ארסנל 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,805
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    גמר הגביע האנגלי. תמיד אירוע מרגש. ובעיקר מחר ואני מאוד מקווה שארסנל תצליח להפוך לשיאנית הזכיות במפעל הוותיק בעולם. האם ונגר המושמץ יצליח להפוך את ארסנל לשיאנית ואותו עצמו לשיאן הזכיות בתור מאמן? אני מאוד מקווה שכן. קל זה בטח לא יהיה.
    שיהיה לנו בהצלחה!
     
  2. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    אז בהרכב אין הפתעות חוץ מת'יאו במקום ג'ירו בחוד וזה אומר שממשיכים עם ההרכב האימפותנטי שמתקשה לייצר מצבים, איטי ורך ויש 3 בעיות עיקריות לעומת דבר אחד טוב:

    נתחיל בטוב וזה שג'ירו ממש לא בכושר ועם ההרכב הזה הוא גם בקושי מקבל מצבים, אז לפחות ת'יאו בכושר והוא יוסיף קצת מהירות.

    הרע? אז יש 3 בעיות עיקריות:
    1) קאזורלה רך מדי בקישור שיהיה עמוס מאוד מצידה של וילה וזה יהפוך כל מתפרצת שלהם לסכנה.
    2) ראמזי באגף זה בזבוז של אגף ובזבוז של הקשר הכי טוב שלנו. כמו כן, שמן הסתם שהוא יהיה הראשון לצאת (או ת'יאו במקום ג'ירו) במקרה ונהיה בתיקו או פיגור וזה שגוי, כי הוא אפילו לא בעמדה שלו...
    3) בעיה הגנתית במצבים הנייחים - וילה קבוצה די גבוהה ופיזית ובלי ג'ירו אנחנו נשארים רק עם 2 שחקנים גבוהים וזאת תהיה בעיה ואל תשכחו בתחילת המשחק בשנה שעברה איך חטפנו מהר מאוד 2 שערים מכדורי גובה.

    מה אני יודע... מקווה לטוב, אבל ההרכב הזה פשוט לא הצליח, למרות שהוא טיפה שונה בגלל ת'יאו.

    ד"א, סטטיסטית צריך להתכונן להארכה, כי ב- 3 הפעמים האחרונות ששיחקנו בוומבלי שיחקנו 120 דקות לפחות (פעם אחת פנדלים).

    90 דקות (לפחות) של סבל... נקווה שיהיה לנו את הקיץ לחגוג בסופן.
     
  3. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    אפשר לנתח שעות ולהגיד שוילה גם חלשה, אבל עשינו את שלנו, כל הכבוד לבחורים, אבל עכשיו צריך להתחזק כי אנחנו צריכים עכשיו גם להיאבק על האליפות! מזל טוב לכל שאר התותחנים!!!
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,805
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    גביע שני רצוף!
    שיאנית הגביע האנגלי!
    ונגר שיאן הזכיות!
    משחק מצוין שלנו מהרגע הראשון!
    מזל טוב!
     
  5. Gunner_ForeveR Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/08
    הודעות:
    1,526
    לייקים שהתקבלו:
    43
    בהחלט משחק מצויין ותוצאה נהדרת, הגביע פעם שנייה ברצף שלנו ובצדק! עוד 2 שחקנים בקאליבר של סאנצ'ז בעמדות שזקוקות לחיזוק ואנחנו גם במאבק על האליפות בעונה הבאה, נקווה שונגר לא יאכזב.
     
  6. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    יש תקווה ? וונגר אומר שלא בטוח שימשיך..
    מקווה שהזכייה תיתן לו (ולנו) הזדמנות לפרוש בכבוד.
     
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אין סיכוי.

    הוא לכל הפחות יסיים את החוזה הנוכחי שלו ב-2017.
     
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לארסנל יש סגל כל כך טוב כשכולם כשירים, מפחיד אותי לחשוב מה מאמן קצת פחות עיקש היה עושה עם חומר השחקנים שלרשותו. אני בכנות חושב שאתם במרחק של שני שחקנים מאליפות עם וונגר על הקווים, לכן אם יפרוש - גם אני לא חושב שזה יקרה - ויגיע מאמן מהשורה הראשונה (אין הרבה כאלה) אני צופה מאבק רציני מאוד על ראשות הטבלה בעונה הבאה.

