלאנה לא הראה בשום שלב העונה שהוא שווה הרכב. 6 קשרים התקפיים כשמשחקים עם שלושה זה לא הרבה. אפשר גם בכיף לוותר על מרקוביץ'.

    גם אני, אגב, מרגיש שאם הוא יגיע זה יהיה כמחליף לסטרלינג. למרות שיותר מאמין שסטרלינג יעזוב ובמקומו נחתים את רדמונד.

    מכיוון שאני לא מצפה שנביא בלם, אז קשר התקפי, חלוץ וקשר מרכזי\אחורי זה מטרות שהגיוני שנלך עליהן. מגנים (אם וכאשר) הם זולים יותר.

    חוץ מזה שבשורה התחתונה דפאיי הוא שחקן שמשדרג לנו את ההרכב (ומוסיף לנו משהו שמאוד חסר לנו וזה איום רציני על השער מהקישור) אז זאת כבר התקדמות ובאופן כללי לא משהו שאני מצפה מהמועדון לעשות אז אני אברך על זה.
     
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    לא נביא בלם? לא חושב שאף אחד במועדון חושב שיש לנו את הלוקסוס להמשיך עם מצבת הבלמים הזאת.

    ג'יימס פירס מציג בטוויטר רשימה של השחקנים שאנחנו מחפשים למכור, ואלה השמות (דיי צפויים): לאמברט, בוריני, באלו, אנריקה, אלברטו וקואטס. נראה לי שאספאס לא צוין כי זה כבר נסגר (?).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/4/15
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אלא אם כן נמכור את אחד מלוברן, סאקו, סקרטל אני מתקשה להאמין שנביא בלם.

    רשמתי פה שממשחק למשחק אני מאבד אמון ברודג'רס. אז זהו, אין לי יותר אמון לאבד. אנחנו נראים כמו קבוצה בלי מאמן בחודשיים האחרונים וזה לא שלפני זה (העונה) נראינו טוב. זאת עונה כושלת ביותר בכל מובן שרק אפשר לחשוב עליו.
     
  7. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    אז לפני המשחק עוד היה לך קמצוץ אמון אבל עכשיו כשאנחנו נראים כמו כלום נעלם גם הקמצוץ הזה? נראה לי קצת מוזר למרות שברור לי שאתה מדבר על תקופה ארוכה בה נמדד המצב שלנו.

    ובכל זאת, למה ציפית? שהוא יעלה בהרכב מדהים היום ותוך רגע נראה אותנו שוב משחקים את הכדורגל המשוחרר והטוב של לפני חודשיים? הקבוצה הזאת הייתה במשבר גדול שהחמיר אחרי ההדחה מהגביע שסיים את העונה. הקבוצה הזאת מרוסקת מנטלית. רודג'רס יישאר או ילך? האמת שזה לא כזה מעניין אותי. איתו או בלעדיו אנחנו לא נגיע לשום מקום תחת הנהלה כזו. כן צ'מפיונס, לא צ'מפיונס? באמת לא כזה קריטי. אנחנו במילא נסתכל על אותם שחקנים כל קיץ עם ליגת האלופות ובלי (לאלאנה, למברט, באלוטלי ועכשיו אלו יהיו אינגס, מילנר ועוד איזה שם נחמד שבחיים לא נשיג).

    אמרתי את זה לפני שהתחילה העונה ומדהים אותי שהוא הצליח רק להוכיח את הטענה הזאת - באלוטלי שחקן ברמה של ליגת העל, לא הרבה יותר מזה ואני באמת לא ציני או סתם מנסה להגזים. לוקח עליו היום לא מעט חלוצים ישראלים בלי להתבלבל.

