ליברפול 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. itay2789 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/12
    הודעות:
    555
    לייקים שהתקבלו:
    29
    טוב לא הייתי פה הרבה. היה כל כך הרבה.

    שבוע שעבר הייתי בטקס של מצטייני העונה והגשתי פרס של "performance of the year" לקוטיניו. היה מדהים, ישבתי בשולחן אחד עם ניל מלור. אחרי זה ב after party הצטלמתי עם שחקני נוער, עם מקנמנמן, עם פאולר, מקאטייר, דידי האמן וכו'. היה שבוע חלומי. הייתי במשחק האחרון של גאררד נגד פאלאס בבית ולמרות שנגמר רע, היה מדהים לראות את אדם לאלנה רץ לעבר גאררד וקופץ עליו אחרי הגול. חולה עליהם. אני מתנגד נחרצות לזלזול בלאלנה מצד אורי כאן. נגיע לזה אחר כך.

    לגבי העונה, העונה בעצם נפלה מאז ההפסד ליונייטד. מאז, הקבוצה הייתה פחות או יותר מתה. הרבה אחראיות לרודגרס על המוות הזה. כלום ושום דבר בחודשיים האחרונים זה מאכזב.

    סטרלינג- על הפנים. מאז שהוא סירב להאריך חוזה, הוא בשביתה סמויה. מאוכזב ממנו יותר מסוארס. סוארס זה ברור שהוא היה עוזב, אבל סטרלינג זה בושה וחרפה. בא לי רק שיילך.

    דיונים להחליף את רודגרס- הייתי נותן לו חצי שנה ורואה מה קורה בינואר. אם בינואר זה נראה רע, אז חותך שם. לא רוצה להיפטר ממנו עכשיו, כי זה אומר שוב תהליך בנייה חדש. אומנם איבדתי אמונה בו הרבה פעמים במהלך העונה, אני רוצה לראות מה יהיה שנה הבאה שיהיה לו חלוץ בחוד ולא סטרלינג. נכון שזה לא אמור לשנות יותר מדיי, אבל אני נותן לזה עוד חצי שנה.


    רכישות הקיץ- אוריגי מגיע אחרי עונה דיי חלשה בצרפת, ואני לא בונה ממנו המושיע. נראה כי אינגס יגיע ומבחינת אופציות מהפספסל הוא עדיף הרבה יותר ממה שהיה לנו השנה על הספסל. לאמברט, באלוטלי ובוריני ללא אמונה מרודגרס יסיימו קדנציה (מקווה). על סטארידג אני לא בונה כבר. הוא יחזור רק באוקטובר למגרשים. ומאוקטובר צריך לצפות עוד איזה חודשיים שלוש במהלך העונה שהוא יהיה בחוץ וזה אם יש לו מזל (ולנו). בנטקה ב 32 מיליון נשמע לי משוגע, איך הוא המטרה מספר 1 שלנו זה דיי הזוי. מקווה שזה לא ייצא לפועל. אפילו טים שרווד מגחך.
    מילנר? אני לא מתנגד בהעברה חופשית, אבל לא רוצה שישלמו שכר של 120 אלף לשבוע שזה אפילו יותר מהנדרסון וכמעט כל הסגל. רק הפצוע הכרוני מרוויח 150 בשבוע.

    לאלאנה- הוא בעצמו הדגיש כמה פעמים שהעונה בשבילו הייתה Stop-Start, לרבות הפיספוס של הפרי סיזון. להגיע לכושר, להפצע, לחזור, להפצע שוב זה לא אידאלי. בניגוד לסטארידג, לאדם אין היסטוריה מרובת פציעות, ולצערי העונה סבל ממש מחוסר מזל.
    לאלאנה סיים את הקמפיין עם 6 שערים ו 3 בישולים, לעומת 8 שערים ו 5 בישולים של קוטיניו. אני לא משווה, אבל אם תקחו את הדקות של לאלנה והדקות של קוטיניו, זה הבדל של לפחות עוד 1000 דקות.
    הפציעות של אדם קטעו לו את האפשרות להשפיע בצורה הרבה יותר ניכרת.
    הוא שחקן נהדר עם טכניקה יפה והיו לו כמה משחקים העונה שהוא ממש היה טוב, כמו סיטי וסוואנסי בבית. עד תחילת דצמבר הוא לא היה טוב כמו כל הקבוצה, ואז בדצמבר ששם אדם הוסט (תודה לאל) לעמדה יותר טובה בשבילו (יותר אמצעית מתחת לחלוצים ופחות כווינגר- זה קרה כאשר עברנו למערך החדש), הוא היה טוב מאוד בחודש הזה ואז שוב נפצע בתחילת ינואר. ואז בעצם מסוף ינואר עד המשחק של יונייטד (ששם נפצע לעוד חודש), הייתה לו תקופה טובה. מהמשחק של יונייטד כל הקבוצה מתה, והוא חזר רק למשחקים האחרונים, שבהם היה טוב. נגד פאלאס במחצית הראשונה הוא היה השחקן הכי טוב בקבוצה והוחלף בדקה ה 65 למרות שסטרלינג היה בשביתה סמויה.
    בכל מקרה, אני מקווה שיהיה לו פרה סיזון טוב ויהיה מוכן לתחילת העונה.