    מה בעיניכם ההרכב הטוב ביותר שלכם כרגע (בהנחה שאין פצועים)?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/15
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני לא יודע עד כמה הסגל שלנו באמת טוב גם במידה והוא בריא. בכל מקרה, אני לא יודע עד כמה זה רלוונטי שבכל עונה במילא שחקני המפתח נוטים להיפצע. אוזיל למשל לא נפצע במהלך כל הקריירה שלו ליותר מכמה ימים והעונה הוא כבר היה בחוץ למספר חודשים. כך גם אם ז׳ירו, ועל הבריטים הצעירים אין צורך להוסיף במילים. אין לי ספק שגם זה נובע מההתנהלות של ונגר, אם זה באימונים שכנראה לא מותאמים לכדורגל המודרני ואם זה בניהול הסגל הכושל. מצד שני, לך תבין, בצ׳לסי מוריניו ״שרף״ את שחקני ההרכב ולא קרה שם כלום.

    בהרכב חסרים לנו לטעמי ארבעה שחקנים ברמה גבוהה יותר שאמורים להוות שלד של כל קבוצה, ובעיקר לתת רוע חיובי וקילריות: שוער, בלם, קשר אחורי וחלוץ. אלה שחקנים שנותנים איזון בכל קבוצה ואלה השחקנים שבסופו של דבר יובילו אותך לעבר התארים הגדולים.

    אני חושב שאנחנו גם מאוד רחוקים מלהיות אלופים בפן המנטלי והטקטי. כאן מוריניו טוב מונגר בעשרות מונים, אם כי זו לא חוכמה גדולה. הזכייה בגביע תגרום לרוב אוהדי ארסנל לצאת בטעם טוב לקראת הקיץ עם אופטימיות זהירה וידועה לרכש איכותי נוסף, אבל אי אפשר לשכוח את פתיחת העונה הקטסטרופלית והכישלון העצום מול מונאקו - אולי אחת ההופעות המבזות שלנו באירופה. חוץ מזה ארסנל של ונגר נוטה להתחיל ליצור קצב נק׳ מטורף רק שהמקום הרביעי נמצא בסכנה, כך שאני כבר לא מתרגש מדבר שחוזר על עצמו כל עונה ועונה.

    בקיצור, חסרים לנו הרבה יותר משחקן או שניים בשביל לייצר תחרות אמיתית עם צ׳לסי שצפויה להמשיך להגדיל את הפער הקיץ.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  10. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אני מאוד לא רוצה שזה יקרה, אבל אם צ'ך יגיע אליכם זה סוגר לכם את הפינה הזאת לשנים הקרובות. לגבי בלם - קוסיילני, מרטסאקר, גבריאל (שעוד צריך להשתלב) וצ'יימברס זה לא מספיק כרגע? דווקא ההגנה השתפרה לאחרונה ונראה לי שזה נובע מהיציבות בעמדות האלה. בצד ימין יש אופציות טוב מאוד עם ביירין ודבושי, וצד שמאל קצת חלש אבל גם גיבס וגם מונריאל שחקנים טובים. אני מאוד מסכים בנוגע לקשר ולחלוץ, ונראה לי שונגר מתכנן לחזק את העמדות האלה בקיץ. כדאי לו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/15
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://msc.wcdn.co.il/w/w-635/1916273-18.Xxx

    בלהט הזכייה וולקוט השתולל ואמר שהקבוצה רוצה אליפות ושזו אחת מהקבוצות הטובות בהיסטוריה של ארסנל, ציטוט די מגוחך למען האמת. אני לא איזה ארכיון של ארסנל, אבל מה עם הקבוצה של הדאבל ב-1997-98? או זו של 2001-02 ו-2003-04, סגל שחקנים נפלא, שחקנים בשיא הכושר, וגם הקבוצה שהגיעה לגמר ליגת האלופות ב-2005-06 הרבה יותר טובה מארסנל של היום. אין מה לעשות, היו לה יותר קראקים כמו הנרי, ססק ועוד ועוד. מפתיע אותי לשמוע שדווקא עכשיו ונגר אומר שלא בטוח שימשיך ושהוא צריך זמן לגבש החלטה, אולי הוא מבין שרחוקה הדרך עבור ארסנל מזכייה בתארים משמעותיים יותר, עד כמה שגביע שני ברציפות והפעם עם כדורגל נפלא ובתצוגה חלקה - זה בהחלט מרגש.

    גם כשכל הסגל של ארסנל בריא(וחלק מ'מכת הפציעות' נובעת מכך שארסנל מתבססת על שחקנים שהם פצועים כרוניים, וולקוט הוא כזה למשל ואני גם לא מופתע לשמוע על פציעות של רוזיצקי) - היא לא מספיק טובה לזכות באליפות והיא קבוצה לא מאוזנת בניגוד לקבוצות הקודמות הגדולות של ארסנל. הקישור ההתקפי של ארסנל מפחיד אבל דרוש שיפור ניכר בעמדת חלוץ השפיץ(בפורום השכן עוד התווכחו איתי כשאמרתי שוולבק ליצן והוא וז'ירו יחד אולי מרכיבים משהו שקרוב להיות חלוץ טופ) ולדעתי גם הקישור האחורי רך ומרכז ההגנה טעון שיפור. נעזוב רגע את צ'לסי, גם אם ארסנל תבצע רכישות בקיץ - יהיה לה לא פשוט בכלל. יונייטד תבזבז הרבה, סיטי גם כן וצ'לסי בינתיים קצת פתחה פער מהדולקות אחריה. ככה אני רואה את מצב העניינים מבחינת ארסנל.
     