    כישרון גדול ולא ממומש? אין לי מושג על מה אנשים דיברו. על איזה כישרון מדובר? אני חושב שהוא החלוץ הכי גרוע שאי פעם לבש את מדי הקבוצה הזאת. יותר מאנגוג זה ברור, יותר מוורונין, יותר מכל מי שאני זוכר בפער משמעותי. 0 אחד עגול וגדול. כל קבוצה שתביא אותו מגיע לה להתרסק איתו. הייתי מעדיף שיביאו ב-18 מיליון האלה את דאונינג לקאמבק מאשר יוציאו את זה על הגולם הזה. איזה עולב. כמה מגיע לנו להיתקע איתו בעונה הבאה ולהשאיל אותו בחינם למטומטם הבא שיחשוב שכדאי לו להביא אותו..
     
    Mellow29 אוהב/ת את זה.
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    הקמצוץ נעלם כי הוא פשוט לא לומד. גם עושה רושם שהוא איבד את השחקנים.

    לא ציפיתי לכלום האמת. היה ברור לי שנראה משחק לא טוב וכל תוצאה (צמודה) אפשרית.

    אני לא חושב ששיחקנו כדורגל טוב ומשוחרר לפני חודשיים. לא חושב ששיחקנו ככה כל העונה למעשה.

    לא יודע לאן נגיע, אבל עם רודג'רס ברור לי שהכיוון לא חיובי. הוא נראה כאילו הוא איבד את זה לגמרי.

    באלוטלי שחקן לליגת על והוא עדיין עדיף על בוריני ולאמברט.

    זה גם לא ייראה יותר טוב בעונה הבאה כשמי שיוביל את החוד שלנו בעונה הבאה יהיה אינגס שהדבר היחיד שאטרקטיבי בו הוא שהוא אנגלי (אטרקטיבי בעיניי רודג'רס).
     
  9. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    בוריני רץ קצת, אפילו מזיע כשהוא משחק. כבר משהו שבאלוטלי לא הכיר מעולם.
    ללאמברט אכפת. זה כלום ושום דבר, ועדיין הרבה יותר ממה שבאלוטלי יוכל אי פעם להציע.

    מסכים לגבי השורה האחרונה שלך, אני פשוט חושב שהבעיה היא אצלנו, האוהדים. אלו אנחנו שלא מקבלים בלב שלם ובהבנה מסוימת את מיקומנו במילניום החדש. מיקומנו בתור קבוצת אמצע טבלה בינונית שאחת לכמה שנים תפתיע ותיתן עונה נחמדה וזהו זה. אלו אנחנו שכל הזמן מפנטזים שנמצא כבר את הדרך למעלה. הקבוצה הזאת אמורה להיות גדולה רק בעיניינו, אבל זה לא יקרה, זה לא אמור לקרות, אנחנו לא שם ולא נהיה שם.
     
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    לבאלוטלי לא איכפת (אני ממש לא רואה שלאמברט רץ יותר ממנו, הוא בכלל לא יכול לרוץ) אבל יש לו נוכחות (כלשהי) על המגרש. בוריני ולאמברט על המגרש ולא שמים לב אליהם בכלל.

    *על מה אנחנו מדברים פה בכלל. הקבוצה פח אשפה ואנחנו מדברים על שחקן אחד... הוא לא אשם באיך שהקבוצה נראית, רודג'רס אשם.

    אני לא מקבל כי זה לא שאנחנו לא מסוגלים (אי אפשר לזלול תארים אבל בוודאי שאפשר להיות מתמודדת חזקה יותר בגביעים וטופ4) אנחנו פשוט מתנהלים בצורה גרועה ביותר. עדיין יש לנו כסף ושם, אבל אם נסתכל על זה כקרדיט אז זה הולך ונגמר. ובמקום לעשות פעולות על מנת למנוע את זה, אנחנו דוהרים לכיוון הזה ולוחצים על הדוושה.
    אתה יודע למה אנחנו כבר לא אימפריה? כי אנחנו אחד המועדונים הגרועים באירופה בכל הנוגע לרכש כבר 20 שנה. מנג'ר אחרי מנג'ר, בעלים אחרי בעלים, פחי אשפה שקשה להאמין ברכש.
     