    הנדרסון- במידה ורודגרס נשאר (נדע עוד כמה ימים), הוא ככל הנראה יהיה קפטן. כלפיי הנדרסון (כמו אדם), יש הרבה Uner estimation.
    אם נסתכל על כמות הבישולים של כל שחקני הפריימרלייג בשתי העונות האחרונות, הנדרסון מקום 3. הנדרסון יכל לכבוש את הפסגה בהרבה יותר, אם סטרלינג לא היה מחמיץ על ימין ועל שמאל או שהיה לנו חלוץ יותר נורמלי העונה, היו לו כדורים נהדרים לשחקני ההתקפה. יש הרבה מסירות Long Range של הנדרסון שמזכירים לי את הכדורים של גאררד.
    מלבד התרומה להתקפה וכמות הבישולים, הוא מכסה את המגרש וסוגר הרבה שטחים. הוא יכול רק לפרוח תחת סרט הקפטן.
    לצערי, אין מישהו אחר שראוי לקבל את זה, כי קוטיניו עם כל האהבה אליו, אם ימשיך כמו העונה, יעזוב עוד עונה או שניים. הנדרסון, במידה ומביאים לו את הסרט הקפטן, גם אם יתפתח ויהיה טוב יותר, לא בטוח שיעזוב גם אם קבוצה אחרת תגיש הצעה. יש פה אפשרות למשהו long term וזה מה שאני רוצה. לא קפטן שמחליפים כל שני וחמישי.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אין שום היגיון בלתת לרוג׳רס עוד חצי עונה ואז לבדוק מה קורה:

    1) או שהמועדון מאמין בו או שלא.

    2) המאמנים לא מחכים בתור בשביל להגיע לליברפול, עם כל הכבוד.

    בכל מקרה, כל עוד האחראים בליברפול ימשיכו לבצע רכש כזה זה לא משנה גם אם מוריניו יבוא לאמן. אין קוסמים בעסק הזה, כל מאמן תלוי בשחקנים שלו, ושליברפול ככל הנראה מכוונת לעבר שמות בחוליית ההתקפה כמו בנטקה (לא מתאים מקצועית לכדורגל מהיר ופצוע כרוני בדיוק כמו סטארידג׳), אוריגי (אנטי סקורר) ואינגס (וואט דה פאק) אפשר לסגור את העונה עוד לפני שהיא התחילה.

    לצורך העניין, אם קלופ בא ומשנה את כל סגנון הרכש לטובה, רק על זה הייתי נלחם להביא אותו. כך או כך, דיי ברור שבליברפול חסר דמות שתיקח פיקוד על המועדון שנראה שמתחילים להיגמר לו כל הנכסים. זה לא חייב להיות בהכרח מאמן, אולי בכלל מנהל מקצועי.
     
  3. itay2789 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/12
    הודעות:
    555
    לייקים שהתקבלו:
    29
    מוכן לתת לו עוד חצי עונה. אני רוצה לראות אם יש שינוי. נכון שאין הרבה מאוד מאמנים שמחכים בתור, אבל כולם בהיסטריה מקלופ שהייתה לו עונה לא פחות גרועה מרודגרס העונה (וזה ממש understatement) אחרי High שהגיע לפני כן. אני יודע שהרבה אוהדים להוטים על להביא את קלופ מיידית או אנצ'לוטי. אני גם במהלך העונה, היו הרבה פעמים שאני הייתי מוכן לשחרר את רודגרס מיידית. עם זאת, להביא עוד פעם מאמן חדש ולתת לו תקופת הסתגלות זה לא משהו שליברפול יכולה להרשות לעצמה. זה לא שקלופ מגיע ויש הופוס פוקוס וליברפול מועמדת לטופ 4 יותר מאשר עם רודגרס. צריך את השחקנים הנכונים. העונה רודגרס הגיע לשני חצאי גמר ללא חלוץ וסחב עונה שלמה ללא חלוץ.
    נכון שזה אשמתו שהוא נתן OK להבאה של באלוטלי. באלוטלי אומנם הייתה החלטה של הקומיטי או מי שזה לא יהיה, אבל אני מסרב להאמין שמביאים שחקנים בלי ה OK של רודגרס. והיה OK ככל הנראה על באלוטלי וזה היה כישלון מוחלט. נראה מה יהיה. זה לא שאני אתחיל לבכות שרודגרס עוזב, אבל אני גם לא אקפוץ משמחה ואושר אם קלופ מגיע. דיי אדיש לשני המצבים.
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    זו בדיוק הנקודה: אף אחד כבר לא ייתן קרדיט לרוג׳רס אם ליברפול יפתחו עוד עונה ללא שחקן כזה או אחר. אם הוא נשאר, הקיץ יותר מתמיד הוא קודם יימדד על הרכש שהוא יעשה. אני לא יודע מה קורה עם כל ה״קומיטי״ בליברפול, אבל כמאמן יש לו אחריות ברכש.