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @golding,

    אני לא החזקתי בלשון המעטה ממרטסאקר לאורך כל הקריירה שלו וזה לא ישתנה גם עכשיו, אבל במילא סוגיית הבלמים בעייתית בכל העולם, כך שאין לי בעיה גדולה להמשיך איתו גם בעונה הבאה כל עוד נתחזק במקומות אחרים. אני גם מקווה שגבריאל יקבל יותר הזדמנויות ויוכיח את עצמו כמישהו שמסוגל להיות בהרכב. לגבי צ׳יימברס, אין ספק שהוא צריך ויכול לשחק רק כבלם כי כמגן הוא לא פחות מקטסטרופלי - אין לו את המהירות והבגרות הדרושה בשביל התפקיד הזה - ומספיק לראות איך אפילו בלרין הצעיר והבוסרי מועדף על פניו.

    דווקא צד שמאל אצלנו טוב ומאוד יציב העונה בעיקר בגלל מונריאל שהיה טוב באופן משמעותי מהעונה שעברה. הוא הגיע מאוד רכרוכי ועשה לא מעט חורים, בעיקר במשחקים הגדולים. אבל העונה הוא היה סלע של ממש בהגנה. יש אנשים שחושבים שיש לכך קשר שהוא תיפקד כבלם בתחילת העונה בזמן הפציעות של מרטסאקר וקוסייליני. בכל מקרה, פיזית הוא נראה מצוין והוא משחק עם הרבה ביטחון ושקט.

    בסופו של דבר זו לא חוכמה להגיד מה צריך בארסנל, זה אותם חיזוקים משמעותיים שדרושים כבר יותר מעשור. כרגע שתי ההחתמות הגדולות של ונגר בשני הקיצים האחרונים היו בעמדה האהובה עליו - עמדת הקשר ההתקפי. נותר רק לקוות שיגיעו שחקנים בקליבר דומה לעמדות אחרות (צ׳ך, שניידרלין). ברור שכדי לונגר לחזק את העמדות הללו, אבל אף פעם לא ברור מה רצונו - גם הוא בעצמו לא תמיד יודע - ולראייה הסוגייה הביזארית למדי עם וולבק בסוף הקיץ הקודם. בקיצור, ונגר כרגיל ישמור את הקלפים קרובים מאוד לחזה. נקווה שהם יהיו קלפים טובים.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  13. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מה שמבדיל את השנתייים האחרונות מכל העשור האחרון הוא הנכונות של ונגר להוציא סכומים גדולים מאוד על שחקנים. נכון שמדובר בשחקני התקפה, אבל אני לא חושב שאפשר להטיל ספק בכך שגם הקיץ יגיע שחקן (ואולי שניים) בקליבר של סנצ'ז ואוזיל. אני חושב שחשוב יותר מלכוון לאליפות, עוד קיץ כזה - שיכול להסתיים בהחתמת צ'ך וקשר מרכזי משמעותי - יכול לשרת את המאמן הבא אם מסתכלים על הטווח המעט יותר רחוק. מה לעשות, גם אם התרגלתם לונגר, הוא לא ימשיך לעמוד על הקווים כשהוא יודע שאין לו את היכולת לקחת את המועדון עוד צעק קדימה. הדברים האחרונים שהוא פלט לא מקריים. הוא יישאר עוד עונה ואם לא יצליח להתמודד על האליפות הוא בטח יעזוב. קל וחומר אם תגיע הצעה מהנבחרת הצרפתית.

    מפתיע לקרוא על מונריאל אבל אני שמח בשבילכם שהוא מצא את עצמו. במלאגה הוא היה יוצא מן הכלל.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אם זה היה ככה ונגר כבר היה עוזב ממזמן, בדיוק כמו שקלופ עוזב בטעם טוב יחסית את דורטמונד. הבחור מגלומן ונוח לו מאוד עם הכוח שעומד לרשותו בארסנל, למרות אינסוף הטעויות שעשה והכשלונות שהעביר את המועדון במהלך השנים האחרונות.

    לגבי שאר ההודעה שלך, אני מסכים.
     
  15. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    שינדרליין וצך זה המינימום שוונגר צריך להביא.
    קבאני ועוד בלם (מרטינס אינדי? או אפילו אוטמנדי) גם חייב להיות בעדיפות ראשונה.
    רק אז אפשר יהיה לדבר על זכייה בתואר (משמעותי).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/15
מצב נושא:
הנושא נעול.