  11. Bill Shankly Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/06
    הודעות:
    1,546
    לייקים שהתקבלו:
    11
    אלוהים ישמור איזה גועל נפש... כמה כפות אוהד יכול לספוג ? בסדר הלך ליגת אלופות (ממזמן) אבל קצת כבוד רבאק !
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    משחקים כמו אתמול באמת גורמים לי לחשוב פעמיים על עמדת המאמן. אין תירוץ לאיך שזה נראה ולפעמים זה יכול גם להתפרש כחוסר רצון כדי שהמאמן יילך, עד כדי כך חוסר האכפתיות היה בולט.
    באלוטלי הוא סוג של שעיר לעזאזל כי מדברים עליו יותר מכמה שצריכים, חובה שיעזוב את הקבוצה בקיץ. זה לא הולך איתו. לא יודע למה הוא משחק, מהמשחק הבא אני עולה עם מישהו מהמילואים בחוד.
    לאמברט ובוריני לא שחקנים לרמה שלנו, אין טעם שיקבלו דקות.
    בואו ננסה חלוץ מהמילואים, אולי נרוויח מישהו לעונה הבאה? אין מה להפסיד באמת, ה-3 האלה לא צריכים לראות דשא יותר.
    סטרלינג לא מרוכז בכדורגל כבר 2-3 חודשים, הוא בראש על החוזה ועל איפה הוא יהיה בעונה הבאה ורואים את זה על המגרש, אפשר גם אותו לספסל עכשיו עד שיתאפס או שיעבור קבוצה.
    צ'אן קורבן של הורסטיליות של עצמו, אמנם אלן היה לא רע לדעתי אבל חסרה לנו הנוכחות הפיזית והפריצה הקדימה מהקו האחורי שיש לצ'אן, הייתי מתחיל להריץ אותו בסיום העונה הזאת בקישור האחורי מתוך כוונה שיהיה הקשר האחורי הבכיר בעונה הבאה.
    לוברן, אני לא מבין איך השחקן הזה היה בלם אי פעם, הוא נראה כמו קשר אחורי שהגיע להיות בלם, אין לו שמץ של מושג איפה עומדים, חלוצי יריב חופשיים לידו, הוא גרוע גרוע גרוע. חייב ללכת בקיץ, אסור להמשיך עם הנזק הזה עונה נוספת. לצמצם נזקים ולמכור.
    ג'ונסון, ... לא נמאס להרכיב אותו? דיי, גם סיים חוזה כבר.

    עכשיו שנגמר סיפור של מקום 4, אני עולה רק עם שחקנים שרוצים לשחק ואולי ארוויח מישהו לעונה הבאה. מההרכב של אתמול רק מיניולה, סקרטל, צ'אן, הנדרסון, קוטיניו עולים מבחינתי.
    רוג'רס חייב להתאפס על עצמו, מיקומים מוזרים לשחקנים, התעקשויות על אפסים, חילופים לא התקפיים גם כשהקבוצה לא מייצרת אפילו מצב אחד. הוא נעלם יחד עם הקבוצה.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  13. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    תוסיף את אייב כמובן לרשימה, למרות שהיה לו משחק חלש לא חושב שאפשר להאשים אותו בחוסר אכפתיות. אתמול באמת היה משחק קשה לצפייה, מהגרועים שראיתי תחת רוג'רס. הפנים לעונה הבאה.

    נראה לי שכולם קצת שכחו ממאנקיו, הייתי מריץ אותו כמגן ימני עד סוף העונה. אני עדיין חושב שמדובר בכשרון לא רע בכלל והיו לו גם משחקים נהדרים השנה.

    לוברן זאת תעלומה. כנראה שפונט הבלם הכי טוב בעולם אם לצידו הקרואטי היה נראה כמו שחקן הגנה טוב, זה ההסבר היחיד...
     
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    שכחתי את אייב כמובן. מסכים לגבי מאנקיו, אני לא חושב שהוא מציאה גדולה אבל אין סיבה שג'ונסון יעלה לפניו, בטח כשברור שג'ונסון לא ימשיך לעונה הבאה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
מצב נושא:
הנושא נעול.