    שטחי, אבל לפעמים כל העונה של קבוצה מוכרעת בהתנהלות שלה בקיץ.
     
  5. itay2789 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/12
    הודעות:
    555
    לייקים שהתקבלו:
    29
    מסכים. העונה הזו הוכרעה בקיץ הקודם. גם העונה הזו של ליברפול תוכרע בקיץ הזה. הקבוצה לא תגיע לשום מקום בלי חלוץ כשיר שכובש שערים.
    לכן אני מקווה שבנטקה זה לא רציני
     
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    השאלה אם זה ריאלי לצפות שיגיע קלופ, ופתאום יהיה שינוי דרמטי בעניין הרכש רק בזכותו. קשה לדעת מה היה ה-say שלו, אבל גם בדורטמונד הוא לא עשה את העניינים לבדו, יש שם גם מנהל מקצועי.
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    קודם כל איתי, איך הגעת לטקס מצטייני העונה וכל הסיפור הזה?? התחרות של קרלסברג?

    לאלאנה בעצמו אמר שהיו סיבות (נגיד לגיטימיות) שהוא לא הצליח להראות כל מה שהוא יודע? נו אז? דאונינג בזמנו אמר שהוא דווקא משחק טוב מאוד וזה שאר השחקנים בקבוצה שמאכזבים אותו (לא שחלילה אני משווה בין לאלאנה לאפס המחורבן ההוא).
    ועם כל הכבוד למספרים שדומים לשל קוטיניו, אין בכלל ספק מי מהם יותר טוב. לאלאנה שחקן טוב שיכול לתת הרבה יותר, קוטיניו הוא הקבוצה שלנו היום. הוא שחקן שהתרומה שלו גדולה בהרבה מהמספרים. הוא שחקן טוב מאוד שיכול להגיע לרמות הגבוהות ביותר.

    אינגס לא יותר טוב ממה שיש לנו היום, בוריני אנגלי. רכש כל כך כל כך מיותר, רק אנחנו מסוגלים לעשות כזה רכש מהמועדונים שמתיימרים להיות גדולים.

    בנטקה לא חלוץ זריז ודינאמי, אבל הוא גם לא לאמברט. חלוץ טוב אבל פשוט לא מתאים לנו. 60% מהשערים שלו הם תוצאה מהגבהות, רק קבוצה אחת הגביהה פחות מאיתנו העונה בליגה. איך הם חושבים שבנטקה הוא החלוץ שצריך להביא אני פשוט לא מבין.

    גם לדעתי אמרה צריך להיות קשר אחורי ולהביא לו גיבוי צעיר וזול יחסית. אבל רודג'רס לא שיחק איתו בקישור כמעט בכלל העונה (זכורות לי איזה פעמיים שבהם גם ככה הפקרנו לחלוטין את ההגנה). אני מצפה מאלן להיות הקשר האחורי (או לוקאס אם לא ניפטר ממנו) ואמרה יהיה המחליף. על הפנים.

    מורנו רע מאוד וזה מפתיע כי אני יודע שהוא טוב יותר ממה שהראה ואולי זה בגלל האינטנסיביות של הליגה. מרקוביץ' נראה בעצמו רע מאוד ואני אישית לא מצפה ממנו יותר לכלום, אבל הוא לא שיחק בכלל בעמדה הטבעית שלו ואז אנחנו משתמשים בזה כתירוץ למה לרכוש שחקנים מהליגה? לצערי הרב אני כל כך מיואש מרודג'רס שאני מסוגל להאמין אפילו שהוא עשה את זה לאמרה ומרקוביץ' בכוונה (שיחק איתם בעמדות לא טבעיות על מנת להוכיח נקודה).

    לא יודע מה מנג'ר אחר ישנה מבחינת הרכש, אבל אני בספק רב אם מנג'ר אחר (ולא בריטי) יהיה כל כך נעול על רכש "מוכח בפרמיירליג". אין לי ספק בכל שרודג'רס מאוד מאוד בעד הדרך הזאת גם אם הוא לא היחיד שמוביל אליה.
     
  8. itay2789 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/12
    הודעות:
    555
    לייקים שהתקבלו:
    29
    נכנסתי להגרלה של קרן הצדקה של ליברפול עם תרומה.
    לא ניסיתי להשוות בין לאלנה לקוטיניו, פשוט ציינתי שהוא מעמיד פחות או יותר מספרי דומים למרות ששיחק הרבה הרבה פחות. אין בכלל מה להשוות בינו לבין דאונינג. זה עלבון לציין את זה. אני מאמין שבתפקוד הנכון ובעונה שהיא לא stop start כמו העונה, הוא יכול להשפיע הרבה יותר.
    אני מסכים עם סוגיית החלוצים.
    לא חושב שרודגרס שיחק בכוונה עם אמרה ומרקוביץ בעמדות אחרות. זה פשוט יצא ככה. קאן נכנס למרכז ההגנה בתקופה הכי טובה שלנו העונה ונשאר שם. ההסטה לקראת סוף העונה למגן ימני נבעה מכך ששיחקנו כבר עם 2 בלמים ושינינו שוב מערך ורודגרס לקראת סוף עונה שיחק בעיקר עם גאררד והנדו בקישור.
    מורנו מפתיע אותי בעיקר בצד ההגנתי אבל הוא מגן וזה מה שצריך לעשות מגן, והוא טעה לא מעט. אני מניח שיש לו עוד עונה אחת לפחות בהרכב כי לא נקנה מגן שמאלי ונראה בסוף עונה הבאה על מחליף לא חושב שחושבים על להחליף אותו כרגע.

    אני חושב שאם ההצעות על קליין וההתעניינות באינגס ובנטקה כל כך ממשית אז זה מעיד שרוד גרס נשאר.
     
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    נשמע כמו חוויה מדהימה.

    לא משווה בין לאלאנה לדאונינג. אחד שחקן טוב וטיפוס חיובי שנתן עונה לא טובה, השני אפס בכל מובן.
    אני גם מאמין שללאלאנה יש הרבה יותר לתת.

    עונה שלמה אמרה לא שיחק בעמדה הטבעית שלו ואפילו שיחק כמגן (למרות שהיה ברור שזה לא מתאים לו ולא תורם לא לו ולא לקבוצה).
    איזה אילוצים מנעו ממרקוביץ' לשחק יותר בהתקפה ולא כווינגבק? הכושר המדהים של סטרלינג ולאלאנה?

    מורנו אותי מפתיע דווקא התקפית. הוא היה גרוע מאוד בקטע הזה (חוץ מהגול המצוין נגד טוטנהאם) וזה בעיקר מה שציפיתי ממנו.

    אני גם מניח שרודג'רס נשאר.

    שמועות שקונופליאנקה קרוב לסכם בסטוק. עוד שנה אנחנו ננסה לרכוש אותו ב20 מיליון פאונד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/5/15
  10. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    מה יש לשחקן הנהדר הזה לחפש באנטי כדורגל של סטוק? הזוי אחרי ההופעה הנהדרת שלהם צפיתי שלפחות ה"כוכב" של הקבוצה ימצא קבוצה טובה יותר מסטוק. האמת לדעתי מתאים לו אברטון.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  11. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    סטוק שיחקה כדורגל הרבה יותר טוב מאברטון השנה, ולא אתפלא אם היא תהיה טובה ממנה גם בעונות הקרובות. בכלל מדובר במועדון שמתנהל נכון ולא זוכה למספיק הערכה.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    סטוק מועדון שמוציא לא מעט כסף בשנים האחרונות.

    איך לפני שנה וחצי היינו מוכנים לשלם עליו משהו כמו 15 מיליון ועכשיו כשהוא בחינם אנחנו לא מתעניינים בכלל? אנחנו מועדון כזה מטומטם שזה קשה להאמין.
    זה אשכרה שחקן שמשדרג לנו את ההרכב וביחסית גרושים לעומת אינגס ומילנר.
     
  13. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    אין שום דבר נגד סטוק ההפך הוא הנכון, אני מאוד אוהב את המועדון הזה והדרך שלו. לדעתי פשוט יבחן שחקן עם הרזומה שלו יכול למצוא קבוצה טובה יותר. הרווח כולו של סטוק ואם זה יצא לפועל הם עשו עיסקה מצוינת.
     
  14. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    איפה זה מופיע?
    הם גם בדרך להחתים את איברהים אפלאיי מסתבר.
     
  15. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    Duncan Watmore Sunderland Barclays Under-21 Player of the Season | Barclays Under-21 Premier League
    לא זכה בסוף. שחקן של סנדרלנד קיבל את התואר אבל זה יפה לראות שמזהים את ווילסון כשחקן בולט.
    אני לא אהיה מסוגל להעביר את גודל האכזבה שלי מרודג'רס אם ווילסון לא ייצא למסע טרום עונה עם הבוגרת הקיץ.